Jij.quote:
Whahaha hij zit weer tv te kijkenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoi meneer Mletje, wat heb je een mooie wc!
ja? is het de pijn waard achteraf?quote:
ik heb een TT change aangevraagd op msnquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:02 schreef Greys het volgende:
Morgenochtend komt schoonvader Heer G halen.
Dan zal ik vragen of hij lekker heeft zitten ontkreuken en beuken in zijn keuken
jup!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja? is het de pijn waard achteraf?
Duw heer G dan eerst eff iets dat kan recorden in zijn handjesquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:02 schreef Greys het volgende:
Morgenochtend komt schoonvader Heer G halen.
Dan zal ik vragen of hij lekker heeft zitten ontkreuken en beuken in zijn keuken
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:04 schreef senesta het volgende:
tt aangepast
Ik zag je post te laat in het andere topicquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:05 schreef Greys het volgende:@ TT
Die andere vond ik ook niet erg hoor
Maar deze is leuker!
Oh maar mijn wil is geen wet hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zag je post te laat in het andere topic
ja? Zou je het weer doen?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
jup!
Soms nog wat smurrie. Maar dat duurt maar een half daggie
Een leuk verhaal ofzo? eeeeeeeh...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:08 schreef Ml-etje het volgende:
Grmmppff zaterdagavond is niet de tijd om aan werk te denken![]()
iemand iets leuks?
Ik ook nietquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:08 schreef Cat22 het volgende:
Greys, ik vind la Kaandorp niet zo leuk.
*zapt*quote:
Lag het dus niet aan mij. Dat aapje was gewoon flauw vonnik.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Ik vond alleen dat nummer over 'zo iemand met een zogenaamd zwaar leven' hilarisch.
En dat stukje dat je wel eens een bejaarde kunt ophalen wel leuk
Verder valt het tegen. Vroegah was ze echt veel leuker.
Ga zo even kijken, want zelf kunnen ze dat niet natuurlijkquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:12 schreef Cat22 het volgende:
Op RTL4 extra nieuwsbulletin om 22.29 uur ivm de stroomstoring. Handig voor als je je schoonvader gaat bellen Greys.
Dat had ik me ook al bedacht. Jij bent hun liaison naar de beschaafde wereld.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga zo even kijken, want zelf kunnen ze dat niet natuurlijk
joh? echt niet?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga zo even kijken, want zelf kunnen ze dat niet natuurlijk
eerste keer lezen dacht ik dit:quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:54 schreef Harajuku. het volgende:
Babyboom.
Zal wel net zo gaan als met de bankgiroloterij. Het eerste jaar zo'n 50 gulden en daarna nooit meer iets gewonnen.quote:
Ijsquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zal wel net zo gaan als met de bankgiroloterij. Het eerste jaar zo'n 50 gulden en daarna nooit meer iets gewonnen.Dus die heb ik nu ingeruild voor de postcodeloterij. Kun je tenminste nog ijs winnen.
Hebben de schoontjes dat?quote:
Jaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:12 schreef Cat22 het volgende:
Op RTL4 extra nieuwsbulletin om 22.29 uur ivm de stroomstoring. Handig voor als je je schoonvader gaat bellen Greys.
Wat fijn Senes!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja
Nou, het kleine meisje is toch geopereerd en ligt nu in de uitslaapkamer.
Ooh gelukkig!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja
Ja, alles zag er goed uit, mooi roze en geen tekenen van infecties.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat fijn Senes!
Alles goed gegaan voor zover je weet?
Mijn schoonvader is haske modern ende hip!quote:
Waarom dat dan? Hoogste alarmfase, ramp? Verwachten ze dat het drie weken gaat duren ofzo?quote:In de Bollenstreek in Noord-Holland is zaterdagavond een grote stroomstoring. Er zitten ongeveer 80.000 huishoudens zonder stroom. De hulpdiensten hebben opgeschaald naar GRIP 4, de hoogste alarmfase.
dat zou ik niet doen... zonde van de batterij...quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja
quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja
Goede berichten!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:24 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, alles zag er goed uit, mooi roze en geen tekenen van infecties.
nee, grip 4 betekend alleen dat het hele land er last van heeftquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn schoonvader is haske modern ende hip!
Maar eh...
[..]
Waarom dat dan? Hoogste alarmfase, ramp? Verwachten ze dat het drie weken gaat duren ofzo?
Er komt zo een extra journaal toch? Maar ik kan me voorstellen dat het vooral met deze kou niet echt handig is.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar eh...
[..]
Waarom dat dan? Hoogste alarmfase, ramp? Verwachten ze dat het drie weken gaat duren ofzo?
Photobucket liep even vastquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:19 schreef DeZwabber het volgende:
ik scroll veelverwachtend naar sushifoto's...
anticlimax![]()
Zoo moderner dan wij iegquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar eh...
[..]
Zal dat niet meer zijn van extra patrouilles, voor als er burgers zijn die hulp nodig hebben? En bedrijven bewaken ivm uitgevallen inbraakbeveiliging?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar eh...
[..]
Ik heb nog stroom heur.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, grip 4 betekend alleen dat het hele land er last van heeft
Thnx! Ja het zou best fijn zijn als ze het nu gehad hebben hoor, ze verdienen het nu wel om gewoon lekker te gaan genieten van elkaar.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:26 schreef Bamba het volgende:
Fijn dat je nichtje al geopereerd is Senesta!!! En nu gaan we duimen dat verdere ziekenhuisopnames hun bespaard gaan blijven!
quote:
Nou, dat vind ik ook hoor! Ze hebben nu genoeg ellende gehad dacht ik zo!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Thnx! Ja het zou best fijn zijn als ze het nu gehad hebben hoor, ze verdienen het nu wel om gewoon lekker te gaan genieten van elkaar.
Zegt zeer zeker wel iets over de ernst van de ramp ook hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:31 schreef DeZwabber het volgende:
sorry, grip 4 betekend dat een groot gebied / of het hele land er last van heeft
grip vijf bestaat niet meer, was ik vergeten
zegt verder niks over de ernst van de ramp, meer over hoeveel mensen ermee bezig zijn
ja er is natuurlijk verschil tussen een fietser met een kapot achterlicht of een dijkdoorbraakquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Zegt zeer zeker wel iets over de ernst van de ramp ook hoor
Maar idd ook over hoeveel mensen er mee bezig zijn.
Schoonouders hebben ook weer stroom!
Opgelost, slotje!
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Opgelost, slotje!
was met avocado en surimiquote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Opgelost, slotje!
You cruel, cruel woman!quote:
Losse onderdelen! Bij de orientaalse supermarktquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:44 schreef DeZwabber het volgende:
sushiiiii
netjes hoor
wat heb je erin gedaan?
en heb je losse onderdelen gehaald of een pakketje?
echt, wie verzint dat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
ah, jij gelukkig niet!quote:
quote:
Nou, wat een brute vrouw is dat he?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
You cruel, cruel woman!![]()
*dient TR in*
Lekkere FIPOërd!quote:
Een drama, volgens mijn tv gids.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:03 schreef DeZwabber het volgende:
ik probeer even uit te vinden wat er in godsnaam nu bezig is op rtl 7
*zapt*quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:03 schreef DeZwabber het volgende:
ik probeer even uit te vinden wat er in godsnaam nu bezig is op rtl 7
Ik durf het bijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjna niet te vragen maar eh... zullen we dan maar?quote:
Nonnepon!quote:
Liefdesdrama'squote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:05 schreef DeZwabber het volgende:
oke, the cooler dus blijkbaar
ziet er wel goed uit, wel een beetje liefdesdrama
Ik laat mijn broek morgen wel uit. Zo op de bank onder het dekentje ziet niemand er iets van.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik durf het bijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjna niet te vragen maar eh... zullen we dan maar?
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:10 schreef Cat22 het volgende:
Njam!
*zet er een schaaltje cakeblokjes bij*
Your wish:quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Nonnepon!
[..]
Liefdesdrama's
Wat me er aan herinnert... Tombola, hoe staat het met Het Verhaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |