Mooi ding.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:06 schreef Cothen het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe printer![]()
bij wijze van uitzondering gekocht bij de mediamarkt, met 16,1% korting
Het niet verrekenen van 19% BTW is niet hetzelfde als 19% korting
wtf doe jij zo vroeg, op een zondag, op fok?quote:Op zondag 31 januari 2010 06:47 schreef phluphy het volgende:
De SC'ers hier zijn regelmatig lost in (cyber)space.![]()
En sommigen hebben zelfs IRL nog wel eens wat te doen! Echt waar!
Nerds? Oh, dan moet je dus niet bij mij wezen, maar bij die anderen hierquote:Op zondag 31 januari 2010 01:45 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik hoopte op een gezellige slowchat met wat Tweakers en nerds.
Maar nee hoor, gebeurt hier heul niets.
Dan nog is het een leuke kortingquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:06 schreef Cothen het volgende:
Het niet verrekenen van 19% BTW is niet hetzelfde als 19% korting
Daarom houd ik altijd de boot een beetje af als mensen over computer beginnen. (en gelukkig zijn mijn ooms óf zelf technisch aangelegd óf totaal geen behoefte aan een pc in huis, dus heb gelukkig nooit de vraag op een verjaardag of ik even naar een pc wil kijkenquote:Op zondag 31 januari 2010 10:00 schreef mschol het volgende:
en het nadeel van veel weten van pc's is bijzonder kut.. nu weer 1 pc die een reg key miste waardoor deze niet kon aanmelden.. (en de pc zit, uiteraard, vol met spyware en is tergend traag , denk hierbij aan een opstarttijd van ~15 minuten (windows XP)
Volgensmij zijn alle typische nerds van Fok! (uitgezonderd de crew) steeds meer met IRL zaken bezig...quote:Op zondag 31 januari 2010 06:47 schreef phluphy het volgende:
mja.. m'n pa is zelf ict'er maar als hij er niet uitkomt gooit hij het altijd naar mijquote:Op zondag 31 januari 2010 12:16 schreef Cothen het volgende:
[..]
Daarom houd ik altijd de boot een beetje af als mensen over computer beginnen. (en gelukkig zijn mijn ooms óf zelf technisch aangelegd óf totaal geen behoefte aan een pc in huis, dus heb gelukkig nooit de vraag op een verjaardag of ik even naar een pc wil kijken)
Same here.quote:Op zondag 31 januari 2010 06:47 schreef phluphy het volgende:
De SC'ers hier zijn regelmatig lost in (cyber)space.![]()
Ja en nee we zijn IRL met virtuale zaken bezigquote:Op zondag 31 januari 2010 12:18 schreef Cothen het volgende:
[..]
Volgensmij zijn alle typische nerds van Fok! (uitgezonderd de crew) steeds meer met IRL zaken bezig...
SPOILER: Fucking shocking!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 08:38 schreef Bart het volgende:roflSPOILER: Fucking shocking!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 3 februari 2010 08:38 schreef Bart het volgende:
rofl (doet me gelijk denken aan bepaalde sex toysSPOILER: Fucking shocking!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
phluphy for president!
Bèèèèhquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:37 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
rofl (doet me gelijk denken aan bepaalde sex toys)
Al 3,5 jaar een E6600 hier, doet nog prima z'n werkquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:51 schreef Q.E.D. het volgende:
It's alive.
Wie heeft er hier een Intel i7?
Ik zit op een T4200 laptop (2ghz) en mijn desktop is een P4 (een hele oude).quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Al 3,5 jaar een E6600 hier, doet nog prima z'n werk
Wil ik ook dit jaar, maar hangt beetje van de munten afquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:08 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik zit op een T4200 laptop (2ghz) en mijn desktop is een P4 (een hele oude).
Dit jaar dus desktop upgraden.
Ik heb nog geen idee welk moederbord en videokaart ik moet hebben.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Wil ik ook dit jaar, maar hangt beetje van de munten af
Ben ook wel weer toe aan een nieuwe videokaart... En dan moet er ook een nieuw mobo+nieuw geheugen bij, dus toch al gauw weer 700 euro alles bij elkaar.
Ik heb er nu ook 6 in zittenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:24 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee welk moederbord en videokaart ik moet hebben.
Ach ik ga het denk ik toch tot de zomer uitstellen. De i7 is mij nu te duur.
4 gigabyte DDR 3 geheugen is trouwens maar 120 euro, dus dat is een meevaller.
Eigenlijk moet 6 GB ook wel kunnen.![]()
![]()
Als je ook een jaar het hardware nieuws niet bijhoudt... Blijkt opeens dat 6 GB heel gewoon is.quote:
Valt wel mee, meesten hebben er niet meer dan 4 in zitten hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:51 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Als je ook een jaar het hardware nieuws niet bijhoudt... Blijkt opeens dat 6 GB heel gewoon is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |