*steekt hand op...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:51 schreef Q.E.D. het volgende:
It's alive.
Wie heeft er hier een Intel i7?
ik niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:51 schreef Q.E.D. het volgende:
It's alive.
Wie heeft er hier een Intel i7?
Ah, je hebt toch een 860 ipv 920 gekochtquote:Op zaterdag 6 februari 2010 08:41 schreef mschol het volgende:
[..]
*steekt hand op...
http://tweakers.net/gallery/71954/sys
hij lijkt misschien lelijk, maar persoonlijk vind ik het wel meevallen...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Ah, je hebt toch een 860 ipv 920 gekocht
Alleen je hebt wel de lelijkste kast ever gekocht
[ afbeelding ]
Mwoah, gewoon onder je bureau verstoppen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Ah, je hebt toch een 860 ipv 920 gekocht
Alleen je hebt wel de lelijkste kast ever gekocht
[ afbeelding ]
Fred, nog gefeliquote:Op maandag 8 februari 2010 19:33 schreef Cothen het volgende:
Iemand nog een taartje en een biertje?
Er is nog genoeg over!
Heb het zaterdag al gevierd, gisteren was een feestje voor 2quote:Op maandag 8 februari 2010 20:06 schreef Bart het volgende:
Fred, nog gefeli
Vierde je het gisteren? Zo ja, waarom heb ik geen uitnodiging gehad
Ik schijn de naam van bierliefhebber en snoepert te hebben... Dus de koelkast staat nu vol en de snoeptrommel is goed gevuldquote:Maar was het leuk? Nog wat boeiends gekregen?
Merken wil ik horen, dan beoordeel ik wel of je een bierliefhebber bentquote:Op maandag 8 februari 2010 20:10 schreef Cothen het volgende:
[..]
Heb het zaterdag al gevierd, gisteren was een feestje voor 2
[..]
Ik schijn de naam van bierliefhebber en snoepert te hebben... Dus de koelkast staat nu vol en de snoeptrommel is goed gevuld
ik heb em juist OP m'n bureau geplaatst..quote:Op maandag 8 februari 2010 19:35 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Mwoah, gewoon onder je bureau verstoppen.
(hij is handiger te installeren dan bijvoorbeeld de cm 690)
ow je bedoelt dat je van grolsch(beugels) houdt?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Merken wil ik horen, dan beoordeel ik wel of je een bierliefhebber bent
Nee, niet in mijn fobo kijken
pff, er ligt nu van alles inde koelkast:quote:Op maandag 8 februari 2010 20:11 schreef Bart het volgende:
Merken wil ik horen, dan beoordeel ik wel of je een bierliefhebber bent
Nee, niet in mijn fobo kijken
La Chouffequote:Op maandag 8 februari 2010 21:39 schreef Cothen het volgende:
[..]
pff, er ligt nu van alles inde koelkast:
Leffe
Hertog Jan
Amstel
Grolsch
La Shouffe
Estrella Dam
Palm
Corona
Bud
En nog paar merken van de anderre kant van de oceaan.
Hertog Jan!quote:Op maandag 8 februari 2010 21:39 schreef Cothen het volgende:
[..]
pff, er ligt nu van alles inde koelkast:
Leffe
Hertog Jan
Amstel
Grolsch
La Shouffe
Estrella Dam
Palm
Corona
Bud
En nog paar merken van de anderre kant van de oceaan.
zij mag datquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:22 schreef Geqxon het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een stom wijf. Ze heeft niet eens een anti-statisch bandje om terwijl ze met deze PowerMac G5 Dual bezig is.
Kies volgende keer een wijf met tieten en een kont uit man dit is geen gezicht zon half lege BHquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:22 schreef Geqxon het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een stom wijf. Ze heeft niet eens een anti-statisch bandje om terwijl ze met deze PowerMac G5 Dual bezig is.
Ik zou d'r toch mijn bed niet uittrappen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:44 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Kies volgende keer een wijf met tieten en een kont uit man dit is geen gezicht zon half lege BH
True massage krijgen is altijd goedquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zou d'r toch mijn bed niet uittrappen.
* WyriHaximus zegt even niksquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:39 schreef Geqxon het volgende:
Wyri. Je weet toch wel dat ik van borstenloze meisjes hou?
Zal ik er nog eentje posten met niet al te veel borsten?
Waar? Aan de achterkant ofzo? Ik zie niets.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |