quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Dat klopt wel, maar ik denk dat de opvoeding wel kan uitkomen, als je man gewoon meewerkt. Als mijn man er andere ideeen op nahoud, trouw ik gewoon niet. Ik wil best accepteren wat hij zegt, maar niet als het te erg afwijkt van hoe ik over iets denk, dus dan is niet trouwen het beste.quote:Op zondag 10 januari 2010 01:00 schreef Ayca het volgende:
Dat uitstippelen doet elke vrouw wel, maar het komt niet altijd uit
"Al 20."quote:
Precies!quote:
Dat is relatief. De afgelopen jaren gingen voor mij heel langzaam.quote:
In de toekomst...quote:
Bedankt voor de verheldering, heldin.quote:
Via een andere forum site maar we zijn onderhand ook 'gewone' vrienden.quote:Op zondag 10 januari 2010 01:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dan is hij AL 21! Hoe kennen jullie elkaar?
Je kreeg thee omdat ze je iets wilde verkopenquote:Op zondag 10 januari 2010 01:08 schreef OHSHI- het volgende:
[..]
Turkije, en toen kreeg ik thee.
Waar blijft mijn thee?
Digithee is niet te pruimen, joh.quote:Op zondag 10 januari 2010 01:08 schreef OHSHI- het volgende:
[..]
Turkije, en toen kreeg ik thee.
Waar blijft mijn thee?
Ik vind het langzaam en snel gaan. Dit klinkt raar.. hehe, maar als ik terugkijk naar de eerste klas, is de tijd zo snel gegaan en ik heb in de eerste jaren m'n tijd echt verspild. En nu ik kijk naar dat m'n meeste klasgenoten dit jaar naar HBO gaan, vind ik de tijd nog sneller gegaan. Zitten ook een paar tussen die binnen twee jaar gaan trouwen. Het voelt gewoon raar, omdat de tijd van toen zo dichtbij lijkt en ik toch veel ben veranderd in zo'n korte tijd.quote:Op zondag 10 januari 2010 01:07 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dat is relatief. De afgelopen jaren gingen voor mij heel langzaam.
gewone..quote:Op zondag 10 januari 2010 01:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Via een andere forum site maar we zijn onderhand ook 'gewone' vrienden.
quote:Op zondag 10 januari 2010 01:09 schreef Ayca het volgende:
[..]
Je kreeg thee omdat ze je iets wilde verkopen![]()
Ik heb geen thee, wel koffie
Ja.quote:Op zondag 10 januari 2010 01:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
gewone..![]()
Kennen jullie elkaar in het echt?
Daarom! Tijd is echt heel relatief.quote:Op zondag 10 januari 2010 01:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik vind het langzaam en snel gaan. Dit klinkt raar.. hehe, maar als ik terugkijk naar de eerste klas, is de tijd zo snel gegaan en ik heb in de eerste jaren m'n tijd echt verspild. En nu ik kijk naar dat m'n meeste klasgenoten dit jaar naar HBO gaan, vind ik de tijd nog sneller gegaan. Zitten ook een paar tussen die binnen twee jaar gaan trouwen. Het voelt gewoon raar, omdat de tijd van toen zo dichtbij lijkt en ik toch veel ben veranderd in zo'n korte tijd.
Nee.quote:
De tijd maakt je gek.quote:Op zondag 10 januari 2010 01:12 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Daarom! Tijd is echt heel relatief.
De tijd kan je gek maken.quote:
Toch beter dan geen thee?quote:Op zondag 10 januari 2010 01:10 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Digithee is niet te pruimen, joh.
Ja, kan.quote:Op zondag 10 januari 2010 01:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Er kon gewoon een verkrachter achter het scherm zitten..
Mn buren houden nog een feestje ofzo, iig met harde muziek ;Dquote:
Ik neem aan dat dit over de digithee gaat, zo ja dan ben ik het er NIET mee eens.quote:Op zondag 10 januari 2010 01:15 schreef Burakius het volgende:
Allah Resûlü sallallahu aleyhi ve sellem buyurdu:
"Ben dünyayı neyleyeyim! Benim dünya ile alâkam, bir ağacın altında oturup dinlendikten sonra kalkıp orayı terkeden bir atlının bu durumu gibidir"
İbn Mesûd radıyallahu anh Tirmizî
mooiquote:Op zondag 10 januari 2010 01:15 schreef Burakius het volgende:
Allah Resûlü sallallahu aleyhi ve sellem buyurdu:
"Ben dünyayı neyleyeyim! Benim dünya ile alâkam, bir ağacın altında oturup dinlendikten sonra kalkıp orayı terkeden bir atlının bu durumu gibidir"
İbn Mesûd radıyallahu anh Tirmizî
...quote:Op zondag 10 januari 2010 01:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Er kon gewoon een verkrachter achter het scherm zitten..
Vond het een mooie hadith omdat het over tijd ging.quote:Op zondag 10 januari 2010 01:16 schreef OHSHI- het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit over de digithee gaat, zo ja dan ben ik het er NIET mee eens.
quote:Op zondag 10 januari 2010 01:16 schreef OHSHI- het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit over de digithee gaat, zo ja dan ben ik het er NIET mee eens.
En is het wat geworden!??quote:Op zondag 10 januari 2010 01:16 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
...
Zeliha kwam toevallig naar Den Haag met haar opleiding. Ik was met een andere vriend, die Zeliha ook kent, maar die we beiden inmiddels amper en niet spreken, en toen zagen we elkaar op Centraal Station.
Waarvoor?quote:Op zondag 10 januari 2010 01:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
bortecinem. waar was je? ik had je nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |