quote:
Ik haat de vroeg wijze, snotneuzerige koters juist het allermeest. Van die midgets met kutantwoorden op elke vraag; wiens ouders ze net iets te vaak hebben verteld dat ze slim en speciaal zijn (maar in feite rood haar hebben, te klein zijn, en gepest worden in de klas)quote:Op zondag 10 januari 2010 04:47 schreef Hechter het volgende:
.. bijna alle kinderen. Sommigen zijn vroeg wijs, welopgevoed, schoon en lief. De meesten echter niet. In de winkel zie ik constant koters drammen, gillen, trekken aan de kleren van hun ouders. Hun schelle piepstemmetjes die uit hun smerige met chocolade omgeven mondjes komen, waar maar liefst 10 tanden missen en een grote mensen tand als een gedrocht naar voren steekt. Hun vieze handjes. Hun kleine magere lichaampjes. Of juist veel te dik. Ik weet niet. Ik haat de meeste kinderen echt.
Hear hear.quote:Op zondag 10 januari 2010 08:29 schreef Pinterman het volgende:
Ik haat de vroeg wijze, snotneuzerige koters juist het allermeest. Van die midgets met kutantwoorden op elke vraag; wiens ouders ze net iets te vaak hebben verteld dat ze slim en speciaal zijn (maar in feite rood haar hebben, te klein zijn, en gepest worden in de klas)
wanneer gaan we trouwen?quote:Op zondag 10 januari 2010 04:47 schreef Hechter het volgende:
.. bijna alle kinderen. Sommigen zijn vroeg wijs, welopgevoed, schoon en lief. De meesten echter niet. In de winkel zie ik constant koters drammen, gillen, trekken aan de kleren van hun ouders. Hun schelle piepstemmetjes die uit hun smerige met chocolade omgeven mondjes komen, waar maar liefst 10 tanden missen en een grote mensen tand als een gedrocht naar voren steekt. Hun vieze handjes. Hun kleine magere lichaampjes. Of juist veel te dik. Ik weet niet. Ik haat de meeste kinderen echt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |