quote:Op zondag 10 januari 2010 14:42 schreef Terpentin07 het volgende:
die dronken belgische minister? Hen ik net nog op youtube gezien.iets van darden?
Fair maar dan nog had je ondertussen wel eens The Goonies kunnen zien.... Hartstikke leuke jeugdfilm. Die ondanks het Harry Potter versus Lord of Rings Eragon Narnia of the Carribean visuele spektakel van tegenwoordig nog steeds leuk is!quote:
Een van mijn favorieten vroeger.Heb hem laatst weer gezien en vond er geen bal aan.Eigenlijk jammer.quote:
Vind hem nog steeds goed maar die Wolf moeten ze toch eens digitaal aanpassen.... die is echt slecht gedaan....quote:Op zondag 10 januari 2010 14:53 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Een van mijn favorieten vroeger.Heb hem laatst weer gezien en vond er geen bal aan.Eigenlijk jammer.
Ik kreeg het verkeerde plaatje.... sorry.quote:
Maar was het goed?quote:Op zondag 10 januari 2010 15:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik kreeg het verkeerde plaatje.... sorry.
Nee.quote:
Dat is de correcte naam. Go Go Gadget zei hij vaak zelf.quote:
quote:
Het was eigenlijk ironisch bedoeld.Maar misschien ga ik speciaal voor jou nog een extra smiley posten.Als je mij zou kennen dan wist je dat ik eigenlijk nooit over zoiets zeur.Zo en nu weer harmonie.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Laten we het wel gezellig houden zeg.
Okay dan zal ik er voortaan rekening mee houden!quote:Op zondag 10 januari 2010 15:09 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Het was eigenlijk ironisch bedoeld.Maar misschien ga ik speciaal voor jou nog een extra smiley posten.Als je mij zou kennen dan wist je dat ik eigenlijk nooit over zoiets zeur.Zo en nu weer harmonie.
+1 mrquote:
Eightiesicoon met meerdere sexschandalen...quote:Op zondag 10 januari 2010 15:50 schreef Yankee het volgende:
sean penn
emilio estevez
patrick swayze
matt dillon
en euhhhh
Rob Lowe, C Thomas Howell (outsiders) en Timothy Hutton (Taps) waren die andere Giancarlo Esposito zat ook in Taps maar niet op de foto. Zelfde geldt voor Diane Lane uit The Outsiders.quote:
Dat is emquote:
Stand deel 1845quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 16:57 schreef BeamofLight het volgende:
Kees Driehuis
edit: het is goed, maar IK MOET even naar de AH eten halen.
quote:
Zo makkelijk?quote:Op zondag 10 januari 2010 17:24 schreef Dichtpiet. het volgende:
Joegoslavië Tribunaal
Rwanda Tribunaal
hij deed een schenking van $1.500.000 voor de bouw van het Vredespaleisquote:Op zondag 10 januari 2010 17:29 schreef Dichtpiet. het volgende:
Wat heeft de Amerikaanse staalmagnaat Andrew Carnegie te maken met het Internationaal Gerechtshof?
quote:Op zondag 10 januari 2010 17:30 schreef Gorgrealis het volgende:
[..]
hij deed een schenking van $1.500.000 voor de bouw van het Vredespaleis
Zou je even willen wachten totdat je antwoord goedgekeurd is?quote:Op zondag 10 januari 2010 17:39 schreef Gorgrealis het volgende:
De enige luchtvaartmaatschappij ter wereld die begint met een x ?
quote:Op zondag 10 januari 2010 17:44 schreef Yankee het volgende:
[..]
Zou je even willen wachten totdat je antwoord goedgekeurd is?
Sorry, was het even vergeten.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:30 schreef Gorgrealis het volgende:
[..]
hij deed een schenking van $1.500.000 voor de bouw van het Vredespaleis
Wanneer je zeker weet dat het goed is, dan is in mijn ogen voor de voortgang van het spel geen probleem om een nieuwe vraag te stellen. Vooral wanneer de vorige vraagsteller lang op zich laat wachten...quote:Op zondag 10 januari 2010 17:44 schreef Yankee het volgende:
[..]
Zou je even willen wachten totdat je antwoord goedgekeurd is?
Dat vroeg ik mij eerlijk gezegd ook af......quote:Op zondag 10 januari 2010 17:48 schreef Dichtpiet. het volgende:
weet je wel zeker dat je geen google gebruikt Gorgrealis ... vind het vrij bijzonder dat iemand zulke bedragen uit z'n hoofd kent
quote:Op zondag 10 januari 2010 17:48 schreef Dichtpiet. het volgende:
weet je wel zeker dat je geen google gebruikt Gorgrealis ... vind het vrij bijzonder dat iemand zulke bedragen uit z'n hoofd kent
hehe het is de bedoeling dat je het hier doet zonder googlequote:Op zondag 10 januari 2010 17:52 schreef Gorgrealis het volgende:
[..]
laten we zeggen een beetje van mezelf en een beetje van google, maar die vraag van mij zal ook niemand zo uit z'n hoofd weten
Mooi dat je het zo ruiterlijk toegeeft, maar zou je 't niet meer willen doen. Hoe moeilijk de vraag ook is.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:52 schreef Gorgrealis het volgende:
[..]
laten we zeggen een beetje van mezelf en een beetje van google, maar die vraag van mij zal ook niemand zo uit z'n hoofd weten
Flikker dan op; ook met die vraag.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:52 schreef Gorgrealis het volgende:
[..]
gezellig topic ditquote:Op zondag 10 januari 2010 17:53 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Flikker dan op; ook met die vraag.
doe normaalquote:Op zondag 10 januari 2010 17:53 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Flikker dan op; ook met die vraag.
ok ok , dat is nu wel duidelijk hehhe , ik lever mijn punt vrijwillig inquote:Op zondag 10 januari 2010 17:53 schreef Yankee het volgende:
[..]
hehe het is de bedoeling dat je het hier doet zonder google
Ken je gelijk een nieuwe vraag stellenquote:Op zondag 10 januari 2010 17:58 schreef Gorgrealis het volgende:
[..]
ok ok , dat is nu wel duidelijk hehhe , ik lever mijn punt vrijwillig in
Enige gemeente in Nederland zonder verkeerslichten ?quote:Op zondag 10 januari 2010 17:59 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ken je gelijk een nieuwe vraag stellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |