abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76714452
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 03:20 schreef DoimeN het volgende:

[..]

Ik betwijfel het ook: http://www.cbr.nl/nieuws.pp?id=205

Maargoed, eigenlijk boeit het me niets want ik heb hem alweer bijna 2 jaar. En het is supermooi, lekker glijden.
En dan dat gevoel dat je voor het eerst alleen in de auto zit en bijna flipt omdat niemand wat tegen je zegt. En dan valt het je gewoon op dat het schakelen goed gaat maw je kan autorijden. En je dan meteen misdragen in het verkeer!
FOUT!

Als je net je rijbewijs hebt, kun je echt nog niet autorijden.
Je beheerst de basis, maar meer ook niet....
Autorijden leer je door ervaring op te doen....en dat duurt wel ff.
pi_76716669
ik mag donderdag weer. Les nummer 2. Ben ondertussen mijn theorieboeken aan het doorlezen. Over 2.5 week heb ik mijn theorie examen.

[ Bericht 0% gewijzigd door kaatjejannie op 12-01-2010 12:56:19 ]
*poef* nu is het weg
  dinsdag 12 januari 2010 @ 13:05:50 #28
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_76717139
Aanstande donderdag BNOR examen in Velp
pi_76719430
ah hier is ie. tvp.

zaterdag 4 uur lang lessen en dan maandag examen.
There are only 151 Pokémon.
pi_76719565
Morgen TTT als hij doorgaat!
pi_76725730
Ik heb mij ingeschreven voor theorie maar hoe kan ik mij het beste op voorbereiden? is er een boek dat ik kan bestellen waar alles in staat? bromfietscertificaat heb ik zonder te leren gehaald maar dit lijkt mij iets moeilijker
  dinsdag 12 januari 2010 @ 16:37:26 #32
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_76725856
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 16:35 schreef Personan het volgende:
Ik heb mij ingeschreven voor theorie maar hoe kan ik mij het beste op voorbereiden? is er een boek dat ik kan bestellen waar alles in staat? bromfietscertificaat heb ik zonder te leren gehaald maar dit lijkt mij iets moeilijker
Een boek bestellen is handig maar omslachtig leren, omdat alles in verhaalvorm staat. Ik ben toen overgestapt naar een documentje van 3 A4'tjes op internet waarin alle regels in één zin opgenoemd stonden, en daar heb ik veel meer aan gehad. Voor de rest gewoon veel examens oefenen.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_76726229
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 16:37 schreef TC03 het volgende:

[..]

Een boek bestellen is handig maar omslachtig leren, omdat alles in verhaalvorm staat. Ik ben toen overgestapt naar een documentje van 3 A4'tjes op internet waarin alle regels in één zin opgenoemd stonden, en daar heb ik veel meer aan gehad. Voor de rest gewoon veel examens oefenen.
Heb je misschien een link naar dat document? Dat lijkt mij ook erg handig
  dinsdag 12 januari 2010 @ 16:56:22 #34
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_76726685
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 16:45 schreef Personan het volgende:

[..]

Heb je misschien een link naar dat document? Dat lijkt mij ook erg handig
Heb ik niet meer.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_76728128
Overmorgen TTT, als het doorgaat.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 18:03:21 #36
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_76729567
PDF van Verkeer en Waterstaat.

Duidelijk en to the point. Is misschien ook wel iets voor in de OP.
2000 light years from home
  dinsdag 12 januari 2010 @ 18:46:43 #37
251095 Purdey
Better off alone..
pi_76731231
Ik heb de 27e Theorieexamen,en ik ken het eigenlijk wel zo'n beetje.Boek van Vekabest,boek van ANWB,en een CD-rom nieuwe stijl,25 gevaarherkenning vragen en 40 kennis en regelgeving.Nu zag ik dat je ook tien vragen Verkeersinzicht krijgt,met een voorbeeldvraag.Zijn die vragen een beetje te doen? Aangezien ik daar nu niet voor kan leren namelijk
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_76731789
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 18:46 schreef Purdey het volgende:
Ik heb de 27e Theorieexamen,en ik ken het eigenlijk wel zo'n beetje.Boek van Vekabest,boek van ANWB,en een CD-rom nieuwe stijl,25 gevaarherkenning vragen en 40 kennis en regelgeving.Nu zag ik dat je ook tien vragen Verkeersinzicht krijgt,met een voorbeeldvraag.Zijn die vragen een beetje te doen? Aangezien ik daar nu niet voor kan leren namelijk
Mijn ervaring bij die 10 verkeersinzichtvragen is dat die goed te beantwoorden zijn. Ik heb namelijk een aantal oefenexamens gemaakt en als je een beetje logisch nadenkt en een beetje verstand hebt, dan kan je daar geen enkele fout in maken.

Morgen heb ik mijn theorie-examen. Hopelijk haal ik hem in één keer
pi_76735110
Die tien ''andere'' vragen kwamen op hetzelfde neer als die 40 andere vragen. Alleen gevaarherkenning is een onderdeel apart.
pi_76735196
2 februari theorie-examen!
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_76735926
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 20:16 schreef styliste het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen die nadat ze geslaagd zijn nog contact hebben met hun instructeur?
Gezien het feit dat de beste man om de hoek woont; ja. Maak er nog af en toe een babbeltje mee als ik hem tegen kom
Blaze with the fire that is never extinguished
pi_76736398
Ik heb alweer een tijdje mijn rijbewijs maar heb toch een voorrangsvraagje. Soms heb je van die blokken op de weg waartussen fietsers kunnen oversteken. Nu heb ik gelezen dat fietsers tussen die blokken voorrang hebben. Zelf let ik altijd op de verkeersborden/haaientanden of ik voorrang moet verlenen of niet maar om eerlijk te zijn heb ik niks over die specifieke blokken geleerd tijdens mijn rijlessen of in mijn theorie, of ik ben het vergeten.

Om mijn vraag wat duidelijker te maken: op de onderstaande link is een situatie met die blokken op de weg te zien. De fietsers hebben geen haaientanden dus kan ik aannemen dat ze voorrang hebben?
Klik

Op dit moment geef ik de fietsers gewoon voorrang, maar ik wil het toch graag zeker weten om achteropkomers niet te verrassen bijvoorbeeld.
Tok.
pi_76736900
alleen de fietsers van rechts zover ik weet.
pi_76737185
ik ben vandaag geslaagd eerste keer! maar heb wel meer dan 50 lessen gehad, god wat een opluchting om nooit meer te hoeven rijlessen.
Succes mensen!
  dinsdag 12 januari 2010 @ 21:00:11 #46
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_76737928
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 20:45 schreef Janna86 het volgende:
ik ben vandaag geslaagd eerste keer! maar heb wel meer dan 50 lessen gehad, god wat een opluchting om nooit meer te hoeven rijlessen.
Succes mensen!
Gefeliciteerd!
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_76745759
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 21:00 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!
Dank je!
pi_76746391
Feli!

@kip zonder kop, volgens mij niet. Alleen voetgangers. fietsers niet, ook niet van rechts omdat je op een voorrangsweg rijd neem ik aan. Het is toch geen gelijk kruispunt? Maar ik kan het mis hebben..
pi_76749776
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:32 schreef Eenskijken het volgende:
@kip zonder kop, volgens mij niet. Alleen voetgangers. fietsers niet, ook niet van rechts omdat je op een voorrangsweg rijd neem ik aan. Het is toch geen gelijk kruispunt? Maar ik kan het mis hebben..
Hmm, voor zover ik weet staat er nergens een voorrangsbord. Het zou best een gelijke kruising kunnen zijn als je het mij vraagt. Ik ken namelijk ook een paar van dit soort blokken op de weg op andere plaatsen waar er wél haaientanden staan en het dus duidelijk is dat fietsers voorrang moeten verlenen. Daarnaast zat ik laatst in de bus die op dit punt ook voorrang verleende aan een fietser, vandaar dat ik eigenlijk de vraag stelde, hoewel de buschauffeur dit uiteraard ook misschien uit vriendelijkheid gedaan zou kunnen hebben.

Maarja, er zijn wel meer onduidelijkheden wat betreft voorrangsregels en in mijn theorie stond ook dat je in die gevallen je verstand voorrang moet geven. Het zou leuk zijn als iemand toch nog duidelijkheid kan geven rondom die blokken op de weg, anders is het jammer maar helaas.
Tok.
  woensdag 13 januari 2010 @ 09:47:57 #50
251095 Purdey
Better off alone..
pi_76752262
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 20:16 schreef styliste het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen die nadat ze geslaagd zijn nog contact hebben met hun instructeur?
Ik heb het dusdanig gezellig met mijn instructeur dat ik er van de week ineens tegenaan zat te hikken dat het lessen binnen nu en een maandje of drie afgelopen is,en daar werd ik heel sip van Ik hoop ontzettend dat we contact blijven houden
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')