Je liegt. Er zit geen hond in de 1e klas. Zeker niet in dat hoge noorden, alleen maar sloebers daar.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:08 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
die zit ook gewoon volserieus te druk
Ik zit nog niet vol.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:08 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
die zit ook gewoon volserieus te druk
Jij gelooft zeker ook in god?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:06 schreef Lakitu het volgende:
Wd, is NG met die chick gegaan?No wonder dat ie het niet op hosselverhalen heeft.
Ik denk dat hij slecht is, dus laat maar.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als hij slecht is in bed, mag jij hem hebben. Maar ik denk dat hij seks zelf is.
NOEEEEEESquote:Op zondag 10 januari 2010 19:09 schreef Fascination het volgende:
Kennen jullie deze nog? God, wat een toplied.
Je weet dat je m'n #1 bent hè.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij gelooft zeker ook in god?
waar ik zit niet, maar verderop kunnen ze de kont niet keren :pquote:
Ik heb zijn tietjes gezien op de webcam.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik denk dat hij slecht is, dus laat maar.
Uiteraard, en deze?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:09 schreef Fascination het volgende:
Kennen jullie deze nog? God, wat een toplied.
Geil. Kan je em er lafjes tegen aan drukken.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:11 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
waar ik zit niet, maar verderop kunnen ze de kont niet keren :p
whehequote:Op zondag 10 januari 2010 19:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik denk dat hij slecht is, dus laat maar.
Ik vind het niet wat.quote:
quote:
Het breekt bijna mijn hartquote:Op zondag 10 januari 2010 19:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, sorry. Maar dat denk ik nou eenmaal.
watquote:Op zondag 10 januari 2010 19:14 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Zij had eerst twee Bjorn Borgs over elkaar heen aan zodat ze de bovenste de volgende dag nog eens aankon.
Dat snap ik niet. Leg uit.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:14 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Zij had eerst twee Bjorn Borgs over elkaar heen aan zodat ze de bovenste de volgende dag nog eens aankon.
Jeetje, het is me toch wat.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:14 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |