abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77854068
Volgende week wordt ie live gewogen.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_77856527
Ik vind het eigenlijk maar vervelend dat Johan Vlemmix zoveel aandacht krijgt de hele tijd. In principe heeft hij geen reet met Tabula Rasa te maken.
pi_77856691
Jan Papparazi komt volgende week.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  Moderator woensdag 10 februari 2010 @ 21:35:37 #274
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_77861812
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 19:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jan Papparazi komt volgende week.
Celebrity!

Ik bedoel: [b]C E L E B R I T T Y[ ! ! !/b]
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_77863150
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 18:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Volgende week wordt ie live gewogen.
Hoe willen ze dat doen?
Op een gewone weegschaal zal niet lukken . Die gaan toch maar tot 150kg?
pi_77865732
Jaap gedroeg zich vandaag als een vette peuter. Met zijn vingers in z'n oren "nana nana nana, ik hoor niets. Nana nana"
  dinsdag 23 februari 2010 @ 14:37:47 #277
245577 enjoybram
of niet soms?
pi_78344131
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 22:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Jaap gedroeg zich vandaag als een vette peuter. Met zijn vingers in z'n oren "nana nana nana, ik hoor niets. Nana nana"
Ik den dat het allemaal goed gaat komen... ff wachten nog.. bijna begin maart
pi_78355780
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 14:37 schreef enjoybram het volgende:

[..]

Ik den dat het allemaal goed gaat komen... ff wachten nog.. bijna begin maart

[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
  dinsdag 23 februari 2010 @ 19:49:18 #279
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_78356955
Shownieuws meldde vandaag dat Terror Jaap's Joran ding eindelijk verkocht is.. Aan RTL.
Peter R de Vries, die in het panel zat, vond het allemaal maar onzin en neemt Jaap niet serieus als journalist en ook het onderzoek van Jaap behelst niets nieuws, en Joran moest maar met serieuze onderzoeksjournalisten gaan praten (zoals hemzelf).

Zondag op RTL5 dus.
http://zappen.blog.nl/rtl(...)-joran-van-der-sloot
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  † In Memoriam † woensdag 24 februari 2010 @ 09:09:26 #280
135305 beequeen
Lost.
pi_78382067
quote:
Verklaring Joran van der Sloot zondag bij RTL 5
Hallo beste lezer van mijn weblog,

Diverse binnenlandse en buitenlandse media hebben me benaderd voor commentaar. Mocht je een verzoek hebben, dan kan je mailen naar stichtingjaap@live.nl
Mij bellen of opwachten in de snackbar heeft geen zin, aangezien ik je dan met alle respect moet vertellen dat ik eerst moet overleggen met de persvoorlichter van RTL.

Adiosss

Jaapieooo
-----------------------------------------

Programmadirecteur RTL 5, Remko van Westerloo: Het interview is ons vorig jaar aangeboden. Onze eerste reactie was sceptisch. Wel vonden wij dat het interview aanleiding gaf tot grondig onderzoek. Wij hebben met verschillende experts gesproken en met de nodige critici. Daar is een opzienbarende special uit voortgekomen die wij zondag uitzenden en waar de kijker zelf een oordeel over mag vormen.

De bevindingen uit het onderzoek, het originele interview met Joran van der Sloot en verschillende vervolggesprekken worden zondag 28 februari uitgezonden bij RTL 5.

Uitzending RTL 5: zondag 28 februari om 20.30 uur
Bron: King Jaap.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † woensdag 24 februari 2010 @ 09:12:31 #281
135305 beequeen
Lost.
pi_78382131
Programma

Een talk/entertainment show met presentator Jaap Amesz.
Jaap is beter bekend als Terror Jaap, de winnaar van De Gouden Kooi.

20.00 uur Richard van Dijk
20.20 uur Vraag maar raak aan Jaap
20.30 uur Egbert Dijkhuis
21.00 uur Joris Maat
21.15 uur Vraag maar raak aan Jaap
21.25 uur Jolanda Bernaards
21.40 uur Petro en Ouders Kjel
22.00 uur Afsluiting

Richard van Dijk
Heeft een CVA (Hersenbloeding) gehad en komt vertellen over het onbegrip van mensen naar iemand met een CVA. Mensen vinden hem zielig terwijl hij zelf niet zielig gevonden wil worden.

Egbert Dijkhuis
Is een zanger die sinds een paar jaar aardig aan de weg aan het timmeren is. Egbert zingt veel covers van bekende Nederlandstalige Artiesten. Sinds kort heeft Egbert ook zijn eerste CD uitgebracht.

Joris Maat
Is bezig om een programma te maken voor de jeugd met BN’ers. En hij zou heel graag zendtijd willen bij Studio Vlemmix...

Jolanda Bernaards
Een vrouw van 37 die al vanaf haar 6e jaar bezig is met Twirlen. Ze komt hierover vertellen en Jaap en ons allemaal laten zien wat Twirlen is.

Petro
Petro is een zanger die op het Open Podium heeft gestaan bij SV. Nu komt hij vertellen over de actie die hij gestart is voor Kjell een jongetje met het syndroom van Down, die dolfijn therapie nodig heeft.

John Verweijst: vader van Kjell
Komen vertellen samen met Petro vertellen over hun bijzondere zoon en de actie die voor hem op touw is gezet.

Presentator: Jaap Amesz
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_78391121
quote:
Ik lees het als volgt: het programma dat Jaap geproduceerd heeft is zo slecht dat RTL er een heel nieuw programma van heeft moeten maken met het materiaal van Jaap als uitgangspunt.
  woensdag 24 februari 2010 @ 14:15:34 #283
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_78392088
Eindelijk een korte jaap show
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_78392189
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:15 schreef Maanvis het volgende:
Eindelijk een korte jaap show
Nee, dat is al weer gewijzigd. Van half 7 tot 8 zijn Johan en Liesbeth te gast en hebben ze telefonisch contact met Palma.
  woensdag 24 februari 2010 @ 14:37:14 #285
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_78392954
Jammer dat ik vanavond niet kan kijken ...
Lullen met Liesbeth en Johan en bellen met Palma. Dat zou je eigenlijk niet mogen missen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_78393139
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:37 schreef Copycat het volgende:
Jammer dat ik vanavond niet kan kijken ...
Lullen met Liesbeth en Johan en bellen met Palma. Dat zou je eigenlijk niet mogen missen.
Zeker jammer dat je niet kan kijken.

Maar bellen met Palma? Die is toch al vaak op de chat? Wat voor nieuws kan die nog vertellen?
pi_78393360
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar bellen met Palma? Die is toch al vaak op de chat? Wat voor nieuws kan die nog vertellen?
Misschien biedt ze dat gejatte plasma-scherm aan ter veiling of zo.
  woensdag 24 februari 2010 @ 14:57:34 #288
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_78393759
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:17 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Nee, dat is al weer gewijzigd. Van half 7 tot 8 zijn Johan en Liesbeth te gast en hebben ze telefonisch contact met Palma.
Dat mag niet!
Een gedicht over Maanvis
pi_78405143
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Palma was ditmaal BQ aan het uitdagen op de chat en zei iets over slim, ik zei nee hoogbegaafd en Palma noemde BQ Bettie Boop en iemand vroeg wie ze daar mee bedoelde ik zei wie denk je BQ zoiets, en ik gaf een paar steken naar Palma toe , heb niks tegen Palma maar kom de boel niet omdraaien via de foon bij Jaap, en hou op de Naam BQ en nu ook die van mij zo over de stream te gooien, als er 1 niet tegen Palma is ben ik het wel, waarom ga ik hier niet over uitwijden.
Maar kom niet aan met verhaaltjes.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_78405186
Verkeerde topic.
pi_78405488
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 19:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Verkeerde topic.

ik ook
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  woensdag 24 februari 2010 @ 23:11:57 #292
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_78416858
grutprogramma vanavond, tijdverspilling
Een gedicht over Maanvis
  † In Memoriam † woensdag 24 februari 2010 @ 23:53:16 #293
128220 Peter6000
pi_78419054
Goed gesprek met Johan, Jaap en Liesbeth gezien, vanavond.

Wel raar dat ik hier op FOK! nergens las hoe solide de argumentatie van Liesbeth mbt het inkorten van de show van Jaap was.
Wat mij betreft mag het een vast onderdeel worden: TR beginnen met praten over de voortgang van SV, want ook Jaap had er ideeën bij.

En ach, het telefoongesprek met Palma had ook wel amusementswaarde.

Daarna overgeschakeld naar DWDD, en geen dringende behoefte gehad later opnieuw in te schakelen.
  donderdag 25 februari 2010 @ 01:09:42 #294
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_78421230
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 23:53 schreef Peter6000 het volgende:
Wel raar dat ik hier op FOK! nergens las hoe solide de argumentatie van Liesbeth mbt het inkorten van de show van Jaap was.
Ik zei vantevoren al dat het een goed idee was .
En vwb het praten over SV: Er moet een wonder gebeuren of het is een aflopende zaak.
Een gedicht over Maanvis
pi_78421310
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 01:09 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik zei vantevoren al dat het een goed idee was .
Ik geloof dat ik ook al eens gezegd had. Na show 2 of zo. Het was wel even handig geweest van Liesbeth om dat ook even met Jaap te overleggen.
quote:
En vwb het praten over SV: Er moet een wonder gebeuren of het is een aflopende zaak.
Johan zei eigenlijk heel eerlijk dat "ze", hijzelf incluis, het gewoon niet kunnen, dat ze niet goed genoeg zijn.
pi_78467895
vr 26 feb 2010, 05:30

Terror Jaap betaalde voor bekentenis'We zijn samen naar Bubalieplas gereden' Van onze verslaggevers
AMSTERDAM - Joran van der Sloot is in zijn nieuwe bekentenis expliciet over hoe hij haar lichaam heeft gedumpt: "We hebben haar achterin, gewoon achter de passagierstoel neergelegd, en zijn samen naar de Bubalieplas gereden."

De tocht naar het moerasgebied in het noorden van het eiland gebeurde in paniek. Eerder die nacht was hij samen met Natalee op het strand zijn medeplichtige A. tegengekomen, die beiden thuis uitnodigde voor cocaïne en whisky. "Natalee wilde na het zoenen en knuffelen op het strand niet terug naar haar hotel", stelt hij. "We waren bij A. thuis, dus ik denk dat, eh, wij allebei wouden..." Daarop stelt Joran dat hij wel vaker meisjes meenam. "We hebben eerder met drie vrienden een hotelkamer gehuurd, en ja meerdere meisjes mee terug genomen. Dat is wel gebeurd." En: "Je moet er ook bij bedenken dat het meestal gewoon een feesteiland is... Ze gaan gewoon extra los."

Volgens Van der Sloot stond de auto bij het hek van de woning, waar de dodelijke val plaatsvond. Na de val stond hij met A. "compleet te trippen", zegt hij zeer emotioneel. "We hebben ook echt aan haar gezeten, voelen en alles. Maar ze was echt honderd procent dood."

"Ik was zeventien en moest eigenlijk over een week naar Amerika. Het is allemaal zo snel gegaan. Bijna half Nederland denkt dat ik een moordenaar ben." Ook wijst hij zijn vriend A. aan als iemand die niet wilde dat Natalee bij hem thuis gevonden zou worden. A. zou een kleine dealer zijn in de hotels op Aruba. "We moesten haar weg krijgen, want het was zijn vaders huis. En hij had hartstikke veel coke in zijn kamer... Ik dacht dat we naar de gevangenis zouden gaan, als we niets deden." Beiden reden daarop naar het moeras verderop, met slechts een toegangsweg. Volgens hem was deze plek vlak bij een toren, waar naar vogels kon worden gekeken. "We brachten haar zo ver mogelijk het moeras in. We zijn door het water zo ver mogelijk door al die sprieten het moeras ingelopen, hebben de diepste plaats gezocht en haar daar neergelegd."

Bloedvlek

Van der Sloot stelt dat hij in het moeras ook een van zijn schoenen kwijtraakte, die in de modder bleef steken. "Ik kon hem niet meer vinden." De andere gooide hij op de terugweg weg. Op de achterbank van de auto bevond zich een bloedvlek. "A. heeft me naar huis gebracht. En ik denk dat hij verder zelf zijn auto heeft schoongemaakt, en noem maar op, zodat zijn ouders er niks van zouden merken."

De genoemde medeplichtige is in het onderzoek naar de verdwijning tweemaal als getuige gehoord. A. zweeg daarin altijd. "Hij heeft al die jaren zijn mond gehouden, terwijl het eigenlijk mijn schuld is...", aldus Van der Sloot. Dat haar lichaam tijdens de grootschalige zoektochten nooit is gevonden, stelt Joran niet te kunnen verklaren. "Ik denk dat ik gewoon mazzel heb gehad, dat ik een geluksengeltje op mijn schouder heb gehad."

Voor justitie op Aruba is de uiterst emotionele tv-bekentenis, net als bij de undercoveroperatie van De Vries, een groot dilemma, in verband met de totstandkoming. De voormalige winnaar van de Gouden Kooi, Terror Jaap, legde het contact met Van der Sloot en betaalde meermalen sommen geld aan Joran. In de maanden voorafgaand aan de emotionele bekentenis werden vele uren video opgenomen van 'interviews', die nauwelijks serieus zijn te nemen.

Ook nam hij Van der Sloot mee naar het gerenommeerde recherchebureau Schalken & Partners om hem aan de leugendetector te leggen. Deze acties zijn door justitie betiteld als "van nul en generlei waarde". De makers bij RTL benaderden daarom extra externe deskundigen voor een oordeel over de waarde van de bekentenis. Justitie heeft de verklaring als onbetrouwbaar terzijde gelegd, ook omdat Joran weigert mee te werken aan nader onderzoek. Wel heeft Van der Sloot nog een kaart getekend waar Natalee werd achtergelaten. Zoeken in het moeras bleek echter na jaren niet meer zinvol. Van der Sloot legde de bekentenis, naar eigen zeggen, af omdat hij zei "schoon schip te willen maken". "Ik voel me er niet honderd procent goed bij, maar ik weet toch dat het een goede beslissing is." Zijn vader zou hij nooit hebben betrokken bij zijn misdrijf. "Mijn vader heeft me altijd verteld dat als er iets was gebeurd, dat ik het gewoon moest vertellen."
http://www.telegraaf.nl/b(...)plas_gereden___.html

[ Bericht 3% gewijzigd door peeet1 op 26-02-2010 07:33:05 ]
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
pi_78469143
Val?
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 09:27:00 #298
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_78469416
Die val komt inderdaad uit de lucht vallen.
Maar ik begrijp dat RTL wat footage van Jaap heeft gebruikt en daar een eigen show omheen heeft gemaakt? Een show die wel goed genoeg is om uit te zenden?
pi_78469453
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 09:27 schreef Copycat het volgende:
Die val komt inderdaad uit de lucht vallen.
Maar ik begrijp dat RTL wat footage van Jaap heeft gebruikt en daar een eigen show omheen heeft gemaakt? Een show die wel goed genoeg is om uit te zenden?
Zondag toch? A.s.?
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 09:36:06 #300
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_78469611
Yepz:
quote:
Programmadirecteur RTL 5, Remko van Westerloo: “Het interview is ons vorig jaar aangeboden. Onze eerste reactie was sceptisch. Wel vonden wij dat het interview aanleiding gaf tot grondig onderzoek. Wij hebben met verschillende experts gesproken en met de nodige critici. Daar is een opzienbarende special uit voortgekomen die wij zondag uitzenden en waar de kijker zelf een oordeel over mag vormen.”

De bevindingen uit het onderzoek, het originele interview met Joran van der Sloot en verschillende vervolggesprekken worden zondag 28 februari uitgezonden bij RTL 5.

Uitzending RTL 5: zondag 28 februari om 20.30 uur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')