Volgens mij kunnen ze dan nog beter willekeurige streamers uitnodigen, als Jaap ook maar een beetje talent heeft dan moet hij daar toch een interessant onderwerp van kunnen maken, beetje man bijt hond achtig.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:17 schreef gomi het volgende:
[..]
als ze een beeetje bekende mensen willen hebben moeten ze vissen in de vijver van herman de danser en dat soort types.
Dat vind ik ook. De kans is groter dat je met willekeurige onbekenden iets diepgaands en interessants tegenkomt dan met al die lui die alleen hun plaatje willen promoten.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen ze dan nog beter willekeurige streamers uitnodigen, als Jaap ook maar een beetje talent heeft dan moet hij daar toch een interessant onderwerp van kunnen maken, beetje man bijt hond achtig.
Al worden het van die "standaard" lijstjes met vragen, er zijn altijd wel dingen waarop mensen een antwoord geven waar je op door kunt gaan.
ik ben zelf weleens als gast in een programma geweest en behandeling was altijd gewoon goed hoor.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat ligt denk ik eerder aan de soort gast. Als het een bekende is krijgen ze vast wel een toffe treatment, want o wee als ze slecht gaan spreken over het programma. Als het een doorsnee Hollander betreft denk ik dat je nog blij moet zijn met een kopje koffie.
tbh denk ik een beetje een mix. gewone gasten en 1 zo een c-arties die ff wat komt promoten. moet ook kunnen en je hebt meteen een act voor halverwege de show ofzoquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. De kans is groter dat je met willekeurige onbekenden iets diepgaands en interessants tegenkomt dan met al die lui die alleen hun plaatje willen promoten.
Het verschilt enorm welke producent het is. Bij de ene producent ziet men het belang in van een correcte ontvangst van de gasten, bij een ander interesseert het ze geen fuck.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:22 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ben zelf weleens als gast in een programma geweest en behandeling was altijd gewoon goed hoor.
en ik heb in t verleden ook weleens acther de schermen iets gedaan en wij behandelden de gasten ook goed.
moeder van me is tijd vaste gast geweest in een programma, ook goede behandeling en zo nog wel meer fam/vrienden/kennisen van me.
maar ik heb t dan niet over spelshows enzo, maar gewoon normale praatprogramma's
Ik heb er weinig moeite mee als zo'n C/D artiest even een nummertje komt doen, maar bij de eerste show waren het er simpelweg te veel, plus dat ze geen van allen uit de eerste helft van het alfabet kwamen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:24 schreef gomi het volgende:
[..]
tbh denk ik een beetje een mix. gewone gasten en 1 zo een c-arties die ff wat komt promoten. moet ook kunnen en je hebt meteen een act voor halverwege de show ofzo
dat is ook waar idd. zit wel verschil in de producenten idd.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het verschilt enorm welke producent het is. Bij de ene producent ziet men het belang in van een correcte ontvangst van de gasten, bij een ander interesseert het ze geen fuck.
Publieke omroepen behandelen hun gasten zeker beter?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:31 schreef gomi het volgende:
[..]
dat is ook waar idd. zit wel verschil in de producenten idd.
maar de stelling dat je al blij mag zijn met een kopje koffie bij tv programma's gaat naar mijn mening niet op.
Ook dat is niet per se waar. Een bedrijf als Endemol maakt zowel programma's voor de commerciëlen als de publieken en maken daarin echt geen onderscheid wat betreft de ontvangst van gasten of kandidaten. Bij Endemol staat er overigens altijd een leger aan gastvrouwen klaar om de mensen te ontvangen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Publieke omroepen behandelen hun gasten zeker beter?
niet per definitie.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Publieke omroepen behandelen hun gasten zeker beter?
Ja, dat vergat ik er nog bij te zetten - ik begon mijn betoog door te zeggen dat hij meer zelf moet bepalen welke gasten er komen.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:20 schreef Copycat het volgende:
Het valt of staat grotendeels met de inhoud van de gasten. Zo'n nep-Hazes, DJ Maarten, twee oude haha wijven ... Daar zit niks in en daar haal je dan ook niks uit. Tel daarbij op dat Jaap niet wil in investeren, noch in zichzelf, noch in het programma en laat staan in zijn voorbereiding en dan blijf je imo op hetzelfde niveau hangen. Hoe graag je ook wil.
Van niks is met niks weinig meer te maken.
Ik dacht eerst dat je opmerkingen voortkwamen vanuit een persoonlijk afkeer naar Jaap, en op dat soort users reageer ik niet, omdat die toch geen nuances zien.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:20 schreef Copycat het volgende:
Tel daarbij op dat Jaap niet wil in investeren, noch in zichzelf, noch in het programma en laat staan in zijn voorbereiding en dan blijf je imo op hetzelfde niveau hangen. Hoe graag je ook wil.
Jaap is hard bezig met het sleutelen aan zijn show.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je opmerkingen voortkwamen vanuit een persoonlijk afkeer naar Jaap, en op dat soort users reageer ik niet, omdat die toch geen nuances zien.
Maar wat dit punt betreft ben ik het inmiddels wel met je eens, een interviewworkshop of andere trainingen, en het zelf betalen van de reiskostenvergoeding plus eventuele kleine vergoeding is toch wel iets wat hij zou moeten kunnen doen: het geld heeft hij ervoor, en het is een investering in zijn toekomst.
Hij zei gisteren wel dat hij veel met Bram en Leo praat over zijn programma, maar ja.
Als ik dan kijk naar de manier waarop hij op de chatbox aanwezig was, geeft het iig niet veel hoop.
Nee hoor, ik heb geen afkeer van Jaap. Ook geen voorkeur, for that matter. Maar ik probeer wel objectief (...) naar zijn show te kijken en naar evt. verbeteringen. Vandaar dat ik 'm gisteren ook privé aansprak over dat boek(waar ik al van had gehoord via Bram).quote:Op zondag 17 januari 2010 20:13 schreef Peter6000 het volgende:
Ik dacht eerst dat je opmerkingen voortkwamen vanuit een persoonlijk afkeer naar Jaap, en op dat soort users reageer ik niet, omdat die toch geen nuances zien.
Maar wat dit punt betreft ben ik het inmiddels wel met je eens, een interviewworkshop of andere trainingen, en het zelf betalen van de reiskostenvergoeding plus eventuele kleine vergoeding is toch wel iets wat hij zou moeten kunnen doen: het geld heeft hij ervoor, en het is een investering in zijn toekomst.
Hij zei gisteren wel dat hij veel met Bram en Leo praat over zijn programma, maar ja.
Als ik dan kijk naar de manier waarop hij op de chatbox aanwezig was, geeft het iig niet veel hoop.
Hopelijk gaan ze dan alvast een start maken met het opgraven van dat lijk.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tijdens de show van Jaap willen ze gaan schakelen naar Huissen, aldus Liesbeth on stream.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |