Net weer bij de dierenarts geweest en het gaat slecht met Pinda

Ze wordt erg dun en haar vacht was eerst mooi bruin maar wordt nu ook grijs en vlekkerig. Ze eet gewoon bijna niet en krijgt nog pijnstilling. Ook wordt ze nog gedwangvoerd, eerst dmv een spuitje maar tegenwoordig krijgt ze een sonde, dan duwen ze gewoon een slang door der strot en proppen ze meteen het eten in haar maag, echt heel zielig. Ik vind het heel erg voor mijn bange lieve konijntje.
Deze dierenarts is gewoon echt kut. 17:10 afspraak en om 17:40 uur mochten we naar binnen. En ik al die tijd maar denken; hoe zal het met Pinda gaan, hoe zal ze er uit zien. Maar goed de dierenarts was dit keer best aanspreekbaar tot we vroegen hoeveel de rekening op dit moment was, dit zou ze even uitzoeken maar ze kwam maar niet terug. Later kwam de assistente terug met het bedrag (130 euro, valt me nog mee). We hebben het met de dierenarts nog gehad over een bloedtest maar daar wilden we nog wat meer over weten en of het nu verstandig was om te doen of niet.
De assistente kwam terug en de dierenarts nooit meer gezien, alles wat we aan haar vroegen moest ze navragen aan de dierenarts. Het gaat daar allemaal maar zo kut. Ik weet toch niet of het verstandig is om een bloedtest te laten doen of niet

dat wilde ik met de dierenarts overleggen maar die was plots verdwenen.
Het gaat daar allemaal zo kut en ik baal er gigantisch van!
Morgen wordt iig toch bloed afgenomen bij haar en dan wordt gekeken naar haar nier en lever. Op dit moment is het namelijk gissen wat het is want we weten het gewoon allemaal niet. Als de nier/lever afwijken is het iig einde verhaal.
Mijn derde huisdier binnen 3 maanden