abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 januari 2010 @ 20:53:42 #1
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_76651287

game on
pi_76651472
Goede TT, al vind ik zijn sarcastische opmerkingen altijd wel leuk.
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  zondag 10 januari 2010 @ 21:07:40 #3
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_76652285
Ben nu in mijn derde playthrough maar eens aan het proberen Alistair het bed in te lullen (eerste en tweede keer Zevran en Leliana). Ik ben al zover dat hij me een roos heeft gegeven en hij vond dat we maar moesten skippen naar "the steamy bits" maar als ik hem dan uitnodig naar mijn tent vindt hij het toch nog te vroeg.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
  zondag 10 januari 2010 @ 21:10:27 #4
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_76652455
quote:
Op zondag 10 januari 2010 21:07 schreef lizardtattoo het volgende:
Ben nu in mijn derde playthrough maar eens aan het proberen Alistair het bed in te lullen (eerste en tweede keer Zevran en Leliana). Ik ben al zover dat hij me een roos heeft gegeven en hij vond dat we maar moesten skippen naar "the steamy bits" maar als ik hem dan uitnodig naar mijn tent vindt hij het toch nog te vroeg.
In de enige playtrough waarin ik Alistair sex met mij heb laten hebben, heb ik hem daarna laten trouwen met de dochter van loghain, terwijl hij een bastard child van Morrigan moest verwekken, true hij vond het in geen van de gevallen leuk, maar ik vond het wel vermakelijk
pi_76652669
Ik vond het in het begin nog wel leuk, maar heb het nu wel gehad met dit spel
  zondag 10 januari 2010 @ 21:14:51 #6
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_76652742
Mijn elf mage had een relatie met Alistair omdat ik graag queen wilde worden aan het eind van het spel.

Succesverhaal was dat, blijkbaar mogen elven geen koningin worden in Ferelden.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_76652797
quote:
Op zondag 10 januari 2010 21:14 schreef Ryon het volgende:
Mijn elf mage had een relatie met Alistair omdat ik graag queen wilde worden aan het eind van het spel.

Succesverhaal was dat, blijkbaar mogen elven geen koningin worden in Ferelden.

Dat is nog eens comedy
  zondag 10 januari 2010 @ 21:16:55 #8
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_76652881
quote:
Op zondag 10 januari 2010 21:15 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Dat is nog eens comedy
De geweldige dialoogoptie:

"So with had sex one time, and that was it?'

Deed het hem
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_76652995
Ik laat Alistair soms heel dapper een hele groep in zijn eentje aanvallen, gewoon om te zien hoe hij in elkaar getrimd wordt.
HÆLP.
  Moderator / Redactie FP zondag 10 januari 2010 @ 21:20:23 #10
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_76653121
Ja ik mag ook graag zien hoe Alistair klappen krijgt
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_76654662
Nounou zeg, bij mij heeft allistair wel ff de laatste 50% van de final boss gesolod

Wat betreft romances, mag je er maar 1 per character? Ik had t gedaan met Morrigan en wou ook Leliana nemen op mijn eerste character, maar haar 'houdt van' balkje was al bijna vol en kon t niet verder krijgen (geen gifts meer te verkrijgen of conversations) en nog wou ze niks met me, ook tegen haar gezegd dat ik niks met Morrigan had en dat zij de ware was.

Stomme snol
pi_76655135
Alistair owned.

Ik moet de game nog steeds een keer kopen, ik heb 't nu zonder Shale uitgespeeld namelijk. En die schijnt nogal tof te zijn dus ja.
pi_76658480
Alistair is wel gangster kom op zeg
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_76658754
quote:
Op zondag 10 januari 2010 22:36 schreef Seam het volgende:
Alistair reed op een scooter toen hij 15 was?
HÆLP.
  zondag 10 januari 2010 @ 22:45:26 #15
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_76659012
quote:
Op zondag 10 januari 2010 22:36 schreef Seam het volgende:
Volgens Wynne stinkt ie net zo erg als je optionele hond.
pi_76659118
quote:
Op zondag 10 januari 2010 21:42 schreef KrentebolHooft het volgende:
Nounou zeg, bij mij heeft allistair wel ff de laatste 50% van de final boss gesolod

Wat betreft romances, mag je er maar 1 per character? Ik had t gedaan met Morrigan en wou ook Leliana nemen op mijn eerste character, maar haar 'houdt van' balkje was al bijna vol en kon t niet verder krijgen (geen gifts meer te verkrijgen of conversations) en nog wou ze niks met me, ook tegen haar gezegd dat ik niks met Morrigan had en dat zij de ware was.

Stomme snol
Het kan wel maar Leliana is wel een zeikerd inderdaad. Als je cunning hoog genoeg is kan je haar ompraten. Ik had in mijn eerste playtrough een romance Morrigan, Leliana en Zevran(Ja, ben letterlijk een achievementhoer )
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  zondag 10 januari 2010 @ 22:48:40 #17
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_76659213
Triootje met Zevran en Issabella!

Hilarisch en zeer, zeer treurig tegelijkertijd.
--
  Moderator / Redactie FP zondag 10 januari 2010 @ 22:49:55 #18
Rawr
pi_76659286
quote:
Op zondag 10 januari 2010 22:48 schreef Ryon het volgende:
Triootje met Zevran en Issabella!

Hilarisch en zeer, zeer treurig tegelijkertijd.
Moet je Alistair daar eens voor vragen als je iets met hem hebt
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_76661785
quote:
Op zondag 10 januari 2010 22:47 schreef MaxC het volgende:

[..]

Het kan wel maar Leliana is wel een zeikerd inderdaad. Als je cunning hoog genoeg is kan je haar ompraten. Ik had in mijn eerste playtrough een romance Morrigan, Leliana en Zevran(Ja, ben letterlijk een achievementhoer )
Maar ik heb geen eens opties daarvoor. Terwijl ik die met Morrigan al bij een veel lager niveau van het houd-van-balkje opties kreeg tot kussen en batsen.
  zondag 10 januari 2010 @ 23:40:22 #20
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_76662084
quote:
Op zondag 10 januari 2010 23:34 schreef KrentebolHooft het volgende:

[..]

Maar ik heb geen eens opties daarvoor. Terwijl ik die met Morrigan al bij een veel lager niveau van het houd-van-balkje opties kreeg tot kussen en batsen.
Sommige karakters willen alleen als je een bepaald punt in de relatie hebt - niet te ver en niet te snel -. Leliana is verreweg de lastigste en ook maar een one time event.
--
  maandag 11 januari 2010 @ 01:31:16 #21
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_76665593
tvp
Moet dit spel weer eens gaan oppakken, al een maand niet meer gespeeld geloof ik
Half bezopen is weggegooid geld.
  Eindredactie Games maandag 11 januari 2010 @ 02:10:43 #22
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_76665964
quote:
Ik heb geen van mn playtroughs een 100% exploration rate gehaald, maar ik ben dan ook niet zo'n persoon die de moeite neemt om alles wat mogelijks kan zijn binnen een playtrough te realiseren, en in DA kan dat ook niet echt(tenzij je voor max coercion gaat en alle blackstone regulars/chantry/mages collective/antivian crows quests wilt gaan doen(die side quests geven je nl in 50% van de gevallen opties om kleine gebieden te bezoeken, die je normaal gesproken niet zal bezoeken).
Met mijn derde character, een Rogue, heb ik geprobeerd alle (side)quests te doen. Sommigen waren gewoon te irritant - verzamel 10 garnets als je al bijna bij het eind bent , op een gegeven moment had ik op een stuk of 5 na alle achievements dus ik dacht ff doorzetten.. Normaal gesproken ben ik totaal geen achievement whore maar ik vind degene bij DAO wel de moeite waard.

Anyhoo ik heb nu dus 53/54 achievements wat me een 'game completion' (niet te verwarren met 'world exploration') van 100% heeft opgeleverd. Bij aanvang bovenop Fort Drakon heb ik 95% world explored.

De enige achievement, 'Traveler', is dus bugged op 1 of andere manier en heb geen zin om weer opnieuw te beginnen .
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 11 januari 2010 @ 08:25:04 #23
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_76667321
quote:
Op zondag 10 januari 2010 21:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vond het in het begin nog wel leuk, maar heb het nu wel gehad met dit spel
Herkenbaar. Had zulke hoge verwachtingen van deze game maar heb het nu al ruim een maand niet meer aangeraakt en kan me er ook niet toe zetten om hem uit te spelen.
pi_76668284
Alistair is cool! Momenteel de sterkste in mijn party.
  maandag 11 januari 2010 @ 10:38:29 #25
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_76669813
quote:
Op maandag 11 januari 2010 02:10 schreef 2dope het volgende:

[..]

Met mijn derde character, een Rogue, heb ik geprobeerd alle (side)quests te doen. Sommigen waren gewoon te irritant - verzamel 10 garnets als je al bijna bij het eind bent , op een gegeven moment had ik op een stuk of 5 na alle achievements dus ik dacht ff doorzetten.. Normaal gesproken ben ik totaal geen achievement whore maar ik vind degene bij DAO wel de moeite waard.

Anyhoo ik heb nu dus 53/54 achievements wat me een 'game completion' (niet te verwarren met 'world exploration') van 100% heeft opgeleverd. Bij aanvang bovenop Fort Drakon heb ik 95% world explored.

De enige achievement, 'Traveler', is dus bugged op 1 of andere manier en heb geen zin om weer opnieuw te beginnen .
Die achievement is ook heel irritant, want het kan zo dat je 1 huisje bent vergeten of niet naar de tweede verdieping bent gegaan waardoor je die 5% mist... check deze lijst eens...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_76678882
quote:
Op zondag 10 januari 2010 23:40 schreef Ryon het volgende:

[..]

Sommige karakters willen alleen als je een bepaald punt in de relatie hebt - niet te ver en niet te snel -. Leliana is verreweg de lastigste en ook maar een one time event.
Zo lastig is ze toch niet?
Gewoon aardig blijven doen, haar personal gift(s) geven, net zo lang tot ze jou haar
SPOILER: sidequest
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

geeft. Quest completen, en je krijgt haar in bed.
Doe eens niet.
  maandag 11 januari 2010 @ 15:21:36 #27
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_76680319
quote:
Op maandag 11 januari 2010 14:46 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Gewoon aardig blijven doen, haar personal gift(s) geven, net zo lang tot ze jou haar

Als je precies weet (gamefaqs) wanneer je kan 'hitten' is ze niet zo lastig. Alleen in vergelijking met de anderen kan je die event makkelijk missen. Alistair en Zevran zijn bijvoorbeeld bijna fail proof.
--
pi_76680591
Vanavond even Wardens Keep afronden
  Eindredactie Games maandag 11 januari 2010 @ 15:32:17 #29
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_76680792
quote:
Op maandag 11 januari 2010 15:28 schreef -Dries- het volgende:
Vanavond even Wardens Keep afronden
Afronden? Als in, je bent eraan begonnen en het niet afgemaakt?

Laat ik 't zo zeggen, als je er al een goeie 5 minuten in hebt zitten, dan mag je ZEKER rekenen op nog zo'n pak 'm beet 3 minuten gameplay.
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_76680971
quote:
Op maandag 11 januari 2010 15:32 schreef 2dope het volgende:

[..]

Afronden? Als in, je bent eraan begonnen en het niet afgemaakt?

Laat ik 't zo zeggen, als je er al een goeie 5 minuten in hebt zitten, dan mag je ZEKER rekenen op nog zo'n pak 'm beet 3 minuten gameplay.
echt?

nee ik was gewoon naar het gebied gegaan, een beetje rondgelopen maar nog niet echt begonnen zeg maar.
  Eindredactie Games maandag 11 januari 2010 @ 15:51:14 #31
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_76681613
quote:
Op maandag 11 januari 2010 15:36 schreef -Dries- het volgende:

[..]

echt?

nee ik was gewoon naar het gebied gegaan, een beetje rondgelopen maar nog niet echt begonnen zeg maar.
Het is best vermakelijk hoor, althans als het verhaal en de origine van Grey Wardens je wat boeit. Ook is er redelijk veel goeie equipment te vinden.

Maar gewoon echt belachelijk kort. Toen ik 'm kocht dacht ik ook al "560 Microsoft Points..?" op 1 of andere manier verwachte ik er al niet echt veel van. Wat ik eigenlijk vind is dat deze uitbreiding samen met The Stone Prisoner het best 'passen' wanneer je ze vanaf beginsel al hebt. Niet als je'm al 2x uitgespeeld hebt en dan nog eens zo'n flutquestje moet doen.
  maandag 11 januari 2010 @ 15:54:58 #32
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_76681776
Die uitbreidingen zijn compleet niet het geld waard. Eigenlijk voel je je best bekocht dat die quests niet gewoon al vanaf het begin er in zaten.

Zelfde als bij Mass Effect 1. De DLC is duur, maar voegt nauwelijks enige gameplay toe. Terwijl de - net zoals bij DAO - de main story al behoorlijk beperkt en simpel van opzet is.
--
  Eindredactie Games maandag 11 januari 2010 @ 16:03:42 #33
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_76682193
quote:
Op maandag 11 januari 2010 15:54 schreef Ryon het volgende:
Die uitbreidingen zijn compleet niet het geld waard. Eigenlijk voel je je best bekocht dat die quests niet gewoon al vanaf het begin er in zaten.

Zelfde als bij Mass Effect 1. De DLC is duur, maar voegt nauwelijks enige gameplay toe. Terwijl de - net zoals bij DAO - de main story al behoorlijk beperkt en simpel van opzet is.
Absoluut niet mee eens. Het is lang geleden dat een game en het bijbehorende verhaal me echt wist te boeien als bij Mass Effect / DAO. En ik ben echt niet supersnel entertained Moet wel zeggen dat ik bij beide games moeite had om er goed in te komen.

Hoe ging je tentamen trouwens?
  maandag 11 januari 2010 @ 16:46:55 #34
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_76684286
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:03 schreef 2dope het volgende:

[..]

Absoluut niet mee eens. Het is lang geleden dat een game en het bijbehorende verhaal me echt wist te boeien als bij Mass Effect / DAO. En ik ben echt niet supersnel entertained Moet wel zeggen dat ik bij beide games moeite had om er goed in te komen.
Ik heb in beide games aardig wat tijd gestoken dus het zou gek zijn als ik zou zeggen dat het verhaal me niet zo boeien Met name de ontknopping en de vele codex achtergrond dingen wisten me erg te vermaken. Het verhaal was dan ook zeer de moeite waard.

Het is helaas jammer dat beide games op dezelfde manier zijn opgezet. 4 missies die als verhaal dienen, daarna meteen door naar de grand finale. Meer content - extra gevechten - komt voort uit de side quests en het verhaal kan je nalezen in de codex. De extra origins bieden ook aardig wat extra content, maar voegen slechts een nuance toe aan de gehele ervaring.

Dat is eigenlijk wel jammer. Zo'n gedeelte als orgazammar is prachtig, maar beslaat wel 20% van het boeiendste gedeelte van het spel. Vroeger had je een spel als Zelda (bijvoorbeeld), waar je eerst x aantal gebieden moest bezoeken om de eerste objective te completen. vervolgens kwam je bij de eindbaas, die helemaal geen eindbaas bleek te zijn maar de wereld veranderde. Daarna bezocht je dezelfde magische wereld nog een keer, maar dan was alles net even wat anders. Dubbel zoveel content en de epische wereld komt echt tot leven.

Ik had eigenlijk ook verwacht dat na de Landsmeet de wereld nog een keer te bezoeken zou zijn. Maar helaas, de koek was al op. Dat je dan 10 euro extra moet dokken voor de extra uitbreidingen die relatief weinig toevoegen is dan een beetje een domper.
quote:
Hoe ging je tentamen trouwens?
Prima, was even bikkelen, maar die moet binnen zijn
--
pi_76687010
quote:
Op maandag 11 januari 2010 14:46 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Dat heeft ze aan mij verteld, maar ik kreeg helemaal geen quest? Waarschijnlijk zelf verneukt tijdens de conversation dan
pi_76690150
quote:
Op maandag 11 januari 2010 08:25 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Herkenbaar. Had zulke hoge verwachtingen van deze game maar heb het nu al ruim een maand niet meer aangeraakt en kan me er ook niet toe zetten om hem uit te spelen.
Heb ik ook last van. Level 15 is mijn max. Ik mis een beetje een casual kant. Het is of intensief vechten of doelloze gesprekken met npc's die er niet toe doen. En doordat je met 1 keer spelen praktisch elke class al een keer speelt vind ik het ook niet zo boeiend om nog eens te beginnen.
Toch jammer.
HÆLP.
pi_76702017
quote:
Op maandag 11 januari 2010 17:53 schreef KrentebolHooft het volgende:

[..]

Dat heeft ze aan mij verteld, maar ik kreeg helemaal geen quest? Waarschijnlijk zelf verneukt tijdens de conversation dan
Het zou iets later kunnen zijn dat je die quest krijgt.
Ik weet het niet meer 100% zeker, heb het spel al best een tijdje niet meer aangeraakt. Denk ook niet dat mijn 2e playthrough voltooid gaat worden.
Zou ook gewoon kunnen dat je het idd verneukt hebt tijdens de conversation
Doe eens niet.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 15:31:40 #38
28033 Pek
je moet wat
pi_76722750
Ziet er mooi uit, goed verhaal met veel diepgang. Ik moet alleen nog even wennen aan de controls, 3d person is niet echt mijn ding, maar ik hou vol

Vraagje: heeft bij jullie ook iedereen bruine tanden? Mis ik wat meshes of is er gewoon slechte tandheelkundige zorg in Ferelden?
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_76723267
Is me niet eens opgevallen Ik vind tbh de graphics best slecht op de 360, had beter gekund. En tering lange laadschermen
pi_76755027
Ik vond de graphics ook ietwat tegenvallen in het begin. Verwachte eigenlijk een technische opvolger van Mass Effect, ook mbt de dialogen die in ME gewoon helemaal uitgesproken worden (ook fijn voor de mensen die met je mee kijken en niet zo snel in de gaten hebben welke regel je hebt geselecteerd). Speelervaring en verhaal waren wel weer geweldig. Zeker geen miskoop ... maar verheug me nog een tikje meer op Mass Effect 2
  Moderator / Redactie FP woensdag 13 januari 2010 @ 11:24:36 #41
Rawr
pi_76755393
Pff, maak ik een Rogue aan waarmee ik over het algemeen toch best vriendelijk ben, genoeg coercion enzo heb, maar de helft van de q's gaat mooi niet door omdat de npc's me niet vertrouwen... Ik denk dat ik maar lekker evil ga doen.

Was wel schitterend gisteren bij de Revered Mother in Lothering. Ik moest haar gewoon bedreigen om de sleutel voor Sten z'n kooi te krijgen, Morrigan helemaal blij (approve +15)
  woensdag 13 januari 2010 @ 12:49:27 #42
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_76758215
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 11:15 schreef Young_David het volgende:
Ik vond de graphics ook ietwat tegenvallen in het begin. Verwachte eigenlijk een technische opvolger van Mass Effect, ook mbt de dialogen die in ME gewoon helemaal uitgesproken worden (ook fijn voor de mensen die met je mee kijken en niet zo snel in de gaten hebben welke regel je hebt geselecteerd). Speelervaring en verhaal waren wel weer geweldig. Zeker geen miskoop ... maar verheug me nog een tikje meer op Mass Effect 2
De zinnen die in ME werden uitgesproken hadden vaak weinig te doen met welke keuze je maakte, tenzij ze direct van invloed waren voor je Renegade of Paragon keuze.

De dialogen in DA:O zijn velen malen beter te sturen en gaan dieper. Voor de snelheid van het spel is het wel fijn dat je mannetje niet elke zin nog een keer gaat herhalen. Daarnaast zouden ze dan elke zin door 36 verschillende stemacteurs moeten laten inspreken om alle rassen, sekse en stemmogelijkheden te dekken.
--
pi_76758862
Gisteren begonnen aan mijn 2e playthrough, proberen de overige achievements te halen.

Als je Loghain wilt recruiten wanneer moet je dat dan doen? Tijdens de landsmeet ofzo?
En zijn er nog andere characters die ik niet heb, deze heb ik zo ver ik me kan herinneren:
Alistair
Morrigan
[Dog]
Leliana
Stem
Zhevran
Wynne
Die berserker dwerg uit orzammar
Shale

En als je nog een tip wilt voor easy achievements, sla je dan tijdig op, bijvoorbeeld voordat je (lichte spoiler)
SPOILER
Of bijvoorbeeld voordat je de keuze moet maken zoals Preserve/Destroy the anvil of whatever.
pi_76760877
Ik snap ook wel waarom er verschillen zijn in de dialogen tussen ME en DA, maar vind het wel jammer. Maar goed, ik heb me vermaakt en over een tijdje vermaak ik me weer prima met ME2 en dan ooit ook weer een keer met DA2 hoop ik
pi_76762211
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 15:31 schreef Pek het volgende:
Ziet er mooi uit, goed verhaal met veel diepgang. Ik moet alleen nog even wennen aan de controls, 3d person is niet echt mijn ding, maar ik hou vol

Vraagje: heeft bij jullie ook iedereen bruine tanden? Mis ik wat meshes of is er gewoon slechte tandheelkundige zorg in Ferelden?
Iedereen heeft bruine tanden tenzij je een mod installeert die ze wit maakt. Ik heb ook geen tandarts of wasbak gezien in Ferelden, dus niet zo raar
  Moderator / Redactie FP woensdag 13 januari 2010 @ 14:37:59 #46
Rawr
pi_76762283
pi_76785826
Return to Ostager is uit voor de 360, pc en ps3 volgen later
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 14 januari 2010 @ 19:14:25 #48
28033 Pek
je moet wat
pi_76818276
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 14:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
White Teeth-mod
Stuk beter zo, dank je!

Ook maar de DLC's genomen en net Shale ingelijfd. Questje stelde idd niet veel voor, hoewel die twist met Kitty wel geinig was maar ik moest echt keihard lachen toen Shale die kip plette en verontschuldigend zijn schouders ophaalde
  Moderator / Redactie FP donderdag 14 januari 2010 @ 19:30:32 #49
Rawr
pi_76818863
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 19:14 schreef Pek het volgende:

[..]

Stuk beter zo, dank je!

Ook maar de DLC's genomen en net Shale ingelijfd. Questje stelde idd niet veel voor, hoewel die twist met Kitty wel geinig was maar ik moest echt keihard lachen toen Shale die kip plette en verontschuldigend zijn schouders ophaalde
Ik vond het er eerder uitzien als een "ja wat nou!?"
  Moderator / Redactie FP donderdag 14 januari 2010 @ 19:31:38 #50
Rawr
pi_76818913
Ik zit ook te denken om een Team Evil op te bouwen... met (uiteraard) mezelf, Morrigan, en die zuipende dwarf warrior. Is Shale evil te noemen of niet? Zo ja, dan laat ik haar tanken
pi_76825504
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 19:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit ook te denken om een Team Evil op te bouwen... met (uiteraard) mezelf, Morrigan, en die zuipende dwarf warrior. Is Shale evil te noemen of niet? Zo ja, dan laat ik haar tanken
Het alternatief is Alistair.
HÆLP.
  Moderator / Redactie FP donderdag 14 januari 2010 @ 22:02:40 #52
Rawr
pi_76826201
Maar Alistair is een "goeie"
  vrijdag 15 januari 2010 @ 00:37:00 #53
28033 Pek
je moet wat
pi_76833410
Sten lijkt me beter, of gewoon die hond, die vindt alles best
pi_76834811
Of hij wordt zelf een warrior en gaat tanken?

Of Arcane Warrior ofzo.
Doe eens niet.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 15 januari 2010 @ 02:08:58 #55
Rawr
pi_76835654
Ik heb al een tank gedaan, wil nu een damager zijn
pi_76841529
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 19:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb zelf een team met Morrigan, Zehvran en Sten (Sten als tank). Dan kan je iig ook chests open maken
  Moderator / Redactie FP vrijdag 15 januari 2010 @ 13:51:15 #57
Rawr
pi_76849520
Hmm Sten als tank, maar die heeft al zowat al z'n punten in de 2H-tree zitten. Dan moet je toch helemaal opnieuw beginnen met de Sword and Shield-tree?
pi_76851736
ja, maar aan de andere kant heeft hij ook al punten in Threaten en Taunt zitten. Tenzij je een respecialisation potion mod download
  Eindredactie Games vrijdag 15 januari 2010 @ 14:41:22 #59
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_76851888
Sten is wel bij uitstek geschikt als tank.

Bron:

Blijft toch wel de vetste trailer
pi_76860932
Waarom noemt iedereen Shale een zij? Heb je die stem niet gehoord, duidelijk een kerel
pi_76860979
Aaah advies gevraagd over Soldiers Peak!
SPOILER
  Eindredactie Games vrijdag 15 januari 2010 @ 18:29:08 #62
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_76861161
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 18:22 schreef KrentebolHooft het volgende:
Waarom noemt iedereen Shale een zij? Heb je die stem niet gehoord, duidelijk een kerel
Jij hebt niet opgelet.
SPOILER
  Eindredactie Games vrijdag 15 januari 2010 @ 18:32:09 #63
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_76861270
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 18:24 schreef -Dries- het volgende:
Aaah advies gevraagd over Soldiers Peak!
SPOILER
SPOILER
pi_76872714
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 18:32 schreef 2dope het volgende:

[..]
SPOILER
En anders niet?
pi_76875647
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 18:29 schreef 2dope het volgende:

[..]

Jij hebt niet opgelet.
SPOILER
Inderdaad niet, kan me geen ruk schelen wat hij in de conversations zegt
En hij klinkt als een vent dus hij is een vent... of een shemale...
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 januari 2010 @ 14:29:04 #66
Rawr
pi_76890052
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 22:55 schreef -Dries- het volgende:

[..]

En anders niet?
SPOILER
pi_76936947
Net aan begonnen, lijkt me wel een aardig spel. Nu eens kijken of het ook blijft boeien.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_77033239
Hoe stel ik met tactics in dat Leliana bij ver weg staande vijanden suppressing fire doet, maar dat ze bij andere vijanden gewoon haar standaard aanval doet? Gewoon zo?:

Enemy > Target between medium and long range -> Activate: Supressing Fire
Enemy > Target at short range -> Deactivate: Surpressing Fire
Enemy > Target of main character -> Attack

Gaat dat werken?

En wat was ook alweer die talent dat vijanden langzaam werden? Crippling shot of Surpressing Fire?
pi_77063335
Ik snap sowieso nog geen zak van dat hele tactics gebeuren
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 20 januari 2010 @ 21:17:30 #70
28033 Pek
je moet wat
pi_77070486
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 18:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik snap sowieso nog geen zak van dat hele tactics gebeuren
Komt vanzelf, heb je ooit Knights of the Old Republic gespeeld? Zelfde gameplay, in een nieuw jasje
  Moderator / Redactie FP woensdag 20 januari 2010 @ 21:39:55 #71
Rawr
pi_77071752
Tactics gebruik ik bijna nooit, ik micromanage liever zelf
pi_77076920
Is mijn spel bugged? Je hoort toch je unlocked specializations te behouden als je een nieuwe character aanmaakt? Ik weet zeker dat die gene die ik unlocked had er bij stonden, maar toen ging ik een keer spelen en levelde up en zag ik dat ik helemaal geen geunlocked had.

Hoe kan dat
  Eindredactie Games donderdag 21 januari 2010 @ 00:44:31 #73
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_77081348
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 23:13 schreef KrentebolHooft het volgende:
Is mijn spel bugged? Je hoort toch je unlocked specializations te behouden als je een nieuwe character aanmaakt?
Nee.

Zie ook http://dragonage.wikia.com/wiki/Specializations .
pi_77083329
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 23:13 schreef KrentebolHooft het volgende:
Is mijn spel bugged? Je hoort toch je unlocked specializations te behouden als je een nieuwe character aanmaakt? Ik weet zeker dat die gene die ik unlocked had er bij stonden, maar toen ging ik een keer spelen en levelde up en zag ik dat ik helemaal geen geunlocked had.

Hoe kan dat
Je behoort ze unlocked te houden ja. Op lvl 7 en 14 krijg je een specializationpunt om mee te specializen. Het is niet zo dat je meteen de unlockte specializations bezit.
Doe eens niet.
  donderdag 21 januari 2010 @ 10:12:00 #75
28033 Pek
je moet wat
pi_77087164
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 21:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tactics gebruik ik bijna nooit, ik micromanage liever zelf
Ik had er wel wat mee gerotzooid en later, tijdens gevechten, werd ik steeds omver gekegeld zonder duidelijke reden. wtf? Blijkt dat ik bij Shale had ingesteld dat wanneer hij/zij omsingeld is door 2 of meer tegenstanders hij een earthquake moest doen. Tja, dan gaat iedereen in de buurt dus op zijn muil, ik dus ook
pi_77087417
Mijn rogue schakelt in een gevecht accuut over op haar melee wapenset, like, wtf?
pi_77087928
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 10:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mijn rogue schakelt in een gevecht accuut over op haar melee wapenset, like, wtf?
Irritant is dat ja, als er vijanden in de buurt komen gaan ze paniekerig van zich afslaan. Ongetwijfeld te regelen in tactics, maar ik heb nog geen zin gehad om dat uit te zoeken.
HÆLP.
  donderdag 21 januari 2010 @ 10:43:33 #78
28033 Pek
je moet wat
pi_77088125
Wat sowieso handig is om in te stellen bij iedereen, is dat ze bij health <25% een healthpotion nemen. Zo houden ze zichzelf in leven en hoef je daar iig niet op te letten.
  donderdag 21 januari 2010 @ 10:58:19 #79
28033 Pek
je moet wat
pi_77088670
quote:
Kijk even of zijn tactics op "ranged" staan, dan blijft hij wel op afstand. Ik heb alleen ingesteld dat hij moet omschakelen als hijzelf met melee wordt aangevallen, werkt goed
pi_77099667
quote:
Wat je ook kan doen, zijn de secondary wapens weghalen. Dan zal er niet meer omgeschakeld worden.
pi_77101229
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 10:43 schreef Pek het volgende:
Wat sowieso handig is om in te stellen bij iedereen, is dat ze bij health <25% een healthpotion nemen. Zo houden ze zichzelf in leven en hoef je daar iig niet op te letten.
Weet je wat die dingen kosten?!?!
pi_77101325
quote:
Tactics->Behaviour->Ranged
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  Moderator / Redactie FP donderdag 21 januari 2010 @ 16:19:04 #83
Rawr
pi_77102014
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
pi_77103409
quote:

[..]

Ja, best goedkoop. Lesser health pots zijn net 10-20 silver en healen voldoende. Daarnaast kun je ook al die ingedrients in de shop kopen

En wat betreft specializations:
'All specializations you unlock in Dragon Age: Origins will stay unlocked on subsequent replays, allowing you to specialize as soon as you gain a specialization point'
Nou bij mij dus niet, eerst stonden die ik al unlocked had van m'n vorige account er nog tussen maar toen opeens waren ze weg
  donderdag 21 januari 2010 @ 18:06:31 #85
28033 Pek
je moet wat
pi_77106261
quote:

[..]

Je mot ze ook zelf maken, heah
Elfroot is all over the place en flasks kosten een drol. Je hoeft slechts 1 punt aan potionmaking te geven, om de lesser versie te kunnen maken. Heb net met 80+ lesserpotions de Broodmother verslagen, we hadden er nog 40 over

Of laat Morrigan de potions maken, die heeft standaard al die mogelijkheid dacht ik, ook een optie

[ Bericht 5% gewijzigd door Pek op 21-01-2010 18:16:25 ]
pi_77138064
tvp
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_77320824
tvp! game nu een tijdje aan het spelen op de mac en bevalt goed!
  zondag 7 februari 2010 @ 12:38:00 #88
28033 Pek
je moet wat
pi_77726609

Barkspawn
pi_77726991
Waarom zijn rogues zo omslachtig?
HÆLP.
  zondag 7 februari 2010 @ 12:56:22 #90
28033 Pek
je moet wat
pi_77727038
quote:
Op zondag 7 februari 2010 12:54 schreef ehqo. het volgende:
Waarom zijn rogues zo omslachtig?
Omdat ze, in tegenstelling tot tanks, alles met een omweg doen?
pi_77727071
quote:
Op zondag 7 februari 2010 12:56 schreef Pek het volgende:

[..]

Omdat ze, in tegenstelling tot tanks, alles met een omweg doen?
Ja, maar. Het maakt ze niet leuk om te spelen, vind ik. Waarom zou ik voorzichtig vooruitlopen, strategisch allemaal vallen uitleggen en dán pas gaan vechten, als het zonder al die dingen ook prima lukt.
HÆLP.
pi_77727335
quote:
Op zondag 7 februari 2010 12:57 schreef ehqo. het volgende:

[..]

Ja, maar. Het maakt ze niet leuk om te spelen, vind ik. Waarom zou ik voorzichtig vooruitlopen, strategisch allemaal vallen uitleggen en dán pas gaan vechten, als het zonder al die dingen ook prima lukt.
Dan ze je de moeilijkheidsgraad wat hoger?
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_77728251
quote:
Op zondag 7 februari 2010 12:57 schreef ehqo. het volgende:

[..]

Nog nooit gedaan op mijn rogue
  zondag 7 februari 2010 @ 13:48:41 #94
28033 Pek
je moet wat
pi_77728421
Traps disabelen, ok.
Maken? niet echt...alleen voor de money exploit in Lothering
  zondag 7 februari 2010 @ 13:59:09 #95
28033 Pek
je moet wat
pi_77728709
Backstabben is wel uberlol trouwens, dat je die animatie krijgt waar je zwaard in een nek gaat, een paar keer achter elkaar , tofheid
pi_77787584
Disablen wel, maken niet inderdaad. Zelfs geen poisons oid. Gewoon de tank zijn werk laten doen en de rogue de enemy van achteren laten aanvallen.
Heb wel heel vaak dat ik toch mijn main (rogue) even goed positioneer en dan overschakel naar Alistair, die kan soms nog wel wat directe begeleiding gebruiken. (2e playthrough, eerst warrior, nu rogue).
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_77788243
Met alle respect he, maar hoe houd je het in hemelsnaam vol om dat spel 2 keer uit te spelen? Op wat kleine dingen na ben je gewoon weer voor 90% hetzelfde spel aan het spelen.
  Moderator / Redactie FP maandag 8 februari 2010 @ 22:10:39 #98
Rawr
pi_77788276
Tja, je kunt eerst good guy, daarna bad guy spelen, dan heb ik het ook wel gezien...
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
pi_77788369
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tja, je kunt eerst good guy, daarna bad guy spelen, dan heb ik het ook wel gezien...
Verandert dat wezenlijk de verhaallijn dan?
  Moderator / Redactie FP maandag 8 februari 2010 @ 22:25:15 #100
Rawr
pi_77789027
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Verandert dat wezenlijk de verhaallijn dan?
Je slacht wat meer lui af, maar verder weet ik het ook niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')