en jij denkt dat ze die foto's nooit ergens een keer tegen komen op internet? hoe naïef kan je zijn zegquote:Op zondag 10 januari 2010 19:49 schreef whitje-b het volgende:
[..]
dat mag wel maar graag gewoon voor je zelf halen want als mijn vrienden en familie het moet weten dan zorg ik daar graag liever zelf voor PLEASE niet doen dus
Denk je dat je dat zelf nog in de hand hebt? Op ieder moment kan iemand besluiten om dit weer ergens anders te posten. En voor je het weet herkent iemand uit Elburg je. Ik weet zeker dat er al minstens!!! 20 mensen zijn die 'm opgeslagen hebben. Dit kunnen er ook makkelijk 50 of zelfs 100 zijn.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:49 schreef whitje-b het volgende:
[..]
dat mag wel maar graag gewoon voor je zelf halen want als mijn vrienden en familie het moet weten dan zorg ik daar graag liever zelf voor PLEASE niet doen dus
Ze heeft iets teveel info over zichzelf losgelaten waarop is gegoogeld.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:48 schreef SemperFii het volgende:
[..]
Hoe de fuk kom je zoveel te weten over iemand?
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:50 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Je noemde mij wel een eikel!
ik heb ADHD soms denk ik nadat ik doe SORRY DAARVOORquote:Op zondag 10 januari 2010 19:52 schreef Pixie. het volgende:
Grappig dat je nu zo loopt te smeken
terwijl je zelf hier je tieten heb gepost![]()
Oja
*raised hand *
Misschien is er nu wel ergens één of andere gek je foto 300 keer aan het kopieren, en gaat deze morgen na zijn werk naar Elburg om in het centrum (en dan vooral ook rondom het Nuborgh College Oostenlich) deze kunstwerkjes gratis uit te delen.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:51 schreef Seven. het volgende:
[..]
Denk je dat je dat zelf nog in de hand hebt? Op ieder moment kan iemand besluiten om dit weer ergens anders te posten. En voor je het weet herkent iemand uit Elburg je. Ik weet zeker dat er al minstens!!! 20 mensen zijn die 'm opgeslagen hebben. Dit kunnen er ook makkelijk 50 of zelfs 100 zijn.
it's too late now.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:53 schreef whitje-b het volgende:
[..]
ik heb ADHD soms denk ik nadat ik doe SORRY DAARVOOR
alsjeblieftquote:Op zondag 10 januari 2010 19:53 schreef Gotrick het volgende:
Ik voel een FFFUUUUUU plaatje opkomen, wie maakt em?
Hahah kut voor jequote:Op zondag 10 januari 2010 19:53 schreef whitje-b het volgende:
[..]
Dat is lekker makkelijk...quote:Op zondag 10 januari 2010 19:53 schreef whitje-b het volgende:
[..]
en dan zie je zo die spoiler die is gedited door remlof?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:53 schreef Gotrick het volgende:
Ik voel een FFFUUUUUU plaatje opkomen, wie maakt em?
lol das een goed ideequote:Op zondag 10 januari 2010 19:54 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
[..]
Misschien is er nu wel ergens één of andere gek je foto 300 keer aan het kopieren, en gaat deze morgen na zijn werk naar Elburg om in het centrum (en dan vooral ook rondom het Nuborgh College Oostenlich) deze kunstwerkjes gratis uit te delen.
Misschien ook niet. Of wel.
Lieverd denk je nou werkelijk dat de mensen hier dat gaan doen ?quote:
Die gaan dus echt wel op websites verschijnen.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:51 schreef _Fanta het volgende:
[..]
en jij denkt dat ze die foto's nooit ergens een keer tegen komen op internet? hoe naïef kan je zijn zeg
Snap je nu waarom ik het voor je opnam? En waarom ik er vanuit ging dat het wel een kloon moest zijn? Want iemand die over dit soort dingen nadenkt, staat er bij stil dat ze dan zelf niet meer bepaalt wat er met die foto gebeurt. Hij kan nu dus heel makkelijk bij klasgenoten terechtkomen. Beter had je het gelaten zoals het was, laat iedereen maar denken dat je nep bent. Nu is er geen weg meer terug.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:53 schreef whitje-b het volgende:
[..]
Ja dat herken ik.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:53 schreef whitje-b het volgende:
[..]
laforest heeft de website www.14jarigemeisjesmetdubbeld.nl al snel gekochtquote:Op zondag 10 januari 2010 19:55 schreef laforest het volgende:
[..]
Die gaan dus echt wel op websites verschijnen.
Ik klikte.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
laforest heeft de website www.14jarigemeisjesmetdubbeld.nl als snel gekocht
Hoi sevenquote:Op zondag 10 januari 2010 19:57 schreef Seven. het volgende:
Heb je enig idee hoevaak ze op post al gepost werden? Jij postte ze één keer. Vervolgens zijn ze minstens 10 keer in andere topics opgedoken.
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
laforest heeft de website www.14jarigemeisjesmetdubbeld.nl al snel gekocht
Jij een valse beschuldigerquote:Op zondag 10 januari 2010 19:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
gefeliciteerd je bent nu een pedo
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:59 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Hoi seven![]()
On topic : dat is inderdaad zo
Same herequote:Op zondag 10 januari 2010 19:59 schreef Myraela het volgende:
Foto staat nog in mijn browse geschiedenis.
Ik klikte ook.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
gefeliciteerd je bent nu een pedo
welkom op fokquote:Op zondag 10 januari 2010 20:00 schreef SemperFii het volgende:
Ik weet niet wat ik erger moet vinden, dat een meisje van 14 haar tieten post op FOK! of dat anderen zich vermaken met het leed dat ze met deze foto's kunnen aanrichten!![]()
Wat is de mens via internet toch wreed.
Moest ze maar niet zo stoer doen dat het haar toch niets uitmaakte, zoiets is gewoon te verwachten, internet of niet.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:00 schreef SemperFii het volgende:
Ik weet niet wat ik erger moet vinden, dat een meisje van 14 haar tieten post op FOK! of dat anderen zich vermaken met het leed dat ze met deze foto's kunnen aanrichten!![]()
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:00 schreef SemperFii het volgende:
de nieuwe Boxxyquote:Op zondag 10 januari 2010 20:01 schreef JanPiraat het volgende:
Mischien word je wel een rage en is je foto straks te koop op tshirts, placemats, borden, mokken en muismatten
Ohh yeah hun. bend overquote:Op zondag 10 januari 2010 20:02 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Hoi wil jij me tussendoor even vastpakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |