Ik moet toegeven dat ik Otto e Mezzo de eerste kijkbeurt wel goed vond, maar zeker niet geniaal. Daar waren meerdere kijkbeurten voor nodig. Maar ik kan me voorstellen dat je niet zo'n behoefte hebt aan een tweede kijkbeurt als de eerste je zo tegenviel.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:01 schreef Siniti het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vond er ook te weinig aan en snapte er te weinig van om er echt diep op in te gaan.
Iig hebben we allebei bewondering voorApocalypse Now
Ziet er leuk uit!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:32 schreef FireFox1 het volgende:
The Time Traveler's Wife
[ afbeelding ]
Bijzonder originele film over een tijdreiziger die te pas en te onpas terugreist in het heden of het verleden. Daarbij ontmoet hij al op jonge leeftijd zijn toekomstige vrouw. Een romantische sci-fi film, kan dat? Blijkbaar wel, de film verliest geen moment zijn geloofwaardigheid, en de positieve en negatieve punten van een relatie waar het tijdrijzen als een rode draad door 2 geliefden speelt, wordt goed weergegeven. Een aanrader dus!
IMDB: 7.2 (11.288 votes)
Mijn cijfer: 7.8
Karina (ook in dit topic) was er iets minder positief over.quote:
quote:
Twee verfilmingen van boeken die mij erg goed bevielen. Deze gaan zeker op mijn 'nog te kijken' lijstje!quote:
klopt ja, die monsters kunnen in t echt ook praten.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:36 schreef Hulkio het volgende:
Where the Wild Things Are (Spike Jonze, 2009)
geen specialeffects,
Schijnt een hetzelfde concept te bevatten als van Paris Je T'aime. Die was overigens wel aardig, heel wat mini-verhalen na elkaar. Ik heb eigenlijk een beetje een hekel aan Hayden Christensen (die gast kan niet z'n smoel opentrekken zonder ook maar een jankstem op te zetten..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:34 schreef Tim86 het volgende:
Snel ook maar eens New York I Love You kijken. Lijkt qua verhaal eigenlijk gewoon Paris Je T'Aime (ook qua titel uiteraard), maar dan met een stad waar ik persoonlijk meer mee heb
[ afbeelding ]
Dus niet een "wat heb je gezien", maar "wat ga je zien"
Leuke film.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:37 schreef Terreros85 het volgende:
Ik heb gisteren Up in the air gezien.
Heeft Jonze het toch goed aangepakt als iemand denkt dat het echte monsters zijnquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:07 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
klopt ja, die monsters kunnen in t echt ook praten.
Euh, nee, het is een animatiefilmquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:50 schreef boskameel het volgende:
[..]
Is dit een remake van "The Day the Earth Stood Still (1951)?
een 8???quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:24 schreef Ocelot360 het volgende:
Transformers 2
Opnieuw deze mega blockbuster gezien van actieregisseur Michael Bay. Heb de eerste keer de film in Imax Pathe gezien en dat was geniaal! De film kreeg flinke drek over zich heen van de media vanwege het zwakke verhaal en de flauw grappen. Nu nogmaals bekeken en ik ben nog steeds van mening dat de media het fout heeft bij deze hypervette actiefilm waar de focus ligt op grafische kracht en fantastisch geluid! Het verhaal doet er niet eens toe, gewoon je focus leggen op heerlijk audiovisueel geweld dat je oren doet stuiteren!
8/10
Wat is diepgang in een personage dan?quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:26 schreef trebremmit het volgende:
Ik vind The Searchers maar een flauwe western zonder enige diepgang in de personages, nooit begrepen wat daar nu zo goed aan is.
Als je die film in zijn genre plaatst kan ik me daar prima in vinden. Vond het toen ook een heerlijke bioscoopfilmquote:
Tegenovergestelde van vlakke bordkartonnen personages waar geen enkele emotie in zit, mischien wilden ze het wel alleen het kwam er niet uit door het slechte acteerwerk, ook miste ik de drijfveren van john wayne, ik vond het jammer dat niet duidelijk werd waarom hij zo nors en lomp reageeerde, zo kreeg ik geen enkele sympathie voor de man.quote:Wat is diepgang in een personage dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |