Nee toch!quote:Op zondag 10 januari 2010 01:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik slaap nog steeds met een lege dekbedhoes bij mijn vader thuis
bij mijn moeder (geen verwarming, alleen kachel in de woonkamer) slaap ik met een zomervulling erin
kan em wel helemaal volproppen met dekbedden, maar te lui voor en vind het niet nodig
Ik kwam er vanmiddag achter dat ik het luchluikje open had, dat zit nu ook dichtquote:Op zondag 10 januari 2010 01:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee toch!Ik heb nu zelfs het raam dicht (staat normaal altijd open) en heb zomer- en winterdekbed erop. En lag gisternacht nog te bedenken of ik niet een fleeceje erbij zou gooien.
Kieren en reten, sorry, die kon ik niet laten liggen, stuur maar naar Cat, tis t me wel waardquote:
Waar is je moraal vrouw?quote:Op zondag 10 januari 2010 01:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kieren en reten, sorry, die kon ik niet laten liggen, stuur maar naar Cat, tis t me wel waard
quote:Op zondag 10 januari 2010 01:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kieren en reten, sorry, die kon ik niet laten liggen, stuur maar naar Cat, tis t me wel waard
Moraal?quote:Op zondag 10 januari 2010 01:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waar is je moraal vrouw?![]()
In de Maas gedonderd zeker.
Heb jij dan al een naaktfoto gezien van Fiets? Misschien warmt dit je op:quote:Op zondag 10 januari 2010 01:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb overdag wel het slaapkamerraam open maar als ik ga slapen doe ik het nu dicht.
En ik heb t stervenskoud nu dus, die tt slaat nergens op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Neuh, dan moet ik mijn stoepje gaan vegen.quote:Op zondag 10 januari 2010 01:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Moraal?
Normen en waarden???
Ga jij ff lekker Balkellende trouwen of zo![]()
quote:Op zondag 10 januari 2010 01:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb jij dan al een naaktfoto gezien van Fiets? Misschien warmt dit je op:Nee dat iele frame doet niks voor me...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe laat zou zo een kind van 11 op zijn 's ochtends??????Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Nee dat doet je man dan voor je slimmerdquote:Op zondag 10 januari 2010 01:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Neuh, dan moet ik mijn stoepje gaan vegen.
quote:Op zondag 10 januari 2010 01:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb jij dan al een naaktfoto gezien van Fiets? Misschien warmt dit je op:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
werd je ongeduldig cat?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik wist dat hij wel wat had rondslingeren op internet.quote:
hahahahaha, mijn moeder had in de krant gelezen dat ze het eigenlijk wilden verplichten, maar dat mag niet want (let opquote:Op zondag 10 januari 2010 01:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Neuh, dan moet ik mijn stoepje gaan vegen.
Nee hoor, heeft hij mij gevraagd.quote:Op zondag 10 januari 2010 01:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee dat doet je man dan voor je slimmerd
Uurtje of 8? Zo in een ander huis en all the excitement?quote:Op zondag 10 januari 2010 01:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee dat iele frame doet niks voor me...
Hoe laat zou zo een kind van 11 op zijn 's ochtends??????
Bwehehehe!quote:Op zondag 10 januari 2010 01:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahahaha, mijn moeder had in de krant gelezen dat ze het eigenlijk wilden verplichten, maar dat mag niet want (let op) dan is het dwangarbeid!
weet je zeker dat dat de goede is? Ik zou het hier wel op kunnen, maar straks blijk je de verkeerde foto te hebben:')quote:Op zondag 10 januari 2010 01:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wist dat hij wel wat had rondslingeren op internet.
Maar het was wel heel erg ontopicquote:Op zondag 10 januari 2010 01:36 schreef oh-oh het volgende:
Tuurlijk gaat dr weer een door het slotje
Als je me m trouwt kun je zeggen "ja daaaag twas JOUW idee tis JOUW stoep ga JIJ maar vegen!"quote:Op zondag 10 januari 2010 01:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor, heeft hij mij gevraagd.![]()
[..]
Uurtje of 8? Zo in een ander huis en all the excitement?
Shit, geen PM gestuurd!quote:Op zondag 10 januari 2010 01:36 schreef oh-oh het volgende:
Tuurlijk gaat dr weer een door het slotje
Op een ouwe fiets moet je het leren toch? Dus het is nooit verspilde moeite.quote:Op zondag 10 januari 2010 01:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
weet je zeker dat dat de goede is? Ik zou het hier wel op kunnen, maar straks blijk je de verkeerde foto te hebben:')
Ik stond vandaag bij de Blokker met zo een electrische deken in de handen, zo een kleine, ik dacht das een fijn verjaardagskado voor Chico als ie straks 12 wordt.quote:
Aaaaaaaaah Non,ik krijg t meteen al warmer.quote:
Dat zeg ik hem wel voor we trouwen. En waarom gaat dit gesprek de richting uit van serieuze trouwplannen? Ik heb mijn Jquote:Op zondag 10 januari 2010 01:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als je me m trouwt kun je zeggen "ja daaaag twas JOUW idee tis JOUW stoep ga JIJ maar vegen!"
Om 8 uur is dr vast wel fijne kindertv toch???
hahahaha, ik ben ouder volgens mij hoorquote:Op zondag 10 januari 2010 01:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Op een ouwe fiets moet je het leren toch? Dus het is nooit verspilde moeite.
ja, klinkt leuk he, tot ze uit het zicht fietsenquote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 01:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Aaaaaaaaah Non,ik krijg t meteen al warmer.
Hoe is het met jou en je Lush, babe???
Dat zijn handdoekenquote:Op zondag 10 januari 2010 01:43 schreef oh-oh het volgende:
Oh Nonnepon, zijn die hoeslakens op Elies dr foto toevallig van jou???
Ik zoek zulke zwarte / grijze voor op mijn hondenbank namelijk
quote:Op zondag 10 januari 2010 01:43 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
Ruik maar even![]()
M'n beentjes zijn ziels gelukkig met de heavanilliik heb nog een hele wishlist
![]()
mn bad dingetjes gaan in maart mee naar CP
Ook fan!?quote:Op zondag 10 januari 2010 01:43 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
Ruik maar even![]()
M'n beentjes zijn ziels gelukkig met de heavanilliik heb nog een hele wishlist
![]()
mn bad dingetjes gaan in maart mee naar CP
Deze week horecava? echt?? Ik heb kaarten volgens mij... ergensquote:Op zondag 10 januari 2010 01:43 schreef ElisaB het volgende:
Ow, ik heb nog even een dienstmededeling: het mag nu wel even een paar dagen stoppen met sneeuwen, want we hebben komende week Horecava en met slecht weer is er geen volk en dus geen handel.
Dus kan het ff? Gewoon, een paar dagen
* gooit een postduif de lucht in*quote:Op zondag 10 januari 2010 01:43 schreef ElisaB het volgende:
Ow, ik heb nog even een dienstmededeling: het mag nu wel even een paar dagen stoppen met sneeuwen, want we hebben komende week Horecava en met slecht weer is er geen volk en dus geen handel.
Dus kan het ff? Gewoon, een paar dagen
Oh, die opgerolde dingen leken net hoeslakensquote:Op zondag 10 januari 2010 01:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat zijn handdoeken![]()
Er is wel een hoeslaken, maar dat ligt helemaal rechts in het hoekje
Daar viel jij altijd zo fijn in slaap op he?quote:Op zondag 10 januari 2010 01:45 schreef DeZwabber het volgende:
overigens, om 5 uur begint kindertv al, maar das dora![]()
denk dat rond een uurtje of 9 normale nickelodeon begint
Dan mag ik lijen dat ie tot zo lang slaapt en dan tv gaat kijken nog een poosjequote:Op zondag 10 januari 2010 01:45 schreef DeZwabber het volgende:
quote:
quote:
laat m naar animal planet kijkenquote:Op zondag 10 januari 2010 01:45 schreef DeZwabber het volgende:
die opgerolde handdoekjes heb ik gedoneerd ja !quote:Op zondag 10 januari 2010 01:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, die opgerolde dingen leken net hoeslakens![]()
Ik had bij die hele berg die ik met de actie verzameld had wel twee hele mooie zwarte dr bij zitten van iemand, maar tja, die waren voor DTH, en nu kan ik nergens zwarte jersey hoeslakens vinden
Hijs oud genoeg om dat zelf uit te zoeken morgenochtendquote:Op zondag 10 januari 2010 01:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
laat m naar animal planet kijken
of een dvd?
WEEKEND!quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 01:48 schreef Nonneke het volgende:
[..]
die opgerolde handdoekjes heb ik gedoneerd ja !![]()
Met je glaasje ranja en je bakje chips.quote:Op zondag 10 januari 2010 01:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
WEEKEND!
ik maak het niet zo laat als eerst, maar mag toch wel opblijven op vrijdag en zaterdag zeg
quote:Op zondag 10 januari 2010 01:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met je glaasje ranja en je bakje chips.
quote:Op zondag 10 januari 2010 01:51 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb trouwens niks gedoneerd deze ronde maar als Billy zo door gaat met ruften doneer ik een bewoner voor ze
quote:Op zondag 10 januari 2010 01:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik heb fluitlollies gezocht maar nergens te vinden
je kan ook een eigen naaktfoto postenquote:Op zondag 10 januari 2010 01:51 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben moe... Die naaktfoto zit er niet meer in zeker he
Nee het kind heeft m vol perzik gestopt van de pilaf, en daarna met heel veel chipsquote:Op zondag 10 januari 2010 01:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Yeah.... right.![]()
Heb je hem maoams zitten voeren of zo?
quote:Op zondag 10 januari 2010 01:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik heb fluitlollies gezocht maar nergens te vinden
Volgens mij heeft Fiets een verkeerde afslag genomen.quote:Op zondag 10 januari 2010 01:51 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben moe... Die naaktfoto zit er niet meer in zeker he
Tulukquote:Op zondag 10 januari 2010 01:44 schreef Nonneke het volgende:
![]()
wat lief dat mijn doekjes ook op de foto mochten
Oh god ja, die sneeuwstorm hequote:Op zondag 10 januari 2010 01:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Volgens mij heeft Fiets een verkeerde afslag genomen.![]()
Ik ga hier ook afronden, mag morgen om half 11 weer paraat staan. Als de harpiste het tenminste tot hier redt door DE SNEEUW.
Die op de voorgrond, maar ook nog een grote zak rechtsquote:Op zondag 10 januari 2010 01:48 schreef Nonneke het volgende:
die opgerolde handdoekjes heb ik gedoneerd ja !![]()
quote:Op zondag 10 januari 2010 01:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
ik heb ook gezocht deze week, ook niks gevonden
Ik vrees het ook... nu heeft ie nog meer goed te maken...quote:Op zondag 10 januari 2010 01:54 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij heeft Fiets een verkeerde afslag genomen.![]()
Ik ga hier ook afronden, mag morgen om half 11 weer paraat staan. Als de harpiste het tenminste tot hier redt door DE SNEEUW.
ja, dat moet ze idd niet meer doen!quote:Op zondag 10 januari 2010 01:56 schreef Cat22 het volgende:
Ik vind Elies haar onderschrift in deze tijden trouwens briljant.
leuk, generale!!! Slaap lekker!quote:Op zondag 10 januari 2010 01:58 schreef Cat22 het volgende:
Trusten allen!![]()
Morgen ist trouwens niet spannend hoor, dan hebben we generale. Volgende week zaterdag is het concert.
Ik wist dat ie eens van pas zou komenquote:Op zondag 10 januari 2010 01:56 schreef Cat22 het volgende:
Ik vind Elies haar onderschrift in deze tijden trouwens briljant.
quote:Op zondag 10 januari 2010 01:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
TulukMammaElisaB was helemaal opgewonden toen we jouw doos openmaakten (owkee, dit is een inkopper): Ow ElisaB, kijk eens
![]()
![]()
En hij was zwáááárquote:Op zondag 10 januari 2010 02:04 schreef Nonneke het volgende:
![]()
![]()
![]()
ik was blij dat ik ze er allemaal ingepropt kreeg
waar mamaB zelfs opgewonden van werdquote:Op zondag 10 januari 2010 02:08 schreef DeZwabber het volgende:
ik moest lachen om de volgepropte doos van Nonneke
quote:Op zondag 10 januari 2010 02:16 schreef Nonneke het volgende:
is er al iets van een schatting hoeveel handdoeken er zijn opgehaald inmiddels ?
Ik heb ze niet geteld, maar ik zal het voor je doen van de week als ik weer bij moeders benquote:Op zondag 10 januari 2010 02:16 schreef Nonneke het volgende:
is er al iets van een schatting hoeveel handdoeken er zijn opgehaald inmiddels ?
Klokje...het is al bijna 4 uurquote:
Op het eerste gezicht leek het een verschrikkelijk dode nacht te worden. We hadden al staan overleggen, ik had een rit om 4u staan en daarna zou ik naar huis gaan. Op het moment dat ik de stad uitrijd om die mensen op te gaan halen word het opeens belachelijk druk, de telefoon stond geen moment stil. Dus gelijk het gas erop (voorzover mogelijk met dit weer) en knallenquote:
Volgens mij lig je vaak in een deuk door al die lallende mensen of niet soms?quote:Op zondag 10 januari 2010 08:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht leek het een verschrikkelijk dode nacht te worden. We hadden al staan overleggen, ik had een rit om 4u staan en daarna zou ik naar huis gaan. Op het moment dat ik de stad uitrijd om die mensen op te gaan halen word het opeens belachelijk druk, de telefoon stond geen moment stil. Dus gelijk het gas erop (voorzover mogelijk met dit weer) en knallen
Vooral de laatste 2u waren heerlijk. Verschrikkelijk divers publiek,o.a. 8 giechelende meiden die een vrolijk aangechoten waren, zelfs nog een stel Utrechters die naar hun overnachtingsadres moesten,
Mijn laatste rit ook, een groepje van 4 personen met een stotterende ADHDer die xtc gebruikt had.![]()
Uiteindelijk pas om 7u thuis...
Ik heb rijd inderdaad een bussie.quote:Op zondag 10 januari 2010 08:07 schreef kitao het volgende:
8 meiden ?
dan heb je vast een busje , anders past dat er nooooit in
Ik zie af en toe nog wel eens wat voorbijkomen inderdaad, vaak is het leuk om mét de mensen te lachen, en niet om ze te lachen. Toch een verschilletje. Maar de tweede helft van de nacht was precies weer hét voorbeeld waarom ik geen ander werk zou willen doen.quote:Op zondag 10 januari 2010 08:11 schreef Bamba het volgende:
[..]
Volgens mij lig je vaak in een deuk door al die lallende mensen of niet soms?
Met de mensen lachen is idd leuk! Beetje mee ouwehoerenquote:Op zondag 10 januari 2010 08:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zie af en toe nog wel eens wat voorbijkomen inderdaad, vaak is het leuk om mét de mensen te lachen, en niet om ze te lachen. Toch een verschilletje. Maar de tweede helft van de nacht was precies weer hét voorbeeld waarom ik geen ander werk zou willen doen.
Ik lees het net idd, maar ze hebben de auto en/of inzittenden nog niet gevonden he? Met deze temperaturen overleef je nog geen kwartier in het water lijkt mequote:Op zondag 10 januari 2010 08:16 schreef kitao het volgende:
vannacht is iemand dwars door de slagboom van de openstaande Botlekbrug gereden en in de plomp terechtgekomen.
ik vermoed dat die persoon onwel is geworden of een zelfmoordneiging had , ik kan me niet voorstellen dat dit een terreuraanslag is geweest ......... op een slagboom , nou ja.......![]()
of er meerijders waren is me niet bekend , ik hoop het niet.
ik heb het maar heel even gehoord als newsflash op de radio , maar die bestuurder is dood natuurlijk , alleen door de klap al , zal toch gauw een meter of 15 zijn vermoed ik.quote:Op zondag 10 januari 2010 08:21 schreef Bamba het volgende:
Ik lees het net idd, maar ze hebben de auto en/of inzittenden nog niet gevonden he? Met deze temperaturen overleef je nog geen kwartier in het water lijkt me
Neuh, in de 3 jaar dat ik taxi rijd heb ik ooit één keer iemand de auto uitgezet en heb ik twee keer een wegloper gehad. Valt alles mee vind ik. En tuurlijk heb je wel eens etterbakken, maar die heb je overdag ook wel, gewoon een beetje links laten liggen en niet te veel aandacht aan besteden.quote:Op zondag 10 januari 2010 08:15 schreef Bamba het volgende:
[..]
Met de mensen lachen is idd leuk! Beetje mee ouwehoerenHeb je geen last van agressie af en toe?
Etterbakken zul je er idd altijd wel bij hebben zitten. Gelukkig dat het vrijwel altijd vredelievend verlooptquote:Op zondag 10 januari 2010 08:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Neuh, in de 3 jaar dat ik taxi rijd heb ik ooit één keer iemand de auto uitgezet en heb ik twee keer een wegloper gehad. Valt alles mee vind ik. En tuurlijk heb je wel eens etterbakken, maar die heb je overdag ook wel, gewoon een beetje links laten liggen en niet te veel aandacht aan besteden.
ik hoorde het inderdaad een paar uur geleden al op de radio van die botlekbrug, voor hetzelfde geld is er drank in het spel geweest. Maar dat zal wel duidelijk worden als ze de auto opgedoken hebben.
Als dat niet zo zou zijn zou het werk ook een stuk minder leuk worden. In het nachtwerk is het vooral ook zo dat de mensen vaak blij zijn dat je ze veilig naar huis brengt, en als je dan zelf ook opgeruimd en vrolijk bent dan slaat dat vaak over op de mensen in de auto.quote:Op zondag 10 januari 2010 08:30 schreef Bamba het volgende:
[..]
Etterbakken zul je er idd altijd wel bij hebben zitten. Gelukkig dat het vrijwel altijd vredelievend verloopt
quote:Op zondag 10 januari 2010 08:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Als dat niet zo zou zijn zou het werk ook een stuk minder leuk worden. In het nachtwerk is het vooral ook zo dat de mensen vaak blij zijn dat je ze veilig naar huis brengt, en als je dan zelf ook opgeruimd en vrolijk bent dan slaat dat vaak over op de mensen in de auto.
Ik zeg altijd: Zolang als ik niet gek doe, doen de klanten dat ook niet.
En dat klopt best aardig over het algemeen.
quote:Auto stort van open Botlekbrug
ROTTERDAM - Een sonarboot heeft zondagochtend de auto aangetroffen die enkele uren eerder van de Botlekbrug in Rotterdam was gestort. Een brugwachter zag de wagen te water gaan, nadat die met hoge snelheid door de gesloten slagbomen was geknald terwijl de brug openstond. Eventuele inzittenden hebben het waarschijnlijk niet overleefd. Duikers zijn onderweg naar het wrak.
Het ongeval in het Rotterdamse havengebied gebeurde rond 2.30 uur. De auto is waarschijnlijk snel gezonken. Bewakingscamera's van Rijkswaterstaat hebben het incident vastgelegd. De beelden bleken echter te wazig om te kunnen zien hoeveel mensen er in de auto zaten.
welcome to the states , the land of milk , honey and abused privacy ....quote:Op zondag 10 januari 2010 09:27 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen Kitao
Het sneeuwt hier alweer een klein beetje!
Ik zie net in SHO in dat topic over het overlijden van Brittany Murphy dat het echte 911 telefoontje van haar moeder, helemaal overstuur en gillend en in paniek, gewoon online te beluisteren is. Wat is dat toch voor iets schandaligs dat zoiets met de rest van de wereld gedeeld wordt? Bestaan er daar geen privacy wetten voor ofzo? Heb niet geluisterd, maar zag dat het wel een paar minuten duurtEn er staat bij 'Beware, this recording is very emotional'. Wie zet zoiets nou online
Ik heb net de herhaling gezien, die was op Consumenten24... Damn.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:42 schreef Greys het volgende:
Iemand net Kassa gezien?
Wat een tuig, die verkopers van Nuon etc.
Aan de deur keihard mensen naaien (Uw leverancier Eneco stopt er mee, blijven wel netwerkbeheerder, maar leveren niet meer in 2010!). En gewoon minderjarigen het contract laten tekenenEn dan daarna voor een verborgen camera roepen 'Ik ben een indifferent motherfucker' en dan heel trots zijn
Hij is inmiddels ontslagen.
Bulliequote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:44 schreef Pagan het volgende:
ff Snel een foto. Ik ben een beetje gaar, drie uur tuffen in winterse omstandigheden, scheidsrechter spelen bij de kennismaking. Zo een bordje tweemaalhete bonenschotel maken en dan lekker op de bank, pootjes omhoog en een stel honden op schoot.
Bullie is ook moe.![]()
[ afbeelding ]
Lekkorrrrrrrquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:39 schreef DeZwabber het volgende:
pizzaaaaaa:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ben alleen wel erg vrij geweest met de kaas![]()
wat er onder de kaas zit: pittig mexicaans gekruid gehakt, met mais en rode paprika
Yesssquote:Op zondag 10 januari 2010 10:37 schreef kitao het volgende:
[..]
stevig ontbijtje ; met spek en kaas ?
beter s'morgens goed eten als s'nachts dan verteert het beter zeggen ze , ik zat om 3 uur aan de frikandelquote:
Ach tis meer dat ik van pannenkoeken an sich niet zo hou, dus als een ander ze wil eten ik er dan maar gewoon hoop meuk opgooi dat het lekker maaktquote:Op zondag 10 januari 2010 10:41 schreef kitao het volgende:
[..]
beter s'morgens goed eten als s'nachts dan verteert het beter zeggen ze , ik zat om 3 uur aan de frikandel
![]()
heb nu spijt
quote:
quote:In 2002 maakte Hazes een korte politieke carrière door: hij verwierf dat jaar een gemeenteraadszetel in de gemeente De Ronde Venen voor de partij Ronde Venen Belang. Constante kritiek van andere fracties leidde ertoe dat Hazes in juni 2002 vlak voor aanvang van een vergadering mentaal instortte. Enige dagen later stelde hij zijn zetel ter beschikking.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bullie weet dattie in goeie handen is.quote:Op zondag 10 januari 2010 10:48 schreef Pagan het volgende:
Mogge! Even een snelle update.
Bullie heeft vannacht rustig geslapen nadat hij tussen ons on op de bank TV heeft gekeken, er is geen gedoe geweest en met de andere honden gaat het nu al gemoedelijker. Ik zet hem buiten neer en hij heeft gelijk een heleboel gele sneeuw gemaakt, terwijl er alleen 1 klein plasje in de kamer lag (kan ook nog van Othello geweest zijn).
We waren op tijd terug gisteren, daarna kregen we erg veel stuifsneeuw en nu zijn de wegen hier slecht begaanbaar.
Ja, bij ons hier ook niks. hooguit 2 cm sneeuw, en het lijkt nu ietsjes te sneeuwen maar dat is echt bijna niets. Maar ze hebben het wel elke keer fout; die maandag in de kerstvakantie, vlak voor kerst, was het echt een teringzooi in NL, en toen hadden ze ook geen weeralarm afgegeven terwijl het ontzettend had gesneeuwd in het weekend! Hoe moeilijk kan het zijn??quote:Op zondag 10 januari 2010 10:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bullie weet dattie in goeie handen is.
Hier stelt de sneeuw nog steeds geen flikker voor. Ik vind die weeralarmen echt met de keer minder waard worden. Het is vaker geweest dat er zo'n weeralarm werd gegeven en er niks gebeurde als de keren dat er wél echt wat aan de hand was.
Het blijft natuurlijk altijd lastig voorspellen dat weer, maar 't is nu geloof ik ook een beetje een hype om maar zo hard te roepen dat je binnen moet blijven en niet de weg meer op moet en deze winter allemaal wat dramatischer en extremer te maken dan het werkelijk is...
Uiteraard, maar vóór deze winter was het ook al aantal keer zo dat er een weeralarm uitging voor hevige regen en storm en er amper wat gebeurde, en een keertje toen het écht stormde er géén weeralarm was.quote:Op zondag 10 januari 2010 10:56 schreef Ynske het volgende:
nouja ik heb liever dat men n keer te veel waarschuwt dan een keer te weinig
de treinreizigers onder ons weten nu inderdaad uit ervaring hoe ellendig dat is...quote:Op zondag 10 januari 2010 10:56 schreef Ynske het volgende:
nouja ik heb liever dat men n keer te veel waarschuwt dan een keer te weinig
Wat fijn!quote:Op zondag 10 januari 2010 10:48 schreef Pagan het volgende:
Mogge! Even een snelle update.
Bullie heeft vannacht rustig geslapen nadat hij tussen ons on op de bank TV heeft gekeken, er is geen gedoe geweest en met de andere honden gaat het nu al gemoedelijker. Ik zet hem buiten neer en hij heeft gelijk een heleboel gele sneeuw gemaakt, terwijl er alleen 1 klein plasje in de kamer lag (kan ook nog van Othello geweest zijn).
We waren op tijd terug gisteren, daarna kregen we erg veel stuifsneeuw en nu zijn de wegen hier slecht begaanbaar.
Nou dat gaat ook wat ver, het is nu eenmaal geen exacte wetenschap, en volgens mij had het KNMI al een beetje op z'n flikker gehad en gingen ze dat weeralarm aanpassen. Omdat het gewoon aan waarde inboet op deze manier...quote:Op zondag 10 januari 2010 11:01 schreef kitao het volgende:
[..]
de treinreizigers onder ons weten nu inderdaad uit ervaring hoe ellendig dat is...
er zou in feite een parlementair onderzoek naar gehouden moeten worden en ik hoop dat het laatste woord daarover nog niet gesproken is.
Het was gisteravond op SBS ik zei ook al tegen Mr jemig moet dat nu? Dat arme mens en plein public.quote:Op zondag 10 januari 2010 09:27 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen Kitao
Het sneeuwt hier alweer een klein beetje!
Ik zie net in SHO in dat topic over het overlijden van Brittany Murphy dat het echte 911 telefoontje van haar moeder, helemaal overstuur en gillend en in paniek, gewoon online te beluisteren is. Wat is dat toch voor iets schandaligs dat zoiets met de rest van de wereld gedeeld wordt? Bestaan er daar geen privacy wetten voor ofzo? Heb niet geluisterd, maar zag dat het wel een paar minuten duurtEn er staat bij 'Beware, this recording is very emotional'. Wie zet zoiets nou online
quote:Op zondag 10 januari 2010 10:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]Goed van jou hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga nu maar weer verder spelen
![]()
Ik heb net een croissantje gehad
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
goed hequote:Op zondag 10 januari 2010 11:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Goed van jou hoorGa nu maar weer verder spelen
![]()
Ik heb net een croissantje gehad
het is mij meer te doen om een onderzoek naar het falen van de NL-infrastructuur als het aan het schandblok nagelen van ene hr Krol ; hoewel je je ook kunt afvragen waarom die miljarden uitgegeven aan satellieten en wetenschappers blijkbaar geen zoden aan de dijk zetten...quote:Op zondag 10 januari 2010 11:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou dat gaat ook wat ver, het is nu eenmaal geen exacte wetenschap, en volgens mij had het KNMI al een beetje op z'n flikker gehad en gingen ze dat weeralarm aanpassen. Omdat het gewoon aan waarde inboet op deze manier...
En ik heb gewoon het gevoel dat de weermannen ook niet echt voor elkaar onder willen doen. Als de een roept dat je misschien beter thuis kan blijven, dan roept de volgende dat je echt zeker thuis moet blijven als je niet perse meer weg moet e.d.
't is best leuk zo'n winter, het heeft ook wel wat, en je hebt het niet ieder jaar, maar er word ook wel overdreven.
Ja, ging prima op de weg! En het eten was heerlijk!quote:Op zondag 10 januari 2010 11:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
goed he![]()
Ben je nog naar de jap geweest?
zat er walvis bij de sushi ?quote:Op zondag 10 januari 2010 11:12 schreef Goodbye het volgende:
Ja, ging prima op de weg! En het eten was heerlijk!
Nee, geen walvis. Zou ik ook niet etenquote:Op zondag 10 januari 2010 11:19 schreef kitao het volgende:
[..]
zat er walvis bij de sushi ?
![]()
Sea Shepherd vs Japanse vloot deel 2
Oh nee hoor, maar walvis eten zou ik niet doen.quote:Op zondag 10 januari 2010 11:28 schreef kitao het volgende:
[..]
tuurlijk niet , hier zijn we allemaal boomknuffelaars
je hoeft je voor het woord boomknuffelaar niet te schamen hoor , dat maakte deze poster op grappige wijze wel duidelijk :quote:Op zondag 10 januari 2010 11:29 schreef Goodbye het volgende:
Oh nee hoor, maar walvis eten zou ik niet doen.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:57 schreef woid het volgende:
overigens.., wat is er toch mis met boomknuffelen?
vind het heerlijk
[ afbeelding ]
groepsknuffel
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 januari 2010 11:42 schreef kitao het volgende:
[..]
je hoeft je voor het woord boomknuffelaar niet te schamen hoor , dat maakte deze poster op grappige wijze wel duidelijk :
[..]
Yeah, surequote:
Die in het midden? Nee, dat ben ik nietquote:
Goedemiddag!quote:
Ja je billen welquote:Op zondag 10 januari 2010 12:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die in het midden? Nee, dat ben ik nietBen je nu al weer vergeten hoe ik er uitzie
Hehehehehehequote:
Ik heb nog niets gehoord sinds gisteravond.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goedemiddag!
Hoe is het met je nichtje???
quote:Op zondag 10 januari 2010 12:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hi, het sneeuwt en donkerblauw paars Rulezzzz
Gelukkig heb ik de foto's nogquote:Op zondag 10 januari 2010 12:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
HeheheheheheJammer voor jou
maar de volgende keer kom ik niet weer in zo'n outfit als op de foto, dat begrijp je
Nah, lijkt me duidelijk hequote:Op zondag 10 januari 2010 12:09 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom ruled donkerblauw dan eigenlijk?
Ja, jij maakt zulke scherpe foto'squote:
Zwart FTWquote:Op zondag 10 januari 2010 12:09 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom ruled donkerblauw dan eigenlijk?
Omdat het mocht destijdsquote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 12:19 schreef nieslief het volgende:
We hebben iig chocoladecroissantsdingesdanerolles in de oven
Jawel hoorquote:Op zondag 10 januari 2010 12:20 schreef senesta het volgende:
Omdat het mocht destijdsVind je het geen mooi kleurtje?
Stuur maar wat hierheen danquote:Op zondag 10 januari 2010 12:18 schreef nieslief het volgende:
Mogguh.
Het houdt hier maar niet op met sneeuwen
quote:Op zondag 10 januari 2010 12:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doe maar zo![]()
[..]
Ik zal ze es posten, kijken wat de rest er van zegt
Je hapt nietquote:Op zondag 10 januari 2010 12:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
dat ze niet scherp zijn, naturlich!
Terwijl ik dat normaal zo vaak doe, dus heb jij even pech!quote:Op zondag 10 januari 2010 12:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hapt niet![]()
Zo es de sneeuw trotseren en naar R'dam karren
Nu is het vrijwel droog. Ging net ff helemaal los, maar dat was ook maar 10 minuten ofzoquote:Op zondag 10 januari 2010 12:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Terwijl ik dat normaal zo vaak doe, dus heb jij even pech!![]()
Sneeuwt het er op dit moment nog? Lijkt me fijner rijden als het droog is toch?
Ja hier ook zo iets en het is al een hele poos droog. Maandag ijsvrij gaat niet lukken dusquote:Op zondag 10 januari 2010 12:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nu is het vrijwel droog. Ging net ff helemaal los, maar dat was ook maar 10 minuten ofzo![]()
Ligt ook maar centimetertje of 5 hier denk ik
Aldus die 24 uurs verwachting van buienradar komt er nog wel eea aan. Maar dat is ook niet echt heel betrouwbaar volgens mijquote:Op zondag 10 januari 2010 12:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja hier ook zo iets en het is al een hele poos droog. Maandag ijsvrij gaat niet lukken dus![]()
Tjah das gewoon muzikale sneeuwquote:Op zondag 10 januari 2010 12:40 schreef tombolafan het volgende:
hier is het ook steeds 3 tellen sneeuwen en dan weer niks
Nee, volgens die buienradar had het hier gister ook flink moeten sneeuwen, maar er lag amper wat!quote:Op zondag 10 januari 2010 12:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aldus die 24 uurs verwachting van buienradar komt er nog wel eea aan. Maar dat is ook niet echt heel betrouwbaar volgens mij
quote:Op zondag 10 januari 2010 12:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah das gewoon muzikale sneeuw![]()
Die sneeuwt in een driekwarts maat
Tot straks!quote:
quote:
hoi hoi!quote:Op zondag 10 januari 2010 12:54 schreef ferrari_rood het volgende:
ow bonbons lekker
goede middag allemaal
Het is hier eindelijk opgehouden dus als het goed is krijg jij het nu dadelijk een keertje.......quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 13:11 schreef nieslief het volgende:
[..]
Het is hier eindelijk opgehouden dus als het goed is krijg jij het nu dadelijk een keertje.......
succes!quote:Op zondag 10 januari 2010 13:12 schreef nieslief het volgende:
De danerollesdinges was iig erg lekkerHet gekookte eitje ook
Dadelijk mininiesje 2 nog even naar bed sturen dat zal wel weer zo'n blik worden
Ik lijdt al de hele nacht kou!quote:
quote:
ja, daar was ik op aan het wachtenquote:Op zondag 10 januari 2010 13:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik niet,ik heb mijn lichaam
Hier nog steedsquote:
Overleefd!!!!quote:
op de picsssssquote:Op zondag 10 januari 2010 13:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, daar was ik op aan het wachten
quote:
Stelt hier echt geen ene flikker voorquote:
pics, real life...quote:
Nou, dan nietquote:Op zondag 10 januari 2010 13:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Stelt hier echt geen ene flikker voor![]()
Snelwegen zijn gewoon helemaal vrij en het dooit zelfs volgens mij want hier bij mij was de sneeuw al aan het smelten, en ligt er amper een bedekkend laagje
lekker geslapen?quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 13:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, dan niet
Ik vond je een held, maar nu niet meer
Ik vind je nog wel lief hoorquote:
ja dat zeg je nou wel, maar stiekum heb je gewoon een poster van rambo aan de muur hangen met LL zijn hoofd erop geplaktquote:Op zondag 10 januari 2010 13:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind je nog wel lief hoor... maar geen held
quote:Op zondag 10 januari 2010 13:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja dat zeg je nou wel, maar stiekum heb je gewoon een poster van rambo aan de muur hangen met LL zijn hoofd erop geplakt
Maar helden krijgen alle chicksquote:Op zondag 10 januari 2010 13:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind je nog wel lief hoor... maar geen held
quote:Op zondag 10 januari 2010 13:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar helden krijgen alle chicks![]()
De lieve jongens alleen friendzone vriendinnen
Doe dan weer heldhaftig, dan maak je weer kansquote:Op zondag 10 januari 2010 13:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ROAWRRRR IK BEN EEN VIKINGquote:Op zondag 10 januari 2010 13:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Doe dan weer heldhaftig, dan maak je weer kans
Volgende weekquote:Op zondag 10 januari 2010 14:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Het was hier pas later op de avond zodanig aan het stuifsneeuwen dat autorijden niet echt fijn meer zou zijn.
Nu sneeuwt het overigens best aardig hier.
Ben vrij vlot door de voorgaande topics gescrolled (de pyama-gesprekken)....is er al een nieuwe DTH datum?
Oke, ik vind het primaquote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 14:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ROAWRRRR IK BEN EEN VIKING
[ afbeelding ]
LOLquote:Op zondag 10 januari 2010 14:05 schreef oh-oh het volgende:
Wat was er mis met de pyamagesprekken???
Hallooooo!
Ik werd om 11 uur wakker en dacht huh, ik hoor geen tv, mss heeft het kind de tv heel beschaafd heel zachtjes staan.
Dus ik ga plassen, heel lang douchen, aankleden, en gooi om 11.30 de deur naar de kamer open.
Kind lag nog in coma![]()
Wat een watje![]()
Werd compleet besprongen door 4 overblije honden ( ze zijn zo gek op het kind) , werd helemaal blij wakker, trok meteen zn broek aan om mee te gaan wandelen.
Veel verse sneeuw hier weer![]()
Maar nu sneeuwt het alweer een uurtje niet meer![]()
Ik geloof dat ik weer moet uno-en
quote:
quote:
quote:
ah, dan gaat ie richting puber, die slapen heeeeeeeeeeeeeeeeeel veelquote:Op zondag 10 januari 2010 14:05 schreef oh-oh het volgende:
Wat was er mis met de pyamagesprekken???
Hallooooo!
Ik werd om 11 uur wakker en dacht huh, ik hoor geen tv, mss heeft het kind de tv heel beschaafd heel zachtjes staan.
Dus ik ga plassen, heel lang douchen, aankleden, en gooi om 11.30 de deur naar de kamer open.
Kind lag nog in coma![]()
Wat een watje![]()
Werd compleet besprongen door 4 overblije honden ( ze zijn zo gek op het kind) , werd helemaal blij wakker, trok meteen zn broek aan om mee te gaan wandelen.
Veel verse sneeuw hier weer![]()
Maar nu sneeuwt het alweer een uurtje niet meer![]()
Ik geloof dat ik weer moet uno-en
Nou wat is de (tussen)stand dan?quote:Op zondag 10 januari 2010 14:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik ben niet voor niets alles keurig aan het bijhouden met tabellen he
![]()
NIET volgende week
aaaah dan zeg je toch dat je heel heldhaftig een overvaller hebt weggejaagd ?quote:Op zondag 10 januari 2010 13:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
heb ik gister al gedeeld hoor!quote:Op zondag 10 januari 2010 14:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou wat is de (tussen)stand dan?
Deel je tabellen!
NEEquote:Op zondag 10 januari 2010 14:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
heb ik gister al gedeeld hoor!
Momenteel is de 24e de datum waarop de meeste mensen (8 nu) kunnen, maar dat is een zondag dus moeten we eerst afwachten of dat kan. Daarna zijn er heel veel dagen waarop 6 mensen kunnen
Zo goed?
Jochem Myjerquote:Op zondag 10 januari 2010 14:10 schreef Nonneke het volgende:
[..]
aaaah dan zeg je toch dat je heel heldhaftig een overvaller hebt weggejaagd ?![]()
en dat je nog riep van "en laat ik je niet nog een keer zien schavuit ! kwajong !!!!"
quote:Op zondag 10 januari 2010 14:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
NEE![]()
De 24e is niet volgende week
zaterdag kan cat niet, en zondag maes niet... dan is de 24e beter, dan kunnen 8 mensenquote:Op zondag 10 januari 2010 14:17 schreef Greys het volgende:
Hoezo NIET volgende week?
Wat als ze nou op zondag ook open zijn?
*mail gaat checken*
Oh en Len, niet van die gheyle vikingfoto's posten op zondag hoor, dan sta ik niet voor mezelf in
quote:Kom eens kijken
Iedereen is van harte welkom om - op afspraak - zelf een kijkje te komen nemen en kennis te maken met de dieren. Dierenthuis is voor haar donateurs dagelijks geopend van 14.00 tot 16.00 uur. Op onze contactpagina vindt u de gegevens om per mail of telefoon een afspraak te maken.
niet iedereen nee. maar je kan wel wachten tot iedereen gepmd heeft, maar dat zal dan tegen augustus zijnquote:Op zondag 10 januari 2010 14:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Heeft iedereen al gereageerd dan Tombolaalaaaa?
Van wie heb je nog geen reactie terug dan?quote:Op zondag 10 januari 2010 14:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
niet iedereen nee. maar je kan wel wachten tot iedereen gepmd heeft, maar dat zal dan tegen augustus zijn
Als het op zondag kan is dat nu duidelijk de favoriet, dus dan denk ik dat we die dag misschien kunnen prikken en dan kijken wie nog meer kan
Ritalinfeestje!quote:Op zondag 10 januari 2010 14:23 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga naar Jochem Myjer de 12e februari![]()
![]()
lijkt mij ook wel ja... even wachten of Greys mail heeftquote:Op zondag 10 januari 2010 14:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgens mij zijn ze zondags wel open.
Van de site:
[..]
En hoeveel kunnen er zondag dan? Niets ten nadele van Maes hoor, maar even ter info?quote:Op zondag 10 januari 2010 14:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zaterdag kan cat niet, en zondag maes niet... dan is de 24e beter, dan kunnen 8 mensen
Maes moet meequote:Op zondag 10 januari 2010 14:24 schreef Greys het volgende:
[..]
En hoeveel kunnen er zondag dan? Niets ten nadele van Maes hoor, maar even ter info?
Want ik ben er eigenlijk wel voor om het echt zsm te doen
Same here, die 24e is ook wel best rap, maar je kan er donder op zeggen dat er mensen zijn die tóch weer wat krijgen in die 2 weekjes of er alsnog achter komen dat ze toen weer niet kondenquote:Op zondag 10 januari 2010 14:24 schreef Greys het volgende:
[..]
En hoeveel kunnen er zondag dan? Niets ten nadele van Maes hoor, maar even ter info?
Nou, eigenlijk niet, zonder ritalin hoop ik, anders is het zo saai!quote:
Barbaafquote:Op zondag 10 januari 2010 14:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Van wie heb je nog geen reactie terug dan?
Tering, das nogal geen lijstquote:Op zondag 10 januari 2010 14:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Barbaaf
Stali
Bamba
Gothic-Blackie
P.F
Bigbird
MrSubtle
Qwea
Ynske
Ferrari_rood
JJH
Alter-Ego
Trovey
DeZwabber
enfermera
Goodbye
Nonneke
Oh god...en het is de bedoeling dat al die mensen op dezelfde kunnen?quote:Op zondag 10 januari 2010 14:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Barbaaf
Stali
Bamba
Gothic-Blackie
P.F
Bigbird
MrSubtle
Qwea
Ynske
Ferrari_rood
JJH
Alter-Ego
Trovey
DeZwabber
enfermera
Goodbye
Nonneke
quote:Op zondag 10 januari 2010 14:24 schreef Greys het volgende:
[..]
zondag 6, de 24e 8quote:Op zondag 10 januari 2010 14:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Same here, die 24e is ook wel best rap, maar je kan er donder op zeggen dat er mensen zijn die tóch weer wat krijgen in die 2 weekjes of er alsnog achter komen dat ze toen weer niet konden
quote:Op zondag 10 januari 2010 14:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tering, das nogal geen lijst![]()
![]()
Kortom; eigenlijk is er nog niks te zeggen dus
geen idee wie al online is geweest.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh god...en het is de bedoeling dat al die mensen op dezelfde kunnen?![]()
De meesten uit het rijtje zijn al online geweest hier en hebben dus nog niet gereageerd?
Da's nogal een lijst.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Barbaaf
Stali
Bamba
Gothic-Blackie
P.F
Bigbird
MrSubtle
Qwea
Ynske
Ferrari_rood
JJH
Alter-Ego
Trovey
DeZwabber
enfermera
Goodbye
Nonneke
quote:Op zondag 10 januari 2010 14:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
geen idee wie al online is geweest.
Maar de 9e is toch ook gewoon "vastgezet" en wie kan komt mee?
vandaar dat het me een goed idee lijkt de 24e gewoon vast te zetten. 2 weken is best rap toch?
quote:Op zondag 10 januari 2010 14:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Is het niet handiger om bijv. dinsdag of woensdag te kijken op welke datum de meesten kunnen van degenen die gereageerd hebben, en dan deze datum rond te Peej Emmen?
lijkt mij welquote:Op zondag 10 januari 2010 14:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Is het niet handiger om bijv. dinsdag of woensdag te kijken op welke datum de meesten kunnen van degenen die gereageerd hebben, en dan deze datum rond te Peej Emmen?
Da was ikke jaquote:Op zondag 10 januari 2010 14:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
lijkt mij wel
was jij het ook niet die zei dat we nog maar moeten afwachten of het volgende week beter weer is?
(ik weet niet meer wie dat zei...)
Mijn eerste voorkeur gaat gewoon naar volgende week, het ijzer smeden terwijl het heet isquote:Op zondag 10 januari 2010 14:35 schreef Greys het volgende:
Oke, dan gaan we ons richten op de 24e. Maar als er een paar mensen van die lijst die nog moeten reageren niet kunnen, gaan we dan net zolang door zoeken tot we een datum hebben dat iedereen kan? Nee toch? Want dat gaat toch niet lukkenEigenlijk moeten we vandaag de knoop doorgehakt hebben gewoon als het aan mij ligt.
Vinnik ookquote:Op zondag 10 januari 2010 14:35 schreef Greys het volgende:
Oke, dan gaan we ons richten op de 24e. Maar als er een paar mensen van die lijst die nog moeten reageren niet kunnen, gaan we dan net zolang door zoeken tot we een datum hebben dat iedereen kan? Nee toch? Want dat gaat toch niet lukkenEigenlijk moeten we vandaag de knoop doorgehakt hebben gewoon als het aan mij ligt.
ja, maar goed, niet reageren doe je zelf hequote:Op zondag 10 januari 2010 14:33 schreef Loveless85 het volgende:
Dus alleen deze mensen hebben gereageerd:
Ingetje79
Loveless85
Cat22
ElisaB
Maes
MissBliss
Ml-etje
Dizzy-Miss-Lizzy
Nieslief
Greys?? (staat niet in je PM?)
Tombolafan? (neem aan dat jij je voorkeuren hebt ingevuld.
Dus 11 down, 17 to go?![]()
De 24e is niet zo ver weg toch? En qua weer is er dan een iets grotere kans dat de wegen begaanbaar zijn. Al houd je die onzekerheid altijd wel natuurlijk.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mijn eerste voorkeur gaat gewoon naar volgende week, het ijzer smeden terwijl het heet is![]()
En dan is het jammer dat er mensen niet kunnen, maar dat hou je ALTIJD, je kan nóóit met de hele ploeg gaan.
Ik probeer met je mee.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:36 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en mooi dat ik het écht wel ga proberen bij de volgende (al)weeralarmen en Pietjes die oproepen binnen te blijven 'want het word zeker erger dan alles wat we hebben gehad'![]()
![]()
Aim wif Ketquote:Op zondag 10 januari 2010 14:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De 24e is niet zo ver weg toch? En qua weer is er dan een iets grotere kans dat de wegen begaanbaar zijn. Al houd je die onzekerheid altijd wel natuurlijk.
Maar ook ik ben vóór nu een datum prikken en wie wil aansluiten is van harte welkom. Compleet krijg je het cluppie nooit (helaas) maar daar moet je op deze termijn ook niet naar willen streven.
nee tuurlijk kun je niet iedereen mee krijgenquote:Op zondag 10 januari 2010 14:35 schreef Greys het volgende:
quote:Op zondag 10 januari 2010 14:40 schreef Greys het volgende:
Geen mail nog van Alice, dus weet nog niet of ze op zondag open zijn.
quote:Kom eens kijken
Iedereen is van harte welkom om - op afspraak - zelf een kijkje te komen nemen en kennis te maken met de dieren. Dierenthuis is voor haar donateurs dagelijks geopend van 14.00 tot 16.00 uur. Op onze contactpagina vindt u de gegevens om per mail of telefoon een afspraak te maken.
Misschien vinden ze zondag geen dag daar, weet jij veel. Het is natuurlijk wel het uiterst katholieke Brabantquote:
Carpoolen?quote:
EENS!!!!quote:Op zondag 10 januari 2010 14:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De 24e is niet zo ver weg toch? En qua weer is er dan een iets grotere kans dat de wegen begaanbaar zijn. Al houd je die onzekerheid altijd wel natuurlijk.
Maar ook ik ben vóór nu een datum prikken en wie wil aansluiten is van harte welkom. Compleet krijg je het cluppie nooit (helaas) maar daar moet je op deze termijn ook niet naar willen streven.
Euj.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Misschien vinden ze zondag geen dag daar, weet jij veel. Het is natuurlijk wel het uiterst katholieke Brabant
Ik zie mijn naam erbij staan, waar de F gaat het over?quote:Op zondag 10 januari 2010 14:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh god...en het is de bedoeling dat al die mensen op dezelfde kunnen?![]()
De meesten uit het rijtje zijn al online geweest hier en hebben dus nog niet gereageerd?
24e it is.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:42 schreef Greys het volgende:
Over 2 weken vind ik ook prima. Als we het maar niet langer gaan uitstellen eigenlijk.
Niet om die blikjes die hier staan, maar DTH heeft de blikjes ook erg hard nodig
Daaromquote:Op zondag 10 januari 2010 14:42 schreef Greys het volgende:
Over 2 weken vind ik ook prima. Als we het maar niet langer gaan uitstellen eigenlijk.
Niet om die blikjes die hier staan, maar DTH heeft de blikjes ook erg hard nodig
We veilen SC'ers voor een goed doel.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik zie mijn naam erbij staan, waar de F gaat het over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |