ik welquote:

Met jou kan ik tenminste pratenquote:

echt welquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:46 schreef theKiD het volgende:
[..]
Jij wilt dat eigenlijk stiekem zelf ook helemaal niet![]()

Jaaaaaa niet soppen maar verzuipen!!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
echt wel
alleen niet 1 of 2 cm, ik wil minstens halve meters

Dat we godver niet naar buiten kunnen !!!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:47 schreef styliste het volgende:
[..]
Jaaaaaa niet soppen maar verzuipen!!

Tja, ik wou dat ik in mn bed lag, ben al sinds 8.15 uur op mn werk en moet nog tot 23quote:

Wow, dat is lang! Je had cursus toch?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:41 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Tja, ik wou dat ik in mn bed lag, ben al sinds 8.15 uur op mn werk en moet nog tot 23

Ja, ik had een ontruimingsoefening hier. Daarna lunchbuffet tot 13, tot 15 uur tv gekeken op een kamer en toen begonnen..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wow, dat is lang! Je had cursus toch?

Je had beter lekker kunnen slapenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:47 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ja, ik had een ontruimingsoefening hier. Daarna lunchbuffet tot 13, tot 15 uur tv gekeken op een kamer en toen begonnen..

Das waar.. maar ik ben ijdel, gaat mn haar weer door de war enzo. Dus dan maar Tros Radar en slechte Duitse kookprogramma's over zuurkoolbereidingen kijkenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je had beter lekker kunnen slapen

Hahahahahahaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:50 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Das waar.. maar ik ben ijdel, gaat mn haar weer door de war enzo. Dus dan maar Tros Radar en slechte Duitse kookprogramma's over zuurkoolbereidingen kijken

Ga dan maar studerenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:51 schreef automatic_ het volgende:
Oja, heb ik weer. Vandaag mag ik van mijzelf een dagje "studiepauze" houden, maar nu heb ik wel zin om iets te doenHet moet niet gekker worden met mij

Mja, eigenlijk moet ik dat gewoon doen, hihi.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |