abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76895267
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 17:26 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hahaha.
Alleen erg praktisch is het niet.
Nee, en bovendien niet veilig

Dus maar niet doen
pi_76895296
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 17:27 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Nee, en bovendien niet veilig

Dus maar niet doen
Vandaar dat ik ook geen oven daar ga neerzetten.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_76896159
Hiep hiep hoera voor oventjes!

Ik heb zo'n super magnetron met alles erop en eraan en daar kan ik ook alles in bakken. En ik bak wat af! Verse broodjes voor knakworstjes of met een eitje, of worstenbroodjes of saucijzenbroodjes.
Croissantjes Amandelstaaf, héérlijk!

Maar ik ben ook helemaal superfan van mijn broodrooster, dat is 1 van mijn lievelingsmachines.
Zelfs goedkope beetje oude brood wordt superlekker in de broodrooster En dan is het ook
lekker warm brood zodat als je pindakaas of Nutella erop doet dat het dan een beetje smelt en dan
is het nog lekkerder!

De broodrooster, een ultieme machine voor weinig
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
pi_76896609
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 17:27 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Vandaar dat ik ook geen oven daar ga neerzetten.
Verstandig.
pi_76896632
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 17:56 schreef Autidude het volgende:
Hiep hiep hoera voor oventjes!

Ik heb zo'n super magnetron met alles erop en eraan en daar kan ik ook alles in bakken. En ik bak wat af! Verse broodjes voor knakworstjes of met een eitje, of worstenbroodjes of saucijzenbroodjes.
Croissantjes Amandelstaaf, héérlijk!

Maar ik ben ook helemaal superfan van mijn broodrooster, dat is 1 van mijn lievelingsmachines.
Zelfs goedkope beetje oude brood wordt superlekker in de broodrooster En dan is het ook
lekker warm brood zodat als je pindakaas of Nutella erop doet dat het dan een beetje smelt en dan
is het nog lekkerder!

De broodrooster, een ultieme machine voor weinig
Leuk dat je met zo iets kleins plezier kan hebben.
pi_76896712
Woest werd ik trouwens op een Mercedes ML hufter die mij op een gelijkwaardig kruispunt mij bijna van fiets reed.. (hij kwam van links) .Ze denken dat ze meer zijn dan een ander Ik wou hem strak aankijken, maar gunde mij geen blik in de ogen. Volgens mij was hij mijn vroegere buurjongen, kon het niet helemaal goed zien, omdat hij mij geen blik gunde. Walgelijk figuur.

Het valt mij op dat die lui die- wel materieel succes hebben - stuk voor stuk walgelijke lui zijn.

Niet om uit te staan, commerciële ballen die god in het bedrijfsleven kunnen zijn maar zo asociaal zijn als de nete.

Ja, die redden het wel ! (voorwaarde voor succes in bedrijfsleven is een arrogante houding en interessant kunnen doen. hoe baloriger je bent, des te hoger je in de organisatie komt. )

[ Bericht 4% gewijzigd door EchtGaaf op 16-01-2010 18:27:39 ]
pi_76899520
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 18:18 schreef EchtGaaf het volgende:
Woest werd ik trouwens op een Mercedes ML hufter die mij op een gelijkwaardig kruispunt mij bijna van fiets reed.. (hij kwam van links) .Ze denken dat ze meer zijn dan een ander Ik wou hem strak aankijken, maar gunde mij geen blik in de ogen. Volgens mij was hij mijn vroegere buurjongen, kon het niet helemaal goed zien, omdat hij mij geen blik gunde. Walgelijk figuur.

Het valt mij op dat die lui die- wel materieel succes hebben - stuk voor stuk walgelijke lui zijn.

Niet om uit te staan, commerciële ballen die god in het bedrijfsleven kunnen zijn maar zo asociaal zijn als de nete.

Ja, die redden het wel ! (voorwaarde voor succes in bedrijfsleven is een arrogante houding en interessant kunnen doen. hoe baloriger je bent, des te hoger je in de organisatie komt. )
ach..daar lijkt het wel op, maar ik zelf heb er niet veel last van. Alhoewel ze sommige van de asos zoals ik ze noem, toch veel meer aandacht gunnen dan de normale standaard. En iedereen loopt altijd die hielen te likken. Netzoals op school met die populaire jongens/meisjes. Die soms zulke gigantisch asos kunnen zijn.
pi_76915624
Even tussendoor een vraagje. Jullie zien op de voorpagina een fotowedstrijd he?
welke concertfoto vinden jullie t mooiste?

Of geen van allen uiteraard, dat kan ook nog..
pi_76915728
@Francis: Kater door te weinig slaap, ik herken het als ik héél diep heb geslapen, kort of lang maakt niet uit, maar heb t zeker als ik te lang ben blijven liggen. Gruwelijke koppijn en een zwaar hoofd.
Lastig trouwens als je moeder de mogelijkheid volledig ontkent en er ruzie over ontstaat Misschien dat het bijtrekt als het officieel op papier zou staan.

Over mooiboys, heb nu geen standaard populaire jongen maar in mijn ogen bestaat er geen perfectere man dan hij. En ik mag het wel een beetje zeggen, genoeg vergelijkingsmateriaal wat dat betreft.. En wat anderen ook zeggen, voor mij blijft ie gruwelijk aantrekkelijk

Ik kan niet zonder oven. Zulke lekkere gerechten mee te maken! Heb 2 maanden zonder oven gekookt bij mijn vriend (wist niet hoe dat ding werkte) nu inmiddels wel, en gebruik m toch wel 1 tot 3 x in de week. Gisteren ook, heb een aardappeldauphinois gemaakt met bloemkool en gegrilde lamskoteletten, heerlijk! Zijn vader bleef eten dus ik grapte al dat dit dé test was of ik mocht blijven of kon gaan vertrekken
In mijn eigen huis is de oven 1/3e waard van mijn gehele keuken, pittig prijzig dus but i love it!!
Keuken is echt mijn domein en t koken gaat steeds beter.
Maar ik zou zeker niet zonder vriezer kunnen! Het scheelt zoveel in de boodschappen! In de keuken komt een kleine vriezer en ik krijg 2 bergingen, waarvan in eentje dus een gigantische vrieskast komt.
Echt waar, bij de lidl heb je van die gigantische zakken diepvries groenten, superlekker, goedkoop, ook t vlees daar, toen ik nog op mijzelf woonde haalde ik daar vlees en groenten, in porties invriezen, en eventueel wat losse dingetjes bij de dirk van de broek, 2 personen was ik 60,- per week kwijt. Ideaal! En zometeen sowieso, mijn vriend blijft niet elke avond, dus als ik alleen eet kan ik wat overblijft invriezen en later nog eens opeten. Zonde om weg te gooien en spaart geld uit.

Oven in je slaapkamer, bah.
pi_76915834
Nouja ik ben er weer vandoor. Ohnee nog even een medefokker een pb sturen (kijken welke fokkers nu direct rechtsboven in de hoek gaan spieken?)
Ga straks lekker naar artis met mijn vriend, wel grauw weer... maar ja. Wel gezellig samen. Alleen slaapt ie nog dus ik ga even twijfelen of ik m wakker kick of er nog even knus tegen aan kruip
Fijne dag allen!
pi_76916289
quote:
Op zondag 17 januari 2010 10:02 schreef Cassandra87 het volgende:
Even tussendoor een vraagje. Jullie zien op de voorpagina een fotowedstrijd he?
welke concertfoto vinden jullie t mooiste?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of geen van allen uiteraard, dat kan ook nog..
Ik vind de middelste wel mooi. Zijn ze allemaal van Boris en band?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_76916457
Yes, bovenste is de nieuwe toetsenist maarten helsloot, midden is emiel van der heide (mijn grote vriend ) met bo en de onderste is Leon Taihuttu
Ik vind de middelste qua kleur en scherpte erg mooi maar niet erg sprekend, een beetje statisch. Mijn voorkeur gaat persoonlijk uit naar de onderste maar ik twijfel nog

(moge duidelijk zijn dat we nog niet naar artis zijn Ben er nog ff naast gekropen en nu beide wakker en aan t ontbijt. Baal alleen licht van t weer )
pi_76916923
quote:
Op zondag 17 januari 2010 11:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Yes, bovenste is de nieuwe toetsenist maarten helsloot, midden is emiel van der heide (mijn grote vriend ) met bo en de onderste is Leon Taihuttu
Ik vind de middelste qua kleur en scherpte erg mooi maar niet erg sprekend, een beetje statisch. Mijn voorkeur gaat persoonlijk uit naar de onderste maar ik twijfel nog

(moge duidelijk zijn dat we nog niet naar artis zijn Ben er nog ff naast gekropen en nu beide wakker en aan t ontbijt. Baal alleen licht van t weer )
Waarom niet in de stromende regen naar de dierentuin gaan is leuk Heb ik ook eens gedaan als eerste date met mijn ex
Die onderste was mijn tweede keuze
14 SHADES OF GREY
pi_76917082
Omdat ik fotograaf ben, stromende regen levert geen mooie dierenkiekjes op. Kan mijn vriend wel fotograferen, sexy met nat haar
Maar t is inmiddels niet echt een date mee
pi_76917160
foto 2 is overigens vaste prik.

Grote nadeel is alleen dat ik alleen de 1e 2 origineel heb. De overige 3 stonden bij mijn ex op de pc en die heeft ze weggeflikkerd
pi_76917285
hmm...ik vind alle fotos wel mooi. Vooral de onderste(van je laatste post) de andere vind ik minder.
Een tip cassandra: Je kan altijd nog hier op fok op die fotos die je niet meer hebt, rechtermiuknop->afbeelding opslaan als doen..dan heb je hem weer terug o pje pc.

Enne ..tja dat van mijn ma. Ik maak me er niet druk om, als ik de diagnose autist ofzo zou krijgen ..dan kan ze er niet meer omheen. En verder erover praten heb ik niet echt nodig denk ik.

verder het weer...bah..vind ik niks. Blijf lekker nog een dagje thuis..mag dinsdag wel weer de straat op..om hopelijk de testresultaten te halen. Zit wel te balen dat ik niks te doen heb.

Verder 3 films gehuurd..waarvan ik 2 echt stom vond.

En ach..artis moet toch overdekte delen hebben of niet? Ben er zelf nooit geweest.
pi_76917317
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 22:06 schreef Autidude het volgende:

Ik heb bijvoorbeeld echt een hekel aan mensen, aan de hele maatschappij. Maar door dit soort topics en ervaringen hou ik het vol omdat ik zie dat ik niet helemaal alleen ben en dan kan ik het allemaal een
beetje relativeren. Het valt mij ook op dat ik langs dit soort wegen alleen maar goede mensen tegenkom.
Het is echt bijzonder vind ik.. ik bedoel, ook mensen die dus niet direct betrokken zijn zoals Cassandra..
Dat soort mensen zijn zeldzaam, maar ze bestaan dus wel
Ik kan gewoon in m'n directe omgeving ook geen mensen vinden waarmee het klikt en hou ook niet van mensen. Zeker niet als groep, 'de mens'; ik vind ze vaak gewoon asociaal, egoistisch, lui en dom. Met het meerendeel kun je geen fatsoenlijk gesprek voeren. Maar via internet kun je gewoon veel meer mensen van je eigen 'soort' vinden. Dat gaat veel makkelijker dan in het echt, omdat je makkelijk kan zoeken op websites naar mensen met dezelfde interesses bijvoorbeeld. Wat dat betreft vind ik internet echt een uitkomst. Heb m'n vrienden leren kennen via internet en m'n vriend ook.
Sanity is (not) statistical
pi_76917409
quote:
Op zondag 17 januari 2010 11:38 schreef Cassandra87 het volgende:
Omdat ik fotograaf ben, stromende regen levert geen mooie dierenkiekjes op. Kan mijn vriend wel fotograferen, sexy met nat haar
Maar t is inmiddels niet echt een date mee
Logisch Misschien een keer in april/mei gaan. Dan is het beter weer (meestal)
quote:
Op zondag 17 januari 2010 11:49 schreef francis998 het volgende:
hmm...ik vind alle fotos wel mooi. Vooral de onderste(van je laatste post) de andere vind ik minder.
Een tip cassandra: Je kan altijd nog hier op fok op die fotos die je niet meer hebt, rechtermiuknop->afbeelding opslaan als doen..dan heb je hem weer terug o pje pc.

Enne ..tja dat van mijn ma. Ik maak me er niet druk om, als ik de diagnose autist ofzo zou krijgen ..dan kan ze er niet meer omheen. En verder erover praten heb ik niet echt nodig denk ik.

verder het weer...bah..vind ik niks. Blijf lekker nog een dagje thuis..mag dinsdag wel weer de straat op..om hopelijk de testresultaten te halen. Zit wel te balen dat ik niks te doen heb.

Verder 3 films gehuurd..waarvan ik 2 echt stom vond.

En ach..artis moet toch overdekte delen hebben of niet? Ben er zelf nooit geweest.
Blijdorp is beter dan Artis
14 SHADES OF GREY
pi_76917543
tja aansluiting vinden is altijd lastig. Meestal ben ik wel iemand die met iedereen overweg kan, en een praatje kan maken. En tja..ik was altijd vriendin met jongens, en vooral jongere jongens..daar kon ik prima mee overweg. Vond meisjes en dan vooral van mijn leeftijd altijd saai. Nu iets minder..maar ja ik ben ook behoorlijk actief. Ik voetbal liever dan leuk ff ergens gaan kletsen.
Maar echte vriendschap..ho maar. Echte vrienden heb ik niet meer, tenminste denk ik. Want van iedereen die ik ken, neemt bijna niemand het initiatief..tenminste de meeste wonen op duizenden km afstand. Maar via msn begint nooit iemand anders een gesprek.

En verder tja..eigenlijk 1 echte "vriendschap" maar echt vriendschap ook niet, omdat het om de vriendin van mijn tante gaat. Dus die is meer een tante die mij soms via de mail bijstaat en luisterd. Maar een soort van vriendschap wel dus.

Dus tja..aansluiting vinden is lastig.
pi_76917614
quote:
Op zondag 17 januari 2010 12:00 schreef francis998 het volgende:
tja aansluiting vinden is altijd lastig. Meestal ben ik wel iemand die met iedereen overweg kan, en een praatje kan maken. En tja..ik was altijd vriendin met jongens, en vooral jongere jongens..daar kon ik prima mee overweg. Vond meisjes en dan vooral van mijn leeftijd altijd saai. Nu iets minder..maar ja ik ben ook behoorlijk actief. Ik voetbal liever dan leuk ff ergens gaan kletsen.
Maar echte vriendschap..ho maar. Echte vrienden heb ik niet meer, tenminste denk ik. Want van iedereen die ik ken, neemt bijna niemand het initiatief..tenminste de meeste wonen op duizenden km afstand. Maar via msn begint nooit iemand anders een gesprek.

En verder tja..eigenlijk 1 echte "vriendschap" maar echt vriendschap ook niet, omdat het om de vriendin van mijn tante gaat. Dus die is meer een tante die mij soms via de mail bijstaat en luisterd. Maar een soort van vriendschap wel dus.

Herkenbaar
Alleen ik ken niemand die duizenden km verweg woont.
Toen ik klein was voelde ik mij ook nergens bij thuis. Tot dat ik van Papendrecht naar Dordrecht verhuisde had ik vriendjes daarna niet meer.
14 SHADES OF GREY
pi_76917691
quote:
Op zondag 17 januari 2010 12:00 schreef francis998 het volgende:

Als je wil, kunnen we weleens wat afspreken hoor. Qua leeftijd en woonplaats zitten we niet ver uit elkaar. Ik heb wel mensen waar ik mee kan praten, maar geen mensen om dingen mee te doen. Ben zelf meer van het cultureel/culinaire type zeg maar, dus musea, uit eten, bios, kunsthal kookt, workshops mbt wijn, dat soort dingen.

Ik wil trouwens nog eens een workshop bonbons maken doen, liefst bij de Bonte Koe of een andere bekende zaak. Ik weet niet of er meer mensen zijn die dat wat lijkt?
pi_76917727
quote:
Op zondag 17 januari 2010 12:05 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Als je wil, kunnen we weleens wat afspreken hoor. Qua leeftijd en woonplaats zitten we niet ver uit elkaar. Ik heb wel mensen waar ik mee kan praten, maar geen mensen om dingen mee te doen. Ben zelf meer van het cultureel/culinaire type zeg maar, dus musea, uit eten, bios, kunsthal kookt, workshops mbt wijn, dat soort dingen.

Ik wil trouwens nog eens een workshop bonbons maken doen, liefst bij de Bonte Koe of een andere bekende zaak. Ik weet niet of er meer mensen zijn die dat wat lijkt?
Bonbons maken lijkt mij ook wel leuk.
14 SHADES OF GREY
pi_76917846
quote:
Op zondag 17 januari 2010 12:06 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Bonbons maken lijkt mij ook wel leuk.
Jij woont ook vlakbij trouwens. Ik werk in Dordt, bij Dirck III, kom je daar weleens?
pi_76917917
quote:
Op zondag 17 januari 2010 12:10 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Jij woont ook vlakbij trouwens. Ik werk in Dordt, bij Dirck III, kom je daar weleens?
Ja, alleen de slijterij
14 SHADES OF GREY
pi_76918499
quote:
Op zondag 17 januari 2010 12:13 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja, alleen de slijterij
Dirck III is de slijterij. Dus dan zul je me weleens zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')