Die van mij is reeds open. Hier.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:16 schreef CobraVerde het volgende:
Dus binnenkort start Gillingham een regisseurlijst-toernooi, SamuelofSEK een mega actie-toernooi en Picodealion een stonerkomedie-toernooi? (en Lonewolf een beste comedy tv-serie?)
Dan houd ik 1967 nog even in de wacht
Aan die van Lonewolf kun je al een tijdje meedoen.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:16 schreef CobraVerde het volgende:
(en Lonewolf een beste comedy tv-serie?)
Godard ookquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:37 schreef Doff het volgende:
Ik ga ook voor Clouzot.
Carpenter maakt nog steeds films, die komt nog wel een keer aan de beurt als hij daar mee gestopt is
muntje opgooien, imdb laten beslissenquote:Op zondag 19 juni 2011 11:46 schreef picodealion het volgende:
Wat doe ik met een gelijkspel dat het toernooi al bijna een week ophoudt?
Ik zou wel 1950 willen doenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:29 schreef Mike het volgende:
Iemand ook nog zin om een ander jaartal op te pakken?
Hmm, van de films die ik heb gezien uit 1950 scoort geen film hoger dan een 6quote:
Deze quote ik even in dit topic. Erg handig, maar ik ben bang dat ik anders totaal ga vergeten waar je dit ook alweer posttequote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:05 schreef Falco het volgende:
Deze sheet gebruik ik altijd voor tournaments
http://uploading.com/files/bf65bbdb/Template-Tournament.xls/
De uitleg kun je hier vinden
Van mij mag je een jaren 30 tournament doenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:17 schreef Falco het volgende:
Jaren '20 of jaren '30-tournamentje doen?
Ik ken iemand die een film uit de jaren '30 heeft gezien.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:07 schreef picodealion het volgende:
Ik heb ook wel eens een film uit de jaren 30 gezien geloof ik.
Hell yeah.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik ken iemand die een film uit de jaren '30 heeft gezien.
Leuk, ben benieuwd naar het animo. Misschien is het goed om een beetje streng te zijn met de nominaties.quote:Op zondag 31 juli 2011 13:14 schreef Falco het volgende:
[..]
Hell yeah.
Ik zal het tournament deze week opstarten dan.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:10 schreef Falco het volgende:
[Tournament] Beste film van de jaren '30
Dan vergis je je toch in filmkijkend FOK! hoor. Denk dat er genoeg mensen in elk geval Sneeuwwitje en The Wizard of Oz hebben gezien in hun jeugdquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Misschien 3 á 4 mensen die hier mee kunnen stemmen.
Hopelijk staan die dan tegenover elkaar.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:47 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dan vergis je je toch in filmkijkend FOK! hoor. Denk dat er genoeg mensen in elk geval Sneeuwwitje en The Wizard of Oz hebben gezien in hun jeugd.
/carequote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Misschien 3 á 4 mensen die hier mee kunnen stemmen.
Ik wou net zeggen dat dat mooi uitkomt met The Ward in de bios, zie ik welgeteld 1 bioscoop die hem draaitquote:Op maandag 5 september 2011 13:20 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Met alleen maar jaren '30 op dit moment in volle bezigheid lijkt me er wel plaats voor nog een tournooitje.
Omdat die vorige keer met maar één stem verloor, en omdat ik het zelf ook een erg geschikte kandidaat vind, wil ik binnenkort het John Carpenter tournooi gaan starten. De beste man is natuurlijk nog wel actief en heeft zelfs dit jaar na bijna een decenium weer een film afgeleverd. Maar z'n hoogtij dagen liggen toch wel achter hem. En anders kunnen we het altijd nog een keer over doen over 10 jaar
Dat is al 3 keer ofzo gedaan en elke keer won Kubrick met overmacht.quote:Op maandag 5 september 2011 14:21 schreef Weakling het volgende:
Een "beste regisseur" toernooi? Regisseurs die 5 of meer films hebben gemaakt of per decennia of de films met de hoogste IMDB waardering van de regisseurs tegenover elkaar. Zoiets?
Dat sowieso...een tournament zegt altijd alleen maar wat over de nummer 1, dus het geeft veel minder info dan een top 100. Overigens denk ik niet dat de uitslag zo anders zou zijn...ik denk dat Pulp Fiction dan op 1 belandt.quote:Op maandag 5 september 2011 16:07 schreef Michelangelo2 het volgende:
Fok Film top100 Tournament?
Gewoon alle films uit de top-100 van FOK in een tournament stoppen. Zal denk ik een hele andere uitslag worden.
Vertel vertel!quote:Op maandag 5 september 2011 13:19 schreef Mike het volgende:
Ik hoor uit betrouwbare bron dat er een nieuw tournament aankomt!
Lees Lonewolf's post.quote:
Hier heb je een overzicht van alle FOK! tournaments: FTR Tournamentsquote:Op maandag 5 september 2011 17:38 schreef FireFox1 het volgende:
Hebben we ooit een all time beste acteur/actrice tournament gehad?
Ow, okay, gemist. Terechte winnaarquote:Op maandag 5 september 2011 15:13 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dat is al 3 keer ofzo gedaan en elke keer won Kubrick met overmacht.
Lijkt me leuk.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:09 schreef CobraVerde het volgende:
En qua regisseurs zou ik in de toekomst graag Robert Altman doen, als mensen dat een leuk idee vinden.
Laat maar komen, ik heb me shortlist al klaar.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:39 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Er zijn nu twee tournooien in de halve finale, dus tijd om weer een nieuwe op te starten. Er zijn nog een aantal jaren uit de jaren 70 niet gedaan, namelijk '71, '72, '76, '77 en '78 Jaren die stuk voor stuk top zijn qua films. Lijkt me leuk om daar eentje van te doen. Mijn eigen voorkeur gaat naar 1972, maar het is me om het even. Dus als andere heel graag een ander jaartal willen hoor ik het wel. Zo niet start ik één dezer dagen 1972.
Ik ben voor als de slashende gialli ook mee mogen doenquote:Op donderdag 10 november 2011 13:39 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik had ook een idee om een slasher tournament te doen n.a.v. het Halloween-tournooi. Maar daar had Halloween natuurlijk een extra streepje voor door de naam. We hebben natuurlijk al vaker horror-toernooien gehad, maar slashers zijn natuurlijk een specifiek subgenre.
Altman vind ik een coole keuze voor een toernooiquote:Op donderdag 10 november 2011 19:09 schreef CobraVerde het volgende:
En qua regisseurs zou ik in de toekomst graag Robert Altman doen, als mensen dat een leuk idee vinden.
Denk dat je veel gialli best als slasher kan betitelenquote:Op vrijdag 11 november 2011 01:07 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik ben voor als de slashende gialli ook mee mogen doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |