JA.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:31 schreef Brainfish het volgende:
Misschien moet Whitney maar de queen van Fok! worden.
My eyessssquote:
Deze hoeft ook niet. Alleen die tiet foto.quote:
niet dus he?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:35 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Deze hoeft ook niet. Alleen die tiet foto.
quote:Op zondag 10 januari 2010 18:34 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Post filmpjes of je blijft een kloon.
Ik zeik heul niet. Ik heb je zelfs voorgedragen als queen of Fok!quote:Op zondag 10 januari 2010 18:35 schreef whitje-b het volgende:
wanneer houden julie tog op met zeiken
quote:Op zondag 10 januari 2010 18:35 schreef whitje-b het volgende:
wanneer houden julie tog op met zeiken
noemt hij een tiet foto xDquote:Op zondag 10 januari 2010 18:35 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Deze hoeft ook niet. Alleen die tiet foto.
quote:Op zondag 10 januari 2010 18:36 schreef smegmanus het volgende:
Hey TS, wil met je onder douche.
Hee ya hee ya hooo.
quote:Op zondag 10 januari 2010 18:36 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Niks eikel, dat zijn de internetregels.
En een beetje tandpasta en scheren zou ook geen kwaad kunnen.quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 18:38 schreef smegmanus het volgende:
Trek je er niets van aan TS. Er zijn genoeg mannen die gek zijn op überdomme vrouwen.
Mag ik je eens in je neusgat neuken en dat je daarna een ei voor me bakt?
quote:Op zondag 10 januari 2010 18:40 schreef SolidasRock het volgende:
1 lullig foto waar 2 dagen geleden al om is gevraagd. Als ik nu om een andere foto vraag moet ik dan ook 2 dagen wachten of hoe lang denk je bezig te zijn met photoshoppen?
quote:Op zondag 10 januari 2010 18:42 schreef whitje-b het volgende:
[..]
euh ik had effe geen webcam ik heb nu een camera![]()
Dus we krijgen meer fapmateriaal?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:42 schreef whitje-b het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 januari 2010 18:41 schreef whitje-b het volgende:
[..]
.... laat me er over nadenken
trouwens op het moment ben ik verkouden xD
Nou, maak maar even snel 'DE' bewijsfoto dan.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:42 schreef whitje-b het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 januari 2010 18:43 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Dus we krijgen meer fapmateriaal?
quote:Op zondag 10 januari 2010 18:43 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
[..]
Nou, maak maar even snel 'DE' bewijsfoto dan.
Recht in de camera kijken, krant vandaag in je hand, toetsenbord op je hoofd, en blauwe vulpen in je linkeroor.
DE bewijsfoto staat op pagina 1quote:Op zondag 10 januari 2010 18:43 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
[..]
Nou, maak maar even snel 'DE' bewijsfoto dan.
Recht in de camera kijken, krant vandaag in je hand, toetsenbord op je hoofd, en blauwe vulpen in je linkeroor.
..... omdat.... ik ... weet ik veelquote:Op zondag 10 januari 2010 18:44 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Srsly. Waarom postte je het uberhaupt?
Okay.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:45 schreef whitje-b het volgende:
[..]
..... omdat.... ik ... weet ik veel
Omdat je geil was.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:45 schreef whitje-b het volgende:
[..]
..... omdat.... ik ... weet ik veel
maybe maybe notquote:Op zondag 10 januari 2010 18:46 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Omdat je geil was.![]()
Jaaaaa, zeg maar eerlijk.
Ik zou mijn hamster nog van je aftrappen.quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 18:34 schreef SolidasRock het volgende:
Nog 1 bewijs dan, een papier waarop staat: Hoi Seven
Je bent een moslimaquote:Op zondag 10 januari 2010 18:53 schreef whitje-b het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat moest van SolidasRock btw
wtf hoe weet jij dat??quote:Op zondag 10 januari 2010 18:53 schreef _Fanta het volgende:
best leuke camera heb je daar ts
[ afbeelding ]
toch?
please niet doenquote:Op zondag 10 januari 2010 18:53 schreef Seven. het volgende:
TS, vind je het erg als we je tieten op je hyve posten?
Nou maar even wachten op de tetten dan.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:55 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Kan niet, moslima's hebben zelfrespect
quote:Op zondag 10 januari 2010 18:55 schreef laforest het volgende:
[..]
Nou maar even wachten op de tetten dan.
quote:Op zondag 10 januari 2010 18:53 schreef whitje-b het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien kan ze een foto maken met een papiertje waarop staat Laforest (L) Pluis_Konijn.quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 18:56 schreef laforest het volgende:
[..]
Misschien kan ze een foto maken met een papiertje waarop staat Laforest (L) Pluis_Konijn.
Op een papiertje, niet haar tietenquote:
Niet iedereen laat d'r tieten zien, als ze langslopen in de winkelstraat.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:57 schreef Nosh het volgende:
Waarom willen mensen foto's van iemand die je in een winkelstraat zó voorbij zou lopen?
Ohjaquote:Op zondag 10 januari 2010 18:58 schreef laforest het volgende:
[..]
Op een papiertje, niet haar tieten
Omdat een wildvreemde op commando allerlei foto's van zichzelf post. Wie weet, straks zet ze zichzelf nog op de foto terwijl ze gelikt wordt door Lassie.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:57 schreef Nosh het volgende:
Waarom willen mensen foto's van iemand die je in een winkelstraat zó voorbij zou lopen?
MY MINDDD!!!!quote:Op zondag 10 januari 2010 18:59 schreef Seven. het volgende:
[..]
Omdat een wildvreemde op commando allerlei foto's van zichzelf post. Wie weet, straks zet ze zichzelf nog op de foto terwijl ze gelikt wordt door Lassie.
quote:Op zondag 10 januari 2010 18:53 schreef whitje-b het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
niets op 4Chan dat hier bijpast.quote:
Het is en blijft een kloon! Alleen niemand die misbruikt van foto's die niet aan hem/haar toebehoren.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
![]()
Supergoed van je, het is wel duidelijk dat je geen kloon bent.
Mijn excuses
ow haha niet op gelet xD miss staat ie nie goed met de wintertijdquote:Op zondag 10 januari 2010 19:00 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
De klok op je camera staat een uur voor, schat
Het lukt je alleen maar als je de machtige porsche1 bent.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:03 schreef SemperFii het volgende:
Geen kloon!
Er bestaan dus echt mensen die zomaar hun tieten laten zien?![]()
* SemperFii snapt er niks meer van.
Ik heb het wel vaker meegemaakt op MSN, dat meisjes ongevraagd hun tieten laten zien en ik was deels verbijsterd, deels gelukkig en had ff geen besef van tijd meer en het maakte het chatten een stuk interessanter en zij hadden ook weer dikke pret.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:03 schreef SemperFii het volgende:
Geen kloon!
Er bestaan dus echt mensen die zomaar hun tieten laten zien?![]()
* SemperFii snapt er niks meer van.
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:03 schreef Seven. het volgende:
[..]
Het is en blijft een kloon! Alleen niemand die misbruikt van foto's die niet aan hem/haar toebehoren.
En ze is pas 14 he.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik heb het wel vaker meegemaakt op MSN, dat meisjes ongevraagd hun tieten laten zien en ik was deels verbijsterd, deels gelukkig en had ff geen besef van tijd meer en het maakte het chatten een stuk interessanter en zij hadden ook weer dikke pret.
Maar op een forum, nee dat had ik nooit verwacht.
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:07 schreef Brainfish het volgende:
We kunnen er niet meer onderuit:
[ afbeelding ]
wat versta je onder kloon? Dat iemand zelfde IP of PC gebruikt als een ander bestaand FOKker? Of een bestaande FOKker die zich voordoet als een ander voor de grap.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:03 schreef Seven. het volgende:
[..]
Het is en blijft een kloon! Alleen niemand die misbruikt van foto's die niet aan hem/haar toebehoren.
Ik wel hoor na die foto's 2 van vrijdag.quote:
Kweenie. Don't care. Whitney, wat ga je nog meer voor leuke foto's posten?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:10 schreef porsche1 het volgende:
Seven, die kloon die remlof zei. Is waarschijnlijk haar ex die zich via haar IP heeft geregistreert.
Geef hem anders even een tissuequote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:10 schreef Seven. het volgende:
TS, wat ga je doen als iemand je herkent? Kwestie van tijd overigens. Ook mensen uit Elburg kijken hier.
Nee sorry kan er niet warm of koud van wordenquote:Op zondag 10 januari 2010 19:11 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik wel hoor na die foto's 2 van vrijdag.
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:13 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Nee sorry kan er niet warm of koud van worden.
Ik vind het een beetje .. like... dom.
Blijkt seven ineens haar neef te zijn.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:13 schreef Myraela het volgende:
Ghehe, die andere account zou maar familie van der zijn die ook op fok zit en die foto's langs ziet komen.
Dus jij vind het normaal dat je je tieten online zet? Okay.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:12 schreef whitje-b het volgende:
[..]
ga gwn dood leuk door want ik weet wel beter als jij en ik ben nog wel blonden me vreindinnen weten allemaal dak op fok zit
geniaal als je energiedrank hebt gedronken
.. vinkenteringquote:Op zondag 10 januari 2010 19:12 schreef whitje-b het volgende:
[..]
ga gwn dood leuk door want ik weet wel beter als jij en ik ben nog wel blonden me vreindinnen weten allemaal dak op fok zit
geniaal als je energiedrank hebt gedronken
maybequote:Op zondag 10 januari 2010 19:12 schreef Seven. het volgende:
[..]
Kweenie. Don't care. Whitney, wat ga je nog meer voor leuke foto's posten?
Nu jij nog.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dus jij vind het normaal dat je je tieten online zet? Okay.
Doe maar.quote:
Vond iedereen dat maar normaalquote:Op zondag 10 januari 2010 19:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ahh, jij hebt cup A?quote:
Wat nou.. als er een hele grote KFC negert is, echt zo'n taaaant2 spange gast like.. Jay-Z.. en die ziet die foto van jou en die heeft dankzij z'n homies allemaal dingen weten te hacken, je weet toch, shizzle. En dan staat ie ineens voor je deur.quote:
Laten we het niet over mijn tieten hebben.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:15 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ahh, jij hebt cup A?
Of bedoel je overtreffen anders?_!
wel als ik daar zin in hebquote:Op zondag 10 januari 2010 19:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
jay-z.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:15 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Wat nou.. als er een hele grote KFC negert is, echt zo'n taaaant2 spange gast like.. Jay-Z.. en die ziet die foto van jou en die heeft dankzij z'n homies allemaal dingen weten te hacken, je weet toch, shizzle. En dan staat ie ineens voor je deur.
Dan neukt ie je plat, zet je foto's op internet.
Wat doe je dan?
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Laten we het niet over mijn tieten hebben.
Er komen geen negers op FoK!quote:Op zondag 10 januari 2010 19:15 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Wat nou.. als er een hele grote KFC negert is, echt zo'n taaaant2 spange gast like.. Jay-Z.. en die ziet die foto van jou en die heeft dankzij z'n homies allemaal dingen weten te hacken, je weet toch, shizzle. En dan staat ie ineens voor je deur.
Dan neukt ie je plat, zet je foto's op internet.
Wat doe je dan?
wat preciesquote:Op zondag 10 januari 2010 19:16 schreef Guglilminpietro het volgende:
je maakt zoveel in mij los whitje B
Ik ben die KFC negert.quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:17 schreef SolidasRock het volgende:
De 1e topic begon matig tot ze haar tieten postte en toen barste de hel los, de 2e topic waren we ermee bezig of ze wel of niet een kloon was en een onschuldig slachtoffertje. En nu gieren de hormonen weer rond...
Ik denk dan dat ik de verkeerde mensen in mn msn lijst heb, of juist de goeie..quote:Op zondag 10 januari 2010 19:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik heb het wel vaker meegemaakt op MSN, dat meisjes ongevraagd hun tieten laten zien en ik was deels verbijsterd, deels gelukkig en had ff geen besef van tijd meer en het maakte het chatten een stuk interessanter en zij hadden ook weer dikke pret.
Maar op een forum, nee dat had ik nooit verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |