quote:Op zondag 10 januari 2010 14:42 schreef Terpentin07 het volgende:
die dronken belgische minister? Hen ik net nog op youtube gezien.iets van darden?
Fair maar dan nog had je ondertussen wel eens The Goonies kunnen zien.... Hartstikke leuke jeugdfilm. Die ondanks het Harry Potter versus Lord of Rings Eragon Narnia of the Carribean visuele spektakel van tegenwoordig nog steeds leuk is!quote:
Een van mijn favorieten vroeger.Heb hem laatst weer gezien en vond er geen bal aan.Eigenlijk jammer.quote:
Vind hem nog steeds goed maar die Wolf moeten ze toch eens digitaal aanpassen.... die is echt slecht gedaan....quote:Op zondag 10 januari 2010 14:53 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Een van mijn favorieten vroeger.Heb hem laatst weer gezien en vond er geen bal aan.Eigenlijk jammer.
Ik kreeg het verkeerde plaatje.... sorry.quote:
Maar was het goed?quote:Op zondag 10 januari 2010 15:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik kreeg het verkeerde plaatje.... sorry.
Nee.quote:
Dat is de correcte naam. Go Go Gadget zei hij vaak zelf.quote:
quote:
Het was eigenlijk ironisch bedoeld.Maar misschien ga ik speciaal voor jou nog een extra smiley posten.Als je mij zou kennen dan wist je dat ik eigenlijk nooit over zoiets zeur.Zo en nu weer harmonie.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Laten we het wel gezellig houden zeg.
Okay dan zal ik er voortaan rekening mee houden!quote:Op zondag 10 januari 2010 15:09 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Het was eigenlijk ironisch bedoeld.Maar misschien ga ik speciaal voor jou nog een extra smiley posten.Als je mij zou kennen dan wist je dat ik eigenlijk nooit over zoiets zeur.Zo en nu weer harmonie.
+1 mrquote:
Eightiesicoon met meerdere sexschandalen...quote:Op zondag 10 januari 2010 15:50 schreef Yankee het volgende:
sean penn
emilio estevez
patrick swayze
matt dillon
en euhhhh
Rob Lowe, C Thomas Howell (outsiders) en Timothy Hutton (Taps) waren die andere Giancarlo Esposito zat ook in Taps maar niet op de foto. Zelfde geldt voor Diane Lane uit The Outsiders.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |