quote:Op maandag 11 januari 2010 10:21 schreef marcel-o het volgende:
lichte dwarrelsneeuw in rdam-beverwaard centrum
jep even de sneeuw weg en daarna weer vorst zonder sneeuw. maar het liefst voorjaar gewoonquote:Op maandag 11 januari 2010 10:28 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Ja, ik toch ook wel. Een echte winter is heel leuk, maar al die gladheid, files en vertragingen ben je snel zat. Vooral als je belangrijke afspraken heb zit je daar echt niet op te wachten. Bovendien is het sinds half december al aan het vriezen zo ongeveer, een dooiperiode is daarom voor alles en iedereen wel even welkom.
Daar kan ik wel mee leven zolang het niet langer dan 3 dagen duurt. Even al het ijs van de weg en een mooi laagje water op het ijs. Maar daarna mag het van mij weer gaan sneeuwen en vriezen!quote:Op maandag 11 januari 2010 11:26 schreef Maver24 het volgende:
Wat zie ik nou voor de komende week, gaat et even flink dooien
sneeuwen en glad donker ijs?quote:Op maandag 11 januari 2010 11:52 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Daar kan ik wel mee leven zolang het niet langer dan 3 dagen duurt. Even al het ijs van de weg en een mooi laagje water op het ijs. Maar daarna mag het van mij weer gaan sneeuwen en vriezen!
Ik wil een mooi wit landschap met glad donker ijs.
Eerst sneeuw in het water en dan ijs natuurlijk.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:21 schreef Skwish het volgende:
[..]
sneeuwen en glad donker ijs?
Maar idd laat alles maar smelten en daarna weer stevig vriezen maar dan zonder winterse buien. Hopelijk dan beter schaatsijs.
Link is dood? Of was het een 'grapje'quote:Op maandag 11 januari 2010 14:14 schreef marcel-o het volgende:
straten in Noord Nederland blank door smeltwater
In Amsterdam ook.quote:
Totaal zinloos om zover in de tijd te kijken.quote:
En toch sneeuwt het hier weer in Oost-Zeeland.quote:Op maandag 11 januari 2010 13:26 schreef JDude het volgende:
Ah, dooi in zuidwest. Die sneeuwdrek ligt er al bijna een maand, 't is ook wel weer mooi geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |