Ja, hé, we kunnen hem wel de schuld geven en oplossingen gaan zoeken voor haar, maar voor hetzelfde geld heeft die kerel gewoon groot gelijk dat 'ie geen zin heeft in seks met de TS.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:41 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Daar is de typische Fok-reactie al!
De seks duurt wel langer dan 20 min hoor!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dus je wil wél seks met hem, en vaker dan nu, maar het moet vooral niet langer dan 20 minuten duren????
28.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:43 schreef TeleluvR het volgende:
Uit nieuwsgierigheid, hoe oud ben je, Milaana?
Mwah, ik stak de tijd wel in sexleven maar niet in de andere relatiedingen. Bij ons was dus de relatie aan het kapotgaan maar het sexleven was prima.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:36 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Als je maar hard genoeg werkt. Er komt sowieso een punt waarbij de factor tijd je gaat nekken!
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:44 schreef Milaana het volgende:
Hoe snel komen mannen klaar dan eigenlijk?
Nog nooit een ander vriendje gehad dan je huidige?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:19 schreef Milaana het volgende:
Dat vind ik dus heel apart, ik dacht altijd dat dat betekende dat hij zin had...maar dat is dus niet zo?
Ok.quote:
Ik zoek voornamelijk tips over wat mannen in zijn algemeen geil vinden.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:44 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, hé, we kunnen hem wel de schuld geven en oplossingen gaan zoeken voor haar, maar voor hetzelfde geld heeft die kerel gewoon groot gelijk dat 'ie geen zin heeft in seks met de TS.
Het een of het ander... Iets moet er uiteindelijk onder gaan lijden, dat bedoelde ik meer...quote:Op zondag 10 januari 2010 20:45 schreef sanger het volgende:
[..]
Mwah, ik stak de tijd wel in sexleven maar niet in de andere relatiedingen. Bij ons was dus de relatie aan het kapotgaan maar het sexleven was prima.
Je kan het wel in z'n algemeen gaan bekijken, maar is het niet belangrijker wat HIJ geil vindt?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:46 schreef Milaana het volgende:
[..]
Ik zoek voornamelijk tips over wat mannen in zijn algemeen geil vinden.
Pijpen vindt hij heel geil, maar hij (zijn woorden) vindt het moeilijk om in mijn mond klaar te komen..etc.
Dus wat kan ik nog meer doen?
Ehm, nee... ik vind 20 minuten niet extreem lang, mits enige afwisseling...quote:Op zondag 10 januari 2010 20:44 schreef Milaana het volgende:
[..]
De seks duurt wel langer dan 20 min hoor!
Maar ik heb het hier alleen over het pure neuken. 20 Min vind ik wel lang...jij niet?
Misschien is het wel normaal...
Hoe snel komen mannen klaar dan eigenlijk?
Wordt hij niet geil van pijpen dan? Dan kunnen jullie daarna toch prima neuken?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:46 schreef Milaana het volgende:
[..]
Ik zoek voornamelijk tips over wat mannen in zijn algemeen geil vinden.
Pijpen vindt hij heel geil, maar hij (zijn woorden) vindt het moeilijk om in mijn mond klaar te komen..etc.
Dus wat kan ik nog meer doen?
Om eerlijk te zijn, denk ik dat dat wel eens hier aan het gebeuren is. We zijn super maatjes, en ik kan me echt sletterig gedragen/kleden omdat ik weet dat hij er op kickt. Maar ergens is dat allemaal niet spannend genoeg meer.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:46 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Het een of het ander... Iets moet er uiteindelijk onder gaan lijden, dat bedoelde ik meer...
Relationele problemen hoeven niks te maken te hebben met vroeg gaan samenwonen. Ik ken zat koppels met nodige problemen bij het later gaan samenwonen. Samen gaan wonen is gewoon een flinke stap...quote:Op zondag 10 januari 2010 20:46 schreef Bragi het volgende:
Weer zo een die hartstikke vroeg is gaan samenwonen en relationele problemen heeft!
Neuken na pijpen doen we ook. Ik bovenop, hij bovenop.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ehm, nee... ik vind 20 minuten niet extreem lang, mits enige afwisseling...
[..]
Wordt hij niet geil van pijpen dan? Dan kunnen jullie daarna toch prima neuken?
Jullie kunnen hier over praten... Maar jullie doen 't niet ofzo? Want als jullie hier zo goed over kunnen praten, dan kun je hém toch vragen wat hij wil, waar hij zin in heeft?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:48 schreef Milaana het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, denk ik dat dat wel eens hier aan het gebeuren is. We zijn super maatjes, en ik kan me echt sletterig gedragen/kleden omdat ik weet dat hij er op kickt. Maar ergens is dat allemaal niet spannend genoeg meer.
De relatie is btw trouwens wel echt super goed. We kunnen over van alles praten, ook over dit onderwerp.
Maar blijkbaar kunnen jullie niet aan elkaar vertellen wat je dwarszit of wil/mist in je seksleven? Volgens mij wordt het dan toch eens tijd om een 3de persoon (nee, niet een vriendin, maar een psycholoog) erbij te betrekken...quote:Op zondag 10 januari 2010 20:48 schreef Milaana het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, denk ik dat dat wel eens hier aan het gebeuren is. We zijn super maatjes, en ik kan me echt sletterig gedragen/kleden omdat ik weet dat hij er op kickt. Maar ergens is dat allemaal niet spannend genoeg meer.
De relatie is btw trouwens wel echt super goed. We kunnen over van alles praten, ook over dit onderwerp.
Soms wel ja.... Het lijkt me sterk dat hij elke keer na precies de zelfde tijd klaar komt... Neuken is geen wedstrijd.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:49 schreef Milaana het volgende:
[..]
Neuken na pijpen doen we ook. Ik bovenop, hij bovenop.
Maar dan komt hij nog niet klaar! Ook na 20 min niet.
Is dat normaal?
Hij weet wel dat ik meer zin in seks heb dan hij. Maar hoe vaker ik dat naar voren ga brengen, hoe meer dat schijnbaar blokkeert.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jullie kunnen hier over praten... Maar jullie doen 't niet ofzo? Want als jullie hier zo goed over kunnen praten, dan kun je hém toch vragen wat hij wil, waar hij zin in heeft?
Dan zwijg je de boel dus dood. Praten, praten, praten...quote:Op zondag 10 januari 2010 20:52 schreef Milaana het volgende:
[..]
Hij weet wel dat ik meer zin in seks heb dan hij. Maar hoe vaker ik dat naar voren ga brengen, hoe meer dat schijnbaar blokkeert.
Ik zie zelf het nut er dus niet van in om dat keer op keer te benoemen. Laat hem lekker ook zichzelf zijn. Ik wil geen gedwongen seks...
Nee, dat snap ik, maar alleen de constatering "ik wil meer seks" is ook lang niet voldoende, en is ook zeker geen gesprek zoals ik dat bedoelde. Praat er over, stel elkaar vragen, discussieer er over.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:52 schreef Milaana het volgende:
[..]
Hij weet wel dat ik meer zin in seks heb dan hij. Maar hoe vaker ik dat naar voren ga brengen, hoe meer dat schijnbaar blokkeert.
Ik zie zelf het nut er dus niet van in om dat keer op keer te benoemen. Laat hem lekker ook zichzelf zijn. Ik wil geen gedwongen seks...
Dit manipulatieve kutwijf heeft wel mooi gelijk...quote:Op zondag 10 januari 2010 20:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik, maar alleen de constatering "ik wil meer seks" is ook lang niet voldoende, en is ook zeker geen gesprek zoals ik dat bedoelde. Praat er over, stel elkaar vragen, discussieer er over.
Omdat we maar eens in de maand seks hebben!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:53 schreef RVP67 het volgende:
Waarom moet hij klaarkomen, waarom is dat zo belangrijk ?
Ado, met 'manipulatief kutwijf' doelde hij op Pien85. Zie haar eigen ondertitel.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:54 schreef TeleluvR het volgende:
- Dat kan je ook anders zeggen. Edit + note -
Ik was ook al verbaastquote:Op zondag 10 januari 2010 20:57 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ado, met 'manipulatief kutwijf' doelde hij op Pien85. Zie haar eigen ondertitel.
Ja, dat bedoelde ik inderdaad!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:57 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ado, met 'manipulatief kutwijf' doelde hij op Pien85. Zie haar eigen ondertitel.
Sorry, dat ik je manipulatief kutwijf noemde, ik zal het nooit meer doen...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |