quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:50 schreef Choad het volgende:
[..]
Ik heb al serieuze plannen gemaakt met een maat van meLyrics worden momenteel geschreven. Ik laat spoedig meer weten
Denk dat Julian haar zou verslaan met een intelligentie- en/of taaltestquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:55 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
En ze zegt ook "Holland get's tellent"
quote:
Wel een mooie ketting die haar decolleté accentueertquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:50 schreef MinistervanOnderwijs het volgende:
[..]
Nog meer:
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:24 schreef tho_Omas het volgende:
Vanaf 0:40 stelt ze 10 keer dezelfde vraag en krijgt ze 10 keer hetzelfde antwoord.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:27 schreef tho_Omas het volgende:
Schitterend interview, met de ontzettend arrogante broer van Arie Pater: Albert Pater.
Dat begin ookquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:27 schreef tho_Omas het volgende:
Schitterend interview, met de ontzettend arrogante broer van Arie Pater: Albert Pater.
- Frans van Etten (?)
- Enthousiasme
- Gedegen
- Zelfingenomen
- 18+
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:10 SilverladyFan
En wat te denken van hun styliste! Die heeft ook vakwerk verricht. Een zwerver met zwarte vegen op het gezicht en een stok met een knapzak eraan! Levensecht. Precies zo lopen die zwervers er in Amsterdam ook bij.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:10 schreef SilverladyFan het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een acteertalent is de Silverlady toch! Grandioos hoe ze de dikste zwerver ooit speelt in de clip van Arie Pater!
Jaja de honger straalt er vanaf .quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:10 schreef SilverladyFan het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een acteertalent is de Silverlady toch! Grandioos hoe ze de dikste zwerver ooit speelt in de clip van Arie Pater!
Ze kijkt alsof hij de volgende is die opgevreten gaat worden.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:10 schreef SilverladyFan het volgende:
[ afbeelding ]
Goede gebruikersnaamquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:10 schreef SilverladyFan het volgende:
[ afbeelding ]
Dubieus idd.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:43 schreef Lundegaard het volgende:
Zanger Julian.![]()
Zijn stem klinkt, vooral in het refrein, vrij demonisch. En dan als locatie een kerk nemen.. Er moet een soort duivelse boodschap in dit nummer zitten.![]()
Het einde ( dat Julian en de priester weglopen) geeft mij een bijzonder soort vunzige en bizarre nasmaak.![]()
Of dat aan mijn zieke geest ligt, of dat de makers dit zo bedoeld hebben, weet ik niet zo goed.
iek. hij heeft ook allemaal van die pimpringen!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:43 schreef Lundegaard het volgende:
Zanger Julian.![]()
Zijn stem klinkt, vooral in het refrein, vrij demonisch. En dan als locatie een kerk nemen.. Er moet een soort duivelse boodschap in dit nummer zitten.![]()
Het einde ( dat Julian en de priester weglopen) geeft mij een bijzonder soort vunzige en bizarre nasmaak.![]()
Of dat aan mijn zieke geest ligt, of dat de makers dit zo bedoeld hebben, weet ik niet zo goed.
Hij loopt ook echt 4x (waarvan 3 op dezelfde manier) de kerk inquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:43 schreef Lundegaard het volgende:
Zanger Julian.![]()
Klopt. Ik probeer nog steeds de boodschap te ontdekken.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:04 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Hij loopt ook echt 4x (waarvan 3 op dezelfde manier) de kerk in
Slijmen bij z'n mammie en aan het publiek laten zien dat ze goede mensen zijn omdat ze ggggrrristenen zijn en netjes naar de kerk gaanquote:Op maandag 18 januari 2010 00:21 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Klopt. Ik probeer nog steeds de boodschap te ontdekken.
De boodschap is vurrrlatùùn. Waarschijnlijk heeft zijn moeder hem niet verlaten, maar is ze uit de ouderlijke macht ontzet.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:21 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Klopt. Ik probeer nog steeds de boodschap te ontdekken.
Dat, in combinatie met de opzwepende beat en de spannende accordeonsample, maakt het tot een succes. Laat zijn articulatie een voorbeeld zijn voor de gehele Nederlandse jeugd.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:36 schreef Suusje-V het volgende:
of is het om ons een vaag beeld te geven over welke idiote taferelen zich daar afspelen in het huis van dat arme kindje?![]()
quote:Op maandag 18 januari 2010 00:39 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dat, in combinatie met de opzwepende beat en de spannende accordeonsample, maakt het tot een succes. Laat zijn articulatie een voorbeeld zijn voor de gehele Nederlandse jeugd.
Je pakt het goed samen allemaal erg mooi dit kreeg tranen in mijn ogen zeker toen je hem hand in hand zeg met zijn moeder en zijn moeder als schimquote:Op maandag 18 januari 2010 00:39 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dat, in combinatie met de opzwepende beat en de spannende accordeonsample, maakt het tot een succes. Laat zijn articulatie een voorbeeld zijn voor de gehele Nederlandse jeugd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |