Gaf je net de fundalinkquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:43 schreef Fogel het volgende:
Tof, ik geef het door, bedankt!
Weet je toevallig ook sites met particuliere huur voor hele huizen ipv per kamer?
Maar je zou eens moeten zoeken naar 'particuliere huur groningen' oid. Anders contact opnemen met makelaardij - zal eens een aantal zoeken.quote:
Ik weet zelf geen typische studentenmakelaar. zou je eventueel eens ene topic over moeten openen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:04 schreef Fogel het volgende:
Ik heb de fundalink al aan mijn collega gestuurd, daar staan al een paar makelaarslinks in en heb al als tip gegeven dat ze misschien maar even rond moeten mailen/bellen daar.
Normale makelaars zouden toch ook wel moeten kunnen helpen. Maargoed, ze staan al ingeschreven bij dat kamerding van de hogeschool en ik heb ze richting funda en de makelaars daar gestuurd, dus vanaf daar kunnen ze verderquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik weet zelf geen typische studentenmakelaar. zou je eventueel eens ene topic over moeten openen.
Particulier is vervelend voor 3+ mensen. Als je in een 'normaal' huis namelijk meer dan 2 studenten huisvest moet je als verhuurder dat huis inrichten als studentenhuis. En dan komen er dus allerlei regels voor brandveiligheid etc. bij kijken. En daar hebben ze vaak geen zin om tijd en geld in te stoppen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar je zou eens moeten zoeken naar 'particuliere huur groningen' oid. Anders contact opnemen met makelaardij - zal eens een aantal zoeken.
Hmm, geen idee? Moet 5 augustus sowieso denk ik die kant nog op.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:00 schreef Etcetera het volgende:
Gaat de groene toren (naam even kwijt) nog helemaal dicht in de zomerperiode?
Edit: oh laat maar volgens mij kun je geen ruimtes reserveren vanaf 12 juli als ik die laatste hanzemail goed begrijp
Nog een jaartjequote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:35 schreef maok het volgende:
Nog meer mensen die hun diploma volgende week krijgen? Ik ben eindelijk klaar
Even op BB kijken, elke school heeft zijn eigen examencomissie.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:38 schreef Saisai het volgende:
he weet iemand misschien hoe je een bezwaarschrift aanmaakt voor de examencommissie? Ik heb zonet echt een niet normaal moeilijk tentamen gemaakt.![]()
en ik had nog wel zo goed geleerd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en nee, Google verteld niet veel nuttigs mocht je een tweakeropmerking willen plaatsen.
quote:Hoe dien je een verzoek in bij de examencommissie?
Als je een verzoek hebt aan de examencommissie kun je dat verzoek als volgt indienen:
· door een mail te sturen naar de examencommissie SABC: ****@pl.hanze.nl
· door een brief, geadresseerd aan de examencommissie van SABC, te bezorgen bij het front office van de academie;
· door een brief per post te sturen naar:
Examencommissie Academie voor Architectuur, Bouwkunde en Civiel Techniek
Postbus *****
9701 DA Groningen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |