quote:Op maandag 9 mei 2011 23:10 schreef Falco het volgende:
Aliens
Batman
GoldenEye
Inception
Kill Bill: Vol. 2
Léon
RoboCop
Starship Troopers
Terminator 2: Judgment Day
The Bourne Ultimatum
The Dark Knight
The Matrix
The Terminator
Total Recall
True Lies
V for Vendetta
Watchmen
Daarnaastquote:Op maandag 9 mei 2011 23:13 schreef Sands het volgende:
The Running Man
Predator
Commando
Transformers
The Rock
Con Air
Kick-Ass
First Blood
Cliffhanger
Speed
Die Hard
Die Hard With a Vengeance
Die Hard 4.0
Lethal Weapon
quote:Op maandag 9 mei 2011 23:31 schreef speknek het volgende:
Ze moeten dus drie keer onafhankelijk genomineerd worden?
Steun voor deze.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:13 schreef Sands het volgende:
The Expendables
Eraser
Last Action Hero
Commando
Crank
Transporter 1
Transporter 2
Taken
Under Siege
Under Siege 2
Transformers
Transformers: Revenge of the Fallen
Bad Boys
Bad Boys 2
The Rock
Con Air
The Hunt For Red October
Rambo: First Blood part 2
Rambo 3
John Rambo
Demolition Man
Cliffhanger
Speed
RED
Ja, dat kon ik nog net voor mezelf verantwoorden. Speed 2 weggelaten.quote:
Ik kan er ook weinig aan doen dat Johnny Woo, Johnny To, e.d. allerlei goede actiefilms hebben gemaakt. Om maar te zwijgen over al het gave martial arts actie van Bruce Lee tot Zatoichi. Dus zo obscuur is het ook allemaal weer niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:17 schreef Mike het volgende:
Mja, met al die obscure Japanse titels maak je het tournament er niet toegankelijker op...
Dat zou idd wel de grootste favoriet zijn, Maar mensen als Stallone, Vin Diesel, The Rock, Bruce Willis, Jet Li, Bruce Lee, Chuck Norris zouden ook best een kans maken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:34 schreef speknek het volgende:
Zou bij het grootste actiehelden tournooi nog iemand anders dan Schwarzenegger een kans maken?
Steven Seagalquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:34 schreef speknek het volgende:
Zou bij het grootste actiehelden tournooi nog iemand anders dan Schwarzenegger een kans maken?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:36 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat zou idd wel de grootste favoriet zijn, Maar mensen als Stallone, Vin Diesel, The Rock, Bruce Willis, Jet Li, Bruce Lee, Chuck Norris zouden ook best een kans maken.
Niet zo lui, titels wil ik zienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop