Ik heb geen gehandicapte buurman met rollator of andere buren die slecht ter been zijn.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja joh, wat kan jou het schelen dat die gehandicapte buurman met de rollator zijn huis niet meer uit kan dankzij al die mensen die vinden dat de gemeente het maar moet doen.
Wat een onzin. Het gaat niet om dat zijn oprit schoon is of niet, dat moet hij zelf weten. Het feit is dat er wel een weg voor zit, en daar had hij best een paadje schoon kunnen maken.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:18 schreef Knipoogje het volgende:
Geen wonder dat het zo ruk gaat hier in Nederland... Fokkend Nederland, wat toch de toekomst heeft, snapt het verschil niet tussen het schoonhouden van je eigen tuin/oprit en de stoep waar iedereen over wandelt
Balkenende wel. Waarschijnlijk is hij daarom onze Grote Leider en is de rest van NL een beetje dom
Ik vrees met vreze. Wordt alleen maar erger natuurlijk... voorpagina van het AD. Is die journalist al ontslagen?
Maar daar is het dus verplicht en in Nederland niet.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:07 schreef Ringo het volgende:
Ik las laatst dat men in Antwerpen keihard boetes uitdeelt aan wie het stoepvegen verzuimt. Goede zaak.
Ze hebben meegelezen hier?quote:Werkloze jongeren ruimen sneeuw voor senioren
AMSTERDAM - Amsterdamse werkloze jongeren maken zich nuttig als sneeuwruimers voor senioren.
Maandag staken dertig werkloze jongeren de handen uit de mouwen op het terrein van dag- en wooncentrum De Werf in Amsterdam-Noord.
Dinsdag maken ze de omgeving van verzorgingshuis Eben Haëzer sneeuwvrij en maken ze zich nuttig bij verpleeghuis Gaasperdam in Zuidoost, meldde een gemeentewoordvoerder maandag.
Voor het tijdelijke project komen 150 werkloze jongeren van de Dienst Werk en Inkomen in aanmerking.
Initiatief
Het is een initiatief van Yoerie van der Lugt, directeur van het Praktijkcentrum Werkbedrijf Herstelling, waar de jongeren onder vallen. Normaal werken deze jongeren onder meer als schoonmakers en beveiligers op het station als er te weinig menskracht is.
Wethouder Frees Ossel (Werk en Inkomen) is blij met de extra handjes: ''We helpen de jongeren graag aan werk, maar vragen ook een tegenprestatie. Op deze manier doen zij werkervaring op en tegelijkertijd houden zij de stoep schoon.''
Preciesquote:Op maandag 11 januari 2010 21:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Leuk, daar kunnen al die verontwaardigde fokkertjes in dit topic een voorbeeld aan nemen
Inderdaad. Klapstoel naar buiten, kratje bier mee en kijken hoe anderen zich uitsloven.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Leuk, daar kunnen al die verontwaardigde fokkertjes in dit topic een voorbeeld aan nemen
quote:Op maandag 11 januari 2010 22:01 schreef SharQueDo het volgende:
Inderdaad. Klapstoel naar buiten, kratje bier mee en kijken hoe anderen zich uitsloven.
LOLquote:Op maandag 11 januari 2010 22:01 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Inderdaad. Klapstoel naar buiten, kratje bier mee en kijken hoe anderen zich uitsloven.
O je mag best kijken hoor, ik trek me niets aan van die slappe was.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:01 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Neuh hoor, niks klagen, alleen kijken.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:35 schreef barthol het volgende:
[..]
O je mag best kijken hoor, ik trek me niets aan van die slappe was.
Leuk, gaan ze dan weer zeuren dat ze een arbeidsongeschikte zien werken.
Altijd wat te klagen achter hun kratje bier.
Sure, even een keteltje water opzetten voor 60² mtr.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:01 schreef RAVW het volgende:
Waarom vegen .. gewoon kokend heet water na de dooi er op gooien en weg is het weer , daarna even wat zout er op en klaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |