Ik zie er nog steeds goed uit qua BMI e.d. En krijg nog genoeg aandacht van andere mannen. Dus daaraan ligt het niet...quote:Op zondag 10 januari 2010 20:04 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Misschien ben je jezelf aan het verwaarlozen en geilt hij niet meer op jou?
Dat snap ik wel. Maar ik wil de laatste tijd meer dan hij. Hij wil misschien eens per week, eens per 2 weken. En dat is voor mij te weinig. Dus zoek ik manieren om hem op te winden, om hem zo ver te krijgen.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:08 schreef TeleluvR het volgende:
Is het niet gewoon een periode waarin jullie allebei wat minder libido hebben? Dat kan en mag best in een periode van 10 jaar!
Dat kan best voorkomen. Om te beginnen kan het al heel geil zijn als jij hem vraagt wat hij geil vindt. En als je dat dan ook nog eens doet... who knows!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:10 schreef Milaana het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Maar ik wil de laatste tijd meer dan hij. Hij wil misschien eens per week, eens per 2 weken. En dat is voor mij te weinig. Dus zoek ik manieren om hem op te winden, om hem zo ver te krijgen.
Ik zoek dus tips wat mannen geil vinden~!
"Wat mannen geil vinden..." Ik denk dat iedere man anders is en het dus per man veschilt....quote:Op zondag 10 januari 2010 20:10 schreef Milaana het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Maar ik wil de laatste tijd meer dan hij. Hij wil misschien eens per week, eens per 2 weken. En dat is voor mij te weinig. Dus zoek ik manieren om hem op te winden, om hem zo ver te krijgen.
Ik zoek dus tips wat mannen geil vinden~!
Nee, natuurlijk ga ik dan niet voor de tv hangenquote:Op zondag 10 januari 2010 20:09 schreef Pien85 het volgende:
Maar, je zegt dat je spannende lingerie al hebt uitgeprobeerd... maar dan vraag ik me af, wat doe je als je dat aan hebt? Ik neem aan dat het hem vrij weinig doet als je dat aan trekt en je er vervolgens onderuitgezakt tv mee gaat kijken... Wat heb je nog meer allemaal geprobeerd?
Oh, dat hebben wel al zo vaak gedaan. Hij is te veel bezig met werk e.d., of te veel aan zijn hoofd, om zich helemaal te geven.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:13 schreef Dondermeester het volgende:
Misschien moeten jullie er eens SAMEN over praten??
Dat laatste is sowieso wel ongebruikelijk. Niet onmogelijk, maar wel ongebruikelijk. Voor mannen is het over het algemeen vrij makkelijk om klaar te komen..quote:Op zondag 10 januari 2010 20:15 schreef Milaana het volgende:
[..]
Oh, dat hebben wel al zo vaak gedaan. Hij is te veel bezig met werk e.d., of te veel aan zijn hoofd, om zich helemaal te geven.
Zelfs bij de seks die we hebben, wil dat nog niet zeggen dat hij klaarkomt.
Nee, een stijve piemel betekend niet per definitie dat ie geil is.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:14 schreef Milaana het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk ga ik dan niet voor de tv hangen![]()
Dan kruip ik zo ongeveer over hem heen!
Ik vraag me ook het volgende af:
Als een man een stijve krijgt, heeft hij dan altijd zin in seks? Dat dacht ik namelijk vroeger wel. Maar dat schijnt niet zo te zijn. Hij heeft vaak een erectie, maar dan wil hij geen seks (zegt ie).
Heeft hij dan geen zin in 'het gedoe' of wil hij echt geen seks?
Geen tips? Ik wil heel graag goede seks. Ik zit nu achter mijn laptop beneden, en hij achter de pc boven.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:16 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat laatste is sowieso wel ongebruikelijk. Niet onmogelijk, maar wel ongebruikelijk. Voor mannen is het over het algemeen vrij makkelijk om klaar te komen..
Dat vind ik dus heel apart, ik dacht altijd dat dat betekende dat hij zin had...maar dat is dus niet zo?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, een stijve piemel betekend niet per definitie dat ie geil is.
Dan ga je met de laptop boven bij hem zitten, na 5 minuten kruip je onder 't bureau en ga je 'm pijpen, problem solvedquote:Op zondag 10 januari 2010 20:18 schreef Milaana het volgende:
[..]
Geen tips? Ik wil heel graag goede seks. Ik zit nu achter mijn laptop beneden, en hij achter de pc boven.
Ik vind dat niet normaal...nog even en ik krijg een mail dat hij zin in koffie heeft...
Betekend het altijd dat jij geil bent als je nat bent, of gebeurt dat soms ook 'zomaar'?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:19 schreef Milaana het volgende:
[..]
Dat vind ik dus heel apart, ik dacht altijd dat dat betekende dat hij zin had...maar dat is dus niet zo?
Oh dearquote:Op zondag 10 januari 2010 20:14 schreef Milaana het volgende:
Als een man een stijve krijgt, heeft hij dan altijd zin in seks?
Kip en het ei.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Betekend het altijd dat jij geil bent als je nat bent, of gebeurt dat soms ook 'zomaar'?
Daar ga je al. Los van elkaar computer bouw je niet bepaald de spanning mee op!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:18 schreef Milaana het volgende:
[..]
Geen tips? Ik wil heel graag goede seks. Ik zit nu achter mijn laptop beneden, en hij achter de pc boven.
Ik vind dat niet normaal...nog even en ik krijg een mail dat hij zin in koffie heeft...
Ja, dat ken ik wel. Maar daarna? Als hij al is wezen plassen en hij wordt weer hard?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:20 schreef katerwater het volgende:
[..]
Oh dear![]()
Ooit al gehoord van een ochtenderectie?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |