Waarom wil jij altijd van die jonge kinderen hebben dan?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd kun je gewoon nog geen sexgod zijn.
Ben jij 12 meidquote:Op zondag 10 januari 2010 19:23 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Hier moest ik mee op kamp.
hooesoo0o? Is alleen minder dat het zo duur isquote:
Deze heet Tina.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had ook zo'n persoon in de klas zitten, en die had een typisch vrouwelijke naam.
In het begin van de introweek werd er ook letterlijk gezegd: "Wat een aparte naam heb jij."![]()
Doelend op het feit dat ze dachten dat het daadwerkelijk een jongen was.
Ze had wel opgeschoren haar en een kuifjeskapsel.
Die wil ik dus juist niet. Maar soms maak ik wel eens een inschattingsfout.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:24 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Waarom wil jij altijd van die jonge kinderen hebben dan?
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:23 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Hier moest ik mee op kamp.
Gewoon domme praatjes dus dat je op jong valt.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die wil ik dus juist niet. Maar soms maak ik wel eens een inschattingsfout.
Dus je bent 13?quote:
De 'mijne' heette Judith, onmiskenbaar een vrouwelijke naam.quote:
Vergast?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik had een Jood in de klas, op de basisschool. Nou, die heeft het geweten hoor
Ajoh, ik dik het soms wat aan. Maar 17 vond ik best jong. Maar daar ligt dus duidelijk niet mijn voorkeurquote:Op zondag 10 januari 2010 19:25 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Gewoon domme praatjes dus dat je op jong valt.
Wij hebben een normale Nederlandse jongen bij onze vriendengroep die er uitziet als een jood. Die weet het ook welquote:Op zondag 10 januari 2010 19:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik had een Jood in de klas, op de basisschool. Nou, die heeft het geweten hoor
Wat vind je van 18?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ajoh, ik dik het soms wat aan. Maar 17 vond ik best jong. Maar daar ligt dus duidelijk niet mijn voorkeur.
dat zou wel kut zijnquote:
Hoe oud ben je zelf?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ajoh, ik dik het soms wat aan. Maar 17 vond ik best jong. Maar daar ligt dus duidelijk niet mijn voorkeur.
Ja.quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kanker, welke pillen heeft die rechter gebruikt. Die wil ik ook
Hoezo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |