quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Doe een hint per PM.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:48 schreef Ayca het volgende:
Ik heb het idee dat ik je ken, maar volgens mij kan dat niet.
Ik had het daar gisteren nog over met een paar vrienden. Wij kwamen tot de conclusie dat Blackberry-gebruikers ontzettend irritant en asociaal bezig zijn over het algemeen. Omdat ze constant notificaties krijgen als er weer een facebook-update, een MSN-bericht of een blackberr-berichtje is, zitten ze, ook in het gezelschap van anderen, constant achter de telefoon. Nog een tikkeltje vervelender dan iPhone-gebruikers.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:47 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik had net al besloten om straks een serie te gaan kijken, lieverd. Thanks, anyway.
Gewichtheffen doe ik in de sportschool.
Mijn telefoon is kaduuk. Morgen krijg ik een nieuwe, een Blackberry.
Sukkel die ie isquote:Op zondag 10 januari 2010 20:47 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja of als je de Nobelprijs wint.
Maar goed Kluun heeft ook redelijk wat moeten doormakenvoor redelijk wat moeten weglopen, voor hij er geld aan kon verdienen.
Klopt. Vergelijkbaar met Iphone gebruikers.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik had het daar gisteren nog over met een paar vrienden. Wij kwamen tot de conclusie dat Blackberry-gebruikers ontzettend irritant en asociaal bezig zijn over het algemeen. Omdat ze constant notificaties krijgen als er weer een facebook-update, een MSN-bericht of een blackberr-berichtje is, zitten ze, ook in het gezelschap van anderen, constant achter de telefoon. Nog een tikkeltje vervelender dan iPhone-gebruikers.
Nee, eigenlijk niet. Hij is nooit echt ter sprake gekomen. Deze conclusie heb ik zelf getrokken, wel met vrienden van de studie.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:52 schreef IHVK het volgende:
Maar goed ik denk dat je op je opleiding ook word gebrainwasht met anti-Kluun propaganda.
Het is gewoon een links elitair bolwerk daar. Ik zeg je, wolla.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:54 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Hij is nooit echt ter sprake gekomen. Deze conclusie heb ik zelf getrokken, wel met vrienden van de studie.
Bouwen nog wel. Jij zegt dat ik dus niet één, maar een hele wolkenkrabber aan straattuig in elkaar moet meppen voordat ik een échte Rotterdammer ben?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:49 schreef IHVK het volgende:
Maar voor je een echte Rotterdammer bent, moet je wel eerst fittie bouwen, wik.
Umberto Eco.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:53 schreef G.Fawkes het volgende:
@GenusButeo: Schrijf een mooie historische roman (ala Umberto Eco of Monaldi & Sorti) dan ben ik je eerste lezer!
Je kan onderling pingen (chatten) met andere BlackBerry gebruikers en dat is gratis. Dan krijg je dus een kliekje wat zich alleen met elkaar bezig houdt, ook onder collegequote:Op zondag 10 januari 2010 20:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik had het daar gisteren nog over met een paar vrienden. Wij kwamen tot de conclusie dat Blackberry-gebruikers ontzettend irritant en asociaal bezig zijn over het algemeen. Omdat ze constant notificaties krijgen als er weer een facebook-update, een MSN-bericht of een blackberr-berichtje is, zitten ze, ook in het gezelschap van anderen, constant achter de telefoon. Nog een tikkeltje vervelender dan iPhone-gebruikers.
Ja, gaan ze ongegeneerd tijden lang twitteren/msnen/bberryen terwijl ze met vrienden ergens zijnquote:Op zondag 10 januari 2010 20:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Klopt. Vergelijkbaar met Iphone gebruikers.
Die gaan zichzelf dan afzonderen om te twitteren wat ze aan het doen zijn.
Dat is slang man.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bouwen nog wel. Jij zegt dat ik dus niet één, maar een hele wolkenkrabber aan straattuig in elkaar moet meppen voordat ik een échte Rotterdammer ben?
Ik haat Facebook, MSN en Twitter, en alles wat daarop lijkt, dus dat scheelt wel weer. Ik wil gewoon op het Internet kunnen als ik alleen reis.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Emberto Eco is echt een hele speciale schrijver. Hij kan kerk een beschrijven in 4 bladzijden en nog lees je elk woord en zie je het volledig voor jequote:Op zondag 10 januari 2010 20:55 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Umberto Eco.De rest ken ik niet.
Ik zie nog wel wat ik precies ga doen. Ik heb nog geen flauw idee namelijk.
Vet niet.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:55 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is gewoon een links elitair bolwerk daar. Ik zeg je, wolla.
En dan heb ik het nog niet eens gehad over mensen die hun ringtone op het maximale volume zettenquote:Op zondag 10 januari 2010 20:58 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik haat Facebook, MSN en Twitter, en alles wat daarop lijkt, dus dat scheelt wel weer. Ik wil gewoon op het Internet kunnen als ik alleen reis.Zelf vind ik mensen die constant bezig zijn met hun telefoontjes ook strontvervelend.
Dat heb ik ook een aantal jaren geleden geconcludeerd. De harde werkelijkheidquote:Op zondag 10 januari 2010 20:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zal nooit 'straat' worden, denk ik. Jammer, maar helaas.
Hij is ook een hele goede literatuurtheoreticus.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:59 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Emberto Eco is echt een hele speciale schrijver. Hij kan kerk een beschrijven in 4 bladzijden en nog lees je elk woord en zie je het volledig voor je
Nee ik ook niet. Vrees ik. Ik heb mijn ziel verkocht aan de Nederlanders volgens Burakius.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zal nooit 'straat' worden, denk ik. Jammer, maar helaas.
Wij moesten in de 3e Lord of the Flies lezen in het Engels, ik kwam er niet doorheen. Een hele pagina over hoe iemand door de modder en humus kruipt in het oerwoudquote:Op zondag 10 januari 2010 20:59 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Emberto Eco is echt een hele speciale schrijver. Hij kan kerk een beschrijven in 4 bladzijden en nog lees je elk woord en zie je het volledig voor je
Maar ik ga ook een smartphone nemen denk ik, om met jullie te kunnen slowchatten in de trein.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, gaan ze ongegeneerd tijden lang twitteren/msnen/bberryen terwijl ze met vrienden ergens zijn. Blijf dan thuis en ga op de computer msnen als je toch geen behoefte aan echt contact hebt
.
Toen ik las "Nee ik ook niet. Vrees ik.", wilde ik beginnen over nepturk zijn, maar toen las ik de rest en dacht ik laat maar.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Vrees ik. Ik heb mijn ziel verkocht aan de Nederlanders volgens Burakius.![]()
Maar niks mis met een beetje straat kennis.
Aha. Ik zou ook veel meer historische romans vanuit het Ottomaanse/Turkse oogpunt willen lezen maar mijn Turks is daar niet goed genoeg voorquote:Op zondag 10 januari 2010 21:01 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Hij is ook een hele goede literatuurtheoreticus.
Ik heb dan zin om die telefoon weg te rukken en op de grond te smijten, zodat het uiteenspat in honderd stukjes en alle kanten op vliegt.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En dan heb ik het nog niet eens gehad over mensen die hun ringtone op het maximale volume zetten. Alsof je hem niet hoort of voelt als je hem op trillen zet, of op zijn minst op een fatsoenlijk volume.
Ik las altijd samenvattingen bij Engels.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wij moesten in de 3e Lord of the Flies lezen in het Engels, ik kwam er niet doorheen. Een hele pagina over hoe iemand door de modder en humus kruipt in het oerwoud
Ach, je het licht gezien, zo kan je er ook over denkenquote:Op zondag 10 januari 2010 21:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Vrees ik. Ik heb mijn ziel verkocht aan de Nederlanders volgens Burakius.![]()
Maar niks mis met een beetje straat kennis.
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:02 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik heb dan zin om die telefoon weg te rukken en op de grond te smijten, zodat het uiteenspat in honderd stukjes en alle kanten op vliegt.
Koop een HTC Hero, of wacht tot de Google Nexus One uit is.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maar ik ga ook een smartphone nemen denk ik, om met jullie te kunnen slowchatten in de trein.
Er zullen geheid betrouwbare vertalingen bestaan.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:02 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Aha. Ik zou ook veel meer historische romans vanuit het Ottomaanse/Turkse oogpunt willen lezen maar mijn Turks is daar niet goed genoeg voor
LOTR heb ik nooit gelezen. Hoewel ik wel een lange periode ook Sci-fi en Fantasy heb gelezen. Ga vandaag lof der zotheid lezen denk ik. Die staat me aan te staren in de boekenkastquote:Op zondag 10 januari 2010 21:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wij moesten in de 3e Lord of the Flies lezen in het Engels, ik kwam er niet doorheen. Een hele pagina over hoe iemand door de modder en humus kruipt in het oerwoud
Maar ik wil ook wel een beetje straat zijn eigenlijk.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, je het licht gezien, zo kan je er ook over denken.
Vast. Ik heb daar alleen nog geen weet van. Zodra ik er een ken, koop ik em...quote:Op zondag 10 januari 2010 21:04 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Er zullen geheid betrouwbare vertalingen bestaan.
En dat die mensen dan verbaast 'oh, oh.. oh, oh.. oh ja, oh, hè. hmm' in zichzelf mompelen, alsof ze er pas net achterkomen dat dat ding toch wel érg hard staatquote:Op zondag 10 januari 2010 21:02 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik heb dan zin om die telefoon weg te rukken en op de grond te smijten, zodat het uiteenspat in honderd stukjes en alle kanten op vliegt.
Ik wil geen Windows dus ik wacht op die Nexus inderdaad.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Koop een HTC Hero, of wacht tot de Google Nexus One uit is.
GEEEEEKquote:Op zondag 10 januari 2010 21:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, je het licht gezien, zo kan je er ook over denken.
Naai een bontkraag op je jas, zo kan je straat zijn wanneer het je uitkomt.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maar ik wil ook wel een beetje straat zijn eigenlijk.
Homo universalis enzo.
Nee, Lord of the Flies, niet Lord of the Ringsquote:Op zondag 10 januari 2010 21:04 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
LOTR heb ik nooit gelezen. Hoewel ik wel een lange periode ook Sci-fi en Fantasy heb gelezen. Ga vandaag lof der zotheid lezen denk ik. Die staat me aan te staren in de boekenkast
HTC Hero heeft Android, flapdrolquote:Op zondag 10 januari 2010 21:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik wil geen Windows dus ik wacht op die Nexus inderdaad.
Maar aan de andere kant, is het zo een luxe ding die je eigenlijk niet nodig hebt.
hmm
Doen. Lezen is leuk!quote:Op zondag 10 januari 2010 21:05 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Vast. Ik heb daar alleen nog geen weet van. Zodra ik er een ken, koop ik em...
Oh.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
HTC Hero heeft Android, flapdrol.
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En dat die mensen dan verbaast 'oh, oh.. oh, oh.. oh ja, oh, hè. hmm' in zichzelf mompelen, alsof ze er pas net achterkomen dat dat ding toch wel érg hard staat.
Ahh Lord of The Flies. Staat op de boekenplank, nog niet gelezen. Er zijn echt veel betere Fantasy verhalen dan LOTR. Bijvoorbeeld 'de poort des doods' van Weis en Hickmanquote:Op zondag 10 januari 2010 21:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, Lord of the Flies, niet Lord of the Rings![]()
LOTR heb ik wel gelezen, ook De Hobbit, maar dan wel allemaal in het Nederlands, werd me anders net iets teveel voor een relaxte zomervakantie. Wel ziek gedetailleerde wereld heeft Tolkien geschapen hoor, hij had ook nog een boek geschreven met uitleg over de Elfentaal (wat kneuzen ook spreken) en hele stambomen. Bleek dat Sam(wise Gamgee) uiteindelijk met die Rosie 12 kinderen heeft gekregen
Lekker bezig geweest die 2
Sommige Philips LCD's hebben LEDjes achterop. Ik kan even niet op de precieze benaming komen...quote:Op zondag 10 januari 2010 21:11 schreef Burakius het volgende:
Mooie kamer Clio. Heb je een soort van backlight achter je tv gedaan, of komt het van de tv zelf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |