quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Doe een hint per PM.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:48 schreef Ayca het volgende:
Ik heb het idee dat ik je ken, maar volgens mij kan dat niet.
Ik had het daar gisteren nog over met een paar vrienden. Wij kwamen tot de conclusie dat Blackberry-gebruikers ontzettend irritant en asociaal bezig zijn over het algemeen. Omdat ze constant notificaties krijgen als er weer een facebook-update, een MSN-bericht of een blackberr-berichtje is, zitten ze, ook in het gezelschap van anderen, constant achter de telefoon. Nog een tikkeltje vervelender dan iPhone-gebruikers.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:47 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik had net al besloten om straks een serie te gaan kijken, lieverd. Thanks, anyway.
Gewichtheffen doe ik in de sportschool.
Mijn telefoon is kaduuk. Morgen krijg ik een nieuwe, een Blackberry.
Sukkel die ie isquote:Op zondag 10 januari 2010 20:47 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja of als je de Nobelprijs wint.
Maar goed Kluun heeft ook redelijk wat moeten doormakenvoor redelijk wat moeten weglopen, voor hij er geld aan kon verdienen.
Klopt. Vergelijkbaar met Iphone gebruikers.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik had het daar gisteren nog over met een paar vrienden. Wij kwamen tot de conclusie dat Blackberry-gebruikers ontzettend irritant en asociaal bezig zijn over het algemeen. Omdat ze constant notificaties krijgen als er weer een facebook-update, een MSN-bericht of een blackberr-berichtje is, zitten ze, ook in het gezelschap van anderen, constant achter de telefoon. Nog een tikkeltje vervelender dan iPhone-gebruikers.
Nee, eigenlijk niet. Hij is nooit echt ter sprake gekomen. Deze conclusie heb ik zelf getrokken, wel met vrienden van de studie.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:52 schreef IHVK het volgende:
Maar goed ik denk dat je op je opleiding ook word gebrainwasht met anti-Kluun propaganda.
Het is gewoon een links elitair bolwerk daar. Ik zeg je, wolla.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:54 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Hij is nooit echt ter sprake gekomen. Deze conclusie heb ik zelf getrokken, wel met vrienden van de studie.
Bouwen nog wel. Jij zegt dat ik dus niet één, maar een hele wolkenkrabber aan straattuig in elkaar moet meppen voordat ik een échte Rotterdammer ben?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:49 schreef IHVK het volgende:
Maar voor je een echte Rotterdammer bent, moet je wel eerst fittie bouwen, wik.
Umberto Eco.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:53 schreef G.Fawkes het volgende:
@GenusButeo: Schrijf een mooie historische roman (ala Umberto Eco of Monaldi & Sorti) dan ben ik je eerste lezer!
Je kan onderling pingen (chatten) met andere BlackBerry gebruikers en dat is gratis. Dan krijg je dus een kliekje wat zich alleen met elkaar bezig houdt, ook onder collegequote:Op zondag 10 januari 2010 20:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik had het daar gisteren nog over met een paar vrienden. Wij kwamen tot de conclusie dat Blackberry-gebruikers ontzettend irritant en asociaal bezig zijn over het algemeen. Omdat ze constant notificaties krijgen als er weer een facebook-update, een MSN-bericht of een blackberr-berichtje is, zitten ze, ook in het gezelschap van anderen, constant achter de telefoon. Nog een tikkeltje vervelender dan iPhone-gebruikers.
Ja, gaan ze ongegeneerd tijden lang twitteren/msnen/bberryen terwijl ze met vrienden ergens zijnquote:Op zondag 10 januari 2010 20:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Klopt. Vergelijkbaar met Iphone gebruikers.
Die gaan zichzelf dan afzonderen om te twitteren wat ze aan het doen zijn.
Dat is slang man.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bouwen nog wel. Jij zegt dat ik dus niet één, maar een hele wolkenkrabber aan straattuig in elkaar moet meppen voordat ik een échte Rotterdammer ben?
Ik haat Facebook, MSN en Twitter, en alles wat daarop lijkt, dus dat scheelt wel weer. Ik wil gewoon op het Internet kunnen als ik alleen reis.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Emberto Eco is echt een hele speciale schrijver. Hij kan kerk een beschrijven in 4 bladzijden en nog lees je elk woord en zie je het volledig voor jequote:Op zondag 10 januari 2010 20:55 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Umberto Eco.De rest ken ik niet.
Ik zie nog wel wat ik precies ga doen. Ik heb nog geen flauw idee namelijk.
Vet niet.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:55 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is gewoon een links elitair bolwerk daar. Ik zeg je, wolla.
En dan heb ik het nog niet eens gehad over mensen die hun ringtone op het maximale volume zettenquote:Op zondag 10 januari 2010 20:58 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik haat Facebook, MSN en Twitter, en alles wat daarop lijkt, dus dat scheelt wel weer. Ik wil gewoon op het Internet kunnen als ik alleen reis.Zelf vind ik mensen die constant bezig zijn met hun telefoontjes ook strontvervelend.
Dat heb ik ook een aantal jaren geleden geconcludeerd. De harde werkelijkheidquote:Op zondag 10 januari 2010 20:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zal nooit 'straat' worden, denk ik. Jammer, maar helaas.
Hij is ook een hele goede literatuurtheoreticus.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:59 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Emberto Eco is echt een hele speciale schrijver. Hij kan kerk een beschrijven in 4 bladzijden en nog lees je elk woord en zie je het volledig voor je
Nee ik ook niet. Vrees ik. Ik heb mijn ziel verkocht aan de Nederlanders volgens Burakius.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zal nooit 'straat' worden, denk ik. Jammer, maar helaas.
Wij moesten in de 3e Lord of the Flies lezen in het Engels, ik kwam er niet doorheen. Een hele pagina over hoe iemand door de modder en humus kruipt in het oerwoudquote:Op zondag 10 januari 2010 20:59 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Emberto Eco is echt een hele speciale schrijver. Hij kan kerk een beschrijven in 4 bladzijden en nog lees je elk woord en zie je het volledig voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |