Volgens mij wel ja.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:08 schreef Dagoduck het volgende:
Wanneer is nou die zero's dinges? 23e?
Ik had hem al gezien jaquote:Op zondag 10 januari 2010 12:16 schreef TheZapster het volgende:
Vermakelijke rest van Nederland vs Randstad discussie"ons" zout gaat naar de randstad :(
Het ligt echt vreselijk hoog inmiddelsquote:
Maar dat kan toch helemaal niet Timoer !quote:Op zondag 10 januari 2010 12:20 schreef alors het volgende:
Timur steekt nog maar eens lekker een peuk op in de studio
Is het daar echt zo ergquote:Op zondag 10 januari 2010 12:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het ligt echt vreselijk hoog inmiddels. Het sneeuwt nog steeds heel hard. Gaat morgen leuk worden
Helemaal niets gevallen?! Damn, hier is er zeker weer centimeters aan sneeuw gevallen. 't gaat nu nog flink te keer wat sneeuw betreft maar over een uur schijnt het _eindelijk_ te stoppen. De sneeuw komt hier trouwens ook horizontaal voorbijquote:Op zondag 10 januari 2010 12:27 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Is het daar echt zo erg. Hier echt helemaal niets. Ligt wel een heel klein laagje, maar dat ligt er al de hele week. Maar vannacht/gisteren niets gevallen hier. Gelukkig.
Irritant idd !quote:Op zondag 10 januari 2010 12:36 schreef alors het volgende:
Ik had gehoopt dat die sneeuw eens lekker in het zuiden zou vallen, wij hebben onze portie wel gehadMaar het blijft maar komen
om lekker mee te winkelenquote:Op zondag 10 januari 2010 12:53 schreef -Hans- het volgende:
Whahaha zij denkt dat die Robert homo is.
Ik ben Gerard Edkom (en ja er staat echt Edkom in de uitslagquote:Op zondag 10 januari 2010 13:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://roflquiz.com/welke-3fm-dj-zou-je-zijn/q/11858/?src=770699
Yes! Geluid gaat extra hard. Grappige Mama Appelsapquote:Op zondag 10 januari 2010 13:40 schreef Brennel het volgende:
Zometeen gaat Deadmau5 - I Remember komen![]()
![]()
'middag trouwens
Nou, ik aai m'n memmen niet hoorquote:Op zondag 10 januari 2010 13:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Yes! Geluid gaat extra hard. Grappige Mama Appelsap.
Middag.
Padam pam padadam padam pam pam padam pam pam.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:34 schreef -Hans- het volgende:
Lekkere rock ''n roll plaat!Paramore - Brick By Boring Brick
Precies! heerlijk stuk is datquote:Op zondag 10 januari 2010 14:36 schreef Brennel het volgende:
[..]
Padam pam padadam padam pam pam padam pam pam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |