Jah met sneeuw:quote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Het KNMI wordt in ieder geval steeds zekerder in de weerberichten.
http://www.knmi.nl/cms/ni(...)-1_elementId/1_74680quote:Winterweer houdt aan
Noorden kouder dan zuiden
11 januari 2010 - Deze week blijft het volop winter in ons land met kans op gladheid. Zoveel sneeuw als de afgelopen dagen wordt niet verwacht maar woensdag maakt vooral het zuiden kans op wat neerslag. Het noorden krijgt de meeste zon en ook de laagste temperaturen. Het KNMI verwacht in de nacht en ochtend lichte tot matige vorst. Vooral woensdag kan het door de wind erg koud aanvoelen.
quote:Weer: het wordt NOG NOG VEEL erger
Het Amerikaanse weerinstituut GFS, dat begin december nog door u werd weggehoond omdat ze sneeuw en superkoude voorspelde in deze periode, heeft weer een enge voorspelling gedaan. Nee, we hebben het niet eens over de sneeuw van aankomend weekeinde. Check dit kaartje. Het is een voorspelling voor 20 januari. En het zijn de temperaturen OVERDAG. Volgende week overdag -11 tot -15 overdag. Onze weermannen hebben het voorlopig nog over deze temperaturen in de nacht. Als er dan nog een klein zuchtje wind bij komt, hebben we het over gevoelstemperatuur van -30. Er gaan doden vallen (nou ja, bejaarden dan).
Mjah, denk dat Ophelia weerbericht van de sahara leestquote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:47 schreef -_Tommy_- het volgende:
ik geloof geenstijl.nl:
[..]
[ afbeelding ]
Dat stond gisteren inderdaad nog in de verwachtingen, vandaag staat er al iets anders:quote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jah met sneeuw:
[..]
http://www.knmi.nl/cms/ni(...)-1_elementId/1_74680
quote:Verwachting 6 tot 9 dagen vooruit
maandag 18 januari tot en met donderdag 21 januari 2010
Onzeker. Grootste kans op licht wisselvallig weer met overdag temperaturen iets boven nul en 's nachts iets eronder.
dinsdag 12 januari 2010 03.15 uur
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mjah, denk dat Ophelia weerbericht van de sahara leest
op zich als er dan daarna nog een koude tijd komt is dat goed voor het ijs! dan is de sneeuw en de toplaag gesmolten en dan vriest ie mooi glad aan!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat stond gisteren inderdaad nog in de verwachtingen, vandaag staat er al iets anders:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat stond gisteren inderdaad nog in de verwachtingen, vandaag staat er al iets anders:
[..]
[ afbeelding ]
http://knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/quote:Verwachting tot morgen middernacht
dinsdag 12 januari en woensdag 13 januari 2010
Eerst lokaal lichte sneeuw. Van het oosten uit enkele opklaringen.
Het is overwegend bewolkt en eerst kan lokaal nog wat lichte sneeuw vallen, maar geleidelijk wordt het op de meeste plaatsen droog. In de loop van de dag komt vanuit het oosten de zon af en toe tevoorschijn. De oostelijke wind trekt geleidelijk aan tot meest matig en op de meeste plaatsen vriest het licht.
Komende nacht neemt vanuit het zuiden de bewolking toe en trekt de oostenwind nog wat aan, in het Waddengebied tot krachtig. In het noorden kan het nog afkoelen tot -7 graden in het zuiden onder de bewolking wordt het niet kouder dan -5 graden.
je moet dan wel iets verder lezen:quote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[..]
http://knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/
:P
Ze weten zelf niet meer ;)
quote:Weer
Verwachting tot morgen middernacht
dinsdag 12 januari en woensdag 13 januari 2010
Eerst lokaal lichte sneeuw. Van het oosten uit enkele opklaringen.
Het is overwegend bewolkt en eerst kan lokaal nog wat lichte sneeuw vallen, maar geleidelijk wordt het op de meeste plaatsen droog. In de loop van de dag komt vanuit het oosten de zon af en toe tevoorschijn. De oostelijke wind trekt geleidelijk aan tot meest matig en op de meeste plaatsen vriest het licht.
Komende nacht neemt vanuit het zuiden de bewolking toe en trekt de oostenwind nog wat aan, in het Waddengebied tot krachtig. In het noorden kan het nog afkoelen tot -7 graden in het zuiden onder de bewolking wordt het niet kouder dan -5 graden.
Woensdagochtend gaat het in het zuidoosten licht sneeuwen, in de middag mogelijk ook in de zuidelijke provincies, het is nog onduidelijk hoever de neerslag zich noordwaarts uitbreidt. In het noorden vriest het enkele graden, in het midden ligt de temperatuur rond het vriespunt en in het zuiden komt de temperatuur iets boven nul. De oostenwind is boven land matig en aan zee (vrij) krachtig 5 of 6 Bft, boven de Wadden mogelijk hard, kracht 7. In de avond kan er ook in het midden wat lichte sneeuw vallen.
dinsdag 12 januari 2010 08.18 uur
Verwachting komende 5 dagen
woensdag 13 januari tot en met zondag 17 januari 2010
Vrij veel bewolking en eerst vooral in het zuiden wat (natte) sneeuw. Spreiding in temperatuur; in het noordoosten duidelijk kouder dan in het zuidwesten.Uitleg
1
2
3
4
5
6
7
8
9wo do vr za zo
Zonneschijn (%) 10 10 10 20 10
Neerslagkans (%) 40 20 20 30 60
Neerslaghoeveelheid (mm) 1 0-1 0 0-2 0-6
Minimumtemperatuur (°C) -6 -5/0 -3/0 -3/-1 -3/+1
Middagtemperatuur (°C) 0 -1/+3 -1/+4 0/+5 1/5
Windrichting O Z ZO ZO ZW
Windkracht (bft) 4 2 2 4 3
dinsdag 12 januari 2010 03.15 uur
Verwachting 6 tot 9 dagen vooruit
maandag 18 januari tot en met donderdag 21 januari 2010
Onzeker. Grootste kans op licht wisselvallig weer met overdag temperaturen iets boven nul en 's nachts iets eronder.
wel nog steeds vriezenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:56 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
je moet dan wel iets verder lezen:
[..]
"In het midden van het land rond het vriespunt, in het zuiden boven nul", misschien moet je nog wat verder doorlezenquote:
ik zagquote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
"In het midden van het land rond het vriespunt, in het zuiden boven nul", misschien moet je nog wat verder doorlezen
Zo, dat wordt tegen die tijd telefoon uitzoekenquote:Vanaf 09 april 2010 kan je je contract verlengen op Hi.nl. Je kunt dan een nieuwe telefoon uitzoeken in de online shop.
en jij gaat nog door met KPN? Na al je ervaringen met hen de laatste tijd?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zo, dat wordt tegen die tijd telefoon uitzoeken
Mjah, HI is wel van KPN maar andere tak dan het adsl zooiquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:42 schreef Guard het volgende:
[..]
en jij gaat nog door met KPN? Na al je ervaringen met hen de laatste tijd?
Dapper
En de sneeuw is aan t verdwijnen... Jouw lange weekend kan niet meer stuk!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:45 schreef theKiD het volgende:
Nog minder als 7 uur, en ik heb een lang weekend
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:45 schreef theKiD het volgende:
Nog minder als 7 uur, en ik heb een lang weekend
Zou je zeggen..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:09 schreef styliste het volgende:
[..]
En de sneeuw is aan t verdwijnen... Jouw lange weekend kan niet meer stuk!
Ik denk dat ik het wel verdiend heb, ik heb niet elk weekend of een aantal dagen doordeweeks vrijquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:36 schreef Guard het volgende:
[..]
![]()
tja helemaal niet voorspelbaar dit...![]()
Goede rede om te gaan zuipenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:54 schreef aardappel het volgende:
zo, even tentamentje verneukt, woeii
Twas ook meer dat dit jouw reactie doorgaans is als ik aankondig dat ik weekend heb...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:08 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het wel verdiend heb, ik heb niet elk weekend of een aantal dagen doordeweeks vrij
Netjesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:54 schreef aardappel het volgende:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:07 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zou je zeggen..We gaan naar Duitsland in de buurt van Winterbergen
![]()
The irony![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:10 schreef Guard het volgende:
[..]
Twas ook meer dat dit jouw reactie doorgaans is als ik aankondig dat ik weekend heb...![]()
Wat mij betreft heb je het zeker wel verdiend
Door het zuipen heb ik het waarschijnlijk niet gehaald, gister iets te laat gemaakt :\quote:
Ik nietquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:54 schreef aardappel het volgende:
ik welquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:56 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zolang het hier blijft smelten klaag ik toch niet zo heel snel
ik welquote:
Met jou kan ik tenminste pratenquote:
echt welquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:46 schreef theKiD het volgende:
[..]
Jij wilt dat eigenlijk stiekem zelf ook helemaal niet![]()
Jaaaaaa niet soppen maar verzuipen!!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
echt wel
alleen niet 1 of 2 cm, ik wil minstens halve meters
Dat we godver niet naar buiten kunnen !!!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:47 schreef styliste het volgende:
[..]
Jaaaaaa niet soppen maar verzuipen!!
Tja, ik wou dat ik in mn bed lag, ben al sinds 8.15 uur op mn werk en moet nog tot 23quote:
Wow, dat is lang! Je had cursus toch?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:41 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Tja, ik wou dat ik in mn bed lag, ben al sinds 8.15 uur op mn werk en moet nog tot 23
Ja, ik had een ontruimingsoefening hier. Daarna lunchbuffet tot 13, tot 15 uur tv gekeken op een kamer en toen begonnen..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wow, dat is lang! Je had cursus toch?
Je had beter lekker kunnen slapenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:47 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ja, ik had een ontruimingsoefening hier. Daarna lunchbuffet tot 13, tot 15 uur tv gekeken op een kamer en toen begonnen..
Das waar.. maar ik ben ijdel, gaat mn haar weer door de war enzo. Dus dan maar Tros Radar en slechte Duitse kookprogramma's over zuurkoolbereidingen kijkenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je had beter lekker kunnen slapen
Hahahahahahaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:50 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Das waar.. maar ik ben ijdel, gaat mn haar weer door de war enzo. Dus dan maar Tros Radar en slechte Duitse kookprogramma's over zuurkoolbereidingen kijken
Ga dan maar studerenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:51 schreef automatic_ het volgende:
Oja, heb ik weer. Vandaag mag ik van mijzelf een dagje "studiepauze" houden, maar nu heb ik wel zin om iets te doenHet moet niet gekker worden met mij
Mja, eigenlijk moet ik dat gewoon doen, hihi.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |