dat is een discussie a la calimero, hij mag t wel en ikke niet! wie weet had die kmar motorrijder wel haast vanwege een opdracht. Dan mogen ze(en de politie) nou eenmaal dingen die "wij" niet mogen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:25 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Mag je helemaal geen alcohol drinken dan? Lijkt me sterk. Bedoelde je denk ik anders. Over die integriteit gesproken, ik zag laatst nog een KMar motorrijder die op de snelweg zeer onbehoorlijk/asociaal rijgedrag vertoonde. Niet iedereen is dus zo integer bij de KMar.
Tja, dat is de andere extreem van het verhaal. Er is niks mis met je collega's die te dronken zijn, een handje te helpen en de volgende dag weer normaal te doen tegen elkaar. We zijn allemaal mensen. Dat die majoor van jou hypocriet is, is zijn probleem. Ik blijf bij mijn punt.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:19 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat je nog steeds leiding kunt geven aan mensen die je vorige week uit de mess naar je legeringskamer hebben moetne brengen omdat je te zat was om te lopen?
Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat de majoor die ik in Leeuwarden in de taxi naar de vliegbasis zette, welke ik bij één van zijn volgende ritten heb betaald omdat die majoor te dronken was om het zelf te kunnen, dezelfde majoor die ik de volgende ochtend uit zijn bed moest halen omdat hij VEEL te laat was, en die de hele dag in zijn stoel zijn roes uit heeft zitten slapen, niet meer in staat bleek om ondergeschikten aan te spreken op hun uitgaansgedrag (en de gevolgen ervan de volgende morgen). Die drank had hij toch echt in eigen tijd op, en buiten de poort genuttigd.
Nee, die had geen haast, die vond het gewoon leuk om te bumperkleven, van links naar rechts te zwermen, andere mensen in levensgevaar te brengen en vrachtwagenchauffeurtje pesten. Hij lachtte zelfs nog naar ons nadat ie bij ons had zitten bumperkleven.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:33 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
dat is een discussie a la calimero, hij mag t wel en ikke niet! wie weet had die kmar motorrijder wel haast vanwege een opdracht. Dan mogen ze(en de politie) nou eenmaal dingen die "wij" niet mogen.
Juist!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:38 schreef Maitje het volgende:
Even bij het onderwerp blijven!
'vrouwen in het leger"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te starten met spiermassa? De hele verhoudingen zijn anders? Andere opbouw van 't onderstel? Mja, het is bewezen sp3c, en dat beaamt deze jongeman. Maar dat dames er daarom helemaal niet thuis horen, oneens. Maar deze discussie is al is uitgevochten.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:22 schreef sp3c het volgende:
ow?
leg uit dokter, wat voor onderdelen mist het vrouwelijk lichaam dan die in het gevecht noodzakelijk zijn?
Een leger bestaat uit veel meer dan alleen zeer intensieve gevechtsfuncties. Er is meer dan genoeg plek voor vrouwen in het leger.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:12 schreef AryaMehr het volgende:
Nee, wat mij betreft horen vrouwen niet thuis in het leger. Natuurlijk gezien is de vrouw daar ook niet voor 'gebouwd'.
Niet dat stukje onderstel, meer de heupen en alle botten daaromheen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:35 schreef sp3c het volgende:
nou dat een vrouwelijk lichaam iets anders in elkaar zit neem ik zo van je aan
maar ik vraag wat (en of) ze (iets) missen om te kunnen vechten, ik denk het niet ... spiermassa kun je kweken en het onderstel is alleen interessant als je moet pissen
ja ze moeten er wat harder voor werken dan de rest maar ik geloof niet dat een vrouw per definitie ongeschikt is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |