Ik lig meestal wel in een deuk bij Will Ferrell maar dit is gewoon een kutfilm... Ik dacht trouwens in eerste instantie Jack Black op de filmposter te zien dus had zoiets van deze combi kon wel eens grappig worden... Was dus Danny McBride....quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:37 schreef RuneRose het volgende:
Land of the Lost Goed, wat een sof. *de nieuwe Will Ferrell*, normaal gesproken ga ik altijd met een boog om zijn films heen, maar deze trailer zag er zo veelbelovend uit. Het set-design vond ik erg cool en het leek op een leuk eerbetoon aan die kazige sci-fi films die we kennen van de jaren 50. Helaas was het niet echt leuk. Het was zelfs zo erg dat ik twee keer in slaap gevallen ben. De eerste keer werd ik nog wakker van de deurbel, twee meisjes die statiegeldflessen kwamen ophalen voor Haïti, de 2e keer werd ik gewekt door het DVD-menu. Zeldzaam niet grappig, en ontzettend saai. Volgende keer toch maar weer met een grote boog om meneer Ferrell heen.
Ben nieuwsgierig geworden door je comment over de vergelijkingen, ook al kloppen ze volgens jou niet, dus ga m binnenkort ook maar kijken. Er zit trouwens geen comma in de titelquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:16 schreef single_queen het volgende:
Me, you and everyone we know
eeeh, er worden vergelijkingen gemaakt met Magnolia! Dat mag niet hoor.. dat vond ik namelijk zo'n goede film... vermakelijk... interessant, maar niet meer dan een 6,5 (IMDB 7,5)
Ook geen komma, trouwens. Maar ben er ook benieuwd naar, heb hem al klaar staan voor binnenkortquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:43 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ben nieuwsgierig geworden door je comment over de vergelijkingen, ook al kloppen ze volgens jou niet, dus ga m binnenkort ook maar kijken. Er zit trouwens geen comma in de titel
Dat lijkt mij ook, toch lijkt me dat het type humor veelal hetzelfde is.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:01 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik denk dat Anchorman toch wel een compleet andere film is dan Land of the Lost.
Ik vraag me af wie de vergelijking heeft gemaakt tussen Magnolia en Me and You and Everyone We Know, want ik zie exact nul overeenkomsten.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:43 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ben nieuwsgierig geworden door je comment over de vergelijkingen, ook al kloppen ze volgens jou niet, dus ga m binnenkort ook maar kijken. Er zit trouwens geen comma in de titel
Dat je de film niet waardeert kan ik ergens nog wel begrijpen, maar onsamenhangend? De hele film draait om een karakter.quote:
ik vond die denk ik nog de slechtste eraf.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:34 schreef _Flea_ het volgende:
Saw VI gezien.
Dit is gewoon op herhaling. Verhaaltje wordt iets verder uitgediept, maar echt boeien doet het niet meer. Vallen zijn wel weer erg goed in beeld gebracht.
6/10
Ik wil de remake ook nog steeds zien. Het origineel heb ik een aantal weken terug gezien. Erg mooie film die mij ook raakte, zeker een aanrader.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:16 schreef single_queen het volgende:
Brothers
bij gebrek aan Brodre in mijn videotheken toch maar naar de bios gegaan... voorbereid op een overgedramatiseerde versie. Nu heb ik natuurlijk het origineel niet gezien, maar omg wat heftig en wat een film. 8,5 vond hem erg goed. moet nu toch nog brodre zien, puur omdat deze mij erg raakte (ken ook redelijk wat militairen, vandaar misschien). ( Imdb 7,5)
Dit wordt de volgende die ik ga kijken. Verhaal trok me wel.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:10 schreef Thy... het volgende:
Moon
Een film opgenomen in 33 dagen tijdens de writers strike. Een goed verhaal, mooie setting maar ietwat voorspelbare plotwending. Erg goed acteerwerk van Sam Rockwell, mooie maanshots en rustgevende muziek. Al met al een prima film.
IMDB: 8.0
Mijn cijfer: 8-
Ik zag ik weet niet hoeveel willekeurige scenes aan elkaar geplakt en daarna werd het een film genoemd. Ik ben mij ervan bewust dat ontzettend veel in het hoofd van de hoofdrolspeler afspeelde en daardoor niet echt was, maar dat maakt het nog niet samenhangend. Ging echt helemaal nergens over.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:43 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat je de film niet waardeert kan ik ergens nog wel begrijpen, maar onsamenhangend? De hele film draait om een karakter.
Het is inderdaad geen film die in 10 voor de kijker voorgekauwde stappen van A naar B gaat.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:01 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik zag ik weet niet hoeveel willekeurige scenes aan elkaar geplakt en daarna werd het een film genoemd. Ik ben mij ervan bewust dat ontzettend veel in het hoofd van de hoofdrolspeler afspeelde en daardoor niet echt was, maar dat maakt het nog niet samenhangend. Ging echt helemaal nergens over.
Inderdaad, ik vond er ook te weinig aan en snapte er te weinig van om er echt diep op in te gaan.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:42 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Het is inderdaad geen film die in 10 voor de kijker voorgekauwde stappen van A naar B gaat.
Ik denk dat we te veel van mening verschillen om hier nog verder op in te gaan zonder in welles/nietes te verzanden. Jammer dat je 'm niet kon waarderen, de film is zo rijk.
Is dit een remake van "The Day the Earth Stood Still (1951)?quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:14 schreef banaantjeEE het volgende:
Planet 51 2009
Op een planeet in de ruimte krijgt een familie de schrik van hun leven. Juist bij hen landt een vreemd ruimtevoertuig, met het opschrift "NASA", en blijkt de bestuurder één van die gevreesde wezens te zijn; een mens!
Beetje a la Shrek-achtig, hoewel deze minder goed is. Echt veel actie gebeurt er niet, maar het verhaal en concept op zich zijn wel leuk gevonden.
[ afbeelding ]
7.5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |