Allachmiehiel. Die heb je echt nodigquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:38 schreef Lundegaard het volgende:
Wat heeft Joey nodig volgens de SilverLady?
Het zal vast een ontzettende goede tip zijn maar ik vat `m even niet..![]()
Iemand? op 1.31
Ze moet inderdaad niet te incrowd gaan doen. Ze blijft een toeschouwer in het wereldje.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:47 schreef Lundegaard het volgende:
Google:
Uw zoekbewerking - Allachmiehiel - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.![]()
Tja, eigenlijk niet zo vreemd. Die speciale termen gebruiken alleen echte pro`s natuurlijk.
Die mensen weten waar ze over praten. Maar goed, je schijnt het dus wel echt nodig te hebben.Joey beaamt het ook. Hij weet blijkbaar gelijk waar zij het over heeft.
Arie Pater zal wel onzettend veel Allachmiehiel hebben denk ik.
Waar ze een lekker shaggie aan het draaien is, helaas doe haar aansteker het niet dus tikt ze hem tegen het aanrecht, gelukkig doet hij het dan weerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:32 schreef Penisbaard het volgende:
Is dit prachtige live-optreden ook al langs geweest? Met onder andere Arie Pater op de achtergrond bij een tafel
Altijd een oplossing achter de hand, ze laat zich nooit verrassen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:34 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Waar ze een lekker shaggie aan het draaien is, helaas doe haar aansteker het niet dus tikt ze hem tegen het aanrecht, gelukkig doet hij het dan weer
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:38 schreef Lundegaard het volgende:
Wat heeft Joey nodig volgens de SilverLady?
Het zal vast een ontzettende goede tip zijn maar ik vat `m even niet..![]()
Iemand? op 1.31
Topic vervuiling, kneus..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:56 schreef Fabianroots666 het volgende:
wat denk je van deze afgekeurde ........... kneuzen
Ik bedoel niet dat van net voor de opname. Hoewel dat ook op video staat lieve mensenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:32 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
![]()
Leuk dat jij d`r bent gekomen. Vandaag. Naar mij naartoe natuurlijk![]()
Hahahaha. Deze had ik nog niet gezien. Geniaalquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:24 schreef tho_Omas het volgende:
Vanaf 0:40 stelt ze 10 keer dezelfde vraag en krijgt ze 10 keer hetzelfde antwoord.
Maar dat zegt Savana. Joetoeb.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:50 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
In deze gaat ze verrassend om met het woord youtube. Toevalligerwijs ook op 1:31.
Coincidence?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:24 schreef tho_Omas het volgende:
Vanaf 0:40 stelt ze 10 keer dezelfde vraag en krijgt ze 10 keer hetzelfde antwoord.
Hehequote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:39 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
5 seconden geleden hoorde ik die ja.
Iemand van FOK zou het echt moeten proberen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:43 schreef Choad het volgende:
[..]
Hehe![]()
Zou het moeilijk zijn om bij de Silverlady op de stoel te komen? Wil het ook graag proberen
Ik heb al serieuze plannen gemaakt met een maat van mequote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:46 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Iemand van FOK zou het echt moeten proberen.![]()
Zo'n geniaal Remi Gaillard trucje.
Baasquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:50 schreef Choad het volgende:
[..]
Ik heb al serieuze plannen gemaakt met een maat van meLyrics worden momenteel geschreven. Ik laat spoedig meer weten
Remy Gaillard trouwensquote:
En ze zegt ook "Holland get's tellent"quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:24 schreef tho_Omas het volgende:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:50 schreef Choad het volgende:
[..]
Ik heb al serieuze plannen gemaakt met een maat van meLyrics worden momenteel geschreven. Ik laat spoedig meer weten
Denk dat Julian haar zou verslaan met een intelligentie- en/of taaltestquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:55 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
En ze zegt ook "Holland get's tellent"
quote:
Wel een mooie ketting die haar decolleté accentueertquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:50 schreef MinistervanOnderwijs het volgende:
[..]
Nog meer:
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:24 schreef tho_Omas het volgende:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:27 schreef tho_Omas het volgende:
Schitterend interview, met de ontzettend arrogante broer van Arie Pater: Albert Pater.
Dat begin ookquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:27 schreef tho_Omas het volgende:
Schitterend interview, met de ontzettend arrogante broer van Arie Pater: Albert Pater.
- Frans van Etten (?)
- Enthousiasme
- Gedegen
- Zelfingenomen
- 18+
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:10 SilverladyFan
En wat te denken van hun styliste! Die heeft ook vakwerk verricht. Een zwerver met zwarte vegen op het gezicht en een stok met een knapzak eraan! Levensecht. Precies zo lopen die zwervers er in Amsterdam ook bij.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:10 schreef SilverladyFan het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een acteertalent is de Silverlady toch! Grandioos hoe ze de dikste zwerver ooit speelt in de clip van Arie Pater!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |