Echt héquote:
Is dat een meisje?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:16 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Dit meisje is lesbische en kijkt mij altijd heel eng aan op school.
Ze droeg twee onderbroeken over elkaar, zodat ze die bovenste nog eens aankon de volgende dag.quote:
Zonder bijschrift zou ik het een jongen noemen.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:16 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
I know man, I know.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Is dat een meisje?![]()
Wat haat ik dat soort mensen
Wtfquote:Op zondag 10 januari 2010 19:14 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Zij had eerst twee Bjorn Borgs over elkaar heen aan zodat ze de bovenste de volgende dag nog eens aankon.
Ja maar hoe heeft dat nut als beide onderbroek van bjorn borg zijn?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze droeg twee onderbroeken over elkaar, zodat ze die bovenste nog eens aankon de volgende dag.
It's a dudequote:Op zondag 10 januari 2010 19:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
I know man, I know.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
I know man, I know.
[ afbeelding ]
Is dat dezelfde?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
I know man, I know.
[ afbeelding ]
Goh, verrassend dat ze lesbisch is.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:16 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze droeg twee onderbroeken over elkaar, zodat ze die bovenste nog eens aankon de volgende dag.
Ik doe niet aan anaal. En heb heul niet 18 bedpartners.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Dit meisje heeft meer dan 18 soorten verschillende soorten sperma in haar anus.
Ja. Waarom is het einde wat ik me afvraag.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:16 schreef Siniti het volgende:
[..]
Echt hé![]()
Ik zou het kunnen snappen als de onderste een merkloze goedkope boxer is, maar 2 bjorn borgs
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
ik kan je zeggen dat je niks mist ;pquote:Op zondag 10 januari 2010 19:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik mag jou toch niet hebben. Dus maar beter dat ik dat denk.
Met zo'n uitstraling hadden dat er makkelijk meer kunnen zijn.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Desbetreffende meisje moet dan een onzedelijke jonge vrouw zijn die het fenomeen 'geslachtsgemeenschap' niet schuwt.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Leugens, ik doe niet aan anaal.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Inb4 Fas.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
I know man, I know.
[ afbeelding ]
Op jouw leeftijd kun je gewoon nog geen sexgod zijn.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:19 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
ik kan je zeggen dat je niks mist ;p
Kut.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Goh, verrassend dat ze lesbisch is.
Als je zou zeggen dat het een jongen is ziet ze er niet verkeerd uit.
True.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:19 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
ik kan je zeggen dat je niks mist ;p
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Meisje?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:16 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Dankjewel.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:19 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Met zo'n uitstraling hadden dat er makkelijk meer kunnen zijn.
Wel een mooie mevrouw.
Nou ik heb even nagedacht. En volgens mij deed ze het omdat de bovenste boxer veel mooier is. Want ze zou ook gewoon 1 aan kunnen doen en de andere over een stoel kunnen gooien voor de volgende dag. Maar ze wilt perse die ene aan en enige manier om schoon te houden is om over een andere boxer aan te trekken. Klopt het?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ze zegt hetzelfde als net maar nu snap je het wel?
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:21 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nou ik heb even nagedacht. En volgens mij deed ze het omdat de bovenste boxer veel mooier is. Want ze zou ook gewoon 1 aan kunnen doen en de andere over een stoel kunnen gooien voor de volgende dag. Maar ze wilt perse die ene aan en enige manier om schoon te houden is om over een andere boxer aan te trekken. Klopt het?![]()
maar die mevrouwen in die ene buurt zeggen altijd dat ik het beste ben wat ze ooit zijn overkomen enzoooquote:Op zondag 10 januari 2010 19:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd kun je gewoon nog geen sexgod zijn.
Wat een slimmerik.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:21 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nou ik heb even nagedacht. En volgens mij deed ze het omdat de bovenste boxer veel mooier is. Want ze zou ook gewoon 1 aan kunnen doen en de andere over een stoel kunnen gooien voor de volgende dag. Maar ze wilt perse die ene aan en enige manier om schoon te houden is om over een andere boxer aan te trekken. Klopt het?![]()
Internet onder die hunebedden werkt ook niet.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:20 schreef PhifeDawg het volgende:
ja hoor, drenthe en mijn internet stoort gelijk alweer
You liarquote:Op zondag 10 januari 2010 19:22 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
maar die mevrouwen in die ene buurt zeggen altijd dat ik het beste ben wat ze ooit zijn overkomen enzooo
Verklaart nog steeds niet waarom je 2 bjorn borgs over elkaar aandoetquote:Op zondag 10 januari 2010 19:21 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik had ook zo'n persoon in de klas zitten, en die had een typisch vrouwelijke naam.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |