abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77629324
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 14:24 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat Japio zelf niet kan zien of hij een Harde L heeft
Hard elletje bedoel je
  FOK!Babe donderdag 4 februari 2010 @ 14:27:24 #242
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_77629346
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 14:26 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hard elletje bedoel je
In ieder geval geen hoofdletter bij nader inzien
  donderdag 4 februari 2010 @ 14:28:35 #243
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_77629392
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 14:01 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Helemaal geen slecht idee, als je het mij vraagt.
Gaat niet lukken.

Jos van Oss is een commercieel typetje van Guilermo, jeweetwel van toppertje. Hij laat zich alleen zien waar exposure is te halen voor zn hit en optredens.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  donderdag 4 februari 2010 @ 14:32:23 #244
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_77629549
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 09:45 schreef Dementor het volgende:

[..]

Maar de show ging wel door ondanks een zieke Jaap, een regisseur die niet kon komen en een gast die helaas moest afzeggen omdat hij van het dak was gevallen.
Om te kijken was het gewoon niet leuk, en ik betwijfel of dat ook het geval was geweest als Jaap niet ziek was, Bram er wel was en die schoorsteenveger gewoon was gekomen.

Het probleem zit hem in de volgende dingen:
1) De gasten zijn niet interessant genoeg om hun tijdsdeel mee in te vullen. Dit zie je aan het feit dat Jaap er ongeïnteresseerd bij gaat zitten en vragen gaat stellen als 'wat is je doel' en 'wat wil je meegeven aan de kijker'. Een hele simpele oplossing hiervoor is om de show gewoon in te korten tot de helft van de tijd, en de gasten dus ook maar de helft van de tijd te geven.
2) Jaap is geen natuurtalent voor wat betreft het hosten van een talkshow. Dit probleem wordt mijns inziens veroorzaakt doordat jaap niet van nature een mensenmens is, die andere mensen en wat hun drijfveren zijn interessant vindt. Kijk voor de flauwekul eens naar Kirsten als ze vanavond komt, dat is echt een wereld van verschil met Jaap. Alleen al door haar geïnteresseerde houding verlopen de gesprekken met de gasten veel soepeler.
3) Er wordt teveel geredeneerd vanuit de visie 'er is geen budget, dus we hoeven geen kwaliteit te leveren'. Ik hoop zelf op een wat meer perfectionistische instelling. John de Mol heeft dat namelijk ook, altijd al gehad ook toen ie voor een hongerloontje bij de tros bezig was, en zie waar het hem gebracht heeft.
Bovendien, zorgen dat het geluid netjes is, dat de gesprekken een beetje goed verlopen, dat de kaartjes goed klaar liggen, dat het telefoonnr van natasia ergens klaar ligt, dat de gasten op tijd komen etc etc.. dat heeft allemaal niets met budget te maken!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 4 februari 2010 @ 14:41:04 #245
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_77629912
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 10:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Tabula Rasa moet die ruimte claimen. Het is toch Jaap's show die hij maakt mbv de middelen van Johan? Johan en zijn 'team' moeten wat redactie betreft buitenspel worden gezet, want inderdaad: je blijft zo in die kansloze vijver vissen. Ben je als host al niet sterk, dan heb je sterkere gasten nodig.
Johan wil ook bewust in die kansloze vijver vissen. Marian wou de new kids uitnodigen, dus had ik voor haar ff het emailadres van hun producent opgezocht, kwam johan aan met dat het niet mocht en dat het eerst maar eens een wat betere show moest worden.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_77631375
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 14:32 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Om te kijken was het gewoon niet leuk, en ik betwijfel of dat ook het geval was geweest als Jaap niet ziek was, Bram er wel was en die schoorsteenveger gewoon was gekomen.

Het probleem zit hem in de volgende dingen:
1) De gasten zijn niet interessant genoeg om hun tijdsdeel mee in te vullen. Dit zie je aan het feit dat Jaap er ongeïnteresseerd bij gaat zitten en vragen gaat stellen als 'wat is je doel' en 'wat wil je meegeven aan de kijker'. Een hele simpele oplossing hiervoor is om de show gewoon in te korten tot de helft van de tijd, en de gasten dus ook maar de helft van de tijd te geven.
2) Jaap is geen natuurtalent voor wat betreft het hosten van een talkshow. Dit probleem wordt mijns inziens veroorzaakt doordat jaap niet van nature een mensenmens is, die andere mensen en wat hun drijfveren zijn interessant vindt. Kijk voor de flauwekul eens naar Kirsten als ze vanavond komt, dat is echt een wereld van verschil met Jaap. Alleen al door haar geïnteresseerde houding verlopen de gesprekken met de gasten veel soepeler.
3) Er wordt teveel geredeneerd vanuit de visie 'er is geen budget, dus we hoeven geen kwaliteit te leveren'. Ik hoop zelf op een wat meer perfectionistische instelling. John de Mol heeft dat namelijk ook, altijd al gehad ook toen ie voor een hongerloontje bij de tros bezig was, en zie waar het hem gebracht heeft.
Bovendien, zorgen dat het geluid netjes is, dat de gesprekken een beetje goed verlopen, dat de kaartjes goed klaar liggen, dat het telefoonnr van natasia ergens klaar ligt, dat de gasten op tijd komen etc etc.. dat heeft allemaal niets met budget te maken!
Klopt allemaal.
Ik ga niet eens in op de vraag of het wel/niet leuk was om te kijken, het antwoord is toch overduidelijk.
Punt 3 heb ik gister precies zo uitgelegd (grappig dat jij het ook zo ziet).
pi_77631475
Oh en perfectionisme is geen scheldwoord.
  FOK!Babe donderdag 4 februari 2010 @ 15:25:56 #248
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_77631533
Ik zal wel een simpele klootmongool zijn maar ik vond het gister overheersend hilarisch.
Verwachten jullie niet gewoon te veel?
pi_77631632
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zal wel een simpele klootmongool zijn maar ik vond het gister overheersend hilarisch.
Ook dat hoor ik wel vaker voorbij komen "verwachten jullie niet gewoon te veel?"
Wat is er mis met streven naar kwaliteit?
  FOK!Babe donderdag 4 februari 2010 @ 15:30:11 #250
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_77631701
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:28 schreef Dementor het volgende:

[..]

Ook dat hoor ik wel vaker voorbij komen "verwachten jullie niet gewoon te veel?"
Wat is er mis met streven naar kwaliteit?
Helemaal niets, maar of ze streven naar kwaliteit of niet veranderd niets aan het feit dat we het voorlopig moeten doen met een Jaap Show die volledig gratis moet zijn. Ik bedoelde het ook verder niet als een soort van post tégen jullie verder puicke argumenten Maar ik heb gisteren meerdere malen in een deuk gelegen omdat naar mijn bescheiden mening ze nog aardig wat hebben gemaakt van heel weinig.
  donderdag 4 februari 2010 @ 21:35:40 #251
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_77645697
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vond het ook grappig met die 2 pyramide lui met hun cash back kaart. Juist omdat de show zo lang is kan Jaap doorvragen op zijn semi-onnozele manier. Normaal weten gasten van "het is zo afgelopen, ik lul nog wat ins blaue hinein en klaar". Nu zag je ze echt steeds benauwder doen en zoeken naar de uitgang.
Dat vind ik nou juist de leuke meerwaarde van een lange show.

Toen Vlemmix erbij kwam heb ik 'm uitgezet
pi_77653657
Hmmm, ik zie vooral Jaap die na tien minuten al niet zo goed meer weet wat hij met z'n gasten aanmoet en hoopt dat ze gauw weggaan.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 11:09:58 #253
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_77662226
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Hmmm, ik zie vooral Jaap die na tien minuten al niet zo goed meer weet wat hij met z'n gasten aanmoet en hoopt dat ze gauw weggaan.
Hij mist vooral de scherpte die broodnodig is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 5 februari 2010 @ 11:16:30 #254
241662 Jian
Well, well, well
pi_77662436
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou jij het langer kunnen rekken met zulke gasten ?
pi_77666553
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 11:16 schreef Jian het volgende:

[..]

Zou jij het langer kunnen rekken met zulke gasten ?
Irrelevant. Ik pretendeer geen talkshow-host te zijn.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 13:40:44 #256
241662 Jian
Well, well, well
pi_77667379
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 13:17 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Irrelevant. Ik pretendeer geen talkshow-host te zijn.
Het is in zoverre relevant dat ik denk dat Ivo Niehe met zulke gasten ook niet veel meer tijd zou kunnen volmaken .....
  vrijdag 5 februari 2010 @ 13:43:04 #257
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_77667478
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 13:40 schreef Jian het volgende:

Het is in zoverre relevant dat ik denk dat Ivo Niehe met zulke gasten ook niet veel meer tijd zou kunnen volmaken .....
Ten eerste beg ik to differ, want wat een hansworst ik Niehe ook mag vinden, de man heeft wel de know how en de ervaring om een geanimeerd gesprek op gang te brengen en te houden. Ook met gasten waar je alles uit moet trekken. Vragen, doorvragen en luisteren en daar weer op anticiperen.
En ten tweede is het wel irrelevant aangezien de redactie van Niehe wel in staat is goede gasten te vinden en niemand daar genoegen zou nemen met dit kaliber.
pi_77667566
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 13:40 schreef Jian het volgende:

[..]

Jaap wil ook diepgang, dan moet je hem niet met Ivo vergelijken. Een host die itt Jaap, van zichzelf al lekker kan praten zou dat best lukken. Prem bijvoorbeeld.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 13:49:23 #259
241662 Jian
Well, well, well
pi_77667700
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 13:43 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ten eerste beg ik to differ, want wat een hansworst ik Niehe ook mag vinden, de man heeft wel de know how en de ervaring om een geanimeerd gesprek op gang te brengen en te houden. Ook met gasten waar je alles uit moet trekken. Vragen, dorbragen en luisteren en daar weer op anticiperen.
En ten tweede is het wel irrelevant aangezien de redactie van Niehe wel in staat is goede gasten te vinden en niemand daar genoegen zou nemen met dit kaliber.
Ik heb Niehe nog nooit in actie gezien met zulke nietszeggende gasten, dus ik kan niet met zekerheid zeggen of hij in zo'n geval een redelijk gesprek in de wacht weet te slepen. Ik sla er dus ook maar een slag naar.
En in mijn optiek is het juist wel relevant, juist omdat ik het falen niet direct in zijn geheel bij Jaap wens neer te leggen, gezien de erbarmelijk slechte keuze van de gasten, waar Jaap, voor zover ik begrijp, dus weinig mee van doen heeft.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 13:54:17 #260
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_77667870
Naar aanleiding van wat ik tot nu toe van hem heb gezien, heb ik totaal geen vertrouwen in Jaap's presentatieskills. Je kunt dat wellicht deels afschuiven op de gasten, maar dat vind ik net iets te makkelijk. Een goede host kan zelfs een zak stront nog leuk laten vertellen, bij wijze van.

Jaap heeft het gewoon niet en zeker bij deze stiel is een natuurlijk talent onmisbaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')