We hebben net een diner van 2 uur achter de rug, veel gepraat etc., wijntje gedronken.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:23 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Klinkt alsof niet alleen de seks het probleem is..
De meeste mannen krijgen des morgens een stijve. Dat is niet seksueel, maar gewoon omdat bij het wakker worden de bloedsomloop weer op gang komt.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:22 schreef Milaana het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik wel. Maar daarna? Als hij al is wezen plassen en hij wordt weer hard?
Daar ga je dus al....quote:Op zondag 10 januari 2010 20:25 schreef Milaana het volgende:
[..]
We hebben net een diner van 2 uur achter de rug, veel gepraat etc., wijntje gedronken.
Ik denk echt dat alleen de seks een probleem is... en het vele werken.
Ja, eigenlijk wel!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:24 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Wil je hem dan niet stiekem vertellen dat ie wat minder achter de PC moet zitten en wat minder moet werken? En ook eens wat aandacht moet schenken aan zijn levenschpartner...?
Dan praat je daarover met hem... Dat lijkt me wel de beste oplossing....quote:Op zondag 10 januari 2010 20:26 schreef Milaana het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel!
Dat is het eigenlijk. Wouw, wat goed heb jij dat samengevat! Ik wil hem terug!!
Dat is inderdaad de enige juiste conclusie.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan praat je daarover met hem... Dat lijkt me wel de beste oplossing....
Oh, dat snap ik wel. Maar hij wordt voor het ochtendplasje kennelijk ontspannen. En als hij dan weer tegen mij aan gaat liggen, wordt hij weer hard. En toch heeft hij geen zin in seks.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:25 schreef katerwater het volgende:
[..]
De meeste mannen krijgen des morgens een stijve. Dat is niet seksueel, maar gewoon omdat bij het wakker worden de bloedsomloop weer op gang komt.
Een stijve is geen indicatie dat hij geil is. Een extreem voorbeeld: "Iemand die in zijn jeugd misbruikt is, kan wel een stijve krijgen, maar het is best mogelijk dat hij daar niet van geniet."
Zou hij niet gewoon met een (half) stijve piemel gewoon kunnen plassen?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:27 schreef Milaana het volgende:
[..]
Oh, dat snap ik wel. Maar hij wordt voor het ochtendplasje kennelijk ontspannen. En als hij dan weer tegen mij aan gaat liggen, wordt hij weer hard. En toch heeft hij geen zin in seks.
Snap jij dat? Wat doe ik fout?
En dan gaan jullie ieder apart achter een pc zitten?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:25 schreef Milaana het volgende:
[..]
We hebben net een diner van 2 uur achter de rug, veel gepraat etc., wijntje gedronken.
Ik denk echt dat alleen de seks een probleem is... en het vele werken.
Het is hier al zo ver gegaan dat ik al (semi serieus) geopperd heb om een vriend(in) erbij te nemen omdat het zo belachelijk weinig is dat wij seks hebben.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:29 schreef TeleluvR het volgende:
Je de blubber werken is echt killing voor je seksleven
Dit al geprobeerd?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan ga je met de laptop boven bij hem zitten, na 5 minuten kruip je onder 't bureau en ga je 'm pijpen, problem solved
Ik vroeg me al af waarom ik daar geen reactie op kreeg van TSquote:
Eens. Maar het etentje was wel goed. Ik heb uitgebreid gekookt, 5 gangen, en speciaal de wijn erbij uitgezocht... En we hebben wel goed gepraat.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:30 schreef druppelkut het volgende:
[..]
En dan gaan jullie ieder apart achter een pc zitten?
Damn.... Wat slecht
Hoe reageerde hij dan op je voorstel?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:32 schreef Milaana het volgende:
[..]
Het is hier al zo ver gegaan dat ik al (semi serieus) geopperd heb om een vriend(in) erbij te nemen omdat het zo belachelijk weinig is dat wij seks hebben.
Maar kennelijk vindt hij het allemaal wel okay of zo. Het is daarna niet meer geworden.
Ik weet trouwens niet wat normaal is als je al 10 jaar bij elkaar woont. Misschien stel ik wel te veel eisen.
Nee hoor, niet per definitiequote:Op zondag 10 januari 2010 20:29 schreef TeleluvR het volgende:
Je de blubber werken is echt killing voor je seksleven
Normaal is wat jullie zelf normaal vinden en past bij jullie behoeften. Ik ben zelf ook al 10 jaar bij mijn vriendin en die behoeften mogen gerust veranderen (zowel behoefte aan meer als behoefte aan minder), zolang je er maar samen uitkomt en niet 1 van de 2 partijen eraan onderdoor gaat....quote:Op zondag 10 januari 2010 20:32 schreef Milaana het volgende:
[..]
Het is hier al zo ver gegaan dat ik al (semi serieus) geopperd heb om een vriend(in) erbij te nemen omdat het zo belachelijk weinig is dat wij seks hebben.
Maar kennelijk vindt hij het allemaal wel okay of zo. Het is daarna niet meer geworden.
Ik weet trouwens niet wat normaal is als je al 10 jaar bij elkaar woont. Misschien stel ik wel te veel eisen.
Als je maar hard genoeg werkt. Er komt sowieso een punt waarbij de factor tijd je gaat nekken!quote:
Twee keer in de week? Nou daar teken ik voor!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:34 schreef sanger het volgende:
[..]
Hoe reageerde hij dan op je voorstel?
Wat is normaal? het zal altijd minder zijn als in de eerste maanden, maar 2 keer per week is volgens mij het landelijk gemiddelde ofzo?
Ga naast 'm zitten en begin jezelf te vingeren.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:37 schreef Milaana het volgende:
[..]
Twee keer in de week? Nou daar teken ik voor!
Het is hier eens per twee weken of soms zelfs eens per maand! (heb ik eerlijk waar mee gemaakt omdat ik niet aandrong)
Ik kan daar niet mee leven, om eerlijk te zijn.
Dat zou goed kunnen samenhangen met de verwachtingen die jullie van elkaar en van de seks hebben. Praat erover met elkaar!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:38 schreef Milaana het volgende:
Ik vind dat niet goed kunnen klaarkomen eigenlijk ook een probleem.
Soms neukt hij me dan wel 20 min. lang. En op een gegeven moment is dat niet fijn meer.
Dus je wil wél seks met hem, en vaker dan nu, maar het moet vooral niet langer dan 20 minuten duren????quote:Op zondag 10 januari 2010 20:38 schreef Milaana het volgende:
Ik vind dat niet goed kunnen klaarkomen eigenlijk ook een probleem.
Soms neukt hij me dan wel 20 min. lang. En op een gegeven moment is dat niet fijn meer.
Met veel stress kan het zowaar weleens niet lukken.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:16 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat laatste is sowieso wel ongebruikelijk. Niet onmogelijk, maar wel ongebruikelijk. Voor mannen is het over het algemeen vrij makkelijk om klaar te komen..
Met veel stress/(werk)druk staat je hoofd er sowieso niet naar, dus het zou zo maar goed kunnen dat het vriendje het te druk heeft. 2x week is -aangezien dat het gemiddelde is- echt niet teveel gevraagd!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:41 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Met veel stress kan het zowaar weleens niet lukken.
Of ik word hartstikke impotent natuurlijk, maar ik heb dat wel eens meegemaakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |