laforest heeft de website www.14jarigemeisjesmetdubbeld.nl al snel gekochtquote:Op zondag 10 januari 2010 19:55 schreef laforest het volgende:
[..]
Die gaan dus echt wel op websites verschijnen.
Ik klikte.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
laforest heeft de website www.14jarigemeisjesmetdubbeld.nl als snel gekocht
Hoi sevenquote:Op zondag 10 januari 2010 19:57 schreef Seven. het volgende:
Heb je enig idee hoevaak ze op post al gepost werden? Jij postte ze één keer. Vervolgens zijn ze minstens 10 keer in andere topics opgedoken.
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
laforest heeft de website www.14jarigemeisjesmetdubbeld.nl al snel gekocht
Jij een valse beschuldigerquote:Op zondag 10 januari 2010 19:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
gefeliciteerd je bent nu een pedo
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:59 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Hoi seven![]()
On topic : dat is inderdaad zo
Same herequote:Op zondag 10 januari 2010 19:59 schreef Myraela het volgende:
Foto staat nog in mijn browse geschiedenis.
Ik klikte ook.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
gefeliciteerd je bent nu een pedo
welkom op fokquote:Op zondag 10 januari 2010 20:00 schreef SemperFii het volgende:
Ik weet niet wat ik erger moet vinden, dat een meisje van 14 haar tieten post op FOK! of dat anderen zich vermaken met het leed dat ze met deze foto's kunnen aanrichten!![]()
Wat is de mens via internet toch wreed.
Moest ze maar niet zo stoer doen dat het haar toch niets uitmaakte, zoiets is gewoon te verwachten, internet of niet.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:00 schreef SemperFii het volgende:
Ik weet niet wat ik erger moet vinden, dat een meisje van 14 haar tieten post op FOK! of dat anderen zich vermaken met het leed dat ze met deze foto's kunnen aanrichten!![]()
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:00 schreef SemperFii het volgende:
de nieuwe Boxxyquote:Op zondag 10 januari 2010 20:01 schreef JanPiraat het volgende:
Mischien word je wel een rage en is je foto straks te koop op tshirts, placemats, borden, mokken en muismatten
Ohh yeah hun. bend overquote:Op zondag 10 januari 2010 20:02 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Hoi wil jij me tussendoor even vastpakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |