Euhhhh gemiddeld 17,50 per m2. Maar centrum betaal je al snel 400 euro voor 14m2quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:48 schreef Fogel het volgende:
Tof, daar hebben ze wat aan!![]()
Wat is "duur"... ze zijn Noorse prijzen gewend
Alleen ontvangen is mogelijk. Versturen niet. Hoe of wat weet ik niet uit mijn hoofd.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:28 schreef richbitch het volgende:
Is het nog mogelijk om je Hanzemail te koppelen aan Microsoft Outlook? krijg 't niet aan de praat
Ja. Even bij de hoofdingang erin (waar de fietsen staan, tegenover die tennisbanen) en dan door de gang lopen. Op een gegeven moment vind je het welquote:Op donderdag 8 april 2010 11:56 schreef keesos het volgende:
HG Hal, dat is toch dat gebouw helemaal 'links onderin' bij het zernikecomplex? die sporthallen?
Ik moet er maandag ook zijn. Je bedoelt gewoon eigenlijk waar je je in kan schrijven voor de ACLO hè? En dan staat het ergens aangegeven?quote:Op donderdag 8 april 2010 12:02 schreef CubicX het volgende:
[..]
Ja. Even bij de hoofdingang erin (waar de fietsen staan, tegenover die tennisbanen) en dan door de gang lopen. Op een gegeven moment vind je het wel.
't kan best goedkoper hoor. ATM zit m'n vriendin op 16m² bij de Akerk voor iets van 310 alles incl.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euhhhh gemiddeld 17,50 per m2. Maar centrum betaal je al snel 400 euro voor 14m2
Achterin de ACLO. Inlopen en helemaal naar achteren.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:13 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik moet er maandag ook zijn. Je bedoelt gewoon eigenlijk waar je je in kan schrijven voor de ACLO hè? En dan staat het ergens aangegeven?
Studentenvereniging: sure, doorgaans wel.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:11 schreef Weaut het volgende:
Ik ben van plan om volgend jaar personeelsmanagement aan de Hanze hogeschool te gaan doen. Mensen hier die ook deze opleiding doen? Zo ja, zijn jullie tevreden hierover.
Daarnaast vraag ik mij af of scholieren lid kunnen worden van een studentenvereniging. Wellicht weet iemand dat hier?
Jeeeejquote:Op donderdag 22 april 2010 20:42 schreef DeLuna het volgende:
28 april meeloop dag Sport, Gezondheid en Management
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
quote:Op donderdag 22 april 2010 22:29 schreef maok het volgende:
Ik ben bijna van de Hanze af. Vandaag een 9 gekregen op mijn afstudeerproject
In mijn stage hoef ik vooralsnog nog maar 1 tentamen weg te werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Volgende week.quote:Op maandag 26 april 2010 16:07 schreef Etcetera het volgende:
Hmm iemand enig idee van de data van de meivakantie
SG en SM?quote:Op woensdag 28 april 2010 18:59 schreef DeLuna het volgende:
De meeloopdag was echt leuk! Wat een mooi gebouw is het sportcentrum![]()
Ik vond het ook allemaal erg duidelijk uitgelegd, en gelukkig werden er niet alleen maar positieve dingen verteld, maar ook een aantal nadelen. Ik weet wel zeker dat ik SGM ga doen. Nu alleen nog kiezen tussen SG en SM.
Sportgezondheid en Sportmanagementquote:Op woensdag 28 april 2010 23:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
SG en SM?
Nog die AH gezien? Ik stond daar om 9 uur te zwaaien
quote:Op donderdag 22 april 2010 18:11 schreef Weaut het volgende:
Ik ben van plan om volgend jaar personeelsmanagement aan de Hanze hogeschool te gaan doen. Mensen hier die ook deze opleiding doen? Zo ja, zijn jullie tevreden hierover.
Daarnaast vraag ik mij af of scholieren lid kunnen worden van een studentenvereniging. Wellicht weet iemand dat hier?
Overal liggen wel folders en er hangen wat posters overal. Het zegt mij als eerstejaars niet zoveel. Folders wel wat doorgelezen, maar ik wist niet dat er meerdere studentenbonden waren ofzo.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:38 schreef Stephan4kant het volgende:
Iemand al iets gemerkt van de verkiezingen?
Zijn maar twee.. De derde kandidaat (de eenmansfractie) heeft zich teruggetrokken maar dit helaas niet kenbaar gemaakt aan de verkiezingscommissie, dus hij staat er nog op.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:17 schreef Slickk het volgende:
[..]
Overal liggen wel folders en er hangen wat posters overal. Het zegt mij als eerstejaars niet zoveel. Folders wel wat doorgelezen, maar ik wist niet dat er meerdere studentenbonden waren ofzo.
Nou, heb maar gestemd. Maar alleen als je wat aan die parkeerrotzooi gaat doen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:47 schreef Stephan4kant het volgende:
[..]
Zijn maar twee.. De derde kandidaat (de eenmansfractie) heeft zich teruggetrokken maar dit helaas niet kenbaar gemaakt aan de verkiezingscommissie, dus hij staat er nog op.
Bindend stemadvies: HSV
Ik zie SOG, HSV, GSB, Calimero... En volgens mij is er nog wel 1. Dus vandaar dat ik zoiets heb van, wat maakt mij het uit?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:47 schreef Stephan4kant het volgende:
[..]
Zijn maar twee.. De derde kandidaat (de eenmansfractie) heeft zich teruggetrokken maar dit helaas niet kenbaar gemaakt aan de verkiezingscommissie, dus hij staat er nog op.
Bindend stemadvies: HSV
In progress zie ik HSV GSB en een eenmanspartijquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:20 schreef Slickk het volgende:
[..]
Ik zie SOG, HSV, GSB, Calimero... En volgens mij is er nog wel 1. Dus vandaar dat ik zoiets heb van, wat maakt mij het uit?
Ik parkeerde gewoon op het betaalde terrein en dan ging ik na 6-en weg, dan kun je vrij uitrijden. Maar het transferium is ook niet zo ver weg hoor, desnoods pak je de bus voor 1 of 2 haltesquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou, heb maar gestemd. Maar alleen als je wat aan die parkeerrotzooi gaat doen.
[ afbeelding ]
Studenten van ver moeten maar met het OV gaan, zeg maar. Of 5 euro per dag betalen á 100 euro per maand. Verder moeten de leegstaande parkeerplaatsen op de bepaalde terreinen (en dat zijn er veel!) maar leeg blijven staan?
Haha de bus nemen van het Transferium lijkt inderdaad de beste methode. We hebben ons best gedaan afgelopen jaar, maar het bleek niet mogelijk om de parkeerplaatsen goedkoper te krijgen over betere openstelling voor studenten te krijgen. Na zessen weg, of gewoon een stukje lopen dus. Of je kunt natuurlijk je vouwfiets in de kofferbak leggenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:07 schreef maok het volgende:
[..]
Ik parkeerde gewoon op het betaalde terrein en dan ging ik na 6-en weg, dan kun je vrij uitrijden. Maar het transferium is ook niet zo ver weg hoor, desnoods pak je de bus voor 1 of 2 haltes
Fucking irritant. Elke keer als je bij Progress inlogt ook.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:21 schreef Renesite het volgende:
Okee, ben nu wel zat van die verkiezingen. Je kan niet eens rustig meer richting de bussen lopen
Ja, die flessen vind ik dan niet steeds... Helaas komt mijn fiets aan de andere kant van de school aan - 's ochtends.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:24 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Fucking irritant. Elke keer als je bij Progress inlogt ook.Wel al 10 flessen water rijker.
Ik per 1 september weerquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:33 schreef Etcetera het volgende:
Wanneer moeten we eigenlijk nog collegegeld betalen
Examencommissie moet je naar toe gaan, in overleg met SLBer/decaan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:55 schreef MinderMutsig het volgende:
Shit. Ik heb in het eerste jaar mijn propedeuse niet gehaald omdat ik veel gemist had vanwege mijn gezondheid maar na overleg met de examencommissie mocht ik toch door. Ik ben er toen even een jaar tussenuit geweest en dit jaar zou ik alleen die vakken doen die ik toen niet gehaald heb maar nu speelt mijn gezondheid weer op. Ik zie me zo geen tentamens maken. Ik kan nog niet eens de hond uitlaten, laat staan naar de stad gaan en daar op rottige stoelen een tentamen doen.
Ik heb inmiddels al gebeld met mijn studiebegeleider en de studentendecaan maar beide zijn niet aanwezig en bellen nog terug. Ik ben even de kluts kwijt. Als ik het dit jaar weer niet haal vrees ik dat ik van school moet. Ik begin een beetje wanhopig te worden inmiddels. Gezien mijn leeftijd is dit mijn laatste kans en ik wil deze opleiding echt heel graag afmaken. Ik weet even niet meer waar ik moet beginnen om dit nog goed te krijgen.
Op zich is dat wel logisch/gebeurt vaker. Alleen anderzijds is het natuurlijk overbodig. Maar wederom aan de andere kant: ze heeft geen mogelijkheid tot hospiteren zonder dak boven haar hoofd...quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:27 schreef Fogel het volgende:
Ik heb eerder de dochter van mijn collega en 3 andere studiegenoten genoemd die als uitwisselingsstudenten naar Groningen komen. Mijn collega vertelde me vandaag dat ze via de hogeschool hulp krijgen, maar dat ze ruim 600¤ voor moesten betalen (waarvan ca 300 als onderpant en het andere als behandelingskosten). Is dat normaal? Ruim 300¤ voor het helpen zoeken naar een kamer en dan ook nog als regel hebben dat je maar 1 keer een kamer mag weigeren en dat als je 2 keer weigert dat je dan het geld kwijt bent... klinkt eigenlijk vrij lomp, maar ik ben dus totaal niet bekend met hoe moeilijk/makkelijk het is om aan kamers te komen daar.
Ja, OK, maar zelfs voor Noorse begrippen is 300¤ voor zoekhulp, en dan ook nog voor max 2 keer, vrij aan de prijs. En daarnaast willen ze geeneens rekening houden met de wens dat alle 4 het liefst bij elkaar (en indien mogelijk in hetzelfde huis/flat) komen te wonen...quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Op zich is dat wel logisch/gebeurt vaker. Alleen anderzijds is het natuurlijk overbodig. Maar wederom aan de andere kant: ze heeft geen mogelijkheid tot hospiteren zonder dak boven haar hoofd...
Tja, ik kan wel een aantal kamers aanreiken, maar punt is: men zoekt liever iemand die ze oog in oog kunnen zien...quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, OK, maar zelfs voor Noorse begrippen is 300¤ voor zoekhulp, en dan ook nog voor max 2 keer, vrij aan de prijs.
Gaf je net de fundalinkquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:43 schreef Fogel het volgende:
Tof, ik geef het door, bedankt!
Weet je toevallig ook sites met particuliere huur voor hele huizen ipv per kamer?
Maar je zou eens moeten zoeken naar 'particuliere huur groningen' oid. Anders contact opnemen met makelaardij - zal eens een aantal zoeken.quote:
Ik weet zelf geen typische studentenmakelaar. zou je eventueel eens ene topic over moeten openen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:04 schreef Fogel het volgende:
Ik heb de fundalink al aan mijn collega gestuurd, daar staan al een paar makelaarslinks in en heb al als tip gegeven dat ze misschien maar even rond moeten mailen/bellen daar.
Normale makelaars zouden toch ook wel moeten kunnen helpen. Maargoed, ze staan al ingeschreven bij dat kamerding van de hogeschool en ik heb ze richting funda en de makelaars daar gestuurd, dus vanaf daar kunnen ze verderquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik weet zelf geen typische studentenmakelaar. zou je eventueel eens ene topic over moeten openen.
Particulier is vervelend voor 3+ mensen. Als je in een 'normaal' huis namelijk meer dan 2 studenten huisvest moet je als verhuurder dat huis inrichten als studentenhuis. En dan komen er dus allerlei regels voor brandveiligheid etc. bij kijken. En daar hebben ze vaak geen zin om tijd en geld in te stoppen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar je zou eens moeten zoeken naar 'particuliere huur groningen' oid. Anders contact opnemen met makelaardij - zal eens een aantal zoeken.
Hmm, geen idee? Moet 5 augustus sowieso denk ik die kant nog op.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:00 schreef Etcetera het volgende:
Gaat de groene toren (naam even kwijt) nog helemaal dicht in de zomerperiode?
Edit: oh laat maar volgens mij kun je geen ruimtes reserveren vanaf 12 juli als ik die laatste hanzemail goed begrijp
Nog een jaartjequote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:35 schreef maok het volgende:
Nog meer mensen die hun diploma volgende week krijgen? Ik ben eindelijk klaar
Even op BB kijken, elke school heeft zijn eigen examencomissie.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:38 schreef Saisai het volgende:
he weet iemand misschien hoe je een bezwaarschrift aanmaakt voor de examencommissie? Ik heb zonet echt een niet normaal moeilijk tentamen gemaakt.![]()
en ik had nog wel zo goed geleerd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en nee, Google verteld niet veel nuttigs mocht je een tweakeropmerking willen plaatsen.
quote:Hoe dien je een verzoek in bij de examencommissie?
Als je een verzoek hebt aan de examencommissie kun je dat verzoek als volgt indienen:
· door een mail te sturen naar de examencommissie SABC: ****@pl.hanze.nl
· door een brief, geadresseerd aan de examencommissie van SABC, te bezorgen bij het front office van de academie;
· door een brief per post te sturen naar:
Examencommissie Academie voor Architectuur, Bouwkunde en Civiel Techniek
Postbus *****
9701 DA Groningen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |