abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76904013
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 20:10 schreef SilverladyFan het volgende:
[ afbeelding ]

Wat een acteertalent is de Silverlady toch! Grandioos hoe ze de dikste zwerver ooit speelt in de clip van Arie Pater!
Jaja de honger straalt er vanaf .
  zaterdag 16 januari 2010 @ 22:38:22 #227
243159 Lundegaard
You're darned tootin'
pi_76905484
quote:
[ afbeelding ]

Wat een acteertalent is de Silverlady toch! Grandioos hoe ze de dikste zwerver ooit speelt in de clip van Arie Pater!
Ze kijkt alsof hij de volgende is die opgevreten gaat worden.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 22:39:00 #228
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_76905509
quote:
[ afbeelding ]

Goede gebruikersnaam
  zaterdag 16 januari 2010 @ 22:43:10 #229
243159 Lundegaard
You're darned tootin'
pi_76905640

Zanger Julian.

Zijn stem klinkt, vooral in het refrein, vrij demonisch. En dan als locatie een kerk nemen.. Er moet een soort duivelse boodschap in dit nummer zitten.

Het einde ( dat Julian en de priester weglopen) geeft mij een bijzonder soort vunzige en bizarre nasmaak.
Of dat aan mijn zieke geest ligt, of dat de makers dit zo bedoeld hebben, weet ik niet zo goed.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lundegaard op 16-01-2010 22:51:40 ]
pi_76908266
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 22:43 schreef Lundegaard het volgende:

Zanger Julian.

Zijn stem klinkt, vooral in het refrein, vrij demonisch. En dan als locatie een kerk nemen.. Er moet een soort duivelse boodschap in dit nummer zitten.

Het einde ( dat Julian en de priester weglopen) geeft mij een bijzonder soort vunzige en bizarre nasmaak.
Of dat aan mijn zieke geest ligt, of dat de makers dit zo bedoeld hebben, weet ik niet zo goed.
Dubieus idd.
5 Ferrari's op videoband!
  zondag 17 januari 2010 @ 00:54:50 #231
243159 Lundegaard
You're darned tootin'
pi_76910675
Dubieus is het op z`n minst ja.
Eng duivelskind...
  zondag 17 januari 2010 @ 01:31:39 #232
69994 seto
-|||--------|||-
pi_76912007
tvp
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_76915421
quote:

Zanger Julian.

iek. hij heeft ook allemaal van die pimpringen!
pi_76947838
Het bekendste nummer van Baas Rinus werd net gezongen op tv door Erik Hulzebosch.
pi_76948649
quote:

Zanger Julian.

Hij loopt ook echt 4x (waarvan 3 op dezelfde manier) de kerk in
pi_76948777
De montages van die filmpjes zijn ook echt zum kotzen
  maandag 18 januari 2010 @ 00:21:15 #237
243159 Lundegaard
You're darned tootin'
pi_76949260
quote:
Op maandag 18 januari 2010 00:04 schreef Suusje-V het volgende:

[..]

Hij loopt ook echt 4x (waarvan 3 op dezelfde manier) de kerk in
Klopt. Ik probeer nog steeds de boodschap te ontdekken.
pi_76949580
quote:
Op maandag 18 januari 2010 00:21 schreef Lundegaard het volgende:

[..]

Slijmen bij z'n mammie en aan het publiek laten zien dat ze goede mensen zijn omdat ze ggggrrristenen zijn en netjes naar de kerk gaan
pi_76949624
Oh en dat einde met de pastoor/priester die hand in hand loopt met dat 12 jarige kindje is ook echt
Kom op zeg, je weet toch wel íéts van wat er zich allemaal in de media afspeelt? Dan ga je die dingen toch júíst niet bevestigen?
pi_76949642
quote:
Op maandag 18 januari 2010 00:21 schreef Lundegaard het volgende:

[..]

De boodschap is vurrrlatùùn. Waarschijnlijk heeft zijn moeder hem niet verlaten, maar is ze uit de ouderlijke macht ontzet.
pi_76949769
"Mammie, ik kan jou niet missen. Toe kom alsjeblieft terug naar huis.
Want als u niet terug meer zult komen, sturen ze mij naar een tehuis."

Wat is dit ook echt voor tekst?
Is het om medelijden te krijgen van oude omaatjes of is het om ons een vaag beeld te geven over welke idiote taferelen zich daar afspelen in het huis van dat arme kindje?
pi_76949845
quote:
Op maandag 18 januari 2010 00:36 schreef Suusje-V het volgende:
of is het om ons een vaag beeld te geven over welke idiote taferelen zich daar afspelen in het huis van dat arme kindje?
Dat, in combinatie met de opzwepende beat en de spannende accordeonsample, maakt het tot een succes. Laat zijn articulatie een voorbeeld zijn voor de gehele Nederlandse jeugd.
pi_76949948
quote:
Op maandag 18 januari 2010 00:39 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Dat, in combinatie met de opzwepende beat en de spannende accordeonsample, maakt het tot een succes. Laat zijn articulatie een voorbeeld zijn voor de gehele Nederlandse jeugd.
pi_76950528
quote:
Op maandag 18 januari 2010 00:39 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Je pakt het goed samen allemaal erg mooi dit kreeg tranen in mijn ogen zeker toen je hem hand in hand zeg met zijn moeder en zijn moeder als schim
We all wank, sonny wiggles his willy, daddy plays with the meat in an orderly and rational way, and granddad's choad also delivers on a regular basis.
pi_76952086
Ik kon net op tijd voorkomen dat mijn trommelvliezen barstten.
  maandag 18 januari 2010 @ 14:57:35 #246
243159 Lundegaard
You're darned tootin'
pi_76966102
Voor wie lekker wil msn-en met de silverlady.

Hallo lieve luisteraars
mijn naam is Marijke maar bij uw alle beter bekend natuurlijk als de Silverlady
Zoals de meeste luisteraars al wel weten sta ik natuurlijk altijd klaar voor een goed stukje muziek
en uiteraard voor iedere artiest die maar wilt
Dit doe ik natuurlijk met de steun van mijn lieve man bertus die altijd klaar staat voor me
Voor een groet en verzoek zit uw altijd bij de silverlady goed

Meld u gerust u zelf aan bij mijn hotmail waar uw ook u verzoekje in kan dienen dan
telstargirl@hotmail.com
Ik hoop dat uw met veel plezier naar dit station zult komen luisteren en zult genieten
van onze dj's
Heel veel liefs van de enige echte Silverlady
  maandag 18 januari 2010 @ 15:00:06 #247
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_76966197
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:57 schreef Lundegaard het volgende:
Voor wie lekker wil msn-en met de silverlady.

Hallo lieve luisteraars
mijn naam is Marijke maar bij uw alle beter bekend natuurlijk als de Silverlady
Zoals de meeste luisteraars al wel weten sta ik natuurlijk altijd klaar voor een goed stukje muziek
en uiteraard voor iedere artiest die maar wilt
Dit doe ik natuurlijk met de steun van mijn lieve man bertus die altijd klaar staat voor me
Voor een groet en verzoek zit uw altijd bij de silverlady goed

Meld u gerust u zelf aan bij mijn hotmail waar uw ook u verzoekje in kan dienen dan
telstargirl@hotmail.com
Ik hoop dat uw met veel plezier naar dit station zult komen luisteren en zult genieten
van onze dj's
Heel veel liefs van de enige echte Silverlady

Hier ga ik later deze dag eens even fijn naar kijken
  maandag 18 januari 2010 @ 15:03:09 #248
243159 Lundegaard
You're darned tootin'
pi_76966346
Ik verheug me nu al.
pi_77012087
Schokkende onthullingen over de Silverlady op http://www.radiomaico.nl/Marijke.htm !
quote:
Beste luisteraars,

wij willen toch even uit de doeken doen wat er gespeeld heeft waarom DJ Marijke “Silverlady” uit Raalte geen DJ meer bij ons is:

Dinsdagmiddag 24 Februari om ca. 15.30 uur heeft DJ Marijke “Silverlady” ons via de msn laten weten dat ze niet meer wil draaien voor Radio Maico. De reden hiervan is het volgende:

Anita heeft een afspraak voor een interview gemaakt met Marcel en Endie. En om hun hiervoor te bedanken heeft Anita een berichtje geplaatst in het gastenboek van deze heren. Met als afzender Nico en Anita. Dit is bij Marijke niet bevallen ze had ook vermeld willen worden. Het niet vermelden van haar naam is niet met opzet gebeurt enkel alleen omdat de afspraak door Nico en Anita is gedaan en niet door Marijke.

Ik zie vandaag wat berichten omtrent Marijke de Silverlady.

En ik ( wij ) kunnen hier ook nog wel een heel verhaal over schrijven.

Dat ze niet gewaardeerd zou worden, dat zegt ze elke keer maar ze vergeet het belangrijkste, ze moet het station waar ze draait waarderen. Ze is bij ons weggegaan over de rug van een ernstig ziek meisje.

We hadden destijds een marathon uitzending voor een meisje dat ziek was en bij Marijke waren een aantal B artiesten aanwezig ( ik zeg B artiesten ) omdat deze artiesten alles deden en geloofden wat Marijke ze zei/vertelde.

Marijke was de eerste persoon die deze marathon draaide, toen het tijd was om te schakelen naar de volgende dj begon ze te klagen dat ze nog niet alle artiesten heeft laten zingen en wat al niet meer.

Op msn ging ze te keer dat ze om extra tijd had gevraagd ( via de stream ) de volgende dj had dit niet gehoord omdat hij/zij al klaar zat voor de overname.

Nee over Marijke de Silverlady kunnen wij een heel boek schrijven en hoe langer dit verhaal wordt hoe harder het bloed alweer gaat koken.

Met vriendelijke groet,

Radiovrijheid.nl
Update per 1.1.2010:

De Silverlady is vanuit Radio Maico gegaan naar de Luisterchat (03/2009), Woonwagenradio, Radio Voldaf en nu per 1.1.2010 is ze alweer opzoek naar een ander radiostation. Nou dit zegt volgens ons al genoeg weer over de Silverlady, toch?

12.01.2010: Het is haar gelukt ze draait alweer ergens maar we houden wijs even onze mond. Wie het is vermelden we wel wanneer ze weer naar de volgende gaat.

Mensen wees op uw hoede!

LIEVE MENSEN LEES ONDERSTAANDE SVP!!! RADIO MAICO IS MET MODDER AAN HET GOOIEN OVER MIJ OP HUN SITE EN VIA E-MAILS. HIERBIJ MIJN REACTIE OP HUN ACTIES.

Lieve mensen,

Ik wil graag de reden van mijn vertrek bij radio maico toelichten.

Ik ben daar vertrokken omdat:
Toen ik daar ging draaien werd mij gezegt we gaan het met zijn 3-tjes doen we zijn gelijken maar wat blijkt nu na 4 weken, ik ben helemaal geen gelijke ik ben in hun ogen gewoon een werknemer.
En dat is nog maar het topje van de ijsberg, er staan nog meer slechte verhalen over de silverlady op die site. Ik wil mijn username veranderen, want met zo'n figuur wil ik niet meer geassocieerd worden.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 15:32:07 #250
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_77012141
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 15:30 schreef SilverladyFan het volgende:
Schokkende onthullingen over de Silverlady op http://www.radiomaico.nl/Marijke.htm!
[..]

En dat is nog maar het topje van de ijsberg, er staan nog meer slechte verhalen over de silverlady op die site. Ik wil mijn username veranderen, want met zo'n figuur wil ik niet meer geassocieerd worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')