quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Doe een hint per PM.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:48 schreef Ayca het volgende:
Ik heb het idee dat ik je ken, maar volgens mij kan dat niet.
Ik had het daar gisteren nog over met een paar vrienden. Wij kwamen tot de conclusie dat Blackberry-gebruikers ontzettend irritant en asociaal bezig zijn over het algemeen. Omdat ze constant notificaties krijgen als er weer een facebook-update, een MSN-bericht of een blackberr-berichtje is, zitten ze, ook in het gezelschap van anderen, constant achter de telefoon. Nog een tikkeltje vervelender dan iPhone-gebruikers.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:47 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik had net al besloten om straks een serie te gaan kijken, lieverd. Thanks, anyway.
Gewichtheffen doe ik in de sportschool.
Mijn telefoon is kaduuk. Morgen krijg ik een nieuwe, een Blackberry.
Sukkel die ie isquote:Op zondag 10 januari 2010 20:47 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja of als je de Nobelprijs wint.
Maar goed Kluun heeft ook redelijk wat moeten doormakenvoor redelijk wat moeten weglopen, voor hij er geld aan kon verdienen.
Klopt. Vergelijkbaar met Iphone gebruikers.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik had het daar gisteren nog over met een paar vrienden. Wij kwamen tot de conclusie dat Blackberry-gebruikers ontzettend irritant en asociaal bezig zijn over het algemeen. Omdat ze constant notificaties krijgen als er weer een facebook-update, een MSN-bericht of een blackberr-berichtje is, zitten ze, ook in het gezelschap van anderen, constant achter de telefoon. Nog een tikkeltje vervelender dan iPhone-gebruikers.
Nee, eigenlijk niet. Hij is nooit echt ter sprake gekomen. Deze conclusie heb ik zelf getrokken, wel met vrienden van de studie.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:52 schreef IHVK het volgende:
Maar goed ik denk dat je op je opleiding ook word gebrainwasht met anti-Kluun propaganda.
Het is gewoon een links elitair bolwerk daar. Ik zeg je, wolla.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:54 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Hij is nooit echt ter sprake gekomen. Deze conclusie heb ik zelf getrokken, wel met vrienden van de studie.
Bouwen nog wel. Jij zegt dat ik dus niet één, maar een hele wolkenkrabber aan straattuig in elkaar moet meppen voordat ik een échte Rotterdammer ben?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:49 schreef IHVK het volgende:
Maar voor je een echte Rotterdammer bent, moet je wel eerst fittie bouwen, wik.
Umberto Eco.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:53 schreef G.Fawkes het volgende:
@GenusButeo: Schrijf een mooie historische roman (ala Umberto Eco of Monaldi & Sorti) dan ben ik je eerste lezer!
Je kan onderling pingen (chatten) met andere BlackBerry gebruikers en dat is gratis. Dan krijg je dus een kliekje wat zich alleen met elkaar bezig houdt, ook onder collegequote:Op zondag 10 januari 2010 20:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik had het daar gisteren nog over met een paar vrienden. Wij kwamen tot de conclusie dat Blackberry-gebruikers ontzettend irritant en asociaal bezig zijn over het algemeen. Omdat ze constant notificaties krijgen als er weer een facebook-update, een MSN-bericht of een blackberr-berichtje is, zitten ze, ook in het gezelschap van anderen, constant achter de telefoon. Nog een tikkeltje vervelender dan iPhone-gebruikers.
Ja, gaan ze ongegeneerd tijden lang twitteren/msnen/bberryen terwijl ze met vrienden ergens zijnquote:Op zondag 10 januari 2010 20:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Klopt. Vergelijkbaar met Iphone gebruikers.
Die gaan zichzelf dan afzonderen om te twitteren wat ze aan het doen zijn.
Dat is slang man.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bouwen nog wel. Jij zegt dat ik dus niet één, maar een hele wolkenkrabber aan straattuig in elkaar moet meppen voordat ik een échte Rotterdammer ben?
Ik haat Facebook, MSN en Twitter, en alles wat daarop lijkt, dus dat scheelt wel weer. Ik wil gewoon op het Internet kunnen als ik alleen reis.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Emberto Eco is echt een hele speciale schrijver. Hij kan kerk een beschrijven in 4 bladzijden en nog lees je elk woord en zie je het volledig voor jequote:Op zondag 10 januari 2010 20:55 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Umberto Eco.De rest ken ik niet.
Ik zie nog wel wat ik precies ga doen. Ik heb nog geen flauw idee namelijk.
Vet niet.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:55 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is gewoon een links elitair bolwerk daar. Ik zeg je, wolla.
En dan heb ik het nog niet eens gehad over mensen die hun ringtone op het maximale volume zettenquote:Op zondag 10 januari 2010 20:58 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik haat Facebook, MSN en Twitter, en alles wat daarop lijkt, dus dat scheelt wel weer. Ik wil gewoon op het Internet kunnen als ik alleen reis.Zelf vind ik mensen die constant bezig zijn met hun telefoontjes ook strontvervelend.
Dat heb ik ook een aantal jaren geleden geconcludeerd. De harde werkelijkheidquote:Op zondag 10 januari 2010 20:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zal nooit 'straat' worden, denk ik. Jammer, maar helaas.
Hij is ook een hele goede literatuurtheoreticus.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:59 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Emberto Eco is echt een hele speciale schrijver. Hij kan kerk een beschrijven in 4 bladzijden en nog lees je elk woord en zie je het volledig voor je
Nee ik ook niet. Vrees ik. Ik heb mijn ziel verkocht aan de Nederlanders volgens Burakius.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zal nooit 'straat' worden, denk ik. Jammer, maar helaas.
Wij moesten in de 3e Lord of the Flies lezen in het Engels, ik kwam er niet doorheen. Een hele pagina over hoe iemand door de modder en humus kruipt in het oerwoudquote:Op zondag 10 januari 2010 20:59 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Emberto Eco is echt een hele speciale schrijver. Hij kan kerk een beschrijven in 4 bladzijden en nog lees je elk woord en zie je het volledig voor je
Maar ik ga ook een smartphone nemen denk ik, om met jullie te kunnen slowchatten in de trein.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, gaan ze ongegeneerd tijden lang twitteren/msnen/bberryen terwijl ze met vrienden ergens zijn. Blijf dan thuis en ga op de computer msnen als je toch geen behoefte aan echt contact hebt
.
Toen ik las "Nee ik ook niet. Vrees ik.", wilde ik beginnen over nepturk zijn, maar toen las ik de rest en dacht ik laat maar.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Vrees ik. Ik heb mijn ziel verkocht aan de Nederlanders volgens Burakius.![]()
Maar niks mis met een beetje straat kennis.
Aha. Ik zou ook veel meer historische romans vanuit het Ottomaanse/Turkse oogpunt willen lezen maar mijn Turks is daar niet goed genoeg voorquote:Op zondag 10 januari 2010 21:01 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Hij is ook een hele goede literatuurtheoreticus.
Ik heb dan zin om die telefoon weg te rukken en op de grond te smijten, zodat het uiteenspat in honderd stukjes en alle kanten op vliegt.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En dan heb ik het nog niet eens gehad over mensen die hun ringtone op het maximale volume zetten. Alsof je hem niet hoort of voelt als je hem op trillen zet, of op zijn minst op een fatsoenlijk volume.
Ik las altijd samenvattingen bij Engels.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wij moesten in de 3e Lord of the Flies lezen in het Engels, ik kwam er niet doorheen. Een hele pagina over hoe iemand door de modder en humus kruipt in het oerwoud
Ach, je het licht gezien, zo kan je er ook over denkenquote:Op zondag 10 januari 2010 21:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Vrees ik. Ik heb mijn ziel verkocht aan de Nederlanders volgens Burakius.![]()
Maar niks mis met een beetje straat kennis.
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:02 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik heb dan zin om die telefoon weg te rukken en op de grond te smijten, zodat het uiteenspat in honderd stukjes en alle kanten op vliegt.
Koop een HTC Hero, of wacht tot de Google Nexus One uit is.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maar ik ga ook een smartphone nemen denk ik, om met jullie te kunnen slowchatten in de trein.
Er zullen geheid betrouwbare vertalingen bestaan.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:02 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Aha. Ik zou ook veel meer historische romans vanuit het Ottomaanse/Turkse oogpunt willen lezen maar mijn Turks is daar niet goed genoeg voor
LOTR heb ik nooit gelezen. Hoewel ik wel een lange periode ook Sci-fi en Fantasy heb gelezen. Ga vandaag lof der zotheid lezen denk ik. Die staat me aan te staren in de boekenkastquote:Op zondag 10 januari 2010 21:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wij moesten in de 3e Lord of the Flies lezen in het Engels, ik kwam er niet doorheen. Een hele pagina over hoe iemand door de modder en humus kruipt in het oerwoud
Maar ik wil ook wel een beetje straat zijn eigenlijk.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, je het licht gezien, zo kan je er ook over denken.
Vast. Ik heb daar alleen nog geen weet van. Zodra ik er een ken, koop ik em...quote:Op zondag 10 januari 2010 21:04 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Er zullen geheid betrouwbare vertalingen bestaan.
En dat die mensen dan verbaast 'oh, oh.. oh, oh.. oh ja, oh, hè. hmm' in zichzelf mompelen, alsof ze er pas net achterkomen dat dat ding toch wel érg hard staatquote:Op zondag 10 januari 2010 21:02 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik heb dan zin om die telefoon weg te rukken en op de grond te smijten, zodat het uiteenspat in honderd stukjes en alle kanten op vliegt.
Ik wil geen Windows dus ik wacht op die Nexus inderdaad.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Koop een HTC Hero, of wacht tot de Google Nexus One uit is.
GEEEEEKquote:Op zondag 10 januari 2010 21:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, je het licht gezien, zo kan je er ook over denken.
Naai een bontkraag op je jas, zo kan je straat zijn wanneer het je uitkomt.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maar ik wil ook wel een beetje straat zijn eigenlijk.
Homo universalis enzo.
Nee, Lord of the Flies, niet Lord of the Ringsquote:Op zondag 10 januari 2010 21:04 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
LOTR heb ik nooit gelezen. Hoewel ik wel een lange periode ook Sci-fi en Fantasy heb gelezen. Ga vandaag lof der zotheid lezen denk ik. Die staat me aan te staren in de boekenkast
HTC Hero heeft Android, flapdrolquote:Op zondag 10 januari 2010 21:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik wil geen Windows dus ik wacht op die Nexus inderdaad.
Maar aan de andere kant, is het zo een luxe ding die je eigenlijk niet nodig hebt.
hmm
Doen. Lezen is leuk!quote:Op zondag 10 januari 2010 21:05 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Vast. Ik heb daar alleen nog geen weet van. Zodra ik er een ken, koop ik em...
Oh.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
HTC Hero heeft Android, flapdrol.
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En dat die mensen dan verbaast 'oh, oh.. oh, oh.. oh ja, oh, hè. hmm' in zichzelf mompelen, alsof ze er pas net achterkomen dat dat ding toch wel érg hard staat.
Ahh Lord of The Flies. Staat op de boekenplank, nog niet gelezen. Er zijn echt veel betere Fantasy verhalen dan LOTR. Bijvoorbeeld 'de poort des doods' van Weis en Hickmanquote:Op zondag 10 januari 2010 21:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, Lord of the Flies, niet Lord of the Rings![]()
LOTR heb ik wel gelezen, ook De Hobbit, maar dan wel allemaal in het Nederlands, werd me anders net iets teveel voor een relaxte zomervakantie. Wel ziek gedetailleerde wereld heeft Tolkien geschapen hoor, hij had ook nog een boek geschreven met uitleg over de Elfentaal (wat kneuzen ook spreken) en hele stambomen. Bleek dat Sam(wise Gamgee) uiteindelijk met die Rosie 12 kinderen heeft gekregen
Lekker bezig geweest die 2
Sommige Philips LCD's hebben LEDjes achterop. Ik kan even niet op de precieze benaming komen...quote:Op zondag 10 januari 2010 21:11 schreef Burakius het volgende:
Mooie kamer Clio. Heb je een soort van backlight achter je tv gedaan, of komt het van de tv zelf?
Ambilightquote:Op zondag 10 januari 2010 21:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sommige Philips LCD's hebben LEDjes achterop. Ik kan even niet op de precieze benaming komen...
Je Turks opbouwen gaat gemakkelijk door eerst makkelijke Turkse boekjes te lezen en vanuit daar op te bouwen.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:02 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Aha. Ik zou ook veel meer historische romans vanuit het Ottomaanse/Turkse oogpunt willen lezen maar mijn Turks is daar niet goed genoeg voor
Damn, misschien moet ik die nemen, vast ook stukken goedkoper.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hij wordt niet voor niets de beste android-foon van het jaar genoemd.
Ik heb zo'n philips living colour lamp achter de tv geplaatst ghehe.. Kan je bijna alle kleuren kiezen en ook afstellen op felheid etc.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:11 schreef Burakius het volgende:
Mooie kamer Clio. Heb je een soort van backlight achter je tv gedaan, of komt het van de tv zelf?
Hoeveel kost zoiets? Ziet er vrij gaaf uit. Ik heb vandaag toevallig ook een nieuwe kamer... tweepersoonsbed gekregen. Heel veel zooi eruit etc.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:16 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik heb zo'n philips living colour lamp achter de tv geplaatst ghehe.. Kan je bijna alle kleuren kiezen en ook afstellen op felheid etc.
Het is geen ambilight tv nee
DOe niets anders.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
Iemand hier ervaring met de computer openen?
Ja, maar daar werd geen blockbuster van gemaakt, dus dat kende ik nietquote:Op zondag 10 januari 2010 21:11 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ahh Lord of The Flies. Staat op de boekenplank, nog niet gelezen. Er zijn echt veel betere Fantasy verhalen dan LOTR. Bijvoorbeeld 'de poort des doods' van Weis en Hickman
Is dat leuk? Ik heb het nog maar 1 keer gedaan (kabel was erin gevallen). Er is net weer iets ingevallen, nog nergens last van, kan het iets anders schaden als ik het erin laat?quote:
Ja, zorg dat alle stekkers eruit zijn en dat je zorgt dat je niet statisch geladen bent, want dat vindt je computer niet leukquote:Op zondag 10 januari 2010 21:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
Iemand hier ervaring met de computer openen?
Tja.. zo zijn er meer i guessquote:Op zondag 10 januari 2010 21:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, maar daar werd geen blockbuster van gemaakt, dus dat kende ik niet
Ik vind het leuk. Hoe kan je er nou in godsnaam een kabel in laten vallen? Als hij op je ventilator valt van je videokaart , of uberhaupt op je videokaart valt lijkt me dat niet gezond.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Is dat leuk? Ik heb het nog maar 1 keer gedaan (kabel was erin gevallen). Er is net weer iets ingevallen, nog nergens last van, kan het iets anders schaden als ik het erin laat?
Mijn computer zit vreemd in elkaar van de achterkant. Nu geen zin om opnieuw die moeite te doen, dus ik vraag me af of het slecht is als ik er gewoon een onderdeel in laat liggen?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:19 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, zorg dat alle stekkers eruit zijn en dat je zorgt dat je niet statisch geladen bent, want dat vindt je computer niet leuk
Wat ligt er dan in? Zoals Burakius zei is het niet zo fijn als ie op 1 van de ventilatoren valt, gaat je processor of videokaart oververhitten en zegt ie op een gegeven moment *ploef*.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Mijn computer zit vreemd in elkaar van de achterkant. Nu geen zin om opnieuw die moeite te doen, dus ik vraag me af of het slecht is als ik er gewoon een onderdeel in laat liggen?
Ok, leuke hobby. Hoe heet dat ding, maar waar je die kabel in stopt, was niet meer stevig en m'n computer viel uit, dus dacht al dat het probleem daar zat. Duwde de kabel wat aan en toen viel dat onderdeel erin met de kabel er ook een beetje in. Toen de computer geopend (zoektocht naar een onderdeel). Er zit nu weer een onderdeel in, weet alleen niet wat, want alle kabels zitten er nog goed in.. Dus als ik er nu geen last van heb, kan er toch niets meer gebeuren?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:20 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik vind het leuk. Hoe kan je er nou in godsnaam een kabel in laten vallen? Als hij op je ventilator valt van je videokaart , of uberhaupt op je videokaart valt lijkt me dat niet gezond.
Misschien een schroef? Ik weet het niet, want alle kabels zitten er nog stevig in. Ik heb tot nu toe ook nergens last van of kan dat veranderen?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat ligt er dan in? Zoals Burakius zei is het niet zo fijn als ie op 1 van de ventilatoren valt, gaat je processor of videokaart oververhitten en zegt ie op een gegeven moment *ploef*.
159 euro bij de mediamarkt.. Je hebt ook iets goedkopere versies maar die pastte niet bij het interieur.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:18 schreef Burakius het volgende:
[..]
Hoeveel kost zoiets? Ziet er vrij gaaf uit. Ik heb vandaag toevallig ook een nieuwe kamer... tweepersoonsbed gekregen. Heel veel zooi eruit etc.
De plek waar je je kabel instopt was niet stevig, en dat ging "achteruit" toen je het ging aandrukken. En toen viel er opeens een beetje kabel in? Ik snap de logica niet.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ok, leuke hobby. Hoe heet dat ding, maar waar je die kabel in stopt, was niet meer stevig en m'n computer viel uit, dus dacht al dat het probleem daar zat. Duwde de kabel wat aan en toen viel dat onderdeel erin met de kabel er ook een beetje in. Toen de computer geopend (zoektocht naar een onderdeel). Er zit nu weer een onderdeel in, weet alleen niet wat, want alle kabels zitten er nog goed in.. Dus als ik er nu geen last van heb, kan er toch niets meer gebeuren?
TJUUUSSSSSS ,, NO THX ill pass!quote:Op zondag 10 januari 2010 21:23 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
159 euro bij de mediamarkt.. Je hebt ook iets goedkopere versies maar die pastte niet bij het interieur.
Ja, m'n eerste bericht was dus fout. Wat ik net vertel, is dus een tijdje terug gebeurd. M'n kabel zat niet stevig vast, dus ik duwde hem aan en toen viel de "ingang" waar ik die kabel in moet stoppen, in de computer. Nu is er weer iets in gevallen, toen ik de kabels aanduwde, maar ik weet niet wat, want alle kabels zitten er nog stevig in.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:23 schreef Burakius het volgende:
[..]
De plek waar je je kabel instopt was niet stevig, en dat ging "achteruit" toen je het ging aandrukken. En toen viel er opeens een beetje kabel in? Ik snap de logica niet.
arme sloeberquote:
Wel met abonnement en internet, neem ik aan? Ik kreeg van de zomer nog de eerste 6 maanden 50% korting op mijn abonnementskosten van Vodafonequote:Op zondag 10 januari 2010 21:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
Damn, misschien moet ik die nemen, vast ook stukken goedkoper.
Ik heb een 160 breed 200 lang. 180 breed was net iets teveel anders had ik bijna geen loopruimte meer.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
Waarom koopt eigenlijk iedereen een tweepersoonsbed. Ook de kleine mensen en die niet veel bewegen. Ik heb zelfs te veel ruimte in m'n 1 persoons bed.
Sowieso.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wel met abonnement en internet, neem ik aan? Ik kreeg van de zomer nog de eerste 6 maanden 50% korting op mijn abonnementskosten van Vodafone.
Wow! Gebruik je echt alle ruimte in de nacht of vind je het soms gewoon lekker?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:26 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik heb een 160 breed 200 lang. 180 breed was net iets teveel anders had ik bijna geen loopruimte meer.
Ik betaal het zelf in plaats van mijn pappie of mammiequote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:27 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik betaal het zelf in plaats van mijn pappie of mammie![]()
Oja!quote:Op zondag 10 januari 2010 21:28 schreef Rookert het volgende:
Sommige mensen hebben nog bedpartners![]()
Naast de hond of kat soms zelfs mensen
Ja vies bahquote:Op zondag 10 januari 2010 21:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Oja!
Met je kat of hond in bed..![]()
Hoe moeten de mooiboys in dit topic anders smaatjes mee naar huis nemen?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:28 schreef Rookert het volgende:
Sommige mensen hebben nog bedpartners![]()
Naast de hond of kat soms zelfs mensen
Wie zijn de mooiboys in dit topic?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoe moeten de mooiboys in dit topic anders smaatjes mee naar huis nemen?
Er is niks heerlijkers dan jezelf helemaal te kunnen uitstrekken of zelfs dwars te gaan liggen wanneer je er zin in hebt. Gewoon, omdat het kan.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wow! Gebruik je echt alle ruimte in de nacht of vind je het soms gewoon lekker?
Kat loopt overal, zit overal en wast zichzelf.quote:
Vrouwen ookquote:Op zondag 10 januari 2010 21:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Soms verharen die beesten zo, dat is niet zo chill
Dat doe je toch niet de hele nacht..quote:Op zondag 10 januari 2010 21:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Er is niks heerlijkers dan jezelf helemaal te kunnen uitstrekken of zelfs dwars te gaan liggen wanneer je er zin in hebt. Gewoon, omdat het kan.
Niets? Hoax.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Er is niks heerlijkers dan jezelf helemaal te kunnen uitstrekken of zelfs dwars te gaan liggen wanneer je er zin in hebt. Gewoon, omdat het kan.
Sommige mensen woelen veel. Ik niet, ik lig als een mummie.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat doe je toch niet de hele nacht..
Emel en haarballenquote:Op zondag 10 januari 2010 21:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb tijden dat ik heel veel verhaar.En bij mij zie je het vet erg.
Ik lig als een embryo.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sommige mensen woelen veel. Ik niet, ik lig als een mummie.
Bij wijze van spreken dan, het is gewoon één van de vele deugden die het leven kent.quote:
Moet ik wikwakka1 weer afstoffen?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sommige mensen woelen veel. Ik niet, ik lig als een mummie.
quote:
Handig om dingen mee te naaienquote:Op zondag 10 januari 2010 21:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
Heb soms gewoon vet veel haaruitval en doordat ik heel donker (denk zwart?) en dik haar heb, zie je het echt overal liggen. Lekker stofzuigen.
Dat is waar.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bij wijze van spreken dan, het is gewoon één van de vele deugden die het leven kent.
We doen hier niet aan heiligschennis, hè?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Moet ik wikwakka1 weer afstoffen?
Die ligt nu te slapen in zijn sarcofaag.
Ik ga er rijk mee worden. Ik kan er gewoon 20 kinderen mee onderhouden ouwe.quote:
Nadat je al die kinderen hebt gebaard ligt er genoeg in je bed denk ik jaquote:Op zondag 10 januari 2010 21:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ga er rijk mee worden. Ik kan er gewoon 20 kinderen mee onderhouden ouwe.
Denk het ook! Boeit niet. Met mijn haar kan ik 20 kinderen onderhouden.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:36 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nadat je al die kinderen hebt gebaard ligt er genoeg in je bed denk ik ja
Zelfs als dat niet zou lukken zou je tenminste genoeg flosdraad hebben om hun gebitten te onderhouden.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Denk het ook! Boeit niet. Met mijn haar kan ik 20 kinderen onderhouden.
JIj niet dan?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij vindt mooiboyjongetjes met stekels van tig meter 'schattig'?
Voor meer kinderen zelfs. Ik word rijk.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zelfs als dat niet zou lukken zou je tenminste genoeg flosdraad hebben om hun gebitten te onderhouden.
Die tweede kan hetzelfde lichaam hebben. Snap niet wat er zo lekker aan is.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dit is lekker
[ afbeelding ]
En dit is mooi:
[ afbeelding ]
Klopt, perfecte vrouw heeft dan dus dat gezicht, dat lichaam, humor, intelligentie, stijl en kan zich af en toe als bovenste foto gedragenquote:Op zondag 10 januari 2010 21:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Die tweede kan hetzelfde lichaam hebben. Snap niet wat er zo lekker aan is.
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Klopt, perfecte vrouw heeft dan dus dat gezicht, dat lichaam, humor, intelligentie, stijl en kan zich af en toe als bovenste foto gedragen![]()
Onder voorbehoud
Ook knap, maar ben meer iets van het exotische denk ikquote:Op zondag 10 januari 2010 21:41 schreef G.Fawkes het volgende:
Waar is zG? Dit is mooi:
[ afbeelding ]
Wie? Kristen Bell?quote:
Nee, want dan heeft ze dus geen stijlquote:Op zondag 10 januari 2010 21:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zolang ze zich maar niet zo in het openbaar gaat gedragen, dan is het goed ja.
Hier verschillen we sowieso in mening, ik zou niet naar het strand gaan in zulke kleding.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:43 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, want dan heeft ze dus geen stijlOp het strand kan je natuurlijk wel in bikini die gewoon normaal is en niet de overdreven *
![]()
![]()
* factor heeft
Ze is nog zo jong en snapt het idee van een groot bed nietquote:Op zondag 10 januari 2010 21:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wow! Gebruik je echt alle ruimte in de nacht of vind je het soms gewoon lekker?
Who cares. Meer voor mijquote:
Doet me denken aan Shrek 2 van gisteren "A man with a sexy tush"quote:Op zondag 10 januari 2010 21:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
Stelling: Mannen moeten een kont hebben.
Eens: Die vorm moet er gewoon inzitten.
Ik denk niet aan "vieze" dingen.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:45 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ze is nog zo jong en snapt het idee van een groot bed niet
quote:
Ben je het er wel mee eens?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
Doet me denken aan Shrek 2 van gisteren "A man with a sexy tush"
Lol.. Ik woon gewoon op mezelf.. Josti. (zoals jij het zou noemen)quote:Op zondag 10 januari 2010 21:27 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik betaal het zelf in plaats van mijn pappie of mammie![]()
Moet jij wetenquote:Op zondag 10 januari 2010 21:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hier verschillen we sowieso in mening, ik zou niet naar het strand gaan in zulke kleding.
Dat is niet vies.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik denk niet aan "vieze" dingen.![]()
Ik heb de mooie zee misschien wel vaker dan jij gezien.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
Moet jij weten![]()
Wat draag je dan op het strand? Heb je de zee weleens gezien
Moet ook niet plat zijn hoor. Zoals mannen van vrouwen een kont verwachten, verwacht ik het ook van mannen.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:47 schreef Ayca het volgende:
Zolang het geen negerkont is, vind ik het prima!
Whehe, mooi genegeerdquote:Op zondag 10 januari 2010 21:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb de mooie zee misschien wel vaker dan jij gezien.
Alsof ze naar jou zouden kijken als ik er naast stondquote:
tussen aanhalingstekens. Ik dacht er gewoon niet aan, omdat ik het over mensen heb die niet neuken maar wel een 2persoons bed hebben.quote:
Ok, dan beantwoord ik het toch. Ik DROEG een bikini. En ik heb de mooie zee waarschijnlijk vaker dan jij gezien. Hoe vaak heb jij hem gezien?quote:
Wie heeft het over neuken gehad. Dat is viesquote:Op zondag 10 januari 2010 21:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
tussen aanhalingstekens. Ik dacht er gewoon niet aan, omdat ik het over mensen heb die niet neuken maar wel een 2persoons bed hebben.
Nja dat maakt niet uit voor mijquote:Op zondag 10 januari 2010 21:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Moet ook niet plat zijn hoor. Zoals mannen van vrouwen een kont verwachten, verwacht ik het ook van mannen.
Ik knuffel ook, nu heb ik ook een 2 persoons bed nodig!quote:Op zondag 10 januari 2010 21:50 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Wie heeft het over neuken gehad. Dat is vies![]()
Ik bedoelde knuffelen.
Ja maar ik heb het niet over je teddybeer knuffelen.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik knuffel ook, nu heb ik ook een 2 persoons bed nodig!
Omdat ik dat mooi vindt.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nja dat maakt niet uit voor mijIk hoef niet perse een man met een kont... Waarom wil jij dat dan?
Ik voel een postma momentjequote:Op zondag 10 januari 2010 21:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nja dat maakt niet uit voor mijIk hoef niet perse een man met een kont... Waarom wil jij dat dan?
Ok.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ok, dan beantwoord ik het toch. Ik DROEG een bikini. En ik heb de mooie zee waarschijnlijk vaker dan jij gezien. Hoe vaak heb jij hem gezien?
Ik heb geen teddybeer..quote:Op zondag 10 januari 2010 21:51 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het niet over je teddybeer knuffelen.
Nu ga ik niet naar de zee.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ok.Wat doe je nu dan? Beetje bruin worden is toch ook leuk of niet?
![]()
Wat is dé mooie zee? Ik heb van de zomer gezeild tussen Duinkerken en Texel over de zee, dus vaak genoeg
Sorry kon het niet laten.quote:
Nooit? Zonde toch, mooie duinen, strand, golvenquote:Op zondag 10 januari 2010 21:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nu ga ik niet naar de zee.
Mooie zee is in Didim. Moet je geweest zijn. Vraag cliosport maar. Weet eigenlijk niet of hij het mooi vindt? Maar toch.
Mijn zee is mooier.
Wat een fout...quote:Op zondag 10 januari 2010 21:52 schreef Ayca het volgende:
[..]
Sorry kon het niet laten.![]()
Ok dat kanIk vind ruggen mooi.
Anders koop ik er geen huis he.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nu ga ik niet naar de zee.
Mooie zee is in Didim. Moet je geweest zijn. Vraag cliosport maar. Weet eigenlijk niet of hij het mooi vindt? Maar toch.
Mijn zee is mooier.
Ik zeg borsten, mits natuurlijkquote:Op zondag 10 januari 2010 21:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik zeg billen.
Waarom praat ik mee.
Te veel bloot..quote:Op zondag 10 januari 2010 21:53 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nooit? Zonde toch, mooie duinen, strand, golven![]()
Ik ga het wel een keertje bekijken dan, mag je me gidsen
Misschien voor de omgeving en niet de zee of zo. Kom er allang niet meer, vraag me af of er nog dezelfde mensen wonen.quote:
Deze?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:52 schreef Ayca het volgende:
[..]
Sorry kon het niet laten.![]()
Ok dat kanIk vind ruggen mooi.
Het is wel erg.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:53 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik zeg borsten, mits natuurlijkCombinatie is het beste natuurlijk
![]()
Omdat het niet erg is
Golddigger he...quote:Op zondag 10 januari 2010 21:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
Wat is er mooi aan dan?
Is er geen bedekt strand zoals er ook een naaktstrand is?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Te veel bloot..
Nee, vraag cliosport, hij kent het denk ik wel.
Ik zeg beide. De een kan niet zonder de ander. Proportie is allesquote:
Die is ook mooi jaquote:Op zondag 10 januari 2010 21:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
Wat is er mooi aan dan?
Jawel, misschien ga ik daar later heen hahaha.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
Is er geen bedekt strand zoals er ook een naaktstrand is?
Ja, maar wat liever groter?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:56 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik zeg beide. De een kan niet zonder de ander. Proportie is alles
Ik zou wel een zwemmersrug willen hebbenquote:Op zondag 10 januari 2010 21:56 schreef Ayca het volgende:
[..]
Die is ook mooi jaNee, ik heb het over, grote sterke mannenruggen!
![]()
Whehaha
Nja daar ben ik het niet mee eens, een vrouw met kleine borsten is niet lelijk, een vrouw zonder kont ziet er niet uit.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:56 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik zeg beide. De een kan niet zonder de ander. Proportie is alles
Wat heb je zelf meer?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:57 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nja daar ben ik het niet mee eens, een vrouw met kleine borsten is niet lelijk, een vrouw zonder kont ziet er niet uit.
Wat is geen kont? Een vrouw met kleine borsten een grote kont ziet er niet uit. En andersom ook niet...quote:Op zondag 10 januari 2010 21:57 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nja daar ben ik het niet mee eens, een vrouw met kleine borsten is niet lelijk, een vrouw zonder kont ziet er niet uit.
Ja ze wonen er allemaal nog.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Misschien voor de omgeving en niet de zee of zo. Kom er allang niet meer, vraag me af of er nog dezelfde mensen wonen.
Ja halloquote:Op zondag 10 januari 2010 21:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wat heb je zelf meer?
en zeg je voor een man borsten?
Ja, maar het een kan groter zijn dan het ander.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:58 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wat is geen kont? Een vrouw met kleine borsten een grote kont ziet er niet uit. En andersom ook niet...
20 km buiten didim is er een extreem groot hotel speciaal voor burakious en aanhang. De zee is zo afgezet dat vrouwen en mannen gescheiden zijn.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
Is er geen bedekt strand zoals er ook een naaktstrand is?
Ik ken het hehehehe. we hadden een uitnodiging.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:00 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
20 km buiten didim is er een extreem groot hotel speciaal voor burakious en aanhang. De zee is zo afgezet dat vrouwen en mannen gescheiden zijn.
Gewoon helemaal plat, een vrouw met kleine borsten en een mooie kont wel, te grote billen zijn niet mooi, ook niet bij een vrouw. Grote borsten vind ik ranzig.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:58 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wat is geen kont? Een vrouw met kleine borsten een grote kont ziet er niet uit. En andersom ook niet...
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
Gewoon helemaal plat, een vrouw met kleine borsten en een mooie kont wel, te grote billen zijn niet mooi, ook niet bij een vrouw. Grote borsten vind ik ranzig.![]()
Maar wie ben ik he..
Eens.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
Gewoon helemaal plat, een vrouw met kleine borsten en een mooie kont wel, te grote billen zijn niet mooi, ook niet bij een vrouw. Grote borsten vind ik ranzig.![]()
Maar wie ben ik he..
Ik blijf bij mijn mening. Alles moet passen. En groot is idd vaak ranzig. In beide gevallen....quote:Op zondag 10 januari 2010 22:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
Maar wie ben ik he..
Ga trainen dan!quote:Op zondag 10 januari 2010 21:56 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik zou wel een zwemmersrug willen hebben
Daar ben ik echt te lui voor. En te druk, mind youquote:
Ze is een meisje dat weet wat ze wil.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:03 schreef G.Fawkes het volgende:
Je hebt er wel goed over nagedacht overigens Ayca
Offff....quote:Op zondag 10 januari 2010 22:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze is een meisje dat weet wat ze wil.
Mag best hoorquote:
Als het zou moeten, dan maar wat kleinere borsten..quote:Op zondag 10 januari 2010 22:05 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Offff....
Ze weet wel wat voor meisje ze wil
Ik voel een discussie. Klein beetje.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij zou niet kunnen leven in een polygamische relatie?
Waarom zeg je dat nou steeds.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik voel een discussie. Klein beetje.
Duidelijk genoegquote:Op zondag 10 januari 2010 22:07 schreef Ayca het volgende:
[..]
Als het zou moeten, dan maar wat kleinere borsten..
Zo duidelijk.
evet cok ayipquote:Op zondag 10 januari 2010 22:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dit is best wel ayip
niet meelezen..
Omdat ik er zin in heb. Ik heb m'n krachten gespaard. Heb pagina's lang normaal gedaan tegen jullie.quote:
Met meerdere vrouwen? Nee ik denk het niet, ik wil hem helemaal voor mezelfquote:Op zondag 10 januari 2010 22:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij zou niet kunnen leven in een polygamische relatie?
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:10 schreef Ayca het volgende:
[..]
Met meerdere vrouwen? Nee ik denk het niet, ik wil hem helemaal voor mezelf
Daar heb je die (in dit geval zelfs duivelse) attitude weerquote:Op zondag 10 januari 2010 22:10 schreef Ayca het volgende:
[..]
Met meerdere vrouwen? Nee ik denk het niet, ik wil hem helemaal voor mezelf
Ja, dat is waar...quote:Op zondag 10 januari 2010 22:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Omdat ik er zin in heb. Ik heb m'n krachten gespaard. Heb pagina's lang normaal gedaan tegen jullie.
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Daar heb je die (in dit geval zelfs duivelse) attitude weer.
Je denkt te simpel over de duivel..quote:Op zondag 10 januari 2010 22:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hè, je snapt mijn grap. Wat stom.
Stiekem ben ik een man..quote:Op zondag 10 januari 2010 22:14 schreef Rookert het volgende:
Whehe, Bilmiyorem is gefocust op Ayca haar maten
heb ik iets gemist?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:14 schreef Rookert het volgende:
Whehe, Bilmiyorem is gefocust op Ayca haar maten
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Daar heb je die (in dit geval zelfs duivelse) attitude weer.
Ente zift ve himar.quote:
woordje geleerd van Benjaminquote:
stiekem sta ik achter je computer. Stiekem...quote:
"...terwijl het niet zo isquote:Op zondag 10 januari 2010 22:17 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik ga hier toch niet zeggen, ja ik heb grote borsten/billen.
"If you have it, flaunt it", aldus die ene troela van het journaal (Eva Jinek)quote:Op zondag 10 januari 2010 22:17 schreef Ayca het volgende:
[..]
Met je vieze knipogen..quote:Op zondag 10 januari 2010 22:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ben niet zo gefocust op maten hoor, ken alleen:
plank
normaal
overdreven
nep
Neem niet alles zo serieus.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:17 schreef Ayca het volgende:
[..]
BOOBIESquote:Op zondag 10 januari 2010 22:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
"If you have it, flaunt it", aldus die ene troela van het journaal (Eva Jinek)
Nee, hoor. Dat kende ik alquote:Op zondag 10 januari 2010 22:18 schreef Burakius het volgende:
[..]
woordje geleerd van Benjamin.
ent ma racul lakin enti nisa
Ik dacht dat wij Tataren geen Turken waren, maar Russen. Toch zie ik de vlag van Nogai, Krim-Tataren zo even met een eerste blik.quote:
En ik dacht dat wij Grieken waren, toch zie ik een vlag van Turkije.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:22 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij Tataren geen Turken waren, maar Russen. Toch zie ik de vlag van Nogai, Krim-Tataren zo even met een eerste blik.
Ja die staat er voor de Turken uit Turkije. Die 10%.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En ik dacht dat wij Grieken waren, toch zie ik een vlag van Turkije.
Ik denk ook wel meerdere dingen over bepaalde userts hier..quote:Op zondag 10 januari 2010 22:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik denk het eerlijk gezegd wel..
Vertel..quote:Op zondag 10 januari 2010 22:24 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik denk ook wel meerdere dingen over bepaalde userts hier..
Nou meiden, duik op de roddelsquote:Op zondag 10 januari 2010 22:24 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik denk ook wel meerdere dingen over bepaalde userts hier..
Ok topquote:Op zondag 10 januari 2010 22:19 schreef Rookert het volgende:
[..]
"...terwijl het niet zo is"
Ik blijf nog wel met je praten hoor
Bwhahaha, je gaat je maten niet vertellen aan wildvreemde mensen op een forum waar je alleen gekeurd kan woorden op je uitspraken?quote:
En die Tataarse vlaggen staan voor de 0,1 % echte Tataren.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:24 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ja die staat er voor de Turken uit Turkije. Die 10%.
Ze heeft wel gelijk toch. Wat heb je eraan haar maten te weten.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Bwhahaha, je gaat je maten niet vertellen aan wildvreemde mensen op een forum waar je alleen gekeurd kan woorden op je uitspraken?![]()
Wel slim
Mensen die 'top' zeggen doen mij denken aan mensen die kreten als 'dat is gewoon helemaal toppie' niet schuwen.quote:
Dat bedoel ik, niksquote:Op zondag 10 januari 2010 22:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk toch. Wat heb je eraan haar maten te weten.
jaquote:Op zondag 10 januari 2010 22:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En die Tataarse vlaggen staan voor de 0,1 % echte Tataren.
Denk het ook.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
We kunnen de boel wel sluiten hier zo
Goedzo. Welterusten.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:29 schreef wikwakka2 het volgende:
Vandaag ga ik maar eens vroeg naar bed.
Toppie zeg ik niet. Top zeg ik soms wel eens jaquote:Op zondag 10 januari 2010 22:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mensen die 'top' zeggen doen mij denken aan mensen die kreten als 'dat is gewoon helemaal toppie' niet schuwen.
Moet het intelligent klinken?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:29 schreef Ayca het volgende:
[..]
Toppie zeg ik niet. Top zeg ik soms wel eens jaWat moet ik anders? Dat ik keigaaf
Nee dat klinkt intelligent.
Bortecinem zegt dat vast weleens:quote:Op zondag 10 januari 2010 22:29 schreef Ayca het volgende:
[..]
Toppie zeg ik niet. Top zeg ik soms wel eens jaWat moet ik anders? Dat ik keigaaf
Waarom Bortecinem?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Bortecinem zegt dat vast weleens:
"Keichaaf joh"
Dat is baas.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:29 schreef Ayca het volgende:
[..]
Omdat Limburgers en mensen uit Gelderland over 'kei' voorzetten.quote:
Nee, geen 'keigaaf'. Maar het woordje kei gebruik ik wel idd vaak.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Bortecinem zegt dat vast weleens:
"Keichaaf joh"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |