abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80977836
quote:
Op donderdag 22 april 2010 18:11 schreef Weaut het volgende:
Ik ben van plan om volgend jaar personeelsmanagement aan de Hanze hogeschool te gaan doen. Mensen hier die ook deze opleiding doen? Zo ja, zijn jullie tevreden hierover.

Daarnaast vraag ik mij af of scholieren lid kunnen worden van een studentenvereniging. Wellicht weet iemand dat hier?

Ik doe personeelsmanagement! Wat wil je erover weten:)
pi_81268058
Iemand al iets gemerkt van de verkiezingen?
"We hebben nooit domme dingen gedaan van onze uitkering, en waren nooit te beroerd om er wat bij te verdienen" (F. Jacobse)
  maandag 10 mei 2010 @ 21:17:35 #103
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_81270215
quote:
Op maandag 10 mei 2010 20:38 schreef Stephan4kant het volgende:
Iemand al iets gemerkt van de verkiezingen?
Overal liggen wel folders en er hangen wat posters overal. Het zegt mij als eerstejaars niet zoveel. Folders wel wat doorgelezen, maar ik wist niet dat er meerdere studentenbonden waren ofzo.
  Moderator maandag 10 mei 2010 @ 22:07:44 #104
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_81273446
Jep. Foldertje gekregen en dergelijke.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_81305425
quote:
Op maandag 10 mei 2010 21:17 schreef Slickk het volgende:

[..]

Overal liggen wel folders en er hangen wat posters overal. Het zegt mij als eerstejaars niet zoveel. Folders wel wat doorgelezen, maar ik wist niet dat er meerdere studentenbonden waren ofzo.
Zijn maar twee.. De derde kandidaat (de eenmansfractie) heeft zich teruggetrokken maar dit helaas niet kenbaar gemaakt aan de verkiezingscommissie, dus hij staat er nog op.

Bindend stemadvies: HSV
"We hebben nooit domme dingen gedaan van onze uitkering, en waren nooit te beroerd om er wat bij te verdienen" (F. Jacobse)
  Moderator dinsdag 11 mei 2010 @ 17:53:10 #106
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_81305636
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 17:47 schreef Stephan4kant het volgende:

[..]

Zijn maar twee.. De derde kandidaat (de eenmansfractie) heeft zich teruggetrokken maar dit helaas niet kenbaar gemaakt aan de verkiezingscommissie, dus hij staat er nog op.

Nou, heb maar gestemd. Maar alleen als je wat aan die parkeerrotzooi gaat doen.

Studenten van ver moeten maar met het OV gaan, zeg maar. Of 5 euro per dag betalen á 100 euro per maand. Verder moeten de leegstaande parkeerplaatsen op de bepaalde terreinen (en dat zijn er veel!) maar leeg blijven staan?
  dinsdag 11 mei 2010 @ 18:20:47 #107
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_81306719
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 17:47 schreef Stephan4kant het volgende:

[..]

Ik zie SOG, HSV, GSB, Calimero... En volgens mij is er nog wel 1. Dus vandaar dat ik zoiets heb van, wat maakt mij het uit?
  Moderator dinsdag 11 mei 2010 @ 18:27:29 #108
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_81306964
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 18:20 schreef Slickk het volgende:

[..]

Ik zie SOG, HSV, GSB, Calimero... En volgens mij is er nog wel 1. Dus vandaar dat ik zoiets heb van, wat maakt mij het uit?
In progress zie ik HSV GSB en een eenmanspartij
  dinsdag 11 mei 2010 @ 20:07:44 #109
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_81310952
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 17:53 schreef Renesite het volgende:

[..]

Nou, heb maar gestemd. Maar alleen als je wat aan die parkeerrotzooi gaat doen.

[ afbeelding ]
Studenten van ver moeten maar met het OV gaan, zeg maar. Of 5 euro per dag betalen á 100 euro per maand. Verder moeten de leegstaande parkeerplaatsen op de bepaalde terreinen (en dat zijn er veel!) maar leeg blijven staan?
Ik parkeerde gewoon op het betaalde terrein en dan ging ik na 6-en weg, dan kun je vrij uitrijden. Maar het transferium is ook niet zo ver weg hoor, desnoods pak je de bus voor 1 of 2 haltes
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_81390870
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 20:07 schreef maok het volgende:

[..]

Ik parkeerde gewoon op het betaalde terrein en dan ging ik na 6-en weg, dan kun je vrij uitrijden. Maar het transferium is ook niet zo ver weg hoor, desnoods pak je de bus voor 1 of 2 haltes
Haha de bus nemen van het Transferium lijkt inderdaad de beste methode. We hebben ons best gedaan afgelopen jaar, maar het bleek niet mogelijk om de parkeerplaatsen goedkoper te krijgen over betere openstelling voor studenten te krijgen. Na zessen weg, of gewoon een stukje lopen dus. Of je kunt natuurlijk je vouwfiets in de kofferbak leggen

Die eenmansfractie heeft zich teruggetrokken, maar heeft dat helaas niet op tijd bij de verkiezingscommissie gemeld. SOG en Calimero zijn Universiteitsraad-partijen
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 23:21:09 #111
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_81654361
Okee, ben nu wel zat van die verkiezingen. Je kan niet eens rustig meer richting de bussen lopen
  woensdag 19 mei 2010 @ 23:24:28 #112
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_81654620
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 23:21 schreef Renesite het volgende:
Okee, ben nu wel zat van die verkiezingen. Je kan niet eens rustig meer richting de bussen lopen
Fucking irritant. Elke keer als je bij Progress inlogt ook. Wel al 10 flessen water rijker.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 23:30:23 #113
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_81655022
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 23:24 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Fucking irritant. Elke keer als je bij Progress inlogt ook. Wel al 10 flessen water rijker.
Ja, die flessen vind ik dan niet steeds... Helaas komt mijn fiets aan de andere kant van de school aan - 's ochtends.
  Redactie Frontpage donderdag 20 mei 2010 @ 09:33:28 #114
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_81662642
Wanneer moeten we eigenlijk nog collegegeld betalen
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  Moderator donderdag 20 mei 2010 @ 17:00:38 #115
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_81680552
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 09:33 schreef Etcetera het volgende:
Wanneer moeten we eigenlijk nog collegegeld betalen
Ik per 1 september weer
pi_82617982
Shit. Ik heb in het eerste jaar mijn propedeuse niet gehaald omdat ik veel gemist had vanwege mijn gezondheid maar na overleg met de examencommissie mocht ik toch door. Ik ben er toen even een jaar tussenuit geweest en dit jaar zou ik alleen die vakken doen die ik toen niet gehaald heb maar nu speelt mijn gezondheid weer op. Ik zie me zo geen tentamens maken. Ik kan nog niet eens de hond uitlaten, laat staan naar de stad gaan en daar op rottige stoelen een tentamen doen.

Ik heb inmiddels al gebeld met mijn studiebegeleider en de studentendecaan maar beide zijn niet aanwezig en bellen nog terug. Ik ben even de kluts kwijt. Als ik het dit jaar weer niet haal vrees ik dat ik van school moet. Ik begin een beetje wanhopig te worden inmiddels. Gezien mijn leeftijd is dit mijn laatste kans en ik wil deze opleiding echt heel graag afmaken. Ik weet even niet meer waar ik moet beginnen om dit nog goed te krijgen.
There is no love sincerer than the love of food.
  donderdag 10 juni 2010 @ 16:05:07 #117
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_82621280
Je kunt denk ik het beste gewoon naar school gaan en proberen persoonlijk even een afspraak te maken met die mensen. Het is nou eenmaal zo dat alles over de telefoon nét even iets langer duurt of dat er miscommunicatie is en dergelijke. Ik weet dat je gezondheid parten speelt maar het is denk ik toch even handig om even je hoofd te laten zien op school om wat dingen te regelen. Helemaal als dit je laatste kans is.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_82627984
Iemand die hier technische bedrijfskunde volgt? of van plan is te volgen?

Ervaringen?

(twijfel nog enigszins tussen dat^ en human technology...)
toch?
  donderdag 10 juni 2010 @ 18:13:22 #119
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_82628374
Ik zit in het zelfde gebouw. Enige verschil dat ik zo op het oog weet tussen de twee studies, is dat de eerste een echte 'mannenstudie' is en op de tweede het meerendeel (of iig de helft) vrouw is
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  Moderator donderdag 10 juni 2010 @ 21:06:26 #120
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_82637301
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 14:55 schreef MinderMutsig het volgende:
Shit. Ik heb in het eerste jaar mijn propedeuse niet gehaald omdat ik veel gemist had vanwege mijn gezondheid maar na overleg met de examencommissie mocht ik toch door. Ik ben er toen even een jaar tussenuit geweest en dit jaar zou ik alleen die vakken doen die ik toen niet gehaald heb maar nu speelt mijn gezondheid weer op. Ik zie me zo geen tentamens maken. Ik kan nog niet eens de hond uitlaten, laat staan naar de stad gaan en daar op rottige stoelen een tentamen doen.

Ik heb inmiddels al gebeld met mijn studiebegeleider en de studentendecaan maar beide zijn niet aanwezig en bellen nog terug. Ik ben even de kluts kwijt. Als ik het dit jaar weer niet haal vrees ik dat ik van school moet. Ik begin een beetje wanhopig te worden inmiddels. Gezien mijn leeftijd is dit mijn laatste kans en ik wil deze opleiding echt heel graag afmaken. Ik weet even niet meer waar ik moet beginnen om dit nog goed te krijgen.
Examencommissie moet je naar toe gaan, in overleg met SLBer/decaan.
  Moderator donderdag 10 juni 2010 @ 21:27:01 #121
45833 crew  Fogel
pi_82638452
Ik heb eerder de dochter van mijn collega en 3 andere studiegenoten genoemd die als uitwisselingsstudenten naar Groningen komen. Mijn collega vertelde me vandaag dat ze via de hogeschool hulp krijgen, maar dat ze ruim 600¤ voor moesten betalen (waarvan ca 300 als onderpant en het andere als behandelingskosten). Is dat normaal? Ruim 300¤ voor het helpen zoeken naar een kamer en dan ook nog als regel hebben dat je maar 1 keer een kamer mag weigeren en dat als je 2 keer weigert dat je dan het geld kwijt bent... klinkt eigenlijk vrij lomp, maar ik ben dus totaal niet bekend met hoe moeilijk/makkelijk het is om aan kamers te komen daar.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
  Moderator donderdag 10 juni 2010 @ 21:29:35 #122
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_82638569
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 21:27 schreef Fogel het volgende:
Ik heb eerder de dochter van mijn collega en 3 andere studiegenoten genoemd die als uitwisselingsstudenten naar Groningen komen. Mijn collega vertelde me vandaag dat ze via de hogeschool hulp krijgen, maar dat ze ruim 600¤ voor moesten betalen (waarvan ca 300 als onderpant en het andere als behandelingskosten). Is dat normaal? Ruim 300¤ voor het helpen zoeken naar een kamer en dan ook nog als regel hebben dat je maar 1 keer een kamer mag weigeren en dat als je 2 keer weigert dat je dan het geld kwijt bent... klinkt eigenlijk vrij lomp, maar ik ben dus totaal niet bekend met hoe moeilijk/makkelijk het is om aan kamers te komen daar.
Op zich is dat wel logisch/gebeurt vaker. Alleen anderzijds is het natuurlijk overbodig. Maar wederom aan de andere kant: ze heeft geen mogelijkheid tot hospiteren zonder dak boven haar hoofd...
  Moderator donderdag 10 juni 2010 @ 21:31:49 #123
45833 crew  Fogel
pi_82638682
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 21:29 schreef Renesite het volgende:

[..]

Op zich is dat wel logisch/gebeurt vaker. Alleen anderzijds is het natuurlijk overbodig. Maar wederom aan de andere kant: ze heeft geen mogelijkheid tot hospiteren zonder dak boven haar hoofd...
Ja, OK, maar zelfs voor Noorse begrippen is 300¤ voor zoekhulp, en dan ook nog voor max 2 keer, vrij aan de prijs. En daarnaast willen ze geeneens rekening houden met de wens dat alle 4 het liefst bij elkaar (en indien mogelijk in hetzelfde huis/flat) komen te wonen...
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
  Moderator donderdag 10 juni 2010 @ 21:32:53 #124
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_82638738
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 21:31 schreef Fogel het volgende:

[..]

Ja, OK, maar zelfs voor Noorse begrippen is 300¤ voor zoekhulp, en dan ook nog voor max 2 keer, vrij aan de prijs.
Tja, ik kan wel een aantal kamers aanreiken, maar punt is: men zoekt liever iemand die ze oog in oog kunnen zien...
  Moderator donderdag 10 juni 2010 @ 21:39:19 #125
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_82639046
je/ze zou lid moeten worden van kamernet, maar bijvoorbeeld deze kamer: http://kamernet.nl/kamer/557850 is in engels geschreven, van meiden, groot (30m2) maar wel weer duur (360pm) en tot half januari...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')