abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 januari 2010 @ 20:53:42 #1
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_76651287

game on
pi_76651472
Goede TT, al vind ik zijn sarcastische opmerkingen altijd wel leuk.
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  zondag 10 januari 2010 @ 21:07:40 #3
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_76652285
Ben nu in mijn derde playthrough maar eens aan het proberen Alistair het bed in te lullen (eerste en tweede keer Zevran en Leliana). Ik ben al zover dat hij me een roos heeft gegeven en hij vond dat we maar moesten skippen naar "the steamy bits" maar als ik hem dan uitnodig naar mijn tent vindt hij het toch nog te vroeg.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
  zondag 10 januari 2010 @ 21:10:27 #4
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_76652455
quote:
Op zondag 10 januari 2010 21:07 schreef lizardtattoo het volgende:
Ben nu in mijn derde playthrough maar eens aan het proberen Alistair het bed in te lullen (eerste en tweede keer Zevran en Leliana). Ik ben al zover dat hij me een roos heeft gegeven en hij vond dat we maar moesten skippen naar "the steamy bits" maar als ik hem dan uitnodig naar mijn tent vindt hij het toch nog te vroeg.
In de enige playtrough waarin ik Alistair sex met mij heb laten hebben, heb ik hem daarna laten trouwen met de dochter van loghain, terwijl hij een bastard child van Morrigan moest verwekken, true hij vond het in geen van de gevallen leuk, maar ik vond het wel vermakelijk
pi_76652669
Ik vond het in het begin nog wel leuk, maar heb het nu wel gehad met dit spel
  zondag 10 januari 2010 @ 21:14:51 #6
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_76652742
Mijn elf mage had een relatie met Alistair omdat ik graag queen wilde worden aan het eind van het spel.

Succesverhaal was dat, blijkbaar mogen elven geen koningin worden in Ferelden.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_76652797
quote:
Op zondag 10 januari 2010 21:14 schreef Ryon het volgende:
Mijn elf mage had een relatie met Alistair omdat ik graag queen wilde worden aan het eind van het spel.

Succesverhaal was dat, blijkbaar mogen elven geen koningin worden in Ferelden.

Dat is nog eens comedy
  zondag 10 januari 2010 @ 21:16:55 #8
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_76652881
quote:
Op zondag 10 januari 2010 21:15 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Dat is nog eens comedy
De geweldige dialoogoptie:

"So with had sex one time, and that was it?'

Deed het hem
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_76652995
Ik laat Alistair soms heel dapper een hele groep in zijn eentje aanvallen, gewoon om te zien hoe hij in elkaar getrimd wordt.
HÆLP.
  Moderator / Redactie FP zondag 10 januari 2010 @ 21:20:23 #10
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_76653121
Ja ik mag ook graag zien hoe Alistair klappen krijgt
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_76654662
Nounou zeg, bij mij heeft allistair wel ff de laatste 50% van de final boss gesolod

Wat betreft romances, mag je er maar 1 per character? Ik had t gedaan met Morrigan en wou ook Leliana nemen op mijn eerste character, maar haar 'houdt van' balkje was al bijna vol en kon t niet verder krijgen (geen gifts meer te verkrijgen of conversations) en nog wou ze niks met me, ook tegen haar gezegd dat ik niks met Morrigan had en dat zij de ware was.

Stomme snol
pi_76655135
Alistair owned.

Ik moet de game nog steeds een keer kopen, ik heb 't nu zonder Shale uitgespeeld namelijk. En die schijnt nogal tof te zijn dus ja.
pi_76658480
Alistair is wel gangster kom op zeg
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_76658754
quote:
Op zondag 10 januari 2010 22:36 schreef Seam het volgende:
Alistair reed op een scooter toen hij 15 was?
HÆLP.
  zondag 10 januari 2010 @ 22:45:26 #15
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_76659012
quote:
Op zondag 10 januari 2010 22:36 schreef Seam het volgende:
Volgens Wynne stinkt ie net zo erg als je optionele hond.
pi_76659118
quote:
Op zondag 10 januari 2010 21:42 schreef KrentebolHooft het volgende:
Nounou zeg, bij mij heeft allistair wel ff de laatste 50% van de final boss gesolod

Wat betreft romances, mag je er maar 1 per character? Ik had t gedaan met Morrigan en wou ook Leliana nemen op mijn eerste character, maar haar 'houdt van' balkje was al bijna vol en kon t niet verder krijgen (geen gifts meer te verkrijgen of conversations) en nog wou ze niks met me, ook tegen haar gezegd dat ik niks met Morrigan had en dat zij de ware was.

Stomme snol
Het kan wel maar Leliana is wel een zeikerd inderdaad. Als je cunning hoog genoeg is kan je haar ompraten. Ik had in mijn eerste playtrough een romance Morrigan, Leliana en Zevran(Ja, ben letterlijk een achievementhoer )
  zondag 10 januari 2010 @ 22:48:40 #17
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_76659213
Triootje met Zevran en Issabella!

Hilarisch en zeer, zeer treurig tegelijkertijd.
--
  Moderator / Redactie FP zondag 10 januari 2010 @ 22:49:55 #18
Rawr
pi_76659286
quote:
Op zondag 10 januari 2010 22:48 schreef Ryon het volgende:
Triootje met Zevran en Issabella!

Hilarisch en zeer, zeer treurig tegelijkertijd.
Moet je Alistair daar eens voor vragen als je iets met hem hebt
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_76661785
quote:
Op zondag 10 januari 2010 22:47 schreef MaxC het volgende:

[..]

Het kan wel maar Leliana is wel een zeikerd inderdaad. Als je cunning hoog genoeg is kan je haar ompraten. Ik had in mijn eerste playtrough een romance Morrigan, Leliana en Zevran(Ja, ben letterlijk een achievementhoer )
Maar ik heb geen eens opties daarvoor. Terwijl ik die met Morrigan al bij een veel lager niveau van het houd-van-balkje opties kreeg tot kussen en batsen.
  zondag 10 januari 2010 @ 23:40:22 #20
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_76662084
quote:
Op zondag 10 januari 2010 23:34 schreef KrentebolHooft het volgende:

[..]

Maar ik heb geen eens opties daarvoor. Terwijl ik die met Morrigan al bij een veel lager niveau van het houd-van-balkje opties kreeg tot kussen en batsen.
Sommige karakters willen alleen als je een bepaald punt in de relatie hebt - niet te ver en niet te snel -. Leliana is verreweg de lastigste en ook maar een one time event.
--
  maandag 11 januari 2010 @ 01:31:16 #21
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_76665593
tvp
Moet dit spel weer eens gaan oppakken, al een maand niet meer gespeeld geloof ik
Half bezopen is weggegooid geld.
  Eindredactie Games maandag 11 januari 2010 @ 02:10:43 #22
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_76665964
quote:
Ik heb geen van mn playtroughs een 100% exploration rate gehaald, maar ik ben dan ook niet zo'n persoon die de moeite neemt om alles wat mogelijks kan zijn binnen een playtrough te realiseren, en in DA kan dat ook niet echt(tenzij je voor max coercion gaat en alle blackstone regulars/chantry/mages collective/antivian crows quests wilt gaan doen(die side quests geven je nl in 50% van de gevallen opties om kleine gebieden te bezoeken, die je normaal gesproken niet zal bezoeken).
Met mijn derde character, een Rogue, heb ik geprobeerd alle (side)quests te doen. Sommigen waren gewoon te irritant - verzamel 10 garnets als je al bijna bij het eind bent , op een gegeven moment had ik op een stuk of 5 na alle achievements dus ik dacht ff doorzetten.. Normaal gesproken ben ik totaal geen achievement whore maar ik vind degene bij DAO wel de moeite waard.

Anyhoo ik heb nu dus 53/54 achievements wat me een 'game completion' (niet te verwarren met 'world exploration') van 100% heeft opgeleverd. Bij aanvang bovenop Fort Drakon heb ik 95% world explored.

De enige achievement, 'Traveler', is dus bugged op 1 of andere manier en heb geen zin om weer opnieuw te beginnen .
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 11 januari 2010 @ 08:25:04 #23
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_76667321
quote:
Op zondag 10 januari 2010 21:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vond het in het begin nog wel leuk, maar heb het nu wel gehad met dit spel
Herkenbaar. Had zulke hoge verwachtingen van deze game maar heb het nu al ruim een maand niet meer aangeraakt en kan me er ook niet toe zetten om hem uit te spelen.
pi_76668284
Alistair is cool! Momenteel de sterkste in mijn party.
  maandag 11 januari 2010 @ 10:38:29 #25
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_76669813
quote:
Op maandag 11 januari 2010 02:10 schreef 2dope het volgende:

[..]

Met mijn derde character, een Rogue, heb ik geprobeerd alle (side)quests te doen. Sommigen waren gewoon te irritant - verzamel 10 garnets als je al bijna bij het eind bent , op een gegeven moment had ik op een stuk of 5 na alle achievements dus ik dacht ff doorzetten.. Normaal gesproken ben ik totaal geen achievement whore maar ik vind degene bij DAO wel de moeite waard.

Anyhoo ik heb nu dus 53/54 achievements wat me een 'game completion' (niet te verwarren met 'world exploration') van 100% heeft opgeleverd. Bij aanvang bovenop Fort Drakon heb ik 95% world explored.

De enige achievement, 'Traveler', is dus bugged op 1 of andere manier en heb geen zin om weer opnieuw te beginnen .
Die achievement is ook heel irritant, want het kan zo dat je 1 huisje bent vergeten of niet naar de tweede verdieping bent gegaan waardoor je die 5% mist... check deze lijst eens...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_76678882
quote:
Op zondag 10 januari 2010 23:40 schreef Ryon het volgende:

[..]

Sommige karakters willen alleen als je een bepaald punt in de relatie hebt - niet te ver en niet te snel -. Leliana is verreweg de lastigste en ook maar een one time event.
Zo lastig is ze toch niet?
Gewoon aardig blijven doen, haar personal gift(s) geven, net zo lang tot ze jou haar
SPOILER: sidequest
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

geeft. Quest completen, en je krijgt haar in bed.
Doe eens niet.
  maandag 11 januari 2010 @ 15:21:36 #27
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_76680319
quote:
Op maandag 11 januari 2010 14:46 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Gewoon aardig blijven doen, haar personal gift(s) geven, net zo lang tot ze jou haar

Als je precies weet (gamefaqs) wanneer je kan 'hitten' is ze niet zo lastig. Alleen in vergelijking met de anderen kan je die event makkelijk missen. Alistair en Zevran zijn bijvoorbeeld bijna fail proof.
--
pi_76680591
Vanavond even Wardens Keep afronden
  Eindredactie Games maandag 11 januari 2010 @ 15:32:17 #29
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_76680792
quote:
Op maandag 11 januari 2010 15:28 schreef -Dries- het volgende:
Vanavond even Wardens Keep afronden
Afronden? Als in, je bent eraan begonnen en het niet afgemaakt?

Laat ik 't zo zeggen, als je er al een goeie 5 minuten in hebt zitten, dan mag je ZEKER rekenen op nog zo'n pak 'm beet 3 minuten gameplay.
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_76680971
quote:
Op maandag 11 januari 2010 15:32 schreef 2dope het volgende:

[..]

Afronden? Als in, je bent eraan begonnen en het niet afgemaakt?

Laat ik 't zo zeggen, als je er al een goeie 5 minuten in hebt zitten, dan mag je ZEKER rekenen op nog zo'n pak 'm beet 3 minuten gameplay.
echt?

nee ik was gewoon naar het gebied gegaan, een beetje rondgelopen maar nog niet echt begonnen zeg maar.
  Eindredactie Games maandag 11 januari 2010 @ 15:51:14 #31
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_76681613
quote:
Op maandag 11 januari 2010 15:36 schreef -Dries- het volgende:

[..]

echt?

nee ik was gewoon naar het gebied gegaan, een beetje rondgelopen maar nog niet echt begonnen zeg maar.
Het is best vermakelijk hoor, althans als het verhaal en de origine van Grey Wardens je wat boeit. Ook is er redelijk veel goeie equipment te vinden.

Maar gewoon echt belachelijk kort. Toen ik 'm kocht dacht ik ook al "560 Microsoft Points..?" op 1 of andere manier verwachte ik er al niet echt veel van. Wat ik eigenlijk vind is dat deze uitbreiding samen met The Stone Prisoner het best 'passen' wanneer je ze vanaf beginsel al hebt. Niet als je'm al 2x uitgespeeld hebt en dan nog eens zo'n flutquestje moet doen.
  maandag 11 januari 2010 @ 15:54:58 #32
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_76681776
Die uitbreidingen zijn compleet niet het geld waard. Eigenlijk voel je je best bekocht dat die quests niet gewoon al vanaf het begin er in zaten.

Zelfde als bij Mass Effect 1. De DLC is duur, maar voegt nauwelijks enige gameplay toe. Terwijl de - net zoals bij DAO - de main story al behoorlijk beperkt en simpel van opzet is.
--
  Eindredactie Games maandag 11 januari 2010 @ 16:03:42 #33
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_76682193
quote:
Op maandag 11 januari 2010 15:54 schreef Ryon het volgende:
Die uitbreidingen zijn compleet niet het geld waard. Eigenlijk voel je je best bekocht dat die quests niet gewoon al vanaf het begin er in zaten.

Zelfde als bij Mass Effect 1. De DLC is duur, maar voegt nauwelijks enige gameplay toe. Terwijl de - net zoals bij DAO - de main story al behoorlijk beperkt en simpel van opzet is.
Absoluut niet mee eens. Het is lang geleden dat een game en het bijbehorende verhaal me echt wist te boeien als bij Mass Effect / DAO. En ik ben echt niet supersnel entertained Moet wel zeggen dat ik bij beide games moeite had om er goed in te komen.

Hoe ging je tentamen trouwens?
  maandag 11 januari 2010 @ 16:46:55 #34
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_76684286
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:03 schreef 2dope het volgende:

[..]

Absoluut niet mee eens. Het is lang geleden dat een game en het bijbehorende verhaal me echt wist te boeien als bij Mass Effect / DAO. En ik ben echt niet supersnel entertained Moet wel zeggen dat ik bij beide games moeite had om er goed in te komen.
Ik heb in beide games aardig wat tijd gestoken dus het zou gek zijn als ik zou zeggen dat het verhaal me niet zo boeien Met name de ontknopping en de vele codex achtergrond dingen wisten me erg te vermaken. Het verhaal was dan ook zeer de moeite waard.

Het is helaas jammer dat beide games op dezelfde manier zijn opgezet. 4 missies die als verhaal dienen, daarna meteen door naar de grand finale. Meer content - extra gevechten - komt voort uit de side quests en het verhaal kan je nalezen in de codex. De extra origins bieden ook aardig wat extra content, maar voegen slechts een nuance toe aan de gehele ervaring.

Dat is eigenlijk wel jammer. Zo'n gedeelte als orgazammar is prachtig, maar beslaat wel 20% van het boeiendste gedeelte van het spel. Vroeger had je een spel als Zelda (bijvoorbeeld), waar je eerst x aantal gebieden moest bezoeken om de eerste objective te completen. vervolgens kwam je bij de eindbaas, die helemaal geen eindbaas bleek te zijn maar de wereld veranderde. Daarna bezocht je dezelfde magische wereld nog een keer, maar dan was alles net even wat anders. Dubbel zoveel content en de epische wereld komt echt tot leven.

Ik had eigenlijk ook verwacht dat na de Landsmeet de wereld nog een keer te bezoeken zou zijn. Maar helaas, de koek was al op. Dat je dan 10 euro extra moet dokken voor de extra uitbreidingen die relatief weinig toevoegen is dan een beetje een domper.
quote:
Hoe ging je tentamen trouwens?
Prima, was even bikkelen, maar die moet binnen zijn
--
pi_76687010
quote:
Op maandag 11 januari 2010 14:46 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Dat heeft ze aan mij verteld, maar ik kreeg helemaal geen quest? Waarschijnlijk zelf verneukt tijdens de conversation dan
pi_76690150
quote:
Op maandag 11 januari 2010 08:25 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Herkenbaar. Had zulke hoge verwachtingen van deze game maar heb het nu al ruim een maand niet meer aangeraakt en kan me er ook niet toe zetten om hem uit te spelen.
Heb ik ook last van. Level 15 is mijn max. Ik mis een beetje een casual kant. Het is of intensief vechten of doelloze gesprekken met npc's die er niet toe doen. En doordat je met 1 keer spelen praktisch elke class al een keer speelt vind ik het ook niet zo boeiend om nog eens te beginnen.
Toch jammer.
HÆLP.
pi_76702017
quote:
Op maandag 11 januari 2010 17:53 schreef KrentebolHooft het volgende:

[..]

Dat heeft ze aan mij verteld, maar ik kreeg helemaal geen quest? Waarschijnlijk zelf verneukt tijdens de conversation dan
Het zou iets later kunnen zijn dat je die quest krijgt.
Ik weet het niet meer 100% zeker, heb het spel al best een tijdje niet meer aangeraakt. Denk ook niet dat mijn 2e playthrough voltooid gaat worden.
Zou ook gewoon kunnen dat je het idd verneukt hebt tijdens de conversation
Doe eens niet.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 15:31:40 #38
28033 Pek
je moet wat
pi_76722750
Ziet er mooi uit, goed verhaal met veel diepgang. Ik moet alleen nog even wennen aan de controls, 3d person is niet echt mijn ding, maar ik hou vol

Vraagje: heeft bij jullie ook iedereen bruine tanden? Mis ik wat meshes of is er gewoon slechte tandheelkundige zorg in Ferelden?
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_76723267
Is me niet eens opgevallen Ik vind tbh de graphics best slecht op de 360, had beter gekund. En tering lange laadschermen
pi_76755027
Ik vond de graphics ook ietwat tegenvallen in het begin. Verwachte eigenlijk een technische opvolger van Mass Effect, ook mbt de dialogen die in ME gewoon helemaal uitgesproken worden (ook fijn voor de mensen die met je mee kijken en niet zo snel in de gaten hebben welke regel je hebt geselecteerd). Speelervaring en verhaal waren wel weer geweldig. Zeker geen miskoop ... maar verheug me nog een tikje meer op Mass Effect 2
  Moderator / Redactie FP woensdag 13 januari 2010 @ 11:24:36 #41
Rawr
pi_76755393
Pff, maak ik een Rogue aan waarmee ik over het algemeen toch best vriendelijk ben, genoeg coercion enzo heb, maar de helft van de q's gaat mooi niet door omdat de npc's me niet vertrouwen... Ik denk dat ik maar lekker evil ga doen.

Was wel schitterend gisteren bij de Revered Mother in Lothering. Ik moest haar gewoon bedreigen om de sleutel voor Sten z'n kooi te krijgen, Morrigan helemaal blij (approve +15)
  woensdag 13 januari 2010 @ 12:49:27 #42
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_76758215
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 11:15 schreef Young_David het volgende:
Ik vond de graphics ook ietwat tegenvallen in het begin. Verwachte eigenlijk een technische opvolger van Mass Effect, ook mbt de dialogen die in ME gewoon helemaal uitgesproken worden (ook fijn voor de mensen die met je mee kijken en niet zo snel in de gaten hebben welke regel je hebt geselecteerd). Speelervaring en verhaal waren wel weer geweldig. Zeker geen miskoop ... maar verheug me nog een tikje meer op Mass Effect 2
De zinnen die in ME werden uitgesproken hadden vaak weinig te doen met welke keuze je maakte, tenzij ze direct van invloed waren voor je Renegade of Paragon keuze.

De dialogen in DA:O zijn velen malen beter te sturen en gaan dieper. Voor de snelheid van het spel is het wel fijn dat je mannetje niet elke zin nog een keer gaat herhalen. Daarnaast zouden ze dan elke zin door 36 verschillende stemacteurs moeten laten inspreken om alle rassen, sekse en stemmogelijkheden te dekken.
--
pi_76758862
Gisteren begonnen aan mijn 2e playthrough, proberen de overige achievements te halen.

Als je Loghain wilt recruiten wanneer moet je dat dan doen? Tijdens de landsmeet ofzo?
En zijn er nog andere characters die ik niet heb, deze heb ik zo ver ik me kan herinneren:
Alistair
Morrigan
[Dog]
Leliana
Stem
Zhevran
Wynne
Die berserker dwerg uit orzammar
Shale

En als je nog een tip wilt voor easy achievements, sla je dan tijdig op, bijvoorbeeld voordat je (lichte spoiler)
SPOILER
Of bijvoorbeeld voordat je de keuze moet maken zoals Preserve/Destroy the anvil of whatever.
pi_76760877
Ik snap ook wel waarom er verschillen zijn in de dialogen tussen ME en DA, maar vind het wel jammer. Maar goed, ik heb me vermaakt en over een tijdje vermaak ik me weer prima met ME2 en dan ooit ook weer een keer met DA2 hoop ik
pi_76762211
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 15:31 schreef Pek het volgende:
Ziet er mooi uit, goed verhaal met veel diepgang. Ik moet alleen nog even wennen aan de controls, 3d person is niet echt mijn ding, maar ik hou vol

Vraagje: heeft bij jullie ook iedereen bruine tanden? Mis ik wat meshes of is er gewoon slechte tandheelkundige zorg in Ferelden?
Iedereen heeft bruine tanden tenzij je een mod installeert die ze wit maakt. Ik heb ook geen tandarts of wasbak gezien in Ferelden, dus niet zo raar
  Moderator / Redactie FP woensdag 13 januari 2010 @ 14:37:59 #46
Rawr
pi_76762283
pi_76785826
Return to Ostager is uit voor de 360, pc en ps3 volgen later
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 14 januari 2010 @ 19:14:25 #48
28033 Pek
je moet wat
pi_76818276
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 14:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
White Teeth-mod
Stuk beter zo, dank je!

Ook maar de DLC's genomen en net Shale ingelijfd. Questje stelde idd niet veel voor, hoewel die twist met Kitty wel geinig was maar ik moest echt keihard lachen toen Shale die kip plette en verontschuldigend zijn schouders ophaalde
  Moderator / Redactie FP donderdag 14 januari 2010 @ 19:30:32 #49
Rawr
pi_76818863
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 19:14 schreef Pek het volgende:

[..]

Stuk beter zo, dank je!

Ook maar de DLC's genomen en net Shale ingelijfd. Questje stelde idd niet veel voor, hoewel die twist met Kitty wel geinig was maar ik moest echt keihard lachen toen Shale die kip plette en verontschuldigend zijn schouders ophaalde
Ik vond het er eerder uitzien als een "ja wat nou!?"
  Moderator / Redactie FP donderdag 14 januari 2010 @ 19:31:38 #50
Rawr
pi_76818913
Ik zit ook te denken om een Team Evil op te bouwen... met (uiteraard) mezelf, Morrigan, en die zuipende dwarf warrior. Is Shale evil te noemen of niet? Zo ja, dan laat ik haar tanken
pi_76825504
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 19:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit ook te denken om een Team Evil op te bouwen... met (uiteraard) mezelf, Morrigan, en die zuipende dwarf warrior. Is Shale evil te noemen of niet? Zo ja, dan laat ik haar tanken
Het alternatief is Alistair.
HÆLP.
  Moderator / Redactie FP donderdag 14 januari 2010 @ 22:02:40 #52
Rawr
pi_76826201
Maar Alistair is een "goeie"
  vrijdag 15 januari 2010 @ 00:37:00 #53
28033 Pek
je moet wat
pi_76833410
Sten lijkt me beter, of gewoon die hond, die vindt alles best
pi_76834811
Of hij wordt zelf een warrior en gaat tanken?

Of Arcane Warrior ofzo.
Doe eens niet.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 15 januari 2010 @ 02:08:58 #55
Rawr
pi_76835654
Ik heb al een tank gedaan, wil nu een damager zijn
pi_76841529
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 19:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb zelf een team met Morrigan, Zehvran en Sten (Sten als tank). Dan kan je iig ook chests open maken
  Moderator / Redactie FP vrijdag 15 januari 2010 @ 13:51:15 #57
Rawr
pi_76849520
Hmm Sten als tank, maar die heeft al zowat al z'n punten in de 2H-tree zitten. Dan moet je toch helemaal opnieuw beginnen met de Sword and Shield-tree?
pi_76851736
ja, maar aan de andere kant heeft hij ook al punten in Threaten en Taunt zitten. Tenzij je een respecialisation potion mod download
  Eindredactie Games vrijdag 15 januari 2010 @ 14:41:22 #59
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_76851888
Sten is wel bij uitstek geschikt als tank.

Bron:

Blijft toch wel de vetste trailer
pi_76860932
Waarom noemt iedereen Shale een zij? Heb je die stem niet gehoord, duidelijk een kerel
pi_76860979
Aaah advies gevraagd over Soldiers Peak!
SPOILER
  Eindredactie Games vrijdag 15 januari 2010 @ 18:29:08 #62
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_76861161
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 18:22 schreef KrentebolHooft het volgende:
Waarom noemt iedereen Shale een zij? Heb je die stem niet gehoord, duidelijk een kerel
Jij hebt niet opgelet.
SPOILER
  Eindredactie Games vrijdag 15 januari 2010 @ 18:32:09 #63
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_76861270
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 18:24 schreef -Dries- het volgende:
Aaah advies gevraagd over Soldiers Peak!
SPOILER
SPOILER
pi_76872714
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 18:32 schreef 2dope het volgende:

[..]
SPOILER
En anders niet?
pi_76875647
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 18:29 schreef 2dope het volgende:

[..]

Jij hebt niet opgelet.
SPOILER
Inderdaad niet, kan me geen ruk schelen wat hij in de conversations zegt
En hij klinkt als een vent dus hij is een vent... of een shemale...
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 januari 2010 @ 14:29:04 #66
Rawr
pi_76890052
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 22:55 schreef -Dries- het volgende:

[..]

En anders niet?
SPOILER
pi_76936947
Net aan begonnen, lijkt me wel een aardig spel. Nu eens kijken of het ook blijft boeien.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_77033239
Hoe stel ik met tactics in dat Leliana bij ver weg staande vijanden suppressing fire doet, maar dat ze bij andere vijanden gewoon haar standaard aanval doet? Gewoon zo?:

Enemy > Target between medium and long range -> Activate: Supressing Fire
Enemy > Target at short range -> Deactivate: Surpressing Fire
Enemy > Target of main character -> Attack

Gaat dat werken?

En wat was ook alweer die talent dat vijanden langzaam werden? Crippling shot of Surpressing Fire?
pi_77063335
Ik snap sowieso nog geen zak van dat hele tactics gebeuren
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 20 januari 2010 @ 21:17:30 #70
28033 Pek
je moet wat
pi_77070486
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 18:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik snap sowieso nog geen zak van dat hele tactics gebeuren
Komt vanzelf, heb je ooit Knights of the Old Republic gespeeld? Zelfde gameplay, in een nieuw jasje
  Moderator / Redactie FP woensdag 20 januari 2010 @ 21:39:55 #71
Rawr
pi_77071752
Tactics gebruik ik bijna nooit, ik micromanage liever zelf
pi_77076920
Is mijn spel bugged? Je hoort toch je unlocked specializations te behouden als je een nieuwe character aanmaakt? Ik weet zeker dat die gene die ik unlocked had er bij stonden, maar toen ging ik een keer spelen en levelde up en zag ik dat ik helemaal geen geunlocked had.

Hoe kan dat
  Eindredactie Games donderdag 21 januari 2010 @ 00:44:31 #73
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_77081348
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 23:13 schreef KrentebolHooft het volgende:
Is mijn spel bugged? Je hoort toch je unlocked specializations te behouden als je een nieuwe character aanmaakt?
Nee.

Zie ook http://dragonage.wikia.com/wiki/Specializations .
pi_77083329
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 23:13 schreef KrentebolHooft het volgende:
Is mijn spel bugged? Je hoort toch je unlocked specializations te behouden als je een nieuwe character aanmaakt? Ik weet zeker dat die gene die ik unlocked had er bij stonden, maar toen ging ik een keer spelen en levelde up en zag ik dat ik helemaal geen geunlocked had.

Hoe kan dat
Je behoort ze unlocked te houden ja. Op lvl 7 en 14 krijg je een specializationpunt om mee te specializen. Het is niet zo dat je meteen de unlockte specializations bezit.
Doe eens niet.
  donderdag 21 januari 2010 @ 10:12:00 #75
28033 Pek
je moet wat
pi_77087164
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 21:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tactics gebruik ik bijna nooit, ik micromanage liever zelf
Ik had er wel wat mee gerotzooid en later, tijdens gevechten, werd ik steeds omver gekegeld zonder duidelijke reden. wtf? Blijkt dat ik bij Shale had ingesteld dat wanneer hij/zij omsingeld is door 2 of meer tegenstanders hij een earthquake moest doen. Tja, dan gaat iedereen in de buurt dus op zijn muil, ik dus ook
pi_77087417
Mijn rogue schakelt in een gevecht accuut over op haar melee wapenset, like, wtf?
pi_77087928
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 10:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mijn rogue schakelt in een gevecht accuut over op haar melee wapenset, like, wtf?
Irritant is dat ja, als er vijanden in de buurt komen gaan ze paniekerig van zich afslaan. Ongetwijfeld te regelen in tactics, maar ik heb nog geen zin gehad om dat uit te zoeken.
HÆLP.
  donderdag 21 januari 2010 @ 10:43:33 #78
28033 Pek
je moet wat
pi_77088125
Wat sowieso handig is om in te stellen bij iedereen, is dat ze bij health <25% een healthpotion nemen. Zo houden ze zichzelf in leven en hoef je daar iig niet op te letten.
  donderdag 21 januari 2010 @ 10:58:19 #79
28033 Pek
je moet wat
pi_77088670
quote:
Kijk even of zijn tactics op "ranged" staan, dan blijft hij wel op afstand. Ik heb alleen ingesteld dat hij moet omschakelen als hijzelf met melee wordt aangevallen, werkt goed
pi_77099667
quote:
Wat je ook kan doen, zijn de secondary wapens weghalen. Dan zal er niet meer omgeschakeld worden.
pi_77101229
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 10:43 schreef Pek het volgende:
Wat sowieso handig is om in te stellen bij iedereen, is dat ze bij health <25% een healthpotion nemen. Zo houden ze zichzelf in leven en hoef je daar iig niet op te letten.
Weet je wat die dingen kosten?!?!
pi_77101325
quote:
Tactics->Behaviour->Ranged
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  Moderator / Redactie FP donderdag 21 januari 2010 @ 16:19:04 #83
Rawr
pi_77102014
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
pi_77103409
quote:

[..]

Ja, best goedkoop. Lesser health pots zijn net 10-20 silver en healen voldoende. Daarnaast kun je ook al die ingedrients in de shop kopen

En wat betreft specializations:
'All specializations you unlock in Dragon Age: Origins will stay unlocked on subsequent replays, allowing you to specialize as soon as you gain a specialization point'
Nou bij mij dus niet, eerst stonden die ik al unlocked had van m'n vorige account er nog tussen maar toen opeens waren ze weg
  donderdag 21 januari 2010 @ 18:06:31 #85
28033 Pek
je moet wat
pi_77106261
quote:

[..]

Je mot ze ook zelf maken, heah
Elfroot is all over the place en flasks kosten een drol. Je hoeft slechts 1 punt aan potionmaking te geven, om de lesser versie te kunnen maken. Heb net met 80+ lesserpotions de Broodmother verslagen, we hadden er nog 40 over

Of laat Morrigan de potions maken, die heeft standaard al die mogelijkheid dacht ik, ook een optie

[ Bericht 5% gewijzigd door Pek op 21-01-2010 18:16:25 ]
pi_77138064
tvp
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_77320824
tvp! game nu een tijdje aan het spelen op de mac en bevalt goed!
  zondag 7 februari 2010 @ 12:38:00 #88
28033 Pek
je moet wat
pi_77726609

Barkspawn
pi_77726991
Waarom zijn rogues zo omslachtig?
HÆLP.
  zondag 7 februari 2010 @ 12:56:22 #90
28033 Pek
je moet wat
pi_77727038
quote:
Op zondag 7 februari 2010 12:54 schreef ehqo. het volgende:
Waarom zijn rogues zo omslachtig?
Omdat ze, in tegenstelling tot tanks, alles met een omweg doen?
pi_77727071
quote:
Op zondag 7 februari 2010 12:56 schreef Pek het volgende:

[..]

Omdat ze, in tegenstelling tot tanks, alles met een omweg doen?
Ja, maar. Het maakt ze niet leuk om te spelen, vind ik. Waarom zou ik voorzichtig vooruitlopen, strategisch allemaal vallen uitleggen en dán pas gaan vechten, als het zonder al die dingen ook prima lukt.
HÆLP.
pi_77727335
quote:
Op zondag 7 februari 2010 12:57 schreef ehqo. het volgende:

[..]

Ja, maar. Het maakt ze niet leuk om te spelen, vind ik. Waarom zou ik voorzichtig vooruitlopen, strategisch allemaal vallen uitleggen en dán pas gaan vechten, als het zonder al die dingen ook prima lukt.
Dan ze je de moeilijkheidsgraad wat hoger?
pi_77728251
quote:
Op zondag 7 februari 2010 12:57 schreef ehqo. het volgende:

[..]

Nog nooit gedaan op mijn rogue
  zondag 7 februari 2010 @ 13:48:41 #94
28033 Pek
je moet wat
pi_77728421
Traps disabelen, ok.
Maken? niet echt...alleen voor de money exploit in Lothering
  zondag 7 februari 2010 @ 13:59:09 #95
28033 Pek
je moet wat
pi_77728709
Backstabben is wel uberlol trouwens, dat je die animatie krijgt waar je zwaard in een nek gaat, een paar keer achter elkaar , tofheid
pi_77787584
Disablen wel, maken niet inderdaad. Zelfs geen poisons oid. Gewoon de tank zijn werk laten doen en de rogue de enemy van achteren laten aanvallen.
Heb wel heel vaak dat ik toch mijn main (rogue) even goed positioneer en dan overschakel naar Alistair, die kan soms nog wel wat directe begeleiding gebruiken. (2e playthrough, eerst warrior, nu rogue).
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_77788243
Met alle respect he, maar hoe houd je het in hemelsnaam vol om dat spel 2 keer uit te spelen? Op wat kleine dingen na ben je gewoon weer voor 90% hetzelfde spel aan het spelen.
  Moderator / Redactie FP maandag 8 februari 2010 @ 22:10:39 #98
Rawr
pi_77788276
Tja, je kunt eerst good guy, daarna bad guy spelen, dan heb ik het ook wel gezien...
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
pi_77788369
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tja, je kunt eerst good guy, daarna bad guy spelen, dan heb ik het ook wel gezien...
Verandert dat wezenlijk de verhaallijn dan?
  Moderator / Redactie FP maandag 8 februari 2010 @ 22:25:15 #100
Rawr
pi_77789027
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Verandert dat wezenlijk de verhaallijn dan?
Je slacht wat meer lui af, maar verder weet ik het ook niet
pi_77796210
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Met alle respect he, maar hoe houd je het in hemelsnaam vol om dat spel 2 keer uit te spelen? Op wat kleine dingen na ben je gewoon weer voor 90% hetzelfde spel aan het spelen.
Ik speel een andere ras/sexe/class dan de vorige. Verhaal is dus in grote lijnen hetzelfde maar van de grote beslissingen kan ik nu zien wat het effect is en dat is toch soms wel ff een andere strategie zoeken.
SPOILER
Ik wil ook nog een mage spelen hierna, maar waarschijnlijk komt Heavy Rain daarvoor te vroeg
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
  dinsdag 9 februari 2010 @ 19:13:36 #102
151340 Casino.Bob
level 100 paladin
pi_77818678
quote:
Op zondag 7 februari 2010 12:38 schreef Pek het volgende:
[ afbeelding ]

Barkspawn

en Alistair is trouwens wel een mietje
anders steek je gewoon even je tong erin
pi_77818975
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 19:13 schreef Casino.Bob het volgende:

[..]

en Alistair is trouwens wel een mietje
He's a whining little bitch is what he is
  dinsdag 9 februari 2010 @ 19:23:42 #104
151340 Casino.Bob
level 100 paladin
pi_77819059
en dan ook nog protesteren toen hij met morrigan moest batsen..
anders steek je gewoon even je tong erin
  † In Memoriam † dinsdag 9 maart 2010 @ 06:52:41 #105
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_78918585
Ben er pas mee begonnen. Geweldige game!

Ik was terughoudend want ik hou normaal niet van games waarbij je companions moet sturen en gevechten moet micromanagen maar deze game heeft me over de drempel geholpen. Gaat veel tijd in zitten maar o zo leuk.

Het zit echt zo goed in elkaar allemaal. Laatste games die ik heb gespeeld waren Fallout3 en Oblivion. Hoe goed die ook waren, deze legt de lat een heeeel stuk hoger.

Als ik zie hoe gigantisch uitgebreid het is, plus alle DLC's ook nog, ben ik het komende half jaar wel voorzien.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 11:49:30 #106
206322 Seam
Pillz-E
pi_78924522
Wat een kick
Ik heb het zelf niet meer opgepakt, dankzij die vervelende Shale bug. Of is die inmiddels al verholpen bij een patch?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_78940147
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 11:49 schreef Seam het volgende:
Wat een kick
Ik heb het zelf niet meer opgepakt, dankzij die vervelende Shale bug. Of is die inmiddels al verholpen bij een patch?
Ik heb nog steeds dat als ik per ongeluk op hem klik, voor normaal een conversatie, dat de wereld hem keihard flipt en ik geteleporteerd wordt. Wel kan ik vaak gewoon teruglopen, verder merk ik niet zoveel van bugs meer. Behalve wapenskins die door elkaar gaan dan.
HÆLP.
  † In Memoriam † woensdag 10 maart 2010 @ 07:33:06 #108
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_78958206
Ik had een kaartje bij mijn spel voor die DLC met die Shale maar de site doet moeilijk. Krijg hem maar niet in de lijst om te downloaden. Hij staat al wel dagen in mijn online profiel.
Als het te lang duurt zoek ik wel een torrent ofzo.

En de eerste run wil ik toch zonder DLC's doen.

Ben een rogue. Dat leek me de leukste om mee te beginnen. Een mage is ook tof maar die vond ik vrij zwak (even uitgeprobeerd). Dat lijkt me beter voor de tweede run, als je weet hoe alles werkt. Je kan later in het spel wel meer een battlemage worden geloof ik, met specialisatie ed.

De hond is voorlopig nog het meest handig in gevechten. De anderen willen nog wel eens het loodje leggen maar Psycho vreet ze een voor een op.

Wel kut dat ik ineens dat eerste dorpje niet meer in kan. Ik had nog een stuk of wat sidequests openstaan. Ik wilde mijn beloning ophalen en nu staat er dat het verwoest is door darkspawn.
  Eindredactie Games woensdag 10 maart 2010 @ 10:23:17 #109
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_78961591
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 07:33 schreef NorthernStar het volgende:
Wel kut dat ik ineens dat eerste dorpje niet meer in kan. Ik had nog een stuk of wat sidequests openstaan. Ik wilde mijn beloning ophalen en nu staat er dat het verwoest is door darkspawn.
Ostagar bedoel je? Tsja die sidequests had je inderdaad af moeten ronden voordat je 'to battle' ging in die toren . Gelukkig zijn het niet de meest lucratieve/boeiende sidequests...
pi_78962064
Btw voor de pc is patch 1.03 uitgekomen als voorbereiding op de expansion pack, maar het lost ook de memory leak op op de pc...
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_78962958
Die Battlemage specialisatie voor Awakenings ziet er wel interessant uit.
HÆLP.
  † In Memoriam † woensdag 10 maart 2010 @ 21:30:31 #112
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_78990493
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 10:23 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ostagar bedoel je? Tsja die sidequests had je inderdaad af moeten ronden voordat je 'to battle' ging in die toren . Gelukkig zijn het niet de meest lucratieve/boeiende sidequests...
Ik had genoeg Corpse Gall opgespaard voor 5 goud.

Quest items wegen gelukkig niks (dacht ik) want de inventory zit al snel genoeg vol telkens.

Er is ook een DLC die een kist in je kamp plaatst dacht ik. Die hadden ze er wel standaard in mogen doen.
  woensdag 10 maart 2010 @ 21:48:44 #113
28033 Pek
je moet wat
pi_78991572
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 21:30 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Die kun je nog steeds inleveren
  Eindredactie Games donderdag 11 maart 2010 @ 14:30:37 #114
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_79015625
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 21:30 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Quest items wegen gelukkig niks (dacht ik) want de inventory zit al snel genoeg vol telkens.

Er is ook een DLC die een kist in je kamp plaatst dacht ik. Die hadden ze er wel standaard in mogen doen.
Dat is een quest van de chantry. Ik denk dat je in de war bent met lothering. Je kan die zooi trouwens bij iedere willekeurige chantry inleveren (zoals Pek al zei) .
  † In Memoriam † vrijdag 12 maart 2010 @ 06:20:51 #115
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_79045860
Ja klopt ik heb het opgezocht en hier is het misgegaan:

If you talk to a Chantry representative while this quest is active and you have more than 9 samples (to complete other quests for example), you will automatically complete this quest. Simply do not accept the quest until you have more than 18 samples, or avoid speaking to a Chantry representative with less than 18 samples, to get the higher reward.

http://dragonage.wikia.com/wiki/Skin_Deep

Niet zo belangrijk meer, het geld komt nu al steeds sneller binnen. Ik laat Leliana van iedereen stelen.
  † In Memoriam † zaterdag 13 maart 2010 @ 08:10:57 #116
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_79088747
Na wat langer hebben gespeeld kan ik niet meer zeggen dat DAO beter dan Oblivion is.

De karakters zijn beter, de voice-acting stukken en stukken beter, de humor is geweldig, gevechten hebben veel meer diepgang door alle mogelijkheden die je hebt. Je kan van seconde tot seconde je strategie bepalen. Het levelen zit goed in elkaar met veel verschillende richtingen en de monsters zijn niet zo cartoonachtig als in TES.

Maar het free roaming en exploring van TES blijft superieur. Gewoon lopen en wel zien wat je tegenkomt. En overal zijn grotten of nederzettingen of oude ruines waar wel iets te beleven is.

DAO is veel meer linear en exploren is heel erg beperkt. Planten, mineralen, chests en tegenstanders respawnen niet dus elke locatie is na een tijdje leeg en uitgeput. Je kunt zelfs geen twee keer van dezelfde persoon stelen.

Het is absoluut een van de beste games maar ik mis de vrijheid die Oblivion had.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 11:26:07 #117
28033 Pek
je moet wat
pi_79091117
Ik had je na deze opmerking al willen waarschuwen, maar ik dacht: daar komt hij zelf snel genoeg achter
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 06:52 schreef NorthernStar het volgende:
Als ik zie hoe gigantisch uitgebreid het is, plus alle DLC's ook nog, ben ik het komende half jaar wel voorzien.
Het is Knights of the Old Republic in een nieuw jasje, meer niet. Maar wel leuk!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 13 maart 2010 @ 14:36:21 #118
Rawr
pi_79096317
Ik heb DAO niet meer aangeraakt sinds ik Mass Effect 2 speel. Misschien doe ik zometeen nog een playthrough
  † In Memoriam † zaterdag 13 maart 2010 @ 21:52:37 #119
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_79109784
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 11:26 schreef Pek het volgende:
Ik had je na deze opmerking al willen waarschuwen, maar ik dacht: daar komt hij zelf snel genoeg achter
[..]

Het is Knights of the Old Republic in een nieuw jasje, meer niet. Maar wel leuk!
True. Mijn eerste indrukken waren wat (veel) te enthousiast.

O well, het is toch nog altijd beter dan 99% van wat er verder zoal op de markt wordt gegooid.
pi_79111239
Ik heb de indruk dat ze de diepte een beetje hebben laten varen vanaf het middenspel. De origins zijn zeer sterk geschreven, maar daarna wordt t zo linear als het maar kan. Vond het ook tegenvallen. Skills etc vond ik overigens ook niet zo uitgebreid, het D&D systeem was toch flexibeler; tactisch is het spel wel weer erg uitdagend. Iig, de naam als spirituele opvolger van Baldur's Gate 2 vind ik DA:O niet waard. Jammer.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 22:43:45 #121
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_79111796
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 22:32 schreef trancethrust het volgende:
Ik heb de indruk dat ze de diepte een beetje hebben laten varen vanaf het middenspel. De origins zijn zeer sterk geschreven, maar daarna wordt t zo linear als het maar kan. Vond het ook tegenvallen. Skills etc vond ik overigens ook niet zo uitgebreid, het D&D systeem was toch flexibeler; tactisch is het spel wel weer erg uitdagend. Iig, de naam als spirituele opvolger van Baldur's Gate 2 vind ik DA:O niet waard. Jammer.
Ik denk dat je 'spirituele opvolger' meer moet zien als de setting van het verhaal dan als het verhaal zelf, true de BG serie is legendarisch en daardoor totaal niet toegankelijk voor spelers die niet gewend zijn aan een game waarbij meer dan de helft bestaat uit keuzes die als ze verkeerd uitpakken er voor zorgt dat je hele legers achter je aankrijgt, tot het moment dat je genoeg loot hebt verzameld om je zonden af te kopen bij een priester. Daarbij komt nog eens het punt dat het spel ook op de console moest verkopen, waardoor je, ookal kun je het spel op de PC in isometrisch perspectief spelen, duidelijk ontwikkeld is om als 3rd person te spelen, waardoor het strategische aspect voor een groot deel wegvalt op 2 a 3 bosses na.
  Eindredactie Games zondag 14 maart 2010 @ 12:52:58 #122
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_79122939
Komende donderdag: DA:O Awakening.
quote:
The game begins six months after events of Dragon Age: Origins have concluded, and the player will take on the role of a Grey Warden commander (who is either an imported character from Origins or an Orlesian Warden). The player will help rebuild the Grey Wardens and to establish Vigil's Keep as a new base of operations, though the Orlesian Warden will be treated differently because of Orlais' history with Ferelden. Despite the defeat of the archdemon, the darkspawn have not returned underground and there are rumours that there are darkspawn with the ability to speak.[4] The Architect appears to be involved and the Warden may have to deal with this creature. Once this mission is complete, the world will have changed dramatically.
- A total of 6 new specializations, two for each class.
- New warrior specializations: Spirit Warrior and Guardian.
- New rogue specializations: Legionnaire Scout and Shadow.
- New mage specializations: Battlemage and Keeper.
- 24 new spells and 32 new talents (for a total of 56).
- 12 new skills on 3 skill tracks
- The ability to import an old character (either dead or alive), or start as a new Warden from Orlais (if you start a new - - character, you will instantly get a level 18 character.)
- All non-DLC items as well as any Return To Ostagar items from your Origins character will be transferred into
Awakening. Both equipped and inventory, but not party storage chest items, will be transferred.
- A higher level cap of 35.

Volgens bioware 15 uur extra gameplay, adviesprijs is 29,99 euro.

Wie gaat 'm halen? . Ik wel, alleen weet niet of ik de volle (Nederlandsche) mep ervoor over heb.
pi_79123126
Donderdag al, ga hem wel even uitproberen
pi_79123222
Ik ga hem ook wel halen, dat Architect figuur ziet er tof uit.
HÆLP.
  zondag 14 maart 2010 @ 13:07:09 #125
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_79123453
Vind beetje duur voor maar 15 uur gameplay, maar de gameplay is altijd erg goed geweest van DAO.

misschien even halen en helemaal overnieuw beginnen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  Eindredactie Games zondag 14 maart 2010 @ 13:15:36 #126
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_79123725
quote:
Op zondag 14 maart 2010 13:07 schreef CantFazeMe het volgende:
Vind beetje duur voor maar 15 uur gameplay, maar de gameplay is altijd erg goed geweest van DAO.

misschien even halen en helemaal overnieuw beginnen.
Zat ik ook aan te denken inderdaad, opzich had ik een hele vette Rogue in het origineel maar wil toch ff opnieuw beginnen. Sowieso start je dan met level 18
pi_79123761
Ik merk bij mezelf dat ik altijd ver boven het aantal uren gameplay zit die het van tevoren wordt toegedicht. Maar mijn primaire doel is dan ook nooit het spel uitspelen.
HÆLP.
  zondag 14 maart 2010 @ 13:21:54 #128
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_79123917
Naja ik heb 69 uur over het 1e deel gespeeld volgens mij
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_79124157
quote:
Op zondag 14 maart 2010 13:21 schreef CantFazeMe het volgende:
Naja ik heb 69 uur over het 1e deel gespeeld volgens mij
Ja ik dus ook, minstens. Terwijl ik mensen op internet zie roepen dat het 40-50 uur gameplay is. Volgens mij is dat alleen zo als het je gaat om zo snel mogelijk kunnen roepen dat je het uitgespeeld hebt.

Nog treuriger is het dan als mensen roepen dat DA niet kan tippen aan BG omdat daar ruim 100 uur gameplay in zit, totaal voorbijgaand aan het feit dat een spelontwikkeling tegenwoordig zoveel meer complex is geworden dan het toen was.
HÆLP.
  Eindredactie Games zondag 14 maart 2010 @ 14:29:23 #130
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_79126161
quote:
Op zondag 14 maart 2010 13:29 schreef ehqo. het volgende:

[..]

Ja ik dus ook, minstens. Terwijl ik mensen op internet zie roepen dat het 40-50 uur gameplay is. Volgens mij is dat alleen zo als het je gaat om zo snel mogelijk kunnen roepen dat je het uitgespeeld hebt.

Nog treuriger is het dan als mensen roepen dat DA niet kan tippen aan BG omdat daar ruim 100 uur gameplay in zit, totaal voorbijgaand aan het feit dat een spelontwikkeling tegenwoordig zoveel meer complex is geworden dan het toen was.
Ik snap wel wat je bedoelt, ik heb in DAO ook wel 100 uur zitten maar hij is ongetwijfeld binnen 30 uur wel uit te spelen.

Wat ik me wel eens afvraag is waar de x-uur gameplay guestimation van uitgevers op gebaseerd is. Het is natuurlijk vanzelfsprekend dat dat een zeer grove schatting is want het varieert van gamer tot gamer, ik gok dat ze gewoon een handvol dorks een playthrough laten doen en dan een gemiddelde pakken. De één doet alle side-quests en de andere nauwelijks tot geen. Afijn, wel grappig om over te speculeren.

Bij een spel als bijvoorbeeld Gears of war is het maken van een dergelijke schatting veel eenvoudiger.
  † In Memoriam † maandag 15 maart 2010 @ 07:04:56 #131
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_79157527
quote:
Op zondag 14 maart 2010 12:52 schreef 2dope het volgende:
Komende donderdag: DA:O Awakening.
[..]

- A higher level cap of 35.
Is de level cap van 25 in Origins te halen?

In de wiki staat
quote:
The maximum level in game is 25. However, the developers expect that most players will be level 15-20 if they complete the game and all the side quests; and level 17-22 if they complete the game and all the downloadable content. There is not enough content in game to reach the maximum level of 25.
Dus nou kun je eindelijk het hoogste level halen, verhogen ze de cap?
quote:
Volgens bioware 15 uur extra gameplay, adviesprijs is 29,99 euro.

Wie gaat 'm halen? . Ik wel, alleen weet niet of ik de volle (Nederlandsche) mep ervoor over heb.
Er is voor mij geen haast bij maar als ik zover ben ga ik hem wel halen. Het is tenminste een echte uitbreiding.

Return to Ostagar, The Stone Prisoner en Warden's Keep hadden imo gewoon in de game moeten zitten. Die kosten gezamenlijk ook 27$. Stelletje uitmelkers daar bij Bioware.
pi_79157879
Stone Prisoner zat toch gewoon een code voor bij het spel?
pi_79160024
quote:
Op maandag 15 maart 2010 07:04 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Is de level cap van 25 in Origins te halen?

In de wiki staat
[..]

Dus nou kun je eindelijk het hoogste level halen, verhogen ze de cap?
[..]

Er is voor mij geen haast bij maar als ik zover ben ga ik hem wel halen. Het is tenminste een echte uitbreiding.

Return to Ostagar, The Stone Prisoner en Warden's Keep hadden imo gewoon in de game moeten zitten. Die kosten gezamenlijk ook 27$. Stelletje uitmelkers daar bij Bioware.
Qua content haal je dit niet, als je echter genoeg gold hebt kan je die kist in het kamp spekken, daar krijg je ook experience voor en die tikt best aan. Ik heb nu een character die lvl 21 is en pas net de Landsmeet voorbij is. Alle DLC op Stone Prisoner na moet ik ook nog, alsmede een paar sidequests. Enfin, als de levelcap nu 35 wordt betekent het alsnog dat je lvl 30 moet kunnen halen, daar teken ik voor.
HÆLP.
pi_79197010
quote:
Op maandag 15 maart 2010 07:04 schreef NorthernStar het volgende:

...

Return to Ostagar, The Stone Prisoner en Warden's Keep hadden imo gewoon in de game moeten zitten. Die kosten gezamenlijk ook 27$. Stelletje uitmelkers daar bij Bioware EA.
;P
  dinsdag 16 maart 2010 @ 08:09:52 #135
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_79198083
Nog 2 dagen
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_79198489
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 08:09 schreef CantFazeMe het volgende:
Nog 2 dagen
16 Maart, staat op de website?
HÆLP.
pi_79198623
Ach, Amerika.
HÆLP.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 08:49:21 #138
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_79198689
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 08:44 schreef ehqo. het volgende:
Ach, Amerika.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_79198723
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 08:49 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Zouden ze al wel geleverd zijn? Eén zaak hier in de buurt doet lang niet altijd even moeilijk over dat soort dingen.
HÆLP.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 09:06:14 #140
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_79198918
Ik heb een beetje moeite met Leliana in bed te praten.. in mijn eerste playthrough lukte het niet vanwege een bug (?) waardoor ik een hele berg conversaties niet meer kon doen...

Komt haar personal quest gewoon op een random moment als haar approval hoog genoeg is? Ik heb nu in mijn 2e playthrough wel vanalles met haar besproken.. oa het minstrels are spies verhaal, maar nog geen personal quest
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_79199010
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 09:06 schreef L3viathan het volgende:
Ik heb een beetje moeite met Leliana in bed te praten.. in mijn eerste playthrough lukte het niet vanwege een bug (?) waardoor ik een hele berg conversaties niet meer kon doen...

Komt haar personal quest gewoon op een random moment als haar approval hoog genoeg is? Ik heb nu in mijn 2e playthrough wel vanalles met haar besproken.. oa het minstrels are spies verhaal, maar nog geen personal quest
Hm. Ik had approval op 100 en kon daardoor de conversatie over spies ook niet aan, toen moest ik eerst ruzie maken om haar disposition omlaag te krikken. Daarna kwam die quest op zo'n random encounter moment, vrijwel direct daarna.

One important dialogue option that leads to Leliana's background quest can be lost if you get her approval too high without talking to her. Therefore, do not simply shower Leliana with gifts -- talk to her (she really likes to talk) and make sure you ask an impertinent question about "I heard that in Orlais, minstrels are often spies" when that option appears. As her approval increases further, you can no longer ask it. Leliana's background quest requires her to first tell you a lie about her background, and then feel bad and come clean on it. If the question about spies disappears from the dialogue options before you ask it, you will never learn of Leliana's past and you will not get the quest to seek out her former bard master, Marjolaine.

Overigens zou dit gepatched moeten zijn.
HÆLP.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 09:20:54 #142
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_79199192
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 09:11 schreef ehqo. het volgende:

[..]

Hm. Ik had approval op 100 en kon daardoor de conversatie over spies ook niet aan, toen moest ik eerst ruzie maken om haar disposition omlaag te krikken. Daarna kwam die quest op zo'n random encounter moment, vrijwel direct daarna.

One important dialogue option that leads to Leliana's background quest can be lost if you get her approval too high without talking to her. Therefore, do not simply shower Leliana with gifts -- talk to her (she really likes to talk) and make sure you ask an impertinent question about "I heard that in Orlais, minstrels are often spies" when that option appears. As her approval increases further, you can no longer ask it. Leliana's background quest requires her to first tell you a lie about her background, and then feel bad and come clean on it. If the question about spies disappears from the dialogue options before you ask it, you will never learn of Leliana's past and you will not get the quest to seek out her former bard master, Marjolaine.

Overigens zou dit gepatched moeten zijn.
Thanks!
Ik weet niet of dit in de xbox versie ook gepatched is, maar daar had ik dus inderdaad bovenstaand probleem. Nu maar hopen dat het in mijn 2e playthrough wel werkt!
pi_79199241
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 09:20 schreef L3viathan het volgende:

[..]

Thanks!
Ik weet niet of dit in de xbox versie ook gepatched is, maar daar had ik dus inderdaad bovenstaand probleem. Nu maar hopen dat het in mijn 2e playthrough wel werkt!
Ik weet niet hoe hoog je disposition is, maar als die te hoog is zou je kunnen proberen via een conversatie haar disposition wat omlaag te krijgen. Toen ik dat deed kreeg ik meteen meer opties. Good luck iig.
HÆLP.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 09:40:21 #144
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_79199606
Ik ga trouwens het spel weer herinstalleren en alle profielen verwijderen. Ga helemaal opnieuw beginnen zodra ik de uitbreiding binnen heb.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  dinsdag 16 maart 2010 @ 10:22:46 #145
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_79200667
Wie gaat dit meer doen?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_79200741
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 10:22 schreef CantFazeMe het volgende:
Wie gaat dit meer doen?
Niet onmiddellijk. Wel wil ik die Orlesian Warden even checken. Maar als eerste ga ik mijn Arcane Warrior afstoffen, met die character ben ik toch wel het meest content en battlemage ziet eruit als iets dat hij moet hebben.
HÆLP.
  † In Memoriam † donderdag 18 maart 2010 @ 06:40:11 #147
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_79282425
quote:
Op maandag 15 maart 2010 10:10 schreef ehqo. het volgende:

[..]

Qua content haal je dit niet, als je echter genoeg gold hebt kan je die kist in het kamp spekken, daar krijg je ook experience voor en die tikt best aan. Ik heb nu een character die lvl 21 is en pas net de Landsmeet voorbij is. Alle DLC op Stone Prisoner na moet ik ook nog, alsmede een paar sidequests. Enfin, als de levelcap nu 35 wordt betekent het alsnog dat je lvl 30 moet kunnen halen, daar teken ik voor.
Ik heb twee levels gehaald met elfroot inleveren. Dat gaat echt heel snel.
Eigenlijk kan je net zo goed de console openen en jezelf exp geven maar dan voelt het als cheaten. Terwijl dit gewoon een mogelijkheid van het spel is.

Wat is die Morrigan een bitch zeg. Eerst zeggen dat we alleen sex hebben en ik er niks meer van moet maken en nu ineens heel jaloers doen over Leliana èn Zevran. En dan ook nog aan komen zetten met een ring waarmee ze me altijd kan volgen. Controlfreak

Nou snap ik deze mod ook

donderdag 18 maart 2010 @ 09:16:10 #148
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_79284209
Waar kan ik bijv mods halen? Dugeons ed? Dat was toch mogelijk?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_79284333
social.bioware.com staat een hoop.

http://www.dragonagenexus.com/ is ook flink uitgebreid
  donderdag 18 maart 2010 @ 09:24:35 #150
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_79284423
Oh? Chill ook met items? Zijn er bijv ook flinke uitbreidingen?ik bedoel qua content hè, nieuwe stad enzo ?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_79284601
Het zijn vooral kleinere mods, wat dungeons enzo zijn al ontworpen. Nieuwe steden e.d. gaat HEEL veel tijd in zitten daar is nog niemand mee klaar.
Vooralsnog zijn het vooral dialogen, betere character models, betere icoontjes. combat mods e.d.
  donderdag 18 maart 2010 @ 09:35:24 #152
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_79284682
Jammer! ik wilde ook wel ooit een mod ontwerpen voor DA sterker ik heb al een lore, maar ikkan alleen grafisch doen (textures n stuff) maar niet coden of 3D modellen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  donderdag 18 maart 2010 @ 10:39:03 #153
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_79286519
Gisteren DA opnieuw geïnstalleerd morgen even expansie kopen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_79287143
Moet gaan kijken waar ik de expansion voor ga kopen, heb het spel (legaal) voor zowel de 360 als de pc... maar de 360 speelt relaxter weg.
pi_79287886
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 10:58 schreef Ceased2Be het volgende:
Moet gaan kijken waar ik de expansion voor ga kopen, heb het spel (legaal) voor zowel de 360 als de pc... maar de 360 speelt relaxter weg.
In de zin van lekker lui op de bank wel. Maar ik vind het minder dat je niet even uit kan zoomen om alles te overzien en delen van je party in één keer naar verschillende locaties kan sturen.
HÆLP.
pi_79288851
Nou moet ik zeggen dat ik dat op de 360 ook nog niet gemist heb, daar is het veel meer een action-rpg waar de pc versie inderdaad tactischer is qua spelen.
pi_79289134
btw voor de 360 spelers: Awakenings is nu te downloaden op de Marketplace.
  donderdag 18 maart 2010 @ 13:52:53 #158
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_79293797
Heb al zin om te spelen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  † In Memoriam † donderdag 18 maart 2010 @ 19:54:57 #159
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_79308366
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 09:35 schreef CantFazeMe het volgende:
Jammer! ik wilde ook wel ooit een mod ontwerpen voor DA sterker ik heb al een lore, maar ikkan alleen grafisch doen (textures n stuff) maar niet coden of 3D modellen.
Je kan met de toolset complete quests en nieuwe gebieden maken zonder verder te hoeven modellen. Alles wat in de game zit heb je tot je beschikking. Met een beetje creativiteit (en veel tijd) kom je een heel end.

Ik gebruik nu deze mods voor de gameplay

Bag of Holding (voor als halverwege de dungeon je inventory vol zit)
Auto loot (geen schermpje meer als je iets van een lichaam op kist pakt)
Character Respec (om de companions zelf te kunnen specialiseren)
No Helmet Hack (lelijke helmpjes zijn onzichtbaar)
Queens Attire (voor Morrigan of Wynne)
Camp storage chest (handig voor opslag)

O en Slap Morrigan niet te vergeten.
  donderdag 18 maart 2010 @ 21:53:50 #160
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_79314462
Haha, leuk ik zal eens verdiepen in het modding.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  donderdag 18 maart 2010 @ 22:43:11 #161
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_79316952
Ik ga ook Return of Ostagar kopen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  vrijdag 19 maart 2010 @ 16:29:57 #162
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_79341786
Gekocht.

Kreeg er gratis een Wesley Single erbij. Je weet; die popstars winnaar.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_79341902
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 16:29 schreef CantFazeMe het volgende:
Gekocht.

Kreeg er gratis een Wesley Single erbij. Je weet; die popstars winnaar.
Ik ben om.
HÆLP.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 17:12:51 #164
28033 Pek
je moet wat
pi_79343727
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 19:54 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ik gebruik nu deze mods voor de gameplay
Die bruine tanden storen je niet? Bah, eerste mod die ik meepakte
  vrijdag 19 maart 2010 @ 17:55:59 #165
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_79345186
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 17:12 schreef Pek het volgende:

[..]

Welke bruine tanden?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  Moderator / Redactie FP vrijdag 19 maart 2010 @ 18:22:11 #166
Rawr
pi_79346064
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 17:55 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Welke bruine tanden?
Die zie je niet als je de white teeth mod hebt, nee
pi_79370210
Hoe is awakenings?

denk aan spoilertags wanneer verhaalinhoudelijk ;p
  zondag 21 maart 2010 @ 01:35:58 #168
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_79394717
Net begin gespeeld wel puik, alleen je verliest sommige dingen als je blight character importeerd.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  † In Memoriam † zondag 21 maart 2010 @ 06:19:24 #169
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_79396410
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 17:12 schreef Pek het volgende:

[..]

Tis verdulle geen prodent reclame

Wat meer keuze qua haar, ogen en tattoos bij de chargen is wel aardig maar voor de rest hoeft er wmb niet aan het uiterlijk gesleuteld te worden.

Ik heb Equal Love er nu wel bij. Kan je met iedereen sexen, ongeacht je eigen geslacht.
  zondag 21 maart 2010 @ 11:33:53 #170
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_79398740
Ik wil graag wel weer een nieuwe complete dragon age met 120+ uur aan gameplay.

█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_79423207
Expansion uitgespeeld
SPOILER
Het was leuk. Ik houd mijn ogen open voor meer DLC, met deel één en de expansion heb ik nu wel zoveel keuzes opgebouwd dat ik benieuwd ben naar de gevolgen.
pi_79423303
Beetje jammer dat er geen oude bekenden(behalve die alcoholische dwerg) terugkomen in Awakening
pi_79435913
Hoelang duurde jullie eerste playthrough eigenlijk?

Bij mij duurde het 48 uur
  Moderator / Redactie FP maandag 22 maart 2010 @ 02:47:04 #174
Rawr
pi_79436160
quote:
Op zondag 21 maart 2010 21:31 schreef MaxC het volgende:
Beetje jammer dat er geen oude bekenden(behalve die alcoholische dwerg) terugkomen in Awakening
Ik heb Wynne ook even gezien

edit: en Alistair eventjes, jammer dat ie niet zo apart is als in het origineel

En over Ohgren bij de Joining

"You're not allowed to spit."
- Heh, that's what I always tell 'em.

† In Memoriam † maandag 22 maart 2010 @ 07:06:54 #175
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_79436581
quote:
Op zondag 21 maart 2010 21:30 schreef Mystikvm het volgende:

Het was leuk. Ik houd mijn ogen open voor meer DLC, met deel één en de expansion heb ik nu wel zoveel keuzes opgebouwd dat ik benieuwd ben naar de gevolgen.
Zou er nog wat komen dan?

Men werkt nu denk ik helemaal aan DA2.

Als ik moet gokken gaat die zich in het verre verleden afspelen. Met een jongere Flemeth. Of in de toekomst en haakt het in op Morrigan en haar "kind". Dat laatste zou wel leuk zijn.
  maandag 22 maart 2010 @ 08:32:21 #176
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_79437248
Heeft iemand ook die Law and Order bug? Ik kilde de smugglers in de grot voor de quest al. Nu kan ik hem niet afmaken... De bartender zegt ook niks. Heb al meer dan 2 uur gameplay in, irritant.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_79437926
quote:
Op maandag 22 maart 2010 07:06 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Als ik moet gokken gaat die zich in het verre verleden afspelen. Met een jongere Flemeth. Of in de toekomst en haakt het in op Morrigan en haar "kind". Dat laatste zou wel leuk zijn.
Voorgeschiedenis lijkt me leuk, maar dat vind ik juist iets voor een expansion of DLC. Ik ga er dan ook volledig van uit dat DA2 een vervolg is, zeker met de teasers die je op het eind van DA1 en Awakenings hebt gekregen.
  maandag 22 maart 2010 @ 10:23:05 #178
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_79439461
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 09:23 schreef ehqo. het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe hoog je disposition is, maar als die te hoog is zou je kunnen proberen via een conversatie haar disposition wat omlaag te krijgen. Toen ik dat deed kreeg ik meteen meer opties. Good luck iig.
Het is me gelukt om haar personal quest te doen!
Nu moet ik haar nog de tent in krijgen

En dan te bedenken dat ik het spel eerst niet zo bijzonder vond, nu ben ik compleet verslaafd!
pi_79439562
Is the Awakening het geld waard? Het lijkt me nogal duur voor een expansion...
pi_79441680
quote:
Op maandag 22 maart 2010 10:27 schreef Koko_Banana het volgende:
Is the Awakening het geld waard? Het lijkt me nogal duur voor een expansion...
Twintig uur gameplay (ik was snel, deed het in 15), interessante verhaallijn. Houdt niet heel sterk verband met de hoofdverhaallijn. Ik vond het de moeite waard, en ook de prijs.
  maandag 22 maart 2010 @ 16:56:56 #181
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_79453506
quote:
Op maandag 22 maart 2010 08:32 schreef CantFazeMe het volgende:
Heeft iemand ook die Law and Order bug? Ik kilde de smugglers in de grot voor de quest al. Nu kan ik hem niet afmaken... De bartender zegt ook niks. Heb al meer dan 2 uur gameplay in, irritant.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_79460205
quote:
Op maandag 22 maart 2010 16:56 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Sorry, nee heb die niet gehad maar hij was wel enigzins gebugged. Ik heb ze ook eerst afgemaakt en bij mij bleef de quest dus ook in de cave steken. Alleen toen ik weer met die gast van de guard ging praten kreeg ik wel de quest reward, ook al stond de quest marker niet boven zijn hoofd.
  maandag 22 maart 2010 @ 20:23:47 #183
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_79462352
quote:
Op maandag 22 maart 2010 19:45 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Sorry, nee heb die niet gehad maar hij was wel enigzins gebugged. Ik heb ze ook eerst afgemaakt en bij mij bleef de quest dus ook in de cave steken. Alleen toen ik weer met die gast van de guard ging praten kreeg ik wel de quest reward, ook al stond de quest marker niet boven zijn hoofd.
Ik kreeg dit dus. Alleen de quest staat nog in mijn map marker als "Law & Order" terwijl de quest niet meer in mijn journal staat. Ik heb hem al gedaan, Ik heb wel 10 gold van de guard ontvangen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  maandag 22 maart 2010 @ 21:16:00 #184
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_79465283
quote:
Op maandag 22 maart 2010 20:23 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Ik kreeg dit dus. Alleen de quest staat nog in mijn map marker als "Law & Order" terwijl de quest niet meer in mijn journal staat. Ik heb hem al gedaan, Ik heb wel 10 gold van de guard ontvangen.
Klinkt irritant als een dode pixel. Met één verschil: fixbaar dmv een patch. Dus hopelijk doen ze dat met de volgende update.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_79466584
quote:
Op maandag 22 maart 2010 07:06 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Lijkt me sterk dat de periode ver afwijkt van DAO (aangezien een [naam]-Age een eeuw is volgens de codex). Ik hoop wel dat DA2 vrij weinig met de blight te maken heeft, bij voorkeur totaal iets anders.

Ik denk trouwens niet dat morrigan en d'r kind een heel erg groot item zullen worden in een sequel aangezien je haar verzoek gewoon kan afwijzen.
  maandag 22 maart 2010 @ 22:06:29 #186
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_79468594
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:16 schreef Marble het volgende:

[..]

Klinkt irritant als een dode pixel. Met één verschil: fixbaar dmv een patch. Dus hopelijk doen ze dat met de volgende update.
Moet ik dan overnieuw beginnen?

Als ik active quest doe op een willkeurige, verspringt mijn map-marker niet naar de active quest. Blijft op Law & Orrder staan.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  maandag 22 maart 2010 @ 22:36:26 #187
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_79470468
Het is me eindelijk gelukt om Leliana keihard te grazen te nemen!
Wat een womanizende dwerg heb ik toch
  † In Memoriam † maandag 22 maart 2010 @ 23:33:57 #188
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_79473614
quote:
Op maandag 22 maart 2010 09:18 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Voorgeschiedenis lijkt me leuk, maar dat vind ik juist iets voor een expansion of DLC. Ik ga er dan ook volledig van uit dat DA2 een vervolg is, zeker met de teasers die je op het eind van DA1 en Awakenings hebt gekregen.
In een interview met bioware over vervolgen ed zei een van de makers "it's exciting because there's this whole timeline." Dat lijkt me eerder naar het verleden verwijzen dan de toekomst. De toekomst is vanzelfsprekend, dat hoef je niet expliciet te noemen.

En Flemeth is dan de enige die oud genoeg is als het in een ver verleden afspeelt.

Het was zomaar een idee.
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:36 schreef sammeh het volgende:

[..]

Lijkt me sterk dat de periode ver afwijkt van DAO (aangezien een [naam]-Age een eeuw is volgens de codex). Ik hoop wel dat DA2 vrij weinig met de blight te maken heeft, bij voorkeur totaal iets anders.
De allereerste Blight? De eerste Gray Wardens? Griffons!!

Dat van die naam klopt idd.
quote:
Ik denk trouwens niet dat morrigan en d'r kind een heel erg groot item zullen worden in een sequel aangezien je haar verzoek gewoon kan afwijzen.
Nee maar dat is net als met Alistair. Hij kan op de troon eindigen of als dronken sloeber. Uiteindelijk moeten de makers toch kiezen als ze op het verhaal willen doorborduren.

Morrigan vind ik een van de leukste karakters trouwens, van mij mag ze wel terugkomen.
  Eindredactie Games maandag 22 maart 2010 @ 23:46:36 #189
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_79474194
quote:
Op maandag 22 maart 2010 23:33 schreef NorthernStar het volgende:

Goed stukje, kan me er gedeeltelijk in vinden alleen geef je aan dat de toekomst vanzelfsprekend is, wat ik toch anders zie. De archdemon is dood zoals die al talloze keren eerder viel; er is echter nog steeds geen structurele oplossing voor de blight(s).

Verder meen ik me te herinneren van de 'end-scenes' waar e.e.a. nog eens wordt doorgenomen aangaande NPC's / locaties dat er hier en daar nog aardig met speculaties gegooid wordt.

Hetgene wat mij het meest aan het twijfelen zet over de setting van het tweede deel is eigenlijk juist het tegenovergestelde van wat jij zegt; mijns inziens is er juist over het verleden ontzettend veel bekend. Er staat zo ontiegelijk veel (ontiegelijk gedetailleerd) geschreven over het verleden in de codex dat die eigenlijk staat als een huis.

Don't get me wrong; een tweede deel wat zich eerder afspeelt lijkt me ook best gruwelijk.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 08:48:08 #190
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_79478635
Ik wil graag dat er meer uur aan gameplay terecht komt en meer DLC komt. Prijs van mij mag omhoog mits er gratis uitbereidingen komen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  dinsdag 23 maart 2010 @ 15:29:11 #191
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_79492781
Vanavond maar weer overnieuw met awaken beginnen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_79493578
Het lijkt me erg vreemd om deel 2 als prequel te brengen als deel 1 'Origins' heet. Gewoon lekker een sequel maken dus :-)
  dinsdag 23 maart 2010 @ 15:47:44 #193
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_79493689
Is er al een datum bekend?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_79497032
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 15:47 schreef CantFazeMe het volgende:
Als het goed is 11-02-2011. Of zoals de Community Manager Chris Priestly het verwoorde: Die dag zal een goede dag voor DAO-spelers zijn.
  † In Memoriam † woensdag 24 maart 2010 @ 00:55:32 #195
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_79516873
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 15:47 schreef CantFazeMe het volgende:

1 februari 2011 volgens het kaartje
  woensdag 24 maart 2010 @ 09:13:11 #196
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_79519871
Oeh, ik wacht met spanning af, hopelijk kun je ook je character importeren.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_79523642
Ja dat zou gaaf zijn inderdaad.
  woensdag 24 maart 2010 @ 11:23:48 #198
28033 Pek
je moet wat
pi_79524522
Natuurlijk kan dat, daar heeft Bioware toch wel patent op
  woensdag 24 maart 2010 @ 11:26:53 #199
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_79524655
mooi. Ik wil mijn dual elf voor geen goud missen!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_79568629
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 09:13 schreef CantFazeMe het volgende:
Oeh, ik wacht met spanning af, hopelijk kun je ook je character importeren.
Lijkt me wel inderdaad.
SPOILER
Alleen nu nog bijna een jaar wachten tot daar een vervolg aan kan komen.
  donderdag 25 maart 2010 @ 14:38:39 #201
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_79570660
Nog een jaar inderdaad.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  donderdag 25 maart 2010 @ 14:56:43 #202
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_79571152
Het zou wel leuk zijn als ze in de tussentijd nog wat van die korte DLC quests toevoegen. Heb me daar prima mee vermaakt tot nu toe.
  donderdag 25 maart 2010 @ 16:56:34 #203
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_79575751
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 14:56 schreef L3viathan het volgende:
Het zou wel leuk zijn als ze in de tussentijd nog wat van die korte DLC quests toevoegen. Heb me daar prima mee vermaakt tot nu toe.

Ik heb liever een Dragon Age waar super veel uren in zit. En dat ze daar ook op focussen dan steeds DLCs.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  zaterdag 27 maart 2010 @ 22:40:06 #204
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_79656607
kun je nou zelfgemaakte mods alleen spelen op de PC versie?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zaterdag 27 maart 2010 @ 23:58:35 #205
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_79658677
Volgens mij wel ja.

En tvp ik wil DA2 already.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  zondag 28 maart 2010 @ 00:37:46 #206
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_79659725
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 23:58 schreef CantFazeMe het volgende:
Volgens mij wel ja.

Zonde man NWN daarvan heb ik echt uren aan mods gespeeld.. en nu ik de Xbox360 versie van Dragon Age heb kan dat ineens niet meer ..
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Moderator / Redactie FP zondag 28 maart 2010 @ 00:39:51 #207
Rawr
pi_79659786
Van NWN heb ik alleen het origineel (+SoU en HotU) gespeeld, en 1 vaste server online, dus nauwelijks gemodde dingen

NWN
  zondag 28 maart 2010 @ 00:41:46 #208
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_79659836
quote:
Op zondag 28 maart 2010 00:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Van NWN heb ik alleen het origineel (+SoU en HotU) gespeeld, en 1 vaste server online, dus nauwelijks gemodde dingen

NWN
Zonde.. sommige van die mods waren ECHT vreselijk goed!
Een gedicht over Maanvis
  zondag 28 maart 2010 @ 10:11:22 #209
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_79663708
quote:
Op zondag 28 maart 2010 00:37 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Zonde man NWN daarvan heb ik echt uren aan mods gespeeld.. en nu ik de Xbox360 versie van Dragon Age heb kan dat ineens niet meer ..
Daarom heb ik het spel dus 2 x gekocht; voor de 360 om relaxed the spelen (+ uitbreidingen) en de pc versie voor de mods.

Qua NWN heb ik alleen het eerste deel gespeeld incl de 2 uitbreidingen en voor de rest heel veel op een persistant world gespeeld met vrienden van me. good times.
Jammer dat dat met NWN2 nooit zo van de grond is gekomen.
  zondag 28 maart 2010 @ 12:32:33 #210
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_79666283
DA is toch wel top fav.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  zondag 28 maart 2010 @ 18:00:44 #211
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_79675791
quote:
Op zondag 28 maart 2010 10:11 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Daarom heb ik het spel dus 2 x gekocht; voor de 360 om relaxed the spelen (+ uitbreidingen) en de pc versie voor de mods.

Qua NWN heb ik alleen het eerste deel gespeeld incl de 2 uitbreidingen en voor de rest heel veel op een persistant world gespeeld met vrienden van me. good times.
Jammer dat dat met NWN2 nooit zo van de grond is gekomen.
2 keer kopen zou ik ook nog wel doen, ware het niet dat m'n PC niet zo sjofel meer is om dat soort spellen te spelen . Dus eerst een nieuwe PC, dat doe ik sowieso zodra Starcraft 2 uit komt en de financiën het een beetje toe laten .
Een gedicht over Maanvis
  zondag 28 maart 2010 @ 18:46:03 #212
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_79676979
quote:
Op zondag 28 maart 2010 18:00 schreef Maanvis het volgende:

[..]

2 keer kopen zou ik ook nog wel doen, ware het niet dat m'n PC niet zo sjofel meer is om dat soort spellen te spelen . Dus eerst een nieuwe PC, dat doe ik sowieso zodra Starcraft 2 uit komt en de financiën het een beetje toe laten .
Een nieuwe PC met 2x MSI Radeon 5870 Lightning?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  zondag 28 maart 2010 @ 18:47:20 #213
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_79677030
Heb een ernstige bug ontdekt, gelukkig had ik nog een oude save!

[spoiler]

http://www.gamefaqs.com/boards/genmessage.php?board=984881&topic=53991506&page=2
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  † In Memoriam † maandag 29 maart 2010 @ 07:01:56 #214
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_79696130
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 23:58 schreef CantFazeMe het volgende:

Ik ben nog lang niet aan Awakenings toe.

Ik heb nogal moeite een run af te maken. Ben inmiddels aan mijn derde karakter begonnen. Eerste was om het spel te leren, tweede omdat ik mage wilde zijn maar ben nu toch maar weer met een rogue bezig. Met deze ga ik het wel uitspelen.

Vooraf las ik dat sommigen het een te makkelijk spel vonden. Lijkt me grootspraak eigenlijk. Ik speel nog niet eens op nightmare en vind het hier en daar verdomd lastig. De sacred urn heb ik nu af en dat heeft me weet ik hoelang gekost. En stapels potions. Soms krijg je gewoon echt geen kans. Drakes die je party overwelmen en dan een duo magen die tegelijk staan te bevriezen en te chainlightningen. Ben je dood voor je amper een stap hebt gezet.
  maandag 29 maart 2010 @ 08:35:13 #215
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_79696706
quote:
Op maandag 29 maart 2010 07:01 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ik ben nog lang niet aan Awakenings toe.

Ik heb nogal moeite een run af te maken. Ben inmiddels aan mijn derde karakter begonnen. Eerste was om het spel te leren, tweede omdat ik mage wilde zijn maar ben nu toch maar weer met een rogue bezig. Met deze ga ik het wel uitspelen.

Vooraf las ik dat sommigen het een te makkelijk spel vonden. Lijkt me grootspraak eigenlijk. Ik speel nog niet eens op nightmare en vind het hier en daar verdomd lastig. De sacred urn heb ik nu af en dat heeft me weet ik hoelang gekost. En stapels potions. Soms krijg je gewoon echt geen kans. Drakes die je party overwelmen en dan een duo magen die tegelijk staan te bevriezen en te chainlightningen. Ben je dood voor je amper een stap hebt gezet.
Herkenbaar. Vooral draken zijn irritant als ze op een partymember gaan springen en dan er half op gaat kauwen. Zelfde geld voor spinnen. Maar de mages van darkspawn zijn het irritants.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  maandag 29 maart 2010 @ 08:36:44 #216
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_79696730
Oh en ik heb een roque geïmporteerd uit de originele DA. Had geen zin om overnieuw te beginnen en roque vind ik het leukste..
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_79699562
ik doe het spel sinds gisteren en ik vind het toch verdomd leuk

ben bezig in het dailing bos en zojuist revenant verslagen door op de tomb te klikken (al kostte het me wel 10 tries ) met me groep die lvl 9 is.

hermit heb ik dood gemaakt. blijkt niet echt de beste manier te zijn om info te krijgen hoe ik door die magische doorgang moet komen. vanavond maar verder kijken
  † In Memoriam † maandag 29 maart 2010 @ 21:17:23 #218
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_79723377
quote:
Op maandag 29 maart 2010 11:08 schreef dikke_donder het volgende:

hermit heb ik dood gemaakt. blijkt niet echt de beste manier te zijn om info te krijgen hoe ik door die magische doorgang moet komen. vanavond maar verder kijken
Die hermit kun je rustig doodmaken.

Alleen heeft hij oa de ancient elven helm. Als je die armor set compleet wilt maken moet je met hem handelen (voor je hem alsnog dood maakt).

Heb je al met de Grand Oak gesproken?
pi_79727781
quote:
Op maandag 29 maart 2010 11:08 schreef dikke_donder het volgende:
ik doe het spel sinds gisteren en ik vind het toch verdomd leuk

ben bezig in het dailing bos en zojuist revenant verslagen door op de tomb te klikken (al kostte het me wel 10 tries ) met me groep die lvl 9 is.

Ik maak altijd alles dood voor loot.
HÆLP.
  maandag 29 maart 2010 @ 22:58:28 #220
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_79728653
Hmm het speccen is altijd lastig.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_79728847
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:58 schreef CantFazeMe het volgende:
Doch erg leuk. Van tevoren je hele character uitdenken. In NWN was dat helemaal het einde.
HÆLP.
  † In Memoriam † maandag 29 maart 2010 @ 23:54:04 #222
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_79731574
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:58 schreef CantFazeMe het volgende:
http://social.bioware.com/project/469/

Kun je altijd nog opnieuw.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 30 maart 2010 @ 01:20:35 #223
Rawr
pi_79733677
quote:
Op maandag 29 maart 2010 23:01 schreef ehqo. het volgende:

[..]

Doch erg leuk. Van tevoren je hele character uitdenken. In NWN was dat helemaal het einde.
Oh ja, dat was heerlijk Wat een lol had ik op m'n lvl 40 Monk/Sorcerer/RDD die 9 aanvallen in 1 aanvalsbeurt kon doen
  dinsdag 30 maart 2010 @ 08:52:54 #224
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_79735741
quote:
Op maandag 29 maart 2010 23:54 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

http://social.bioware.com/project/469/

Kun je altijd nog opnieuw.
Werkt niet in Awaken.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_79748161
quote:
Op maandag 29 maart 2010 07:01 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Vooraf las ik dat sommigen het een te makkelijk spel vonden. Lijkt me grootspraak eigenlijk. Ik speel nog niet eens op nightmare en vind het hier en daar verdomd lastig.
Het blijft natuurlijk vrij relatief, maar het spel was inderdaad wel iets te makkelijk. Nightmare is de hoogste moeilijkheidsgraad en zou tergend moeilijk moeten zijn imo. Dat is het niet. Het is lastig, maar ik heb nooit het gevoel gehad (in tegenstelling tot andere games op hun hoogste moeilijkheidsgraad) dat het me niet ging lukken. Zeker zodra je eenmaal een healer had (en zelfs 2 als je Morrigan ook healerskills gaf) waren bijna alle gevechten goed te doen. Bovendien had ik het gevoel dat het spel naarmate je vorderde (en levelde) steeds minder moeilijk werd in plaats van juist moeilijker... Ben bij mijn eerste eindbaas tig keer dood gegaan, terwijl ik de Archdemon in 1 keer heb gehaald
Kattentrapper...
  dinsdag 30 maart 2010 @ 16:06:51 #226
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_79749895
Is NWN erg outdated? Een nieuwe zou vet zijn
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_79751930
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:17 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Die hermit kun je rustig doodmaken.

Alleen heeft hij oa de ancient elven helm. Als je die armor set compleet wilt maken moet je met hem handelen (voor je hem alsnog dood maakt).

Heb je al met de Grand Oak gesproken?
grand oak quest gedaan voor zen kleine oak balletje

ok, ondertussen verder gespeeld en ik heb nu boots, gloves, chest en helmet van die forest loot. alistair kan het alleen nog niet dragen omdat zijn strength te laag is '

ben nu bezig in de mage tower. die had ik nog niet gedaan. blijft een erg leuk spel
pi_79753356
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 15:21 schreef Bril_idioot het volgende:

[..]

Het blijft natuurlijk vrij relatief, maar het spel was inderdaad wel iets te makkelijk. Nightmare is de hoogste moeilijkheidsgraad en zou tergend moeilijk moeten zijn imo. Dat is het niet. Het is lastig, maar ik heb nooit het gevoel gehad (in tegenstelling tot andere games op hun hoogste moeilijkheidsgraad) dat het me niet ging lukken. Zeker zodra je eenmaal een healer had (en zelfs 2 als je Morrigan ook healerskills gaf) waren bijna alle gevechten goed te doen. Bovendien had ik het gevoel dat het spel naarmate je vorderde (en levelde) steeds minder moeilijk werd in plaats van juist moeilijker... Ben bij mijn eerste eindbaas tig keer dood gegaan, terwijl ik de Archdemon in 1 keer heb gehaald
Doe je het op een console of pc?
HÆLP.
pi_79754743
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 17:30 schreef ehqo. het volgende:

[..]

Doe je het op een console of pc?
PC, al vraag ik me af of daar veel verschil in zit, omdat je het spel toch altijd kunt pauzeren, mocht je niet snel genoeg je commando's kunnen geven.
Kattentrapper...
pi_79755528
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 18:10 schreef Bril_idioot het volgende:

[..]

PC, al vraag ik me af of daar veel verschil in zit, omdat je het spel toch altijd kunt pauzeren, mocht je niet snel genoeg je commando's kunnen geven.
Op een console is het meer actie (en dus snelheid) gericht, het is heel omslachtig om van character naar character te schakelen en ze ergens neer te plempen. Daarom heb ik ook het idee dat het op de console nog iets simpeler is gemaakt.
PC heeft hoe dan ook mijn voorkeur.
HÆLP.
  † In Memoriam † woensdag 31 maart 2010 @ 06:29:27 #231
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_79775302
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 15:21 schreef Bril_idioot het volgende:

[..]

Ah zo. Als ik het goed begrijp levelen de vijanden niet of minder snel omhoog. En dat merk je dan later in het spel steeds meer waarschijnlijk. Net zoals ik helemaal aan het begin de Frostback Mountains echt niet door kon komen. Gelijk in het begin zijn een stel Bounty Hunters en die kon ik niet aan. Wel 20 keer geprobeerd. Eerst toch maar Redcliffe Village gedaan en daarna waren ze geen probleem meer.

Of die random encounters in Denerim. Met die soldaten en een heel stel boogschieters. In het begin twee stappen en je hele party is dood. Die moest ik ook bewaren voor later.

Ik ben nou zover dat ik Anora heb bevrijd. Dat gevecht met Cauthrien was wel weer een complete uitputtingsslag trouwens. Voor mij is het nog pittig genoeg, komt ws. omdat ik de combat tactics nauwelijks gebruik.

Na een beetje spieken in de wiki heb ik besloten dat mijn warden met Anora gaat trouwen.

Het lot van Alistair ( ) heb ik nog in beraad.
  woensdag 31 maart 2010 @ 08:00:33 #232
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_79775767
SPOILER
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  † In Memoriam † woensdag 31 maart 2010 @ 08:17:52 #233
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_79775946
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 08:00 schreef CantFazeMe het volgende:
SPOILER
Hmmzz.. dan spelen de makers vals want hij loopt een grote kans origins bij mij niet te overleven.
  woensdag 31 maart 2010 @ 08:26:14 #234
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_79776037
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 08:17 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Hmmzz.. dan spelen de makers vals want hij loopt een grote kans origins bij mij niet te overleven.
SPOILER
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_79776091
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 08:26 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
  woensdag 31 maart 2010 @ 08:53:40 #236
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_79776459
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 08:31 schreef Mystikvm het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_79976284
Vraagje, ik probeer van Red Cliff naar de Circle te gaan maar dan wordt ik onderweg aangevallen door een paar spirits die mijn hele party afmaken zonder dat ik ze noemenswaardig kan aanpakken. Kan ik op de een of andere manier hier aan ontkomen? Ik wil naar de Circle om mages te gaan halen om Connor's demon in de Fade te verslaan, ben nog niet eerder bij de circle geweest....
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
  dinsdag 6 april 2010 @ 08:24:59 #238
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_79993465
Hmm, zover ik weet van niet. Je moet ze proberen te stunnen of paralyse, werkt het makkelijkst.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  dinsdag 6 april 2010 @ 08:39:18 #239
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_79993599
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 16:06 schreef CantFazeMe het volgende:
Is NWN erg outdated? Een nieuwe zou vet zijn
NWN is niet zo outdated hoor, het speelt denk ik nog steeds heel lekker . En de nieuwe NWN is eigenlijk Dragon Age , dus denk niet dat er nog een NWN komt .
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 6 april 2010 @ 08:52:32 #240
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_79993753
Hmm, misschien in DA2 meer opties en features dan.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_80002445
Awakenings uitgespeeld met mijn Rogue (human female), was erg tof om zoveel skills te hebben (beeeeeeeeetje jammer dat ik vrijwel verplicht moest respeccen omdat de twee skills uit Warden Tower niet meer werkten in Awakenings...).

Nu weer helemaal opnieuw begonnen met een Elf Warrior (berserker) met een teringhekel aan mensen. Nou hebben die stadselven dat sowieso wel, maar Leliana zit bijvoorbeeld niet in mijn party. Die heb ik gewoon ijskoud op laten bokken. En dus ook elke keer dat ik met een human praat, zal ik er negatief op reageren, wat me dat ook kost. Ik heb nu Dalish gedaan (na de DLC's), en loop nu rond in Orzammar. Mijn party bestaat uit Oghren (tank) of Sten (tank) en daarnaast Zevhran (was Dog) en jammer genoeg Morrigan (kutmens ). Baal er flink van dat de twee mogelijke healers mensen zijn. Ik moet ook erg voorzichtig doen met Morrigan, want Wynne ga ik afblaffen als ik haar tegen kom. Dus dat betekent het hele spel door Morri afbitchen in de hoop dat ze er niet echt vandoor gaat. Zo wel gaan de pot-dealers (hehe) veel aan mij verdienen Oh well, I like a challenge.
  dinsdag 6 april 2010 @ 13:44:49 #242
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_80002782
Nice. Wordt wat als je 2 healers moet missen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_80002887
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 13:44 schreef CantFazeMe het volgende:
Nice. Wordt wat als je 2 healers moet missen.
Ja, dat wordt 'interessant'

Gelukkig in Awakenings Valena
  dinsdag 6 april 2010 @ 17:02:49 #244
298602 assileM90
I don't care what u say
pi_80010117
Mijn broertje is verslaafd aan dit spel .

maar is dit egt een leuk spel? misschien ga ik het ook een keertje proberen
:D is egt cute
Maar Messi is pas echt cute
  dinsdag 6 april 2010 @ 18:26:04 #245
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_80013197
Ja. Ik vind dit één van mijn top fav games. Gewoon omdat puur waar voor je geld krijgt.

Wacht met smart op DA2.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  † In Memoriam † woensdag 7 april 2010 @ 06:30:35 #246
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_80030620
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 13:35 schreef stbabylon het volgende:

Nu weer helemaal opnieuw begonnen met een Elf Warrior (berserker) met een teringhekel aan mensen. [...] En dus ook elke keer dat ik met een human praat, zal ik er negatief op reageren, wat me dat ook kost.
lol

Ik heb met mijn rogue net uitgespeeld en toen ik tijdens de landsmeet Alistair een spreekwoordelijk mes in de rug zette had ik een zelfde soort idee.

Ben nu met een evil bloodmage begonnen. Niet zo extreem als jouw psycho elf maar toch, Wynne gaat het iig voor dr kiezen krijgen.
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 17:02 schreef assileM90 het volgende:
Mijn broertje is verslaafd aan dit spel .

maar is dit egt een leuk spel? misschien ga ik het ook een keertje proberen
Als je van dit genre houdt is het een van de beste ooit.

Wel wat buggy hier en daar.
pi_80075177
Ik ben vorige week begonnen met een Rogue in Origins, heb nog geen romances etc, zit nu bij Redcliffe Castle, maar ik heb eerst Nature of the Beast gedaan Die was nogal erg lastig, zeker toen ik erachter kwam dat ik eigenlijk eerst Redcliffe had moeten doen Daar wandel ik nu dus ook gewoon doorheen.

Ik heb alleen 1 probleem; ik heb bij dat pokkejoch dat door die demon bezeten is ervoor gekozen naar de Cirle of Mages te gaan. Moet ik dan naar de Tower Circle reizen? Of ergens anders heen? Ik zit daar nu min of meer in vast

En hoe kan je 2 chars uit je party elkaar lief laten vinden dan?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2010 10:56:19 ]
pi_80075239
Circle of Mages zitten idd in de Tower Circle. Kun je niet direct heen map-travellen, maar dat dingetje ervoor wel.

Je kunt alleen de houding tegenover jou flink aanpassen. Hoe ze over elkaar denken staat min of meer vast.
pi_80075400
quote:
Op donderdag 8 april 2010 10:58 schreef stbabylon het volgende:
Circle of Mages zitten idd in de Tower Circle. Kun je niet direct heen map-travellen, maar dat dingetje ervoor wel.

Je kunt alleen de houding tegenover jou flink aanpassen. Hoe ze over elkaar denken staat min of meer vast.
Oke, dus moet ik eerst naar de Docks toe zo te zien. Moet wel lukken dus. Vind het tot nu toe een fantastisch spel, was vroeger fan van Dungeon Siege, en hiermee ben ik dus weer helemaal content.
pi_80075434
quote:
Op donderdag 8 april 2010 11:03 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Oke, dus moet ik eerst naar de Docks toe zo te zien. Moet wel lukken dus. Vind het tot nu toe een fantastisch spel, was vroeger fan van Dungeon Siege, en hiermee ben ik dus weer helemaal content.
Ik ben ook van van DS (en DSII, maar meer DS), maar dat is toch meer hack&slash dan DA:O
pi_80075553
quote:
Op donderdag 8 april 2010 11:04 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik ben ook van van DS (en DSII, maar meer DS), maar dat is toch meer hack&slash dan DA:O
Klopt, maar daarom vind ik dit spel dus ook super; meer storyline en wat meer diepgang.
  donderdag 8 april 2010 @ 13:59:56 #252
28033 Pek
je moet wat
pi_80082040
Ook maar eens Awakening aangeschaft en het bevalt me goed, die 20 euro helemaal waard .
Maar
SPOILER
  donderdag 8 april 2010 @ 14:01:12 #253
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_80082088
Haha, ja Anders is lachen.

"Did you know i find tattoos on womans icredible attractive?"
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  donderdag 8 april 2010 @ 14:09:37 #254
28033 Pek
je moet wat
pi_80082443
Ja, maar hij zegt ook dingen als: "I'm scared, hold me?" terwijl ik een dude speel. En "So, what do you do with a drunken sailor?" vind ik ook nogal dubieus
  Moderator / Redactie FP donderdag 8 april 2010 @ 14:26:49 #255
Rawr
pi_80083144
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:59 schreef Pek het volgende:
Ook maar eens Awakening aangeschaft en het bevalt me goed, die 20 euro helemaal waard .
Maar
SPOILER
Weet ik meteen aan wie ik dat beest moet geven
  donderdag 8 april 2010 @ 16:15:51 #256
28033 Pek
je moet wat
pi_80087636
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Weet ik meteen aan wie ik dat beest moet geven
En het krijgt nog een staartje, je kunt
SPOILER
Hihi, ik zei staartje
pi_80089244
quote:
Op donderdag 8 april 2010 16:15 schreef Pek het volgende:

[..]

En het krijgt nog een staartje, je kunt
SPOILER
Hihi, ik zei staartje
SPOILER
  donderdag 8 april 2010 @ 21:14:24 #258
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_80099876
Wil previews zien van DA 2
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  donderdag 8 april 2010 @ 22:40:48 #259
15600 BB-King
Long live the King!
pi_80104567
Heb laatst ook maar even Dragon Age Origins gekocht voor de PS3.
Moet zeggen dat ik me er goed mee vermaak... ben aardig bezig met mijn Noble Warrior.

Alleen toch even een vraagje;
Er zaten 2 dlc kaartjes bij voor Shale en de Blood Dragon Armour.
Shale was geen probleem, de redeem code kon volgens de instrukties via het spel opgeven en lukte.

Alleen dat Blood Dragon Armour kaartje gaf aan dat ik die via EA/Bioware site met account moest activeren. Alleen heb ik met mijn domme kop een account aangemaakt met een ander mail-adres welke mijn PSN heeft. Nu heb ik dus 2 accounts, een verkeerde met de BD Armour en een juiste die nu mijn DA progressie bijhoudt. Betekent dit nu dat ik geen mogelijkheid meer heb om die BD Armour in-game te krijgen of is het nog mogelijk om die gegevens over te zetten naar mijn goede account? Waarschijnlijk niet hè?

Maar goed, heeft iemand misschien nog een suggestie wat ik eventueel toch kan proberen?
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_80105259
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:40 schreef BB-King het volgende:

Maar goed, heeft iemand misschien nog een suggestie wat ik eventueel toch kan proberen?
Sorry ik heb geen suggestie voor een oplossing maar wel een troostende gedachte. De Blood Dragon Armor is zo verschrikkelijk lelijk dat het niet de moeite waard is om deze alsnog te verkrijgen voor je account. Het is wel handig om je eerste 4 gold mee binnen te slepen door dat rotding te verkopen aan een merchant.
pi_80111585
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:56 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:

[..]

Sorry ik heb geen suggestie voor een oplossing maar wel een troostende gedachte. De Blood Dragon Armor is zo verschrikkelijk lelijk dat het niet de moeite waard is om deze alsnog te verkrijgen voor je account. Het is wel handig om je eerste 4 gold mee binnen te slepen door dat rotding te verkopen aan een merchant.
Ik heb mijn berserker warrior direct volgepompt naar 36 STR om hem aan te kunnen hebben. Was een erg leuk starter armor moet ik zeggen.
  vrijdag 9 april 2010 @ 08:07:46 #262
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_80111948
Ik heb die code niet eens gebruikt.

Ik hoop dat Alistair enzo in DA2 terug komt
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  maandag 12 april 2010 @ 16:34:11 #263
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_80230766
Pfoe, awakenings heb ik alweer uitgespeeld .
Was eigenlijk het geld niet waard, zo kort als het duurde. Ik had dezelfde kwaliteit verwacht als de uitbreidingen NWN:HotU en SoU. Maar helaas.. Eigenlijk wel zonde.
Het verhaal kon me niet echt boeien, voelde allemaal heel ondiep aan in vergelijk met Origins.
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 13 april 2010 @ 22:47:41 #264
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_80286596
heb net awakenings uitgespeeld..
leuke addon alleen vond ik hem vrij buggy (sommige corpses waren niet te looten en het lopen ging soms bagger)
SPOILER
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  dinsdag 13 april 2010 @ 22:53:17 #265
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_80286909
Ik heb ook Oghren in de keep achter gelaten. Tot nu toe red ik het.

Ik moet hem nog uitspelen .
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_80734397
klein vraagje, gaat het spel nog door na de mainquest? Of eindigt het echt met een aftiteling enzo. Dan weet ik of ik eerst m'n sidequest af moet maken voordat ik de mainquest afmaak.
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_80744293
ik ben vrijwel zeker dat het eindigt.
Je kunt trouwens een apparte save file maken voordat je de laatste quest doet. dan kun je later die save file laden en er quests op doen (of apparte eindes mee spelen zodat je achievements kan unlocken op de 360)
  maandag 26 april 2010 @ 22:38:25 #268
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_80746601
quote:
Op maandag 26 april 2010 17:50 schreef Brammie1 het volgende:
klein vraagje, gaat het spel nog door na de mainquest? Of eindigt het echt met een aftiteling enzo. Dan weet ik of ik eerst m'n sidequest af moet maken voordat ik de mainquest afmaak.
ja eerst je sidequests doen
stay frosty
  dinsdag 11 mei 2010 @ 12:08:16 #269
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_81290110
ik ben een nieuwe sessie begonnen met een elven blood mage/spirit healer, moet zeggen dat het met een mage op de console wel een stuk makkelijker is dan met een rogue/warrior, zeker vanaf midgame.
pi_81290804
quote:
Op maandag 12 april 2010 16:34 schreef Maanvis het volgende:
Pfoe, awakenings heb ik alweer uitgespeeld .
Was eigenlijk het geld niet waard, zo kort als het duurde. Ik had dezelfde kwaliteit verwacht als de uitbreidingen NWN:HotU en SoU. Maar helaas.. Eigenlijk wel zonde.
Het verhaal kon me niet echt boeien, voelde allemaal heel ondiep aan in vergelijk met Origins.
Dat idd.
pi_81309769
Inmiddels ook uitgespeeld met een warrior op de PS3. Ik twijfel of ik een poging ga wagen voor de plat. trophy omdat de Traveler trophy nogal bugged zou zijn, geen zin om 3 keer 50 uur erin te stoppen en dan toch geen plat te hebben....
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
  zaterdag 15 mei 2010 @ 19:32:43 #272
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_81465754
Gister gekocht en inmiddels 11 uur inzitten.

Leuk
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  † In Memoriam † zaterdag 15 mei 2010 @ 21:37:18 #273
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_81469940
Tof spel he?

Overigens, de Archdemon heeft zich nog niet laten zien maar...

Blight devastates Afghan poppy crop

For the Gray Wardens!
  zondag 16 mei 2010 @ 00:28:47 #274
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_81475698
ben met mn spirit healer/bloodmage onderhand begonnen aan Awakenings, heb haar net ook keeper gemaakt.
  zondag 16 mei 2010 @ 14:07:00 #275
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_81487726
wanneer komt het volgende deel!??! ik wil verderrrr!!
stay frosty
  zondag 16 mei 2010 @ 16:18:38 #276
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_81492736
Ik vind shale (na de eerste playtrough met haar in de party) echt te erg overpowered trouwens, vanaf het momend dat ze in de party kwam heeft ze in geen enkel geval problemen gehad, ook niet in combinatie met mn virolent walking bomb en de friendly fire damage die ze daarvan opliep.
pi_81495276
ze? haar?
  Moderator / Redactie FP zondag 16 mei 2010 @ 17:25:41 #278
Rawr
pi_81495519
Yup, Shale was schijnbaar vroegah een dwarf female.
  zondag 16 mei 2010 @ 17:26:44 #279
28033 Pek
je moet wat
pi_81495565
quote:
Op zondag 16 mei 2010 17:19 schreef Brammie1 het volgende:
ze? haar?
Spoiler alert
SPOILER
edit: te traag
pi_81497632
oja, was ik helemaal vergeten
pi_81622544
Aantal dagen geleden eindelijk, na er rond de 90 uur ingestopt te hebben) chagrijnige vriendin uitgespeeld
Zo veel mogelijk gedaan in 1 playthrough. zo'n beetje alle sidequests, die ik kon vinden althans, alle personal quests. Was ook lvl 22 of 23 op 't eind...

Maar ja, wat nu.....
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  woensdag 19 mei 2010 @ 13:50:28 #282
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_81623045
Awakenings en Darkspawn Chronicles gaan spelen?
pi_81623134
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 13:50 schreef Ceased2Be het volgende:
Awakenings en Darkspawn Chronicles gaan spelen?
Die tweede ken ik niet, wasda?
pi_81623327
is ook zo, maar vriendin wil beetje aandacht weer
pi_81623411
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 13:56 schreef maxmit het volgende:
is ook zo, maar vriendin wil beetje aandacht weer
Ik wil haar wel eens vertellen over de twee keren dat ik DiabloII verslaafd was. Dan valt alles mee.
  woensdag 19 mei 2010 @ 13:59:30 #286
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_81623481
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 13:57 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik wil haar wel eens vertellen over de twee keren dat ik DiabloII verslaafd was. Dan valt alles mee.
Mijn vriendin weet daar dan weer alles van, dat wordt knokken als Diablo 3 uitkomt hier
pi_81623511
ach over een paar weken maar weer verder dan.

Heb alleen ook nog beide mass effects, en een zooi niet-uitgespeelde wii spellen liggen waar ik niet aan toe kom
  zaterdag 22 mei 2010 @ 12:09:31 #288
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_81756687
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 13:59 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Mijn vriendin weet daar dan weer alles van, dat wordt knokken als Diablo 3 uitkomt hier
same here.... ik voel weer wat relatie problemen aankomen bij de release...
hoezo eten koken... ik eet was ff wat stokbrood kruidenboter achter mn pc ofzo!
stay frosty
  Moderator / Redactie FP zaterdag 22 mei 2010 @ 12:38:51 #289
Rawr
pi_81757505
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:00 schreef maxmit het volgende:
ach over een paar weken maar weer verder dan.

Heb alleen ook nog beide mass effects, en een zooi niet-uitgespeelde wii spellen liggen waar ik niet aan toe kom
Speel Mass Effect 2 uit
  zaterdag 22 mei 2010 @ 13:24:34 #290
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_81758716
Ik werd echt zo hard en snel doodgemept door zo'n boekverkopende bandiet onderweg dat ik voor 't eerst de moeilijkheidsgraad een tandje later heb moeten zetten
L'Amour menaçant:
pi_81792774
vorige week Awakenings gekocht, dag erna kreeg ik last van RSI heb er nog steeds niet aan kunnen beginnen
  maandag 24 mei 2010 @ 11:25:26 #292
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_81823552
AARGH, ik was net klaar in de mage tower (baas gedood), vernietigd de Xbox mijn disc !

Ik krijg een nieuwe van EA, maar nu zit ik weken zonder !
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
  maandag 24 mei 2010 @ 12:29:29 #293
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_81825861
Xbox.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_81830041
Heeft er al iemand gespeeld als Darkspawn. Tis wat kort, maar wel geweldig om je oude teammates keihard te slopen
  maandag 24 mei 2010 @ 15:17:07 #295
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_81831817
mod?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_81832725
pi_81833217
Ik vond hem erg gaaf.
Shale was wel erg sterk, met weinig.. powers ofzo.
maar al met al een aardig stukje tijd in zitten.
en ik vond het jammer toen ik hem uitgespeeld had.
pi_81836118
quote:
Op maandag 24 mei 2010 15:17 schreef CantFazeMe het volgende:
mod?
DLC (kleintje)
pi_84032082
Het kan niet zo zijn dat het topic van dit geweldige spel doodbloed!
Ik ben een paar dagen terug begonnen en heb een heel groot nadeel gevonden: Het is zo gruwelijk verslavend!
*ja schatje ik kom er zo aan, alleen dit kleine stukje nog...... 2 uur later vrouw boos
Heb die Arl nu gered en de magetower leeg gemept met mijn 2 hander dwerg.
Wil weer naar huis nog even verder spelen.
Fuck with a Hooker, get rucked.
pi_84032401
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 08:56 schreef LamstraalASD het volgende:
...Het is zo gruwelijk verslavend!
*ja schatje ik kom er zo aan, alleen dit kleine stukje nog...... 2 uur later vrouw boos
Wat mij betreft kan het ook zo in de KLB..terechte klacht namelijk.
Ik moet alleen zeggen nadat ik het uitgespeeld heb heb ik mij er niet meer toe kunnen verzetten om nog een keer opnieuw te beginnen.
Misschien ook met het weer te maken natuurlijk
  woensdag 14 juli 2010 @ 09:40:05 #301
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_84032970
Heb het een tijd laten liggen omdat ik die dwergenstad niet boeiend vind
L'Amour menaçant:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')