ik zagquote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
"In het midden van het land rond het vriespunt, in het zuiden boven nul", misschien moet je nog wat verder doorlezen
Zo, dat wordt tegen die tijd telefoon uitzoekenquote:Vanaf 09 april 2010 kan je je contract verlengen op Hi.nl. Je kunt dan een nieuwe telefoon uitzoeken in de online shop.
en jij gaat nog door met KPN? Na al je ervaringen met hen de laatste tijd?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zo, dat wordt tegen die tijd telefoon uitzoeken
Mjah, HI is wel van KPN maar andere tak dan het adsl zooiquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:42 schreef Guard het volgende:
[..]
en jij gaat nog door met KPN? Na al je ervaringen met hen de laatste tijd?
Dapper
En de sneeuw is aan t verdwijnen... Jouw lange weekend kan niet meer stuk!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:45 schreef theKiD het volgende:
Nog minder als 7 uur, en ik heb een lang weekend
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:45 schreef theKiD het volgende:
Nog minder als 7 uur, en ik heb een lang weekend
Zou je zeggen..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:09 schreef styliste het volgende:
[..]
En de sneeuw is aan t verdwijnen... Jouw lange weekend kan niet meer stuk!
Ik denk dat ik het wel verdiend heb, ik heb niet elk weekend of een aantal dagen doordeweeks vrijquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:36 schreef Guard het volgende:
[..]
![]()
tja helemaal niet voorspelbaar dit...![]()
Goede rede om te gaan zuipenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:54 schreef aardappel het volgende:
zo, even tentamentje verneukt, woeii
Twas ook meer dat dit jouw reactie doorgaans is als ik aankondig dat ik weekend heb...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:08 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het wel verdiend heb, ik heb niet elk weekend of een aantal dagen doordeweeks vrij
Netjesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:54 schreef aardappel het volgende:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:07 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zou je zeggen..We gaan naar Duitsland in de buurt van Winterbergen
![]()
The irony![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:10 schreef Guard het volgende:
[..]
Twas ook meer dat dit jouw reactie doorgaans is als ik aankondig dat ik weekend heb...![]()
Wat mij betreft heb je het zeker wel verdiend
Door het zuipen heb ik het waarschijnlijk niet gehaald, gister iets te laat gemaakt :\quote:
Ik nietquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:54 schreef aardappel het volgende:
ik welquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:56 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zolang het hier blijft smelten klaag ik toch niet zo heel snel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |