Leuk he, posten onder elkaars accountquote:Op zondag 10 januari 2010 19:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[Lits hier]
Nou, de kip werd warm ontvangen, en toen ik wat rijst aanbood at hij m'n vinger bijna ook op
Meteen maar gewoon een kleine portie voor 'm neergezet met de deur dicht, kan hij even rustig eten en doen we later wel weer een volgende portie. Hopen dat ie het binnenhoudt nu
Ik duim!quote:Op zondag 10 januari 2010 19:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Kleine beetje idd, de kip is nu op maar de rijst ligt nog. Hij stak al wel zijn kop om de deur om meer kip te zoeken, maar Noah zit er direct weer bij
Eerst maar even zien of dit blijft hangen, wie weet eet ie intussen nog wat van de rijst.
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou, het is tot nu toe in het maagje blijven zitten, en hij lijkt ook wat lekkerder te liggen, al kan dat ook mijn verbeelding zijn. Hij ligt in ieder geval weer lekker op het berendekentje, tegen de warme fles aan. Er ligt nog wat in het bakje als hij het wil, maar ik zie vanzelf wel op dat op komt.
We houden het in ieder geval nog uit tot morgenavond.
Gelukkig maar.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou, het is tot nu toe in het maagje blijven zitten, en hij lijkt ook wat lekkerder te liggen, al kan dat ook mijn verbeelding zijn. Hij ligt in ieder geval weer lekker op het berendekentje, tegen de warme fles aan. Er ligt nog wat in het bakje als hij het wil, maar ik zie vanzelf wel op dat op komt.
We houden het in ieder geval nog uit tot morgenavond.
quote:
Dan is de kip die hij gegeten heeft wel verteeerd iig. En dat is positief. Misschien zit hem een haarbal dwars of probeert hij wormen uit te kotsen. Zal een rotgezicht zijn.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:02 schreef clumsy_clown het volgende:
He goddomme, hij probeert weer te kotsen. Misschien is het een haarbal, maar hij staat weer te kokhalzen, al komt er alleen nog slijm uit z'n mond.
~quote:Op zondag 10 januari 2010 22:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan is de kip die hij gegeten heeft wel verteeerd iig. En dat is positief. Misschien zit hem een haarbal dwars of probeert hij wormen uit te kotsen. Zal een rotgezicht zijn.
Er komen natuurlijk ook krachten vrij bij kokhalzen en hij heeft de laatste dagen niet al te best gegeten.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou ja, zie de subtiliteit die ik heb aangebracht. Het eten zit voor zover ik zie nog in z'n maag. Jammer dat lits weg is, want ik vertrouw mijn eigen bevindingen nooit zo, maar ik zou zweren dat hij stond te wankelen tijdens het kokhalzen.
Geen wormpjes gevonden nog (blegh).quote:Op zondag 10 januari 2010 22:12 schreef Itt het volgende:
Ja diarree en overgeven wijst meestal op wormen.
Kan je (hoe gross het ook is) kleine wormpjes ontdekken in zn overgeefsels of diarree?
Hihiquote:
*duimt voor morgen*quote:Op zondag 10 januari 2010 @ 22:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Geen wormpjes gevonden nog (blegh).
Eten en drinken interesseert hem niet, en hij ligt nu weer opgekruld te slapen. We zullen morgen zien.
wel nog geplast en gepoept gisteren?quote:Op maandag 11 januari 2010 09:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Vanochtend wilde hij weer niet eten, maar hij heeft vannacht nog wel een Ierse pietsje gegeten dus hij houdt het echt wel uit tot vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |