Je speelt horde?quote:Op maandag 11 januari 2010 13:17 schreef Thrilled het volgende:
Ik zit al op GoT en op FoK continue te F5-enmaar sommige mensen zijn schijnbaar echt aan het werk
Ik lees veel ja, maar een officieel wow forum valt nogal op door de kleurtjes en plaatjes
Een fok of got is lekker neutraal en heeft veel tekst..
Klopt ja, alleen de rogues overleven zoiets, en misschien slowfallersquote:Op maandag 11 januari 2010 14:15 schreef ufopiloot het volgende:
Als shaman spec ik af en toe nog naar elemental als ik in de buurt ben van de boot van de Kalu'ak, of de kabelbaan in howling fjord. Heerlijk om daar mensen vanaf te knallenOf verse lvl68's die met de zeppelin Northrend komen binnenvliegen
Geweldig filmpje ook van een alliance raid op thunder bluff.. 40 man in de lift naar boven, waar een shaman staat te wachten. BOOF! En de hele raid dondert naar benedenZal hem vanavond eens opzoeken.
All the way!quote:
Ik speel zelf ook horde namelijkquote:Op maandag 11 januari 2010 16:00 schreef Thrilled het volgende:
[..]
All the way!Undead mage op het moment.. mijn tauren warrior staat al klaar om gelevelled te worden, maar eerst die mage omhoog
Kheb ook een human mage gehad maar ik hou echt niet van alliance.. de lore van de horde vind ik veel gaver..
ik moet toegeven dat ik Ironforge en Stormwind wel hele gave steden vind, maar alleen die reden vind ik niet genoeg om alliance te spelen
Niks mis mee tochquote:Op maandag 11 januari 2010 11:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ThanksNog nooit zo'n hoog level bereikt in WoW
Ik wilde je eigenlijk komen ganken, maar je speelt dus hordequote:Op maandag 11 januari 2010 16:00 schreef Thrilled het volgende:
[..]
All the way!Undead mage op het moment.. mijn tauren warrior staat al klaar om gelevelled te worden, maar eerst die mage omhoog
Kheb ook een human mage gehad maar ik hou echt niet van alliance.. de lore van de horde vind ik veel gaver..
ik moet toegeven dat ik Ironforge en Stormwind wel hele gave steden vind, maar alleen die reden vind ik niet genoeg om alliance te spelen
elke keer als ik Stormwind in kom word ik overspoeld met jaloezie vanwege de epic music en gewoon hoe mooi die stad isquote:Op maandag 11 januari 2010 16:00 schreef Thrilled het volgende:
En dan ? Weer in de kelder gaan zitten zoals Lordaeron? (UC)quote:Op maandag 11 januari 2010 17:52 schreef Isabeau het volgende:
we zouden die stad gewoon moeten veroveren en inlijven!
Faction leader in The Slaughtered Lamb zetten.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:22 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
En dan ? Weer in de kelder gaan zitten zoals Lordaeron? (UC)
Precies. Allemaal leuk en aardig, maar de echte steden in het spel zijn uiteraard Stormwind en Ironforge. En dat van een die hard horde spelerquote:Op maandag 11 januari 2010 19:27 schreef Guus Muisarm het volgende:
Ze heeft wel een punt, SW is veel meer een stad dan Org. Dat is meer een stel hutjes die wat random rondgestrooit zijn en een keer goed opgemept voor de platte daken. Ik heb aan horde kant niet echt het stadsgevoel dat je in SW wel hebt. Die camping in mulgore is ook kut. UC is al helemaal een droevige kutbende. Silvermoon hebben ze een beetje proberen te redden maar met zo'n over the top kamp uiterlijk red je het ook niet blijkbaar.
Mop! Ik wild egaan testen of in game whispers naar andere servers werken (dat kan nu toch?) maar de queue op BL is weer 850 ofzoquote:Op maandag 11 januari 2010 19:29 schreef Isabeau het volgende:
Precies. Allemaal leuk en aardig, maar de echte steden in het spel zijn uiteraard Stormwind en Ironforge. En dat van een die hard horde speler
Nee, kan alleen als je in de dungeon finder in een groep zit.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:49 schreef Leintjeuh het volgende:
Mop! Ik wild egaan testen of in game whispers naar andere servers werken (dat kan nu toch?) maar de queue op BL is weer 850 ofzoPoepzooi!
*zucht* Komt die functie ooit nog, denk je?quote:Op maandag 11 januari 2010 19:54 schreef Isabeau het volgende:
Nee, kan alleen als je in de dungeon finder in een groep zit.
Geen idee, echt niet. BL is sowieso een dode kutserver (voor niet-Polen dus).quote:Op maandag 11 januari 2010 19:55 schreef Leintjeuh het volgende:
*zucht* Komt die functie ooit nog, denk je?
Mja. Maar ik kan bijna niet weg bij BLquote:Op maandag 11 januari 2010 20:07 schreef Isabeau het volgende:
Geen idee, echt niet. BL is sowieso een dode kutserver (voor niet-Polen dus).
Hehe, wij wipen op Professor Putricide atmquote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:42 schreef Blistering het volgende:
[..]
Hehe, wij wipen op Professor Putricide atm. En dan te bedenken dat m'n oude guild 'm al gekilled heeft op 25
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |