Ik vond het ook grappig met die 2 pyramide lui met hun cash back kaart. Juist omdat de show zo lang is kan Jaap doorvragen op zijn semi-onnozele manier. Normaal weten gasten van "het is zo afgelopen, ik lul nog wat ins blaue hinein en klaar". Nu zag je ze echt steeds benauwder doen en zoeken naar de uitgang.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zal wel een simpele klootmongool zijn maar ik vond het gister overheersend hilarisch.
Verwachten jullie niet gewoon te veel?
Hij mist vooral de scherpte die broodnodig is.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Hmmm, ik zie vooral Jaap die na tien minuten al niet zo goed meer weet wat hij met z'n gasten aanmoet en hoopt dat ze gauw weggaan.
Zou jij het langer kunnen rekken met zulke gasten ?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Hmmm, ik zie vooral Jaap die na tien minuten al niet zo goed meer weet wat hij met z'n gasten aanmoet en hoopt dat ze gauw weggaan.
Irrelevant. Ik pretendeer geen talkshow-host te zijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Zou jij het langer kunnen rekken met zulke gasten ?
Het is in zoverre relevant dat ik denk dat Ivo Niehe met zulke gasten ook niet veel meer tijd zou kunnen volmaken .....quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Irrelevant. Ik pretendeer geen talkshow-host te zijn.
Ten eerste beg ik to differ, want wat een hansworst ik Niehe ook mag vinden, de man heeft wel de know how en de ervaring om een geanimeerd gesprek op gang te brengen en te houden. Ook met gasten waar je alles uit moet trekken. Vragen, doorvragen en luisteren en daar weer op anticiperen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:40 schreef Jian het volgende:
Het is in zoverre relevant dat ik denk dat Ivo Niehe met zulke gasten ook niet veel meer tijd zou kunnen volmaken .....
Jaap wil ook diepgang, dan moet je hem niet met Ivo vergelijken. Een host die itt Jaap, van zichzelf al lekker kan praten zou dat best lukken. Prem bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Het is in zoverre relevant dat ik denk dat Ivo Niehe met zulke gasten ook niet veel meer tijd zou kunnen volmaken .....
Ik heb Niehe nog nooit in actie gezien met zulke nietszeggende gasten, dus ik kan niet met zekerheid zeggen of hij in zo'n geval een redelijk gesprek in de wacht weet te slepen. Ik sla er dus ook maar een slag naar.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ten eerste beg ik to differ, want wat een hansworst ik Niehe ook mag vinden, de man heeft wel de know how en de ervaring om een geanimeerd gesprek op gang te brengen en te houden. Ook met gasten waar je alles uit moet trekken. Vragen, dorbragen en luisteren en daar weer op anticiperen.
En ten tweede is het wel irrelevant aangezien de redactie van Niehe wel in staat is goede gasten te vinden en niemand daar genoegen zou nemen met dit kaliber.
Het enige dat ik zeg is dat de keuze van de gasten en het onderwerp zo slecht is dat ik denk dat menig presentator (Niehe was slechts een voorbeeld) er moeite mee zou hebben om een wat langer geanimeerd gesprek met hen te voeren. Een uitzondering als Prem, die nog een geanimeerd gesprek kan voeren met een Eikenhouten deur, daargelaten. Jaap komt hierdoor natuurlijk ook niet uit de verf. Of hij wel uit de verf kan komen zou ik wel, ik heb het hier al eerder gezegd, eens willen zien in een betere setup, qua gasten en onderwerpen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jaap wil ook diepgang, dan moet je hem niet met Ivo vergelijken. Een host die itt Jaap, van zichzelf al lekker kan praten zou dat best lukken. Prem bijvoorbeeld.
Dat denk ik dus niet. Alleen al om het simpele feit dat Jaap daar genoegen neemt en het voor zoete koek slikt. nam hij het serieus en had ie er feeling mee, dan had ie allang op zijn strepen gestaan. Maar waarom moeilijk doen als je ook makkelijk kunt falen?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:02 schreef Jian het volgende:
ik denk dat het disfunctioneren van de regie/redactie aangaande keuze van onderwerpen en gasten, een minstens zo groot en wellicht nog groter aandeel heeft in het falen van Jaap.
Wellicht is Jaap wat traag en gemakzuchtig aangaande dit soort zaken, maar toen ik tijdens zijn laatste show in de chat zette; Jaap wie zoekt jouw gasten uit ? Ontslaan die figuur !, las hij dat voor en zei hij; "Ja, daar gaan we inderdaad eens serieus over praten" Dus ik neem aan dat er wel degelijk onvrede bij Jaap is over deze aangelegenheid en dat hij e.e.a. nu echt wil veranderen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat denk ik dus niet. Alleen al om het simpele feit dat Jaap daar genoegen neemt en het voor zoete koek slikt. nam hij het serieus en had ie er feeling mee, dan had ie allang op zijn strepen gestaan. Maar waarom moeilijk doen als je ook makkelijk kunt falen?
Jaap zal inderdaad eerst de fout bij anderen zoeken, aan hem kan het niet liggen met die 1,5 jaar ervaring op de streams van DGK.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Wellicht is Jaap wat traag en gemakzuchtig aangaande dit soort zaken, maar toen ik tijdens zijn laatste show in de chat zette; Jaap wie zoekt jouw gasten uit ? Ontslaan die figuur !, las hij dat voor en zei hij; "Ja, daar gaan we inderdaad eens serieus over praten" Dus ik neem aan dat er wel degelijk onvrede bij Jaap is over deze aangelegenheid en dat hij e.e.a. nu echt wil veranderen.
Die heeft ie gehad. En toen is ie te licht bevonden.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:18 schreef Jian het volgende:
Tering, geef die jongen nou toch een kans, als is het maar een heel kleintje, stelletje bloedzuigers
Als-ie z'n best ervoor zou doen zou ik 'm een kans geven. Hoog van de toren blazen zonder je best ergens voor te doen, daar kan ik slecht tegen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:18 schreef Jian het volgende:
Tering, geef die jongen nou toch een kans, als is het maar een heel kleintje, stelletje bloedzuigers
Celebrity!quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jan Papparazi komt volgende week.
Hoe willen ze dat doen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Volgende week wordt ie live gewogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |