wat dacht jij danquote:Op zondag 10 januari 2010 19:29 schreef whitje-b het volgende:
[..]
nee dat meen je niet slaat die ze op??
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:30 schreef Guglilminpietro het volgende:
ben jij onder invloed van drugs?
Remlof moet maar eerst foto van hemzelf posten met daarop papiertje met Hoi Sevenquote:Op zondag 10 januari 2010 19:24 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Remlof is gewoon een kloon van whitje.
Dat weet ik niet hoor.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:31 schreef Rijpie het volgende:
[..]
In de bestandsnaam/url zodat je het origineel hebt ipv de thumbnail
Eens!quote:Op zondag 10 januari 2010 19:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Remlof moet maar eerst foto van hemzelf posten met daarop papiertje met Hoi Seven
quote:
ONBELANGRIJK!!! tyf gvd nou es op met MIJN gegevensquote:Op zondag 10 januari 2010 19:33 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
Whitney, welke van je klasgenootjes heeft je tietenfoto gezien?
Chaira Klein?
Iris de Haas?
Sabine Hilgers?
Hester Krooneman?
Nathalie Tijdeman?
Denise Hooghordel?
Jessica Achter de Molen ?
Eigen schuld dikke bult. Dit kun je verwachtenquote:Op zondag 10 januari 2010 19:35 schreef whitje-b het volgende:
[..]
ONBELANGRIJK!!! tyf gvd nou es op met MIJN gegevens
Heheheh. De namen van je klasgenootjes zijn JOUW gegevens?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:35 schreef whitje-b het volgende:
[..]
OK, als we die tattoo laten doen. Trouwens trouwens trouwens! Een collega van me zet in zijn vrije tijd tattoos maar die woont wel in Parijsquote:
...quote:Op zondag 10 januari 2010 19:35 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Eigen schuld dikke bult. Dit kun je verwachten
Beunhaas zeker.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:35 schreef Seven. het volgende:
[..]
OK, als we die tattoo laten doen. Trouwens trouwens trouwens! Een collega van me zet in zijn vrije tijd tattoos maar die woont wel in Parijs
Als deze mensen zichzelf gaan googelen, dan komen ze dus op dit topic terecht.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:35 schreef whitje-b het volgende:
[..]
meneer Kos ken ik nietquote:Op zondag 10 januari 2010 19:35 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
[..]
Heheheh. De namen van je klasgenootjes zijn JOUW gegevens?
Misschien moet ik meneer Kos eens even op de hoogte stellen van wat zijn leerlinge uitspookt.
Wie tiet zegt moet ook full naked zeggen.quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:36 schreef Seven. het volgende:
[..]
Als deze mensen zichzelf gaan googelen, dan komen ze dus op dit topic terecht.
Is dit een verkapte "ik wil met je naar Parijs remlof" post?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:35 schreef Seven. het volgende:
[..]
OK, als we die tattoo laten doen. Trouwens trouwens trouwens! Een collega van me zet in zijn vrije tijd tattoos maar die woont wel in Parijs
Als jij betaalt.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Is dit een verkapte "ik wil met je naar Parijs remlof" post?
Waarom maken we het dan niet even makkelijker voor de gehele school?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:36 schreef Seven. het volgende:
[..]
Als deze mensen zichzelf gaan googelen, dan komen ze dus op dit topic terecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 93% gewijzigd door remlof op 10-01-2010 19:42:01 ]
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:40 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
[..]
Waarom maken we het dan niet even makkelijker voor de gehele school?please niet doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 94% gewijzigd door remlof op 10-01-2010 19:43:11 ]
de befstraat in breda.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:31 schreef whitje-b het volgende:
[..]
..gelukkig niet....
btw welke straat woon jij????
Nee, wij zijn ook niet zo domquote:Op zondag 10 januari 2010 19:45 schreef whitje-b het volgende:
willen jullie please die foto's en zo gwn op fok laten want anders krijg ik egt problemenen dat doe ik ook niet bij jullie
![]()
![]()
Hoezo verkapt?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Is dit een verkapte "ik wil met je naar Parijs remlof" post?
Backfire engaged.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:45 schreef whitje-b het volgende:
willen jullie please die foto's en zo gwn op fok laten want anders krijg ik egt problemenen dat doe ik ook niet bij jullie
![]()
![]()
Nou zegquote:Op zondag 10 januari 2010 19:46 schreef Seven. het volgende:
[..]
Maar ik betaal ook al voor de reis. Cheapass!
Hoeveel denk je dat die foto opgeslagen hebben?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:45 schreef whitje-b het volgende:
![]()
![]()
*tries to raise hand*quote:Op zondag 10 januari 2010 19:47 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hoeveel denk je dat die foto opgeslagen hebben?
*raise hands please!*
*raised hand*
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:40 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
[..]
Waarom maken we het dan niet even makkelijker voor de gehele school?Hoe de fuk kom je zoveel te weten over iemand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat mag wel maar graag gewoon voor je zelf halen want als mijn vrienden en familie het moet weten dan zorg ik daar graag liever zelf voor PLEASE niet doen dusquote:Op zondag 10 januari 2010 19:47 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hoeveel denk je dat die foto opgeslagen hebben?
*raise hands please!*
*raised hand*
Hij bedoelt dat wij niet zo stom zijn om tietenfotos van onszelf te plaatsen. (tenminste, de dames dan he)quote:
Je noemde mij wel een eikel!quote:Op zondag 10 januari 2010 19:49 schreef whitje-b het volgende:
[..]
dat mag wel maar graag gewoon voor je zelf halen want als mijn vrienden en familie het moet weten dan zorg ik daar graag liever zelf voor PLEASE niet doen dus
Mijn papa is de politie.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:48 schreef SemperFii het volgende:
[..]
Hoe de fuk kom je zoveel te weten over iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |