weet ik, dat heeft me doen twijfelen voor ik kocht, tot ik iets had van fuck it, ik woon vanbinnenquote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 16:05 schreef Archont het volgende:
een trap maken is eigenlijk redelijk moeilijk, als je dat nog nooit gedaan hebt en je hebt geen schrijnwerkers ervaring is dit niet iest dat ik zonder hulp van een professional zou aanvangen, want anders wordt het idd snel lelijk
voor de rest wel een tof huisje, waar in belgie ong?
Ik vind het idd ook wel meevallen. Misschien snappen sommigen niet dat het om het middelste huisje gaat?quote:Op maandag 11 januari 2010 09:32 schreef elvy het volgende:
Ik snap eigenlijk dat zoveel mensen het een 'gedrocht' vinden, ik vind het juist een heel lief huisje!
Zo zie je maar weer dat smaken verschillen.
Dat lijken mij meer Duitsers en NL-ers die net over de grens gaan wonen.quote:Op maandag 11 januari 2010 09:36 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik vind het idd ook wel meevallen. Misschien snappen sommigen niet dat het om het middelste huisje gaat?
(of gaat het weer om die typische Nederlandse 'ik wil een nieuwbouwhuis of anders geen huis' instelling?)
heb je wel naar de keuken gekeken? die gaat er echt niet uit hoor, heb er de factuur van liggen; 22.000¤ 3 jar geledenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:59 schreef WRH het volgende:
hoop werk van binnen, vooral omdat je met die basis dingen moet beginnen ipv je meteen op leuke dingen als inrichting of nieuwe badkamer / keuken kunt storten.
hoop werk lijkt me!
200 p/maand?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:10 schreef Athmozz het volgende:
Netto kost dit huis mij de volle 200¤ per maand (afbetaling - belastingvermindering). Voor die prijs heb je nergens een huurhuisje (en ik betaal meer kapitaal af per maand dan die 200¤), zeker niet in die staat.
iets meer dan een ton ja, maar k heb een ander type lening kunnen krijgen en t zal 490¤ / maand (min 230¤ belastingvoordeel) worden, dus 260¤ per maand, wat nog steeds geen geld is.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:23 schreef Yoewie het volgende:
[..]
200 p/maand?
Dat is echt weinig joh!
Hoeveel heb je er dan in totaal voor betaald? een ton?
En hoeveel m2 heb je? 60m2?
netjes hoor voor iets meer dan een tonquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:32 schreef Athmozz het volgende:
[..]
iets meer dan een ton ja, maar k heb een ander type lening kunnen krijgen en t zal 490¤ / maand (min 230¤ belastingvoordeel) worden, dus 260¤ per maand, wat nog steeds geen geld is.
grondoppervlak is 190m², dus er is nog wel een overdekt terras, een gewoon terras, een tuintje met vijver & een tuinhuisje bij. Sleuteloverdracht is vervroegd; 25 februari![]()
Werkelijk geen idee wat het huisoppervlak is, ik vermoed beneden ongeveer een metertje of 25 diep, en boven een metertje of 8. Ergens rond de 140-150m² (maar ik kan er nog serieus naast zittenquote:Op zondag 17 januari 2010 01:01 schreef Yoewie het volgende:
netjes hoor voor iets meer dan een ton
maar ik bedoelde niet je grondoppervlakte, maar het huisoppervlakte
dit wordt het klustopicquote:gefeliciteerd!
ga je een klustopic openen?
je staat niet alleen gupquote:Op zondag 17 januari 2010 09:24 schreef Guppyfriend het volgende:
Ben ik de enige die het best een lief huisje vind? Van buiten dan?
Newbiequote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:22 schreef Renesite het volgende:
Owik klikte wat en zag datum maar niet het jaartal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |